Jump to content

Probleme MARE consum ulei 1.9SDI AQM


carceacristian
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Pe scurt povestea mea suna cam asa.In primu rand vreau sa va zic ca sunt DISPERAT,cu consumu asta de ulei la masina asta.Acum 4ani cand am luat-o motorul era varza,consuma ulei(apropox 200grame/200km,10w40).Un var de-al meu a schimbat ghidurile de la supape(pentru ca aveau joc supapele) si segmentii.Iarasi masina consuma cam la fel ulei,Pe urma am dus-o la un service unde mi-au schimbat urmatoarele:

-bucsat cilindru 1(era zgariat destul de bine)

-au rectificat vibrochenu la R1,

-cuzineti biela

-cuzineti palier

-rectificat chiulasa

-semering distributie

-semering supape

-garnitura chiulasa

-kit distributie

-ulei Mobil 10w40 Turbo Diesel

Toate bune si frumoase,am scos masina din service,bucuros ca am scapat de gandul de a mai completa ulei.La inceput la 512km mi-a consumat 200 de grame de ulei.Am zis hai fie rodaju....pe urma la urmatorii 400/km iarasi 200gr.Deja ma ingrozisem.Pana si dupa perioada de rodaj(dupa 3000km)mi-a consumat ulei intr-o veselie,ajunsesem sa bag la 250km/150grame.

A urmat alta bucurie.M-am dus frumos inapoi cu masina(mentionez ca varul meu il cunoaste pe patronu de la service),si i-am zis patronului ca iarasi mananca ulei.Intr-un final m-am inteles cu patronul sa bag masina in service,sa mi-o repare zicand ca nu o sa mai fie "nici un fel de problema".

Zis si facut,dupa o luna scot masina din service cu urmatoarele piese schimbate la motor:

-pistoane,biele(SH,dar bune)

-segmenti (noi)

-toate supapele de la chiulasa schimbate(noi)

-ghiduri supape schimbate

-simeringuri supape

Am scoso din service,cu acelasi ulei 10w40,zicand ca dupa 1000 de km,sa revin sa mi se schimbe uleiu.Nu mi-a mancat gram de ulei,iar dupa 1000km am schimbat uleiu cuMobil Super 3000 x1 5w40 Full Synthetic(care e si pt benzinare si pt diesel.la recomandarea patronului).Acum vine partea nasoala,iar incepuse incetul cu incetul sa manance ulei,ba la 500km facuti/100grame,ba la la 470km/150gr,pana cand am ajuns la 300km/200gr.

Dupa 4 ani de zile,decand am masina pot sa zic ca m-am saturat... :) chiar tin mult la masina asta,mereu am schimbat toate consumabile la timp insa n-am avut parte de ea si nici nu am apucat sa ma bucur de ea o secunda din cauza consumului de ulei. :pale:

1)Sa ma duc inapoi la service cu ea?

2)O cunostiinta de a mea mi-a explicat ca in locul unde intra ghidurile de supape s-ar putea sa fie putin deformat si de-aici jocul asta de supape din ce in ce mai mare(nu stiu sa explic exact cum mi-a zis el),e adevarat?

3)Sa iau o chiulasa SH?sa o repar pe asta?La asta veche ce as putea sa ii mai faci?

4)Sa iau o chiulasa noua neechipata si sa o echipez cu piesele de pe asta veche?

5)Sa iau o chiulasa noau echipata 25mil(e cam scump si nu prea imi permit)?

Sau alte pareri,eventuale idei,orice parere e binevenita.Va rog sa ma scuzati stiu ca au m-ai fost topic-uri"Consum Ulei"insa cazul meu e un caz cu totul special.Demult am vrut sa postez....

Va multumesc...mult de tot :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • carceacristian

    17

  • auto_geo

    11

  • uglyjamal

    7

  • Swat Cat

    4

sincer la cat te-a costat reparatia nu cumparai un motor identic sau chiar tdi?

ghidurile la supape au fost verificate? daca se misca coada supapei iti oboseste semering-ul ...

si presupun ca nu iti curge pe nicaieri ulei din motor??

oricum trebuie sa te intorci la service-ul respectiv .....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat,

