Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

alexxxalexxx

Salut

Tocmai ce am batut palma cu cineva pentru un Golf 4 1.9 SDI, an 1999, 4 usi, cu 175 000 Km. Masina am luat-o pentru a face naveta la serviciu (sotia mea). In cateva zile o sa rezolv cu actele si numerele. Inca nu ma pot folosi de ea, si se afla inca in parcul auto. 

 

M-am urcat in ea, am dat o tura de vreo 4 km, am fortat-o, am accelerat-o, etc.. Merge bine, doar ca nu rupe soseaua in depasire. Nici o problema pentru ca nu am cumparat-o pentru curse.. Am citit ceva ceva despre Golf-uri SDI, si am inteles ca sunt cam puturoase. Nici o problema pana aici. 

 

Vreau ceva sfaturi de la posesorii aceluiasi model, sau de la specialisti VW. Ce parere aveti despre acest model? Anul pare indepartat, dar masina arata ok. O sa mearga cu ea sotia mea. Pentru un consum optim, tinand cont ca e pe motorina, este bine sa o tina intre 2000 si 2500 ture? Eu am condus ceva masini, dar foarte putin pe motorina. O sa fie o problema daca va tine motorul oarecum sub 2000 ture? 

 

Orice sfat este binevenit! 

 

PS: pret 2800E inclusa verificarea + ceva sute bune pentru asigurare si numere. 

De retinut: locuiesc in Belgia, si masina o voi cumpara tot pentru Belgia. Deci nu se pune problema ca o sa urc munti cu ea sau sa dau goana pe strazi cu cratere, pentru ca aici nu prea sunt. 

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexxxalexxx

    38

  • carceacristian

    6

  • DorianR

    5

  • yonutss

    4

eu am avut o bora sdi timp de 5 ani,am schimbat cutia la ea,daca are km reali mai mergi lejer inca atata cu ea,referitor la consum sa stii ca una tdi consuma mai putin decat una sdi,acuma am tdi si stiu ce zic,pentru naveta este o masina ok.poti sa incepi cu schimbatu distributiei ca sa fii sigur ca nu o sa ai probleme mai incolo,este un model mai rarut 1.9sdi.ca sfat ti`ar recomanda sa o vinzi si sa iei una tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Pai inca nici nu am luat-o de la parcul auto. Saptamana viitoare sunt gata actele, si undeva pe vreo joi, cu putin noroc, o putem alerga linistiti. Dupa cum am zis, am cumparat-o special pentru sotie pentru a face naveta la serviciu. Sa o vand, e  prematur :D. 

 

Din cate am mai citit pe net, am inteles ca SDI e acceptabila pentru oras. Dar o sa fie folosita undeva 60% oras, 40% afara. 

 

Cei de la parcul auto o sa se ocupe de verificare, dar m-am gandit sa o duc si eu in luna (lunile) urmatoare, pentru a verifica distributia, bateria, etc.. pentru a ma asigura ca va functiona corespunzator. 

 

N-am mers mult cu masini diesel, dar am inteles ca e o problema daca le ti oarecum subturate (stii si tu cum conduc femeile). Citisem undeva ca uneori este ok sa o ti si pe la 3000 ture cand mai faci cate un drum in afara orasului, pentru a "curata motorul". 

 

Daca masina e un model cam rar, sa fie o problema? 

 

PS: nu sunt specialist auto, asa ca sper sa nu pun intrebari deplasate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

 

Sincer,SDI am,dar n-as mai luat niciodata unu.

-taxe identice ca la un TDI de 90 de cai,care e aproape la fel de fiabil ca si un SDI.

-cutia de viteze e praf(am refacut-o personal, acum 20.000,problema a fost cu renumitele nituri de la grup).Daca nu a fost scartaita masina ta si daca nu dai nici tu scarturi,o sa te tina nu o sa se sparga.In schimb poti sa ii dai talpa cata vrei,ca nu iti va crapa cutia de viteza,dar...FARA scartaite.Ca sa fiu putin offtopic,n-am vazut nici cielo,nici matiz,cu cutia sparta.Ca sa numai vorbim de bmw e30,si bmw pisica,care le chinuie unii,de nu crapa deloc cutia.Rusine VW...

