Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

La mine se aprinde butonul verde, ceea ce banuiesc ca e ok. Nu e diferenta intre faza scurta si pozitii dar asta nu prea ma intereseaza.

Ba chiar ma bucur ca nu e ca la americani unde fiecare chestie e marcata cu buton aprins in bord. Ai aprins luminile? Icoana aprinsa in bord! Ai apasat frana? Icoana aprinsa in bord! Mergi cu bradul dupa tine! :))

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se poate dezactiva din Composition Media trecerea automata pe/de pe recirculare. Butonul de recirculare nu are doua faze, tocmai pentru ca optiunea se poate dezactiva din meniu.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. Se aprind si la comutator si in bord simbolul verde pt faruri ceata fata si galben pt stop ceata spate. In schimb, indiferent de situatie, am aprins doar simbolul de lumini de pozitie la comutator chiar daca sistemul automat a aprins si faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se poate dezactiva din Composition Media trecerea automata pe/de pe recirculare. Butonul de recirculare nu are doua faze, tocmai pentru ca optiunea se poate dezactiva din meniu.

acolo nu este doar referitor la trecerea automata pe recirculare la marsarier?

Da, asa e. Se aprind si la comutator si in bord simbolul verde pt faruri ceata fata si galben pt stop ceata spate. In schimb, indiferent de situatie, am aprins doar simbolul de lumini de pozitie la comutator chiar daca sistemul automat a aprins si faza scurta.

Poate sa confirme si cineva cu G7 cum se aprind indicatoarele de faruri ceata si stopuri ceata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca este general nu doar pentru marsarier, dar poate am inteles eu gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceata fata - se aprinde langa comutator.

Ceata spate - se aprinde in bord.

Confirmat pe Passat b6 si Golf 7.

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry poate nu la temă, dar a "păpat" şaptele vostru ulei? Dacă da, la cîţi km? mă interesează în special 1.4 (122)

 

Merci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu da, nu s-a aprins nimic pe bord insa am verificat pe la 6000km si era pe joja la minim, am completat, nu mai stiu, 200-300 ml, pana la mijlocul semnului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceata fata - se aprinde langa comutator.

Ceata spate - se aprinde in bord.

Confirmat pe Passat b6 si Golf 7.

Asa ii si pe Golf 5!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O intrebare pentru cei care au copii mici: care tapiterie se curata mai usor, staandard HL sau ErgoActive?

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a consumat gram de ulei inca de la nastere, dar nici nu am chitzait-o aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readuc in discutie recircularea aerului, avand leon pe aceeasi platforma.

Eu credeam ca daca simte poluare afara porneste recircularea. Dupa ce scrie in carte am inteles ca la poluare inchide, dar nu simte mirosuri urate. La fel inchide si cand speli parbrizul ca sa nu intre miroa de stropgel. Apoi deschide cand simte prea putin aer in interior.

Problema mea este ca am auto recirculation bifat si cand spal tot miroase in masina, insa cand pornesc din buton recircularea dupa 10 minute cu 4 oameni in masina se deschde singura.

Ma poate lamuri cineva?

Ca sa functioneze trebuie sa las si bifa in media sistem si butonul de pe climatronic?

Mai pe scurt... cum imi dau seama daca functioneaza? Nu imi amintesc sa merg in spatele unei fumigene. Se aprinde lampa din climatronic daca se porneate automat recircularea?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca senzorul respectiv reactioneaza, nu anticipeaza. Cu alte cuvinte pentru a trece pe recirculare mai intai senzorul trebuie sa simta ca aerul de afara este poluat, dar el simte (aproape) in acelasi timp in care aerul ajunge si in masina. (sper ca m-am facut inteles)

 

Eu am avut si la fosta masina senzor de calitate a aerului si m-am lamurit ca nu e pentru Ro, unde intalnesti "fumigene" la tot pasul, fum de la gunoaie la care s-a dat foc, fum de gratare, etc. Drept urmare eu l-am dezactivat si trec manual pe recirculare, atunci cand consider. De exemplu daca vad vreun motorist cu potential in acest sens, trec pe recirculare inainte ca aerul poluat sa ajunga in interiorul masinii. Cum spuneam, senzorul reactioneaza, o persoana poate sa anticipeze si sa actioneze preventiv.