Ai dreptate cumparam un motor nou, dar asta e,acum regrete si iar regrete.Insa 2 vorbe 2 bani nu fac,eu tot as tine sa rezolv motoru asta.Nu stiu sa zic daca au verificat supapele,am tot stat dupa ei,dar nu am putut sta zilnic(sunt student la marina la electromecanica),si n-am cum.Daca ar fi fost asa trebuia sa dorm o luna intreaga in service.Scurgeri nu am cu siguranta,ma pricep si eu cat de cat.Motorul asta il banuiesc ca a ramas fara ulei inainte sa-l fi cumparat.Insa vreau sa va mai intreb ceva.O chiulasa reconditionata cum trebuie,trebuie sa functioneze calumea,si motorul sa nu manance ulei nu?(vorbesc de faza cu ghidurile noi,cu jocu ala din cauza locasului unde intra ghidurile,sa nu fie deplasat locasu(nu`sh cum ii zice exact).Mersi frumos baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cine ai fost la service...sa ocolesc. Fum albastru ai ? Bloc spart cumva, nu curge nicaieri, ce nu bagi ochii singurel de jur imprejur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi consuma ulei , are momente cand consuma si momente cand nu consmua, nu i stres , eu am renuntat sa ii mai fac schimbul de ulei, ;) ,decat filtru il schimb din cand in cand, 10-40 am si eu .

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vicius_the_one,AUTOMOTOR,de pe varianta Ovidiu Constanta(aia de tiruri),si cine vrea poate citi asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=56198&hl= (insa trebuie sa updatez topicu) .Crede-ma ca masina la masina asta am tinut si tin ca la ochii din cap, :D chiar m-ai mult ca la fosta mea prietena ;) .Stiu mai tot ce e stricat la ea,eu am bibilit-o cu manuta mea.Nu curge absolut nimic,nici baie de ulei nici blocul motor nu e fisurat,nimic,fum albastru la talpa nu scoate,doar negru(insa ma gandesc sa nu fie amestecat cu albastru,oricum miroase a ulei,jenant pentru un seat nu?).DorinR la cati km iti consuma ulei?.Apropo tare faza,cu "numai fac schimbu doar completez" m-ati inveselit baieti,multumesc :lol: .

Totusi ziceti si voi niste pareri pls :),PS:am desfacut admisia si am vazut negreala pe admisia de la cilindru 1,iar la cilindru 2,3ulei,semn ca supapele nu lucreaza cum trebuie.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa nu e fisurata,ghidurile au fost schimbate acum 2500km,decand am facut ultima oara motorul...ma gandesc iarasi sa nu fi prins joc...din cauza calitatii proaste,cu toate ca`s nemtesti(Victor Reintz),sau din cauza ca au ceva locurile alea unde intra ghidurile...nu stiu ce sa mai zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era chiulasa nu sufla aer in vasul de expansiune sau baga apa in baia de ulei :-? ?

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depinde unde.... poate este sparta din spre admisie spre interior unde este ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat la asta chiar nu m-am uitat.Cred ca am sa merg pana la Bulgari,poate gasesc o chiulasa SH.Am sa va tin la curent,va multumesc mult de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti,

Am cumparat o chiulasa 1.9SDI tip,AQM,SH,avand 80.000km(sper,insa nu cred)...Dupa ce am cumparat-o,am desfacut motorul,si am ajuns la chiulasa mea originala de pe masina,Cand ma uit?Ce sa vad?...filtrul acela epurator ducea in admisie,(furtunul negru,cu ciuperca care duce in admisie aproape de cilindrul 4).Buun...vad numai ulei,pe acolo.Stau si ma gandesc...un var de al meu,cand completa uleiu la o masina mai vechisoara Passat B2,1.6D si deschidea busonul se vedea negru,si imi aduc aminte brusc,ca imi lipeste ceva la masina.Si anume...capacul negru(pe care eu nu l-am avut DELOC,decand am luat masina,insa eram prea mic sa stiu,ce e ala un motoras si cum functioneaza el exact),de plastic care se pune pe axa cu came.Deci in concluzie am dat 40mil degeaba(va da-ti seama ce sentiment,de... am avut).Dusa de 2x la mecanici,desfacuta de 2x,dati ogramada de bani....nervi timp...4ani de zile...da-i si completeaza cu ulei(nu ca sunt o putoare,insa dupa ce repari un motor nu te astepti la asa ceva).Datorita lipsei capacului negru,o mare parte de ulei,intra in filtrul epurator(sau cum ii zice),apoi in admisie=>in capul pistonului 4.Scot si chiulasa,si aceeiasi boala decand am desfacut prima data motoru la service(pistonu 4 era plin de mizerie(funingine+ulei),celalalte fiind mai curatele.Mentionez ca motorul il fac la un var de al meu(eu si cu el,cu manutele mele).