-Motorul,nu pot sa zic ca e fiabil.L-am reparat si pe asta cu mana mea.Am pus aproape 80% numai piese noi si bineinteles dupa cote,totul verificat.Dupa 70.000km acum de recent a inceput sa consume ulei.Sper sa fie doar ceva de moment,cu consumu de ulei...

Revin si ma gandesc la piesele vechi de dacie care nu erau la cote,sau cu defectiuni de fabrica... :)...

-Platforma golf 4/Leon 1m,octavia/fabia,e iarasi renumita cu intratu apei in masina.Bineinteles din cauza garniturilor de la panouri care cedeaza.Iarasi un + pt VW.

-Filtru epurator la 1.9 SDI e de toata jena.Eu l-am anulat.Pur si simplu imi aspira admisia uleiu din motor.bineinteles putin nu mult.Sa verifici,sa vezi daca ai ulei in admisie.Iarasi un +?!

-Renumitele microswitchuri de la usi,care cedeaza cand vor ele+ lipiturile reci din broasca,de te trezesti ca nu se inchid toate usile...iarasi un +...

-simeringurile de la supape,vad ca cedeaza la toti,nu numai la SDI.Cum dracu ma frate?...la mercedesuri si bmw-uri din aceeiasi ani nu cedeaza,si cedeaza la VW,de consuma ulei dupaia...

-.Releu 109 de ramai si te uiti la masina"ca proasta in drum",cand ti se opreste motoru,vad ca si asta e defect unde cam multi il au.Lipiturile reci...iar un plus pt VW.

-altceva nu imi mai aduc aminte.

Sincer sa fiu singura masina de la VW,care imi place,ar fi un golf 1 sau 2,pentru ca nu au atata electrica si sunt solide cum erau ele facute odata.Sa numai vorbim de ultimu passat ala 2.0TDI cu problema cu injectoarele,de ramaneai un drum( si ala e tot un plus :) )...dar sa nu generalizam.

In orice caz, de vw nu vreau sa mai aud,sincer...prea multe probleme...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Salut, si multumesc de feedback

 

Mai mult m-ai speriat :D... Eu m-am uitat cum m-am priceput la masina, dar na.. pedalele nu se mai pun (s-a cam dus trucul acela cu pedale tocite). Astea care sunt, arata ok. Masina arata frumos la interios, fara plafon murdar sau etc, bordul se vede oarecum ca e cu foarte fine zgarieturi.. pe langa butoane..etc. Iti dai seama ca e din '99. 

 

La motor arata impecabil, suna foarte bine, suspensiile par ok, tabla foarte ok, fara bube. Pe dedesubt nu stiu, ca nu m-am uitat. Am mers vreo 4 km, si i-am dat sa zaca.. nu e puternica, dar turata aproape de rosu, nu scoate fum neobijnuit.. deci pare in regula. 175 000 par kilometrii ei reali. Scaunele nu sunt tocite, dar volanul este oarecum tocit (normal si acceptabil). 

 

Ne-am uitat pe la motor, pare foarte bine intretinut. In Belgia nu sunt gropile din Romania, si nici munte nu cred ca a vazut masina. Acu na.. sper sa am noroc de ea. 

 

Verificarea va fi facuta luni + ca m-am gandit sa o duc apoi la un service sa mai verifice cate ceva (baterie, distributie) etc.

 

PS: nu voi face (eu sau sotia) scarturi cu masina pentru ca nu ma joc cu banii. Eu voi circula in limita legala (sper si sotia :)) ). Deci nici nu prea ai unde sa-i dai prin zona mea, si nici nu ma duc undeva sa pierd avionul zilnic, ca sa fug ca nebunul. 80% din timp va fi folosita pentru naveta zilnica la serviciu (16 kilometri). Sambata si duminica o vom mai scoate si la plimbare, dar decent.

