Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Navi...greseala mea...dar ramane valabila partea cu vorbitul romaneste :) uite e frumos explica baiatul asta cu O3 http://vwforum.ro/topic/103893-octavia-3-impresiiprobleme-constatate-de-c%C4%83tre-proprietari/page-44

e prima data cand aud o problema de genul asta la masinile VAG

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea a semnalat problema acum iarna, deci tind sa cred ca e vorba de temperatura redusa, ar fi culmea (dar nu imposibil) sa fie de la rulmenti care "ingheata".

 

Mai zicea cineva ca servomotorul electric atunci cand nu este folosita directia se opreste, nu cunosc in detaliu cum functioneaza servodirectia insa mi se pare total aberant sa nu ai servoasistare pe tot timpul cat motorul este pornit, mai ales la viteze de autostrada.

 

Cred ca se poate discuta mai bine pe topicul http://vwforum.ro/topic/106710-directia-electromencanica/ chiar daca este de O3 este aceeasi directie pe toate modelele pe platforma MQB.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca, daca ar fi rulmenti care "ingheata" s-ar reproduce tot timpul,indiferent cum si unde mergi insa tocmai asta e problema ca nu se reproduce. Atat pe forumul din Germania cat si Italia, au mai legat problema asta si de schimbarea rotilor de vara cu cele de iarna(ce-i drept si la mine a aparut problema asta dupa ce am schimbat rotile pe 17 cu cele de 16, dar au si scazut temperaturile de la peste 15 grade la sub 5-6 grade ). 

Eu inclin sa cred ca din nu stiu ce motiv, exista un delay, in momentul in care volanul sta o perioada de timp intr-o pozitie fixa, nemiscata si la miscari fine ale volanului, asistarea directiei "se trezeste" mai greu, cu alte cuvinte simte mai tarziu ca s-a miscat de volan si directia devine din nou asistata. Nu sunt mecanic, fac doar niste deductii logice, pe baza informatiilor pe care le-am asimilat pana acum. Faptul ca acel senzor de oboseala se aprinde este din cauza corectiilor de directie facute des(fix din cauza acestei "inghetari" ale volanului). 

Oare exista setari diferite in soft-ul directiei in functie de dimensiunea rotilor masinii? (asta referitor la faptul ca multi au legat de schimbarea rotilor)

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, rulmentii ar "bloca" la orice viteza. Atunci e legat de electronica de la servo. Oare se poate face update la softul respectiv sau este intr-un ROM?

 

Pe de alta parte ce treaba ar avea temperaturile cu electronica, poate doar daca e "sovietica" si la temperaturi mai mici tensiunile sunt mai mici si de aici pleaca mai greu servo :) Cu dimensiunea 17" 16" 18" sigur nu are nici o treaba pentru ca masina nu stie pe ce jante mergi. Deci ori temperatura ori uzura fac ceva. Ori softul e busit de la bun inceput, ca functionare, ceea ce ar fi inacceptabil pentru o masina nemteasca, care merge in general pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz si @bogdann81: Si eu intampin aceeasi problema, insa am avut-o si la temperaturi ridicate. Mai exact asta vara in drum spre mare, pe autostrada. N-am crezut ca-i o problema pana n-au inceput si alte persoane s-o sesizeze.

 

Din pacate, tind sa cred ca va avea cam aceeasi rezolvare ca si la DSG7. Adica o sa primim toti hartie de la VW in care o sa ni se spuna ca e normal sa functioneze asa.

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu, ar fi trist sa fie asa, mai ales ca vorbim de directie totusi! In oras sesizezi ceva la directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreti sa ne mutam pe http://vwforum.ro/topic/106710-directia-electromencanica/ cu discutia pe tema directiei? (Poate cu ocazia asta corecteaza vreun moderator titlul, ca vad ca solicitarea mea nu a induiosat pe nimeni.)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca merg pe un bulevard si tin volanul drept nemiscat macar cativa zeci de metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o mai sesizez cand tin volanul virat stanga/dreapta si stau pe loc, si vreau sa il indrept simt aceasta piedica.Senzor de oboseala ai? Ti s-a aprins pe autostrada ?