 

Ca sa-ti raspund si la intrebare, eu am inteles asa:

- daca e pusa bifa in Media, recircularea e controlata automat iar butonul de pe climatronic va fi aprins/stins corespunzator cu starea recircularii activa/inactiva. Utilizatorul poate totusi sa faca override in orice moment.

- daca optiunea e debifata in Media, atunci functioneaza ca orice buton de recirculare clasic, face doar ce ii spune utilizatorul.

Am sa mai verific o data si manualul. Practic imi va fi mai greu sa verific acum pentru ca masinuta momentan hiberneaza in garaj, pana la primavara (sau pana se incalzeste vremea). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in manual - pag 286 si se intelege ca se poate dezactiva complet functia de recirculare automata din Media.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc!

Pana acum eu nu am vazut niciodata aprinsa lampa de la sine :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am vazut lampa aprinsa de la sine. Si daca nu ma lasa sa pun recircularea inseamna ca ar fi trebuit sa o puna el automat dinainte. Mi se pare cam prost setat (prea sensibil) senzorul de calitate aer din interior si invers la interior (nu intra automat in zona rafinariilor). A intrat la cineva automat recircularea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la mine a intrat, si a stat destul asa pt ca incepusera sa se abureasda geamurile. Sincer nu stiu de ce a intrat, mergeam pe DN , drum liber, fara aer poluat afara.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O intrebare pentru cei care au copii mici: care tapiterie se curata mai usor, staandard HL sau ErgoActive? Sent from my Nexus S using Tapatalk

 

Nici nu mai tin minte cum e cea de la Higline dar ErgoActive e perfect pentru mizerie. Are un aspect de plastic, cu tesatura deasa care nu lasa sa treaca mizeria prin ea. Eu cred ca asta e materialul ideal pentru mizerie.

S-a asezat cineva cu o guma pe scaun. Am imbibat un prosop cu apa fierbinte si l-am lasat cateva minute pe guma. Apoi am frecat circular si toata guma s-a facut bilute, fara sa ramana vreun semn pe bancheta.

 

 

Revenind de la Ergoactive, e prima data cand aproape 1500 km fara sa simt vreo durere de spate si mai ales la nivelul coapselor. Daca ridici sezutul cat sa-ti sustina complet picioarele, nu-ti vine sa te mai dai jos. Nu renuntati sub nici o forma la optiunea asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Revenind de la Ergoactive, e prima data cand aproape 1500 km fara sa simt vreo durere de spate si mai ales la nivelul coapselor. Daca ridici sezutul cat sa-ti sustina complet picioarele, nu-ti vine sa te mai dai jos. Nu renuntati sub nici o forma la optiunea asta!

 

Subscriu! După aproape 1000 de km la volanul noii mașini, pot să zic cu mîna pe inimă că scaunele ăstea fac toți banii...

 

vrvqt.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 140 kmh incepeau sa se simta vibratiile in caroserie. Azi am dus masina la echilibrat si, ghiciti ce! Nu erau doar prost echilibrate, aveau vreo 80 g de plumb in plus. Am iesit pe autostrada, am ajuns la 180 kmh intr-o liniste deplina (gumele de iarna au limita de 190 asa ca n-avea rost sa mai fortez).