 

PS2: nu inteleg foarte bine, ai vorbit despre masina ta (Seat) dar ai dat +uri pentru VW ca ar fi ceva mai bine?

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

alexxxalexxx,

 

Sa iti raspund si la intrebari:

"Pentru un consum optim, tinand cont ca e pe motorina, este bine sa o tina intre 2000 si 2500 ture? Eu am condus ceva masini, dar foarte putin pe motorina. O sa fie o problema daca va tine motorul oarecum sub 2000 ture? "

Pentru consum optim eu cand merg in oras,cand nu ma grabesc si sa zicem ca vreau sa fac o economie merg asa:

Deci a1a si a2a,clar nu vor fi subturate nici la 900rot/min :)).

In a3a trebuie sa mergi fix 1600rot/min sa nu fie subturata.

In a4a trebuie sa mergi fix 1600rot/min sa nu fie subturata(Aproximativ 52km/h per 1600ront/min).

In a5a poti sa mergi cu ea fix la 1600rot/min dar pe drum drept(fara urcari sau din astea,NUMAI drum drept,la aproximativ 68km/h).Asta ma refer la consum cel mai mic.In a3a,a4a si a5a(fara urcari) daca mergi cu 16000rot min NU v-a fi subturata.

In afara orasului la 98-99hm/h pentru un consum optim,trebuie sa fie in a5a la 2200rot/min.

In rest ce sa zic,daca o mai subtureaza nevasta cand si cand,se va acuma putina,nergreala in tobe,dar nu va dauna motorului.Cu niste forte la 3-4000/rot min,vei scoate toata negreala.

Cam atat....mai multe nu am ce sa zic.Eu tot AQM ,am si eu...

 

Nu am vrut sa te sperii,eu iti zic ce probleme am avut eu.E drept am stiut de la inceput ce probleme a avut masina..Daca nu da fum si masina arata ok,si nu iti trebuie pt scartaite,si bineinteles esti dispus sa bagi ceva banuti in ea,cumpar-o.Ca si consum ,mai mult de 7 in oras nu imi ia(si nu mers ca melcu),deci garantat nu trece de 7l/100km.In afara daca mergi la 2200rot/min cu 100km/h nu iti ia mai mult de 4.5%,garantat.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Aveam mare nevoie de raspunsul asta. Il printez si il lipesc la bord :)). Sa vada si femeia cum se conduce "optim". Iti multumesc mult

 

De cumparat, e ca si luata. Astept sa intre la verificare, si sa fac actele + numerele. O sa fiu dispus sa bag si ceva bani in ea, dar sper ca nu asa de la inceput. M-am gandit sa cumpar o baterie noua (sa vad intai cat de veche e asta) + probabil o sa schimb si distributia dupa o perioada (sa vad intai ce si cum). Si na... nu vreau sa ne lase exact cand sa plecam la serviciu cu ea. Iernile aici nu sunt asa crude ca in Ro. Daca o las in strada, nu cred ca o sa am probleme cu pornirea. Motorina de aici nu stiu daca are o calitate slaba, ca cea din unele statii din tara. Cu ea in gropi nu o sa dam, panta aici nu prea gasesc - poate doar pe pod pe undeva. 

 

Da, masina arata bine tinand cont la ani. O sa atasez si ceva poze:

 

http://i.imgur.com/6MVFZ1d.jpg

 

http://i.imgur.com/ALvUbL0.jpg

 

http://i.imgur.com/mDBHAXp.jpg

 

http://i.imgur.com/momFsFL.jpg

 

Cam asa arata... 

 

PS: RZF, iti multumesc de link-uri. Am sa citesc tot ce e acolo. E greu cand nu stii cum sa cauti concret. 