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca asta e modul de lucru al acestei servodirectii electrice si economice. O sa gasesc paragrafele si o sa le postez aici: http://vwforum.ro/topic/106710-directia-electromencanica/page-2

 

LE: si iata, mai clar de cat e PDF-ul asta nu se poate: http://vwforum.ro/topic/106710-directia-electromencanica/?p=2279108

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o mica pauza intre doua dosare cu acte, e timpul sa fac si un mic bilant, asa de vreo 5000 km:

- Inca nu "i-am luat seama" DSG-ului cat sa clipocesc din padele dar, la 1350-1450, in diferite trepte de viteza, masina tremura, ca si cum ar muri motorul. Destul de enervant ca nu de-asta mi-am luat motor pe benzina.

- Desi nu sar prea sus de 3000 rpm, pot spune ca motorul mârâie frumos (si asta au spus-o pasagerii din spate ca eu sunt ocupat cu Dynaudio cand sunt singur :cheers:). In D ca in S nu m-am dat.

- Masina e foarte placuta la mers in oras, indiferent de trafic. As zice ca, per total, are un lag de 1 secunda pe accelerari scurte dar cuplul e suficient de bine distribuit incat sa se simta incomparabil mai sprintena decat un diesel de 1.5-1.6. N-ai sanse sa te calce trenul ca la diesel. :icon_thumright:

- Deseori, dimineata, dupa ce ridic piciorul de pe frana, masina ramane pe loc si nu pleaca decat cu o smucitura, dupa accelerare. In P, franele sunt actionate si se lipesc placutele le discuri (stiu ca am mai avut divergenta asta, dupa ce plec de pe loc am urma placutelor pe discuri si in fata si in spate).

- Cand incepi sa o bibilesti, sa faci curatenie in ea, incepi sa vezi multe chestii interesante - plastice cu lufturi (mici ce-i drept), plastice foarte subtiri care deja au inceput sa se deformeze (stai linistiti, nu le-au pus la vedere). Observi si ca usile din spate sunt integral din plastic tare, spre deosebire de cele din fata..

- Acum m-am convins de ce aveam senzatia de rezonanta a plasticelor montantilor fata pe suprafete rugoase.

- Am (uneori) un greiere zdravan in usa stanga fata - asta e oficial, se rezolva in service. Cand oi ajunge.

- E nevoie de o tava de portbagaj care sa stea cum trebuie in portbagaj si cand ii cobori nivelul. Azi am scos din masina presurile de cauciuc, le-am spalat de 3 ori cu detergenti si tot miros. O sa caut originale (sunt din plastic moale, gumos).

- Receptia Radio e destul de slaba, bine ca au scos Gurrilla ca nu mai am ce asculta (oltenii n-au RockFM :ceuameni: ).

- Farurile se aburesc in continuare - n-am avut timp sa ajung la service.

- La fiecare drum de 50 - 100 km, primesc avertrisment pentru presiunea rotilor. Daca le verific saptamanal, la aceeasi vulcanizare, apar diferete mici de 0.1-0.2.

Cu siguranta mai am niste tampeni d-astea prin cap dar nu le gasesc acum. Revenim la 10.000.

 

byjy2ubu.jpge9abunyr.jpg

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, multumesc pentru feedback! sunt mai relaxat acum ca sunt si altii care au raportat aceasta problema.

am crezut ca doar eu am aceasta senzatie si cei de la service o sa o treaca la "diverse".

sunt programat la service in 1000 km. o sa revin cu un update.

 

legat de exprimare, ce sa fac, nu am prea citit nimic in ultimii ani.

 

ciudat totusi ca am inceput sa sesizes blocarea volanului doar dupa ce am schimbat cauciucurile de Vara cu cele de Iarna.

setul de iarna este de la VW.

banuiesc ca nici temperatura mai scazuta nu are vreo relevanta.

am fost zilele trecute pe autostrada intre lugoj si faget, o curba larga , aveam 130km/h, totul era perfect, ajustam directia cum imi dorea inima. cand am intrat insa pe drum drept si am tinut volanul drept, nemiscat poate 1, 2 minute, am simtit cum s-a blocat.

in oras, la viteze de 50km/h, totul e perfect.

 

oricum, cred ca este o problema serioasa de siguranta.

nu este acceptabil ca la o asa viteza, legala!, sa nu te simti in siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si tu ai simtit dupa schimbarea rotilor ... Ceva da peste cap calculele se pare si se ajunge la situatia asta neplacuta!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce anvelope ati montat ? Semperit Speed Grip 2 (parca asta ofera VW) ? (precizez ca doar intreb nu fac nicio presupunere asupra fiabilitatii anvelopelor Semperit)

 

in plus ati montat anvelope de iarna cu alta dimensiune decat cea pe care o aveati de vara ?