Am scos frumusel pistoanele,le-am curatat,sa fie ca la mama lor,am masurat cu lera,segmenti,pistoanele,fanta pistoanele,cilindrii de unde a rezultat o uzura,foarte foarte mica.Practic aproape la toate imi dadeau masurile de piese "new",cum scrie in manulul de reparatie 1.9SDI ASY(luat de la colegii skodari:) )

Acum,sunt in urmatoarea faza:

Am montat pistoanele,in seara asta as vrea sa montez pompa de ulei,+baia de ulei.Acum 2 zile,am dat fuga si am comandat,ghiduri supape(AE)+tacheti hidraulici noi(INNA).Astazi mi-au venit ghidurile,si am vrut sa ma duc la cineva sa le monteze,dar nu avea presa.Despre chiulasa mea originala...ce pot sa zic,varza axu cu came,el era ingalbenit,inegrit,(masina ramasese,fara ulei,ultima oara la fostul proprietar :)) ) ),"cuzinetii"(defapt impropriu spus,lagarele unde "sta"axul cu camera,avea multe multe rizuri,Dupa 3500km(cat facusem dupa ce,ii facusem RK la motor),ghidurile se prezentau bine,nu aveau joc supapele.

Hai sa va pun si niste poze:

1)Motorasu meu si pe unde intra uleiul,NEAVAND capacul negru de plastic, de la axa cu came.

2)Blocul motor cu pistoanele,necuratat.

3)Chiulasa+ax came.

4)Pistonu 2 curatatca la carte,fantele tot ce trebuie(asa le-am facut pe toate)....Asta e o bucata,din inima lu` Leonica. :) ,eu asa ii zic.

Deci...o concluzie de a mea:....bagati BINE,ochii cand luati masina la mana a2a,si nu stiu....cel mai bine...cine poate...sa faca singurel motorul.Eu am o vorba,cele mai bune lucruri ti le faci tu cu mana ta.By the way:Capacul negru de la axa cu came,a costat vreo 40,uita-ti unde se ajunge,de la un capac,asa ca MARE GRIJA CU FIECARE PIESA A MOTORULUI,cat de mica sau mare ar fi ea.

Ce sa zic,dupa toate astea....dupa 4 ani,de rugaminti la Dumnezeu(sa numai consume ulei, :) ),si suferinte(parca ma durea si pe mine ca sufera masina:)

Acum,promit sa o fac mai buna ca ceea ce a facut fabrica si Duminica asta promit sa montez si chiulasa si sa o pun la punct

PS:Va multumesc,MULT la toti ca m-ati ajutat si am sa va tin la curent

...si urmatoarele poze(n-au avut loc,ce-i drept puteam sa le micsorez,insa si asa deabia se vad,daca le micsoream,se ducea din claritate)

Poza 3,

Poza 4.

post-9811-1257439619_thumb.jpg

post-9811-1257439684_thumb.jpg

post-9811-1257439925_thumb.jpg

post-9811-1257439940_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah: Deci si prin concluzie tie iti lipsea busonul de la chiulasa, pe unde se toarna uleiul in motor? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu busonul ci protectia care se vede atunci cand pui ulei, sau atunci cind pui uleiul dupa ce scoti busonul se vede axul cu came la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mecanicii [cenzurat] nu au observat ca lipseste porcaria aia de [cenzurat] in 4 ani? Ar trebui sa-i [cenzurat] [cenzurat] in [cenzurat] [cenzurat] [cenzurat], pentru ca nici tu nu [cenzurat] [cenzurat] cand [cenzurat] pe ei si pe mama lor de [cenzurat] [cenzurat] [cenzurat] !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necenzurat.....eu cand va zic ca "urasc munca bine remunerata si prost platita!!" astia sunt mecanicii nostri mult iubiti in care ne incredem de fiecare data cand singuri nu ii dam de cap, iar ei....iar ei...isi fac ucenicia...sau macar incearca ..pe banii nostri :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, acolo exista un plastic ca un capac ce vine deasupra axei cu came si dupa aceea capacul final ce se prinde in suruburi. Dar eu ma gandesc ca mecanici aia trebuiau sa stie si sa-ti spuna ca nu-l ai.Capacul ala este pentru balbotaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine naibi a scos platicula ala !!!! cu ce il deranja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Oil deflector" se cheamă piesa la care faceti referire, şi cred că in lipsa lui, va arunca ulei la greu in epurator (vorba vine, o ciupercă goală) şi de acolo urgent inapoi in admisie. Cristian, esti sigur ca datele alea de la motorul ASY bat cu ale tale, parcă sunt un pic diferite totusi motoarele astea, prea putin, dar totusi.... La motor nu mi-am băgat mana, e cam singurul loc dealtfel, sper ca in 4-5 ani cand voi duce masina la programul "prima rablă" să nu fie cazul sa mai umblu pe acolo ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