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut inca odata,

 

Cu mare placere!.Aaaa si apropo fara accelerari bruste,asta e valabil si al diesel si la benzina(iti creste consumu).Dar asta e consumu cel mai mic,la vitezele alea.Iti zic ca am tot incercat sa stiu pentru mine.Masina e intr-adevar economicoasa,pot sa iti zic cu mana pe inima la combustibil.Dar ti-am zis e drept am fost si ghiniost cum am prins-o,dar chiar si asa sa fi fost buna,nu as mai lua SDI.

In rest ce sa zic,daca motoru a fost ok,eu nu cred ca o sa ai mari probleme cu el.Oricum sa pregatesti ceva banuti pentru eventualele probleme.

In orice caz,un lucru e sigur,Volkswagen NU mai e ce a fost odata.

Sa ii schimbi distributia,filtrele si uleiu.Bateria daca e cazu,si sa verifici bujiile...

BTW,am fost prin Belgia,insa am intrat in portul Antwerp :)...

 

Sa o stapanesti sanatos,si iti urez sa nu ai probleme cu ea,

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Multumesc frumos. N-ai fost foarte departe. Eu locuiesc in Bruges. Cred ca ai vazut ca nu sunt probleme cu strazile pe aici. Filtrele si uleiul voi incerca sa le schimb cat mai curand. Distributia cred ca poate dura..si avem nevoie de masina. Voi vedea ce si cum. O sa caut un service unde sa o verifice putin si sper sa nu ma toace de bani. De obicei sunt foarte grijuliu cu masinile care le-am avut la serviciu, mai ales ca asta e a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

 

Scuzele mele,o sa fiu putin offtopic.Eu sunt marinar si nu am apucat sa ies in portu ala,decat am vazut ce a fost prin trecere,in Antwerp.

Masina arata bine ce-i drept,si strazile sunt bune pe acolo,in orice caz in nu e ca ce e in RO.Si eu am fost foarte grijuliu cu masina asta,a primit tot ce a avut nevoie.

Dar ca defecte  de fabricatie sunt sigur:

-Cutia de viteze(depinde foarte mult daca a fost scartaita masina),daca nu o sa scapi de problema asta daca nu o scartai.

-garniturile de la panouri usi(astea sigur o sa le schimbi)

-cu switch-urile din broaste sigur o sa ai probleme.

-caseta de directie,la multi a cazut,indiferent ca e TDI,SDI,si chiar si benzinar.Se duc oring-urile...

-anuleaza filtru epurator,daca galeria de admisie are chiar si un strop de la ulei.E vorba de gazele care se duc din motor in admisie pe o gaura mica.Filtru epurator e ca o ciuperca.

In speranta ca nu te-am speriat prea tare,cam astea sunt problemele lor.Motoru inafara de cutie de viteze(daca nu o sa ai probleme cu ea),el nu o sa te lase in drum,ca la 2.0TDI.

Poate unii colegi de pe aici nu o sa fie de acord cu mine,dar astea sunt problemele pe care le-am intampinat eu.Oricum cele de sus sunt defecte de fabricatie...100%.

Eu ce iti spun,iti spun din experienta,pentru ca eu m-am ocupat de masina asta,de la motor,si cutie pana la rulmenti si discuri de frana,etc...

 

"PS2: nu inteleg foarte bine, ai vorbit despre masina ta (Seat) dar ai dat +uri pentru VW ca ar fi ceva mai bine?"

Ma refeream "inca un plus pentru VW"ca fiind ironic.Nu are cum sa fie un plus o cutie de viteze,cazuta de exemplu...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 000 km 

Laser. 

O tin si la 1300 rpm si la 3 000 . In general schimb intre 2000-3000 

Consum 4% Bucuresti Cluj Bucuresti 

Cam in medie bate la 5-6 depinde cat o folosesti la ore de varf in Bucuresti.

Acei km ai tai sigur nu sunt reali. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Eu sper sa n-am probleme cu cutia de viteze.. cel putin nu acum :)

 

Masina o sa fie verificata si schimbat tot ce e necesar, dar daca uleiul mai tine inca 500 km, nu cred ca il vor schimba astia. Trebuie sa fiu atent la asta. 