Ma declar durprins de rapiditatea cu care a crescut viteza, in D, fara ca turatia sa treaca de 3500 rpm. :) nici nu vreau sa ma gandesc la S.post-3294-13902220711007_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot văzut ca laudati scaunele ergoactive dar nimeni nu a comentat nimic legat de funcția de masaj. Vreau si eu o părere ca mai am de așteptat 2 saptamâni pana îmi ajunge mașina si încă am dubii dacă am făcut alegerea corecta deoarece scaunele standard de la highline arătat mai bine după părerea mea dar funcția de masaj m'a convins sa aleg ergoactive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o parere subiectiva care arata mai bine. Scaunele HL (sport) arata foarte bine dar tot pielea arata mai bine decat textilul (parerea mea), mai ales ca se continua si pe usi si pe spatele scaunelor plus bancheta din spate. Functia de masaj nu e un avantaj major, eu personal nu in folosesc. Masajul se realizeaza cu ajutorul suportului lombar, sunt doua "pernite tari" care practic atunci cand stau le reglezi ca suport lombar iar cand dai drumul la "masaj" se misca inainte si inapoi, nu este un sistem de masaj propriuzis cum sunt cele de pe scaunele de masaj care urca si coboara si se invart, ar fi fost prea prea :) Ca si ergonomie, desi se numesc ErgoActive si au nu stiu ce certificat de la asociatia X a medicilor de coloana, nu mi se par mai confortabile decat cele de pe HL, sunt chiar putin mai dure, lateralele sezutului pronuntate chiar incomodand putin (cel din stanga mai ales la DSG, unde stai mereu cu piciorul pe foot rest, pulpa vine pe acel suport tare).

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot văzut ca laudati scaunele ergoactive dar nimeni nu a comentat nimic legat de funcția de masaj. Vreau si eu o părere ca mai am de așteptat 2 saptamâni pana îmi ajunge mașina si încă am dubii dacă am făcut alegerea corecta deoarece scaunele standard de la highline arătat mai bine după părerea mea dar funcția de masaj m'a convins sa aleg ergoactive.

 

Daca ai ales scaunele ErgoActive, dupa parerea mea, ai facut o alegere buna. Aspectul masinii creste considerabil.

Daca era piele pe sezut si spatar, eu nu as fi mers pe aceasta optiune, dar felul cum imbraca marginile scaunelor, fetele de usi si bancheta, este ok.

Functia de masaj este interesanta cand mergi la drumuri mai lungi, pare a pune circulatia din zona lombara in miscare.

Insa, sincer nu am folosit-o decat de de 3-4 ori in 4.000 km. Dar timp este, nu-mi fac probleme de asta. In schimb folosesc incalzirea scaunelor in fiecare dimineata   :D

Modificat de Misualbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua nelamuriri la care nu le gasesc rezolvare in manual:

 

1. Am observat ca atunci cand clima e pe Auto nu se mai afisaza pe ce treapta e ventilatia, presupun ca si la voi e la fel. Se poate face cumva sa o afiseze totusi? La modelele precedente - Golf 5/6, tot asa era?

2. Ce conditii trebuie sa se indeplineasca pentru a putea activa/dezactiva AutoHold? Conform manualului nu trebuie decat sa apesi butonul, totusi eu am observat ca daca esti cu piciorul pe frana sau cu frana de mana actionata, nu se intampla nimic. Nu ca l-as folosi prea des, in general sta dezactivat, dar mi s-a inamplat sa fiu nevoit sa plec dintr-o panta mai abrupta si am zis sa ma ajut de el daca tot il am si manevra clasica folosind frana de mana nu mai e tocmai... la-ndemana. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La O2 (deci probabil G5/6) arata treapta ventilatorului, se aprindea in plus led-ul de Auto

2. Ca sa activezi/dezactivezi AutoHold trebuie sa ai centura pusa (sper sa nu gresesc, dar si eu am avut situatiile in care nu mergea si nu stiam de ce), in plus se dezactiveaza numai cand esti cu piciorul pe frana sau cu frana de mana actionata (de verificat), de activat nu mai stiu, dar cred ca tot cu piciorul pe frana trebuie sa fii (de verificat)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!