Predator,nu imi lipsea busonul,doar nu eram atat de nebun,sa merg fara buson .Pai in 4 ani,verificam uleiu la 2-3 zile,daca ma credeti(repet nu ca ma vait,da dupa ce bagi 40mil...nu-ti mai vine sa bagi ulei.By the way,am un joc la joja.... :D Mie imi lipsea "oil deflector" si mi se vedea axul cu came,implicit imi arunca uleiul direct in admisie,mai ales in cilindrul 4,culmea era ca nu scotea fum ablastru,dar daca bagam nasul pe toba,imi mirosea a ulei.Uneori cand stateam la stop si aveam geamu deschis mirosea a ulei si inauntru,de ziceai ca e ultima dacie :) .

SHARANEL mecanicii nu au observat,ce vrei sa le ceri>daca ai rabdare,si timp de sa citesti uite si povestea cand am fost la service cu tot ce trebuie:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=56198&hl= (si inca mai am de completat) .Pai sa vezi faza,ma duc la un pompagiu(dar la alt service)sa imi regleze avansu,si face"distributia nu e pusa la punct bine"(acu ca mintea,ca nu mintea...asta se intamplase dupa 2000km facuti,decand facusem motoru la AUTOMOTOR))ce-i drept omul a lucrat 15 ani numai la pompe de injectie si injectoare,si mi-a pus-o la punct,mi-a reglat avansu imediat,motoru auzindu-se mai bine,si tragand mai calumea.Acum 2 vorbe numai fac 2 bani,insa n-as vrea sa fiu offtopic,trebuie sa respectam forumul.

Swat Cat masina asa am cumparat-o,fara "oil deflector (o luasem SH),ca daca era noua....avea alta viata,cu totul alta.

uglyjamal ,eu zic ca datele de la motorul 1.9ASY,sunt exact la fel cu datele de pe motorul meu(1.9SDI,AQM),plus ca pe ETKA,la 1.9SDI AQM,imi arata ca e dotat cu "oil deflector",asta din ce mi-a zis vicius_the_one(multumesc colegu).

Ce sa mai zic...sunt bucuros....abia astept,sunt nerabdator,sa vad cum se aude motorul,Astazi am pus pompa de ulei,mai am de lipit maine cu silicon returul din plastic care se fixeaza pe bloc(are 3 gauri) ca nu imi place cum l-am lipit azi.

Maine ma duc sa iau tachetii(mi-au gresit piesele),si ma duc sa pun ghidurile,ca sa incep sa slefuiesc supapele

Am mai facut 2 poze,cu pistoanele curatate,montate frumos,si inca o poza la vilbrochen(n-am mai facut poza dupa ce am montat si pompa.)

PS:Va multumesc la toti,sincer aici ma simt ca intr-o familie,pe cuvant... :)

post-9811-1257456267_thumb.jpg

post-9811-1257456552_thumb.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Predator,nu imi lipsea busonul,doar nu eram atat de nebun,sa merg fara buson

Da :icon_bounce: , am aflat si eu azi dimineata despre ce era vorba. M'am uitat sa vad cum e la mine :icon_bounce:

Nu am desfacut niciodata un motor diesel si nici nu am vazut vreodata unu desfacut. Asta e.

Iar legat de mecanicii 'dibaci', 'priceputi' si 'speciliasti', ce pot sa zic altceva decat sa umplu de [cenzurat] pe aici... :) Asta e calitatea mecanicilor si service-urilor de pe la noi. Rar intalnesti unul bun si care isi da cu adevarat interesul. Mai mult cu parerea...

Imi pare rau pentru experienta ta...

Multa bafta in continuare!

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la asta ma refeream, ca motorul AQM nu ar avea acel deflector de ulei. Eu intrebam (şi mă intrebam şi eu) daca esti sigur ca datele alea, măsurătorile la segmenti, pistoanele, fanta pistoane, cilindri, sunt aceleaşi intre AQM şi ASY. Ochiometric arata la fel cele 2 motoare, şi e doar o diferenţă de 4 cai intre ele. Şi codul la bloc motor e acelaşi, 038103101, diferă terminaţia, la ASY este L la AQM este H.

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu drag,

uglyjamal ,pai daca ambele motoare sunt de 1900cm3,eu ma gandesc,de ce sa difere,cilindrii,sau fanta pistoanele,si implicit si segmentii?Eu cel putin asa gandesc...iar diferenta de 4 cai,poate e modificat din ECU.