 

Oricum, o sa fac posibilul sa o duc eu si la alt service care sa se uite mai in detaliu.. sa stiu daca ar trebui sa schimb ceva..

 

Acum na, inapoi n-am cum sa dau + ca imi place mult. Sper sa avem parte de ea. Bine ca m-ai lamurit in legatura cu consumul optim. 

 

Ma gandesc ca nu chiar toti au avut probleme cu cutia pe SDI 1.9 G4. Altfel le scoteau astia din circulatie :)). 

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

 

 

 

Nu iti fa griji de consum,consumu e ala de care ti-am zis,deci chiar consuma putin.

Crede-ma ca motoarele, 1.4,1.6 benzina si 1.9SDI au aceeiasi cutii de viteze,dar difera doar rapoartele(stiu foarte foarte,bine ce vorbesc).Ba chiar au aceeiasi timonerie.La cutiile astea niturile sunt problema.

Uita-te cu un simplu search la passat 2.0tdi de pe vwforum sa vezi cati au avut probleme si nu le-a mai scos nici dracu din circulatie :)).

DorianR,nu vreau sa fiu ala care le stie pe toate ca nu sunt,da tu cred ca ai mers cu 80km/h de ai avut 4l/100km consum bucuresti cluj si invers.

 

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)


 


 

350 000 km 

Laser. 

O tin si la 1300 rpm si la 3 000 . In general schimb intre 2000-3000 

Consum 4% Bucuresti Cluj Bucuresti 

Cam in medie bate la 5-6 depinde cat o folosesti la ore de varf in Bucuresti.

Acei km ai tai sigur nu sunt reali. 

 

Multumesc de feedback. 

 

E cu semnul intrebarii la kilometri. Stiu ca e veche din 1999, dar exista posibilitatea ca fostii proprietari sa nu fi mers asa mult cu ea, sau au tinut-o doar prin zona, apeland la tren pentru calatorii de lunga distanta   :D. Acum na, este posibil orice. Poate sa aibe si 400 000, sper doar sa mearga bine cat mai mult timp. Citisem undeva ca poate duce si peste 500 000 daca e intretinuta corespunzator.

 

A ta ce an are? Deci per ansamblu, pari multumit de ea. Probleme ceva cu cutia de viteze?



Salut,

 

 

 

Nu iti fa griji de consum,consumu e ala de care ti-am zis,deci chiar consuma putin.

Crede-ma ca motoarele, 1.4,1.6 benzina si 1.9SDI au aceeiasi cutii de viteze,dar difera doar rapoartele(stiu foarte foarte,bine ce vorbesc).Ba chiar au aceeiasi timonerie.La cutiile astea niturile sunt problema.

Uita-te cu un simplu search la passat 2.0tdi de pe vwforum sa vezi cati au avut probleme si nu le-a mai scos nici dracu din circulatie :)).

DorianR,nu vreau sa fiu ala care le stie pe toate ca nu sunt,da tu cred ca ai mers cu 80km/h de ai avut 4l/100km consum bucuresti cluj si invers.

 

Pana la urma, masina pare ok, exceptie cutia de viteze. Cand se duce, se inlocuieste cu una SH sau noua (daca se mai fabrica - habar n-am). Si presupun ca si urmatoarea va avea aceeasi problema? 

 

PS: am verificat daca are joc la schimbatorul de viteze, si nu am gasit nimic in neregula. 

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria trebuie unsa bine cu spray , dar din acela care respinge praful. Sau daca ai timp schimbate bucsele alea mici de pe acolo, dar e cam stramt locul.

A mea e an 2002 , doua usi , ESP , AC. Folosita intenes de tot in perioadele in care sunt in tara. 

Uleiul din cutie l-am schimbat ca fapt diver. Urmeaza sa-i schimb si lichidul de frana tot ca fapt divers. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Daca in caz de doamne fereste,

 

Cutia se va repara,schimband niturile cu niste suruburi cu piulite si cu niste saibe mai speciale.Dar mai bine nu ne mai intreba ca poate nu o sa ai probleme:).