 

ati schimbat doar anvelopele pe aceleasi jante sau cu tot cu jante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva se intampla doar la cei cu DSG?...observ ca majoritatea care reclama probleme au DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu doar la DSG. Avem la firma un golf 7 manual si fix aceeasi treaba a semnalat-o, la o tigara, si colegul ce-o conduce.

Insa fiind de firma, constatarea lui va ramane la nivel de... impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut diferentele, pro/contra intre scaunele sport de pe R-line si scaunele ergoactive?  Mi-ar placea exterior r-line cu scaune ergoactive, dar cum asta nu se poate, intreb pe cei ce aveti r-line, cum sunt scaunele, ca de ergoactive am tot citit multe si bune, dar nimeni nu pomeneste de scaunele sport r-line. Cine ma poate ajuta, ...astept impresii, pareri. Va multumesc.

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ergoactive-le sunt din start pentru super confort, in timp ce RLine-urile sunt mult mai dure si cu sustinere laterala accentuata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semperit Speed Grip 2 cu jante de tabla pe 15 de la vw.

Cele de vara sunt pe 16 cu cauciucuri de la Michelin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat doua lucruri minore dar despre care vreau sa va intreb daca la fel se manifesta si la voi.

 

1. nu de putine ori pun pe recirculare (deobicei cand ies de pe A3 in zona rafinariei de la Ploiesti) si in cateva secunde se scoate automat .. din manual inteleg ca masina are senzor de calitate aer in habitaclu, daca acesta zice ca in masina aerul nu e bun (nu stiu exact ce senzor este, unde este si ce masoara, stie cineva?), nu te lasa cu recircularea .. problema este ca eu tocmai intru intr-o zona cu poluare si mai mare de afara (miros de gaz) si masina nu ma lasa sa pun recircularea

 

2. cand este ceata groasa (cum este zilele astea) am zis sa pun farurile de ceata si stopul spate (de test, nu ca ar fi nevoie in oras) .. la prima tragere a butonului de lumini se aprinde galben indicatorul "faruri ceata" de langa buton, cand mai trag o data se aprinde in bord indicatorul galben "stop ceata" insa indicatorul "stop ceata" de langa buton nu se aprinde .. nici la voi nu se aprinde? e logic sa apara galben in bord stopul ceata, pentru ca este deranjant pentru cei din spate, insa de ce nu se aprinde si langa buton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Esti sigur ca pornesti recircularea sau doar activezi senzorul de calitate? M-am intepat si eu de cateva ori si nu stiam de ce-mi baga aer de afara pana am realizat ca, de fapt, nu era pe recirculare.

2. Asa e la toate, si cele vechi si cele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica daca sunt sigur daca pornesc recircularea? apas pe butonul de recirculare, cum altfel? :pale: se aprinde butonul (led-ul din buton) si apoi se stinge singur deci opreste singur recircularea .. ce zici tu despre activarea senzorului de calitate, pls explain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Poate masina a apucat sa se umple asa de mult de aer poluat in cazul ala, incat considera ca nu vrea sa bage recircularea si incearca sa-l scoata din masina (zic si eu!).

2. Desi am O3, electronica cred ca-i identica la asta, mie mi se aprind si in bord si la comutator pt ambele (ceata fata si spate). In schimb, la mine cu lumini automate, atunci cand sta pe Auto nu se aprinde la comutator LED-ul pt faza scurta chiar si atunci cand in mod evident farurile merg.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca am uitat cum e la 7 :( , butonul de recirculare nu are doua faze? Una in care doar activeaza senzorul de calitate al aerului si alta in care activeaza recircularea? La 6 asa e.

Si nu cred ca e nevoie sa anunte aprinderea stopului de ceata de doua ori, odata in bord si odata pe buton, e redundant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM tocmai spune ca la O3 are aprinse si in bord si la buton, deci patru indicatoare pentru doua lumini, inteleg bine @TudorM? Cum arata becul de faruri ceata in bord? Tot galben?

 

Nici la mine pe Auto nu-mi da nici o indicatie (nici in bord nici pe buton) daca faza scurta e aprinsa, se vede doar cum se diminueaza iluminarea bordului, ar fi fost mai ok sa dea o indicatie daca este faza scurta sau DRL.

 

Ref. la recirculare, de asta il scoate, insa eu veneam de pe A3 si nu era aerul poluat in masina. Sa fie ceva cu senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!