PS:azi mi-au venit tachetii(37ron/bucata,firma INNA) si m-am dus la un service cunoscut in Constanta,care lucreaza numai cu rectificari arbori,chiulase, sa imi monteze ghidurile(13ron/bucata,firma AE).Bineinteles ca tot la dalta si ciocan au ramas(vorba aia') si le-au batut cu ciocanu... ,daca nici ei nu aveau presa speciala(si e ditamai serviceu),ce pretentii sa mai avem de la service-urile mici?.Tot azi am invatat si eu sa slefuiesc supape(mesteru,care mi-a montat ghidurile mi-a zis sa slefuiesc supapele,pana cad pe jos :) ),si sa le verific in felul urmator:dupa ce am slefuit supapa,bag supapa cu pricina,in chiulasa,apoi tin apasat cu degetu pe supapa si torn motorina,pe galeria de supapa respectiva,si nu trebuie sa "pise"deloc motorina,nici sa curga).Apropo,o supapa noua e 50ron/bucata.Cand mi-au facut astia reparatia la service mi-au schimbat toate supapele(NOI,bineinteles).Eu facusem 3500km,cu motoru,asa ca mesteru(asta ca la care am fost sa imi puna ghidurile,mi-a zis sa le iau fara probleme supapele de pe masina mea,si sa le pun pe chiulasa SH).Asa ca,azi m-am pus tare de tot pe slefuit supape...ete ca incet incet incep sa invat,sa fac lucuri mai bine decat mecanici astia gen"nea caisa".

Am uitat sa va zic....apropo,cand am desfacut pistoanele,ca sa le curat si sa le verific,mare mi-a fost mirarea ca la 2 pistoane sa gasesc fanta de la segmentu de compresie,sa-l gasesc exact pe linie,cu fanta segmentului de radere,asadar...aveti incredere in mecanici,iarasi... :)

Tot azi am curatat galaeria de evacuare+EGR,vreau sa zic ca erau pline de ulei,trebuie avut grija mare cand curatati,sunt niste gaurele mici,care trebuie desfundate la galerii.Daca nu bagam un imbus,nici nu imi dadeam seama ca exista niste gaurele.Asadar,orice detaliu conteaza,de la cel mai mic lucru,pana la cel mai mare.

M-am gandit,daca tot sunt la faza cu motoru,sa pun si niste preturi,si niste poze,asa mai ample(zic eu),poate ca cineva de pe forum are nevoie de asa ceva,ca sa isi dezvolte o idee sau mai stiu eu ce?...

Hai sa pun niste poze cu galeria de evacuare+EGR,tachetii,supapel+arcuri,ghiulasa,la care se vad ghidurile.

post-9811-1257545443_thumb.jpg

post-9811-1257545454_thumb.jpg

post-9811-1257545485_thumb.jpg

post-9811-1257545809_thumb.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Uite ca a dat Bunul Dumnezeu, si ieri am pornit masinuta.A pornit cam nasol,pana s-a dus uleiu din clindrii scotea un fum albastru :lol: ,ca am pus putin ulei pe clindrii si pe segmenti,sa nu mearga pe gol la pornire.Cu greu am reusit sa-l pornesc,pentru ca se dezamorsase pompa de motorina,il porneam iar se oprea si tot asa,pana cand a pornit leonica :P.Ce sa zic merge bine,insa,trebuie sa reglez avansu,e prea avansata si rontaie tare.Vreoiam sa va intreb ceva:dupa ce am facut 100km,am observat ca si dupa montarea capacului negru de plastic(oil deflector),de la axa cu came,vad ca prin filtru ala epurator(ciuperca aia),tot mai gasesc cateva picaturi de ulei,semn ca inca se mai duce uleiu prin admisie,catusi de putin.Insa tre sa fac mai multi km,ca sa vad daca imi mai consuma.Singurul motiv ar fi filtrul epurator(ciuperca)

Ma gandesc,totusi ca ciuperca aia sa nu fie stricata(desi nu prea vad ce s-ar strica in ea),dar vad ca pur si simplu e un plastic normal,si rotund care duce direct in admisie.Aveti cumva idee daca,ciuperca aia trebuie sa aibe niste site ceva?sau vreun furtunas? mai lung?la voi cum e?La mine,coboara spre galeria de admisie,de parca l-ar implora pe ulei sa ajunga in admisie,mi se pare prost gandita,sau imi lipseste mie ceva? :icon_thumright: .Datorita presiunii de ulei,ma gandesc sa nu o arunce iarasi in admisie,(o picatura azi o picatura maine,se strange).Va salut,si multumesc

post-9811-1257809016_thumb.jpg

post-9811-1257809022_thumb.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!