Dorian R,tu cum stai cu consumu de ulei la motor?Ce ulei bagi?.Cu timoneria in general nu sunt probleme,e destul de fiabila.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e posibil ca masina sa aiba doar 175000km,avand in vedere tara.Ar trebui sa gasesti abtibild-uri la motor cu nr de km cand a fost schimbat uleiul  si distributia.Eu stiu ca turatia este mai importanta la masinile diesel cu turbina,dar SDI-ul nu are turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Eu zic ca e posibil ca masina sa aiba doar 175000km,avand in vedere tara.Ar trebui sa gasesti abtibild-uri la motor cu nr de km cand a fost schimbat uleiul  si distributia.Eu stiu ca turatia este mai importanta la masinile diesel cu turbina,dar SDI-ul nu are turbina...

Mi-a aratat ala ceva scris pe motor si zicea ceva de ulei si km era 170 000 daca nu ma insel. Era ceva lipit sau scris pe partea de sus a motorului, undeva langa cureaua de distributie. Nu imi aduc aminte exact, ptr ca eram prea incantat sa vad si sa aud si altceva decat masina :). 

Am sa verific marti dupa ce o vor aduce de la verificare sau ma rog, nu stiu unde fac ei verificarile la masini. Oricum, de "pacalit" ca in Ro in legatura cu verificarea, nu cred ca se pune problema. Presupun ca aici e pe bune. 

 

Am mers cu masina o tura, e comfortabila. Am fost eu si un prieten in ea, fara patronul parcului. Iti dai seama ca i-am dat ca la avion sa vad daca scoate fum sau ceva.. Am urcat pana la limita la rosu cu fiecare viteza + incetiniri si demarari sa vedem daca zice ceva. Merge bine, dar nu rupe asfaltul cand pleci tare. Vitezele se schimba foarte fain. 

 

Masina e cheala. Are doar clima. Oglinzile si geamurile "dai manual" :). Mai multe nu stiu..

 

@cearceacristian: 

e posibil ca dupa atatia ani sa se fi ocupat altcineva inainea mea de cutie? in sensul ca acum poate fi in regula, si problema specificata de tine, sa fi fost reparata de anteriorul (anteriorii) proprietari...!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele SDI sunt foarte fiabile,iar avantajul este ca nu o sa ai niciodata probleme cu turbina :D

Intradevar cutiile sunt pacatoase,dar nu este un capat de lume,se pot schimba rulmenti.

Sa o purtati sanatos si fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Motoarele SDI sunt foarte fiabile,iar avantajul este ca nu o sa ai niciodata probleme cu turbina :D

Intradevar cutiile sunt pacatoase,dar nu este un capat de lume,se pot schimba rulmenti.

Sa o purtati sanatos si fara incidente.

Multumesc. Sa dea Domnul :). De dimineata tot citesc despre SDI si G4. Iti dai seama ca parerile sunt impartite. Sper ca nu voi avea probleme cu ea. Masini am condus, am si inchiriat cu saptamanile cand am venit in tara, dar pana acum n-am avut niciodata o masina personala. Am avut o tentativa cu un golf 2 1.4 benzina (din '87 parca), dar nu prea am avut parte de ea. O luasem cu o mie de probleme si am facut-o in nici 3 luni, cu 2000 de probleme. Nici n-am apucat sa o simt bine pe sosea :-(. Dar p'aia o luasem cu nici 200 euro si am dat-o cu 500 si mai daramata.. se intampla prin 2009 parca.

 

Sper ca acum sa fie intr-un ceas bun :D. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sakut , probleme de cutie cred ca au toate golfurile 4 , dar ele pornesc de la mizeria care se depune pe bucsele de la timonerie , in lipsa ungerii , agata , si eu am avut aceasta problema , am fost la mecanic , mi-a dat acolo cu niste ulei si mergea ca unsa , am luat degresant si dupa am dat cu o vaselina siliconica , saptamana asta am dat iar acolo un tub de wd 40 pt ca iar se depusese acolo mizerie, timoneria o gasesti in felul urmator , cum stai cu fata la motor este in partea dreapta spate a motorului, pune-o pe sotia ta sa bage in viteze si vei vedea ca ele se misca , las-o in fiecare viteza si da-i pe acolo cu wd 40 , vei vedea cu siguranga o imbunatatire , in Belgia oricum nu e prafu de la noi , poti o data la 2 luni sa reiei acest proces si nu vor fi probleme , in rest sa te bucuri de masina , tu sau sotia , sd-urile sunt intr-adevar mai puturoase dar pentru ce-ti trebuie tie e mai mult decat utila , si eu sunt de parere ca aia nu sunt km ei reali , verifica la vw cand s-a facut ultma intrare in service si evita sa o iei de la turci sau araboi.

 

numai bine , o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

sakut , probleme de cutie cred ca au toate golfurile 4 , dar ele pornesc de la mizeria care se depune pe bucsele de la timonerie , in lipsa ungerii , agata , si eu am avut aceasta problema , am fost la mecanic , mi-a dat acolo cu niste ulei si mergea ca unsa , am luat degresant si dupa am dat cu o vaselina siliconica , saptamana asta am dat iar acolo un tub de wd 40 pt ca iar se depusese acolo mizerie, timoneria o gasesti in felul urmator , cum stai cu fata la motor este in partea dreapta spate a motorului, pune-o pe sotia ta sa bage in viteze si vei vedea ca ele se misca , las-o in fiecare viteza si da-i pe acolo cu wd 40 , vei vedea cu siguranga o imbunatatire , in Belgia oricum nu e prafu de la noi , poti o data la 2 luni sa reiei acest proces si nu vor fi probleme , in rest sa te bucuri de masina , tu sau sotia , sd-urile sunt intr-adevar mai puturoase dar pentru ce-ti trebuie tie e mai mult decat utila , si eu sunt de parere ca aia nu sunt km ei reali , verifica la vw cand s-a facut ultma intrare in service si evita sa o iei de la turci sau araboi.

 

numai bine , o seara buna.

Multumesc de feedback. 

 

Crede-ma ca pana sa imi zici unde se afla timoneria, nici nu ma gandeam ca e la motor :)). Termenul e nou pentru mine. Am cautat acum pe google si am vazut ceva imagini. 

Patronii parcului sunt doi belgieni exact din zona asta. O afacere de familie daca pot spune asa. Absolut toate masinile de acolo aratau superb. Golful asta este cea mai veche si ieftina masina de la ei. Au ceva limuzine de lux, dar preturile sunt pe masura. 

 

Nu cred ca se pune problema de teapa, nu mi-as dori asa ceva, tinand cont ca suntem din aceeasi zona. Mi s-au parut foarte cinstiti, stand de vorba iti inspira incredere. Un cent n-au vrut sa negocieza. Crede-ma ca nu iti lasa 50euro chiar daca le fluturi banii in fata (mai putin cu 50 euro).

 

Voi vedea ce va fi. Oricum o sa tin topicul activ si dupa ce incep sa o conduc (eu si sotia), o sa vin cu diferite concluzi. 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Poti verifica la un dealer VW masina , respective data ultimei revizii / km la care s-a facut revizia.

2. Pentru siguranta , schimba distributia , ruperea curelei produce pagube mari de tot ...

3. Carte de service ?

4. AC-ul functioneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca patronii parcului sunt belgieni(nu rusi,turci sau alte neamuri),asta e un punct in plus.Poate gasesti in hartiile din torpedou facturi de la service-uri sau de la efectuarea inspectiilor tehnice periodice (TUV-nu stiu cum se numesc in Belgia);acolo sigur sunt trecute data si kilometrajul.Golful4 mi s-a parut o masina foarte reusita si daca are atat de putini km,facuti intr-o tara civilizata,e super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!