Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

Impresii dupa primii 30.000 km...

 

Pozitive:

1. Motorul s-a "lasat" si merge mult mai rotund, in plus consumul a scazut simtitor. Daca in primii 5.000-10.000 km oricat de incet mergeam nu scadea sub 6.5% pe exterior si sub 11% pe oras, acum....dupa cum spuneam intr-un post anterior, am scos medie de 5.2% pe 1.000 km combinati cu tot felul de drumuri, masina plina si mers legal. Pe oras, daca sunt atent la stilul de condus dar fara prea mari eforturi, scot o medie de 7.5%-8%. Avand in vedere ca astea sunt consumuri pe care le scoteam si cu O2 1.9 TDI 105 CP, ma declar super-multumit.

2. Izolarea fonica buna spre foarte-buna, la 150-160 km/h in regim de autostrada, masina pur si simplu te relaxeaza.

3. Nivelul de finisare la HL, dpmdv este excelent. Nu stiu ce aveti cu plansa de bord piano-black...; si ce daca se aseaza fire de praf ? pe orice bord se aseaza, doar ca pe negrul asta lucios se vad mai usor...., asta e, sa nu fim carcotasi si sa ne aducem aminte de bordul de CN-eu siliconat :))

4. Masina este foarte stabila, asta referitor la suspensia spate semirigida. Am avut "sansa" sa intru cu 100 km/h intr-o curba la cca 90 grade care nu era semnalizata ! M-am speriat putin....

5. Demaraje si depasiri mai mult decat ok pe exterior, daca stii sa le pornesti speculand zona de cuplu maxim. Asteptati depasirea undeva pe la 3.000 rpm si apoi apasati pedala la maxim fiind in treapta 3, pana pe la 5.000 rpm. Toti cei 105 calutzi vor fi prezenti sa va ajute !

6. Culoarea tungsteen silver mi se pare cea mai reusita pe aceasta masina, dar asta tine de gusturi...

7. Nu am zgomote straine in masina, atat de la motor cat si de la caroserie. Totul se aude ca in prima zi si masina functioneaza perfect, in parametrii ei tehnici.

 

Negative:

1. Ma enerveaza de mor deschiderea usilor pe o singura treapta...

2. Suspensia este confortabila pe denivelari ample, dar pe cele mai mici te cam scutura...

3. Designul spatelui este discutabil. Daca din fata pare o masina lata, masiva, impunatoare, cand te uiti din spate toata perceptia este exact pe dos (mica, ingusta, firava...). Aici, inginerii de la VW nu au reusit nici acum sa refaca senzatia de masivitate pe care a avut-o G5 la partea posterioara.

4. Momente dese cand intra greu in marsarier. Trebuie calcat ambreiajul de 1-2 ori pana reusesti sa cuplezi (asta poate fi o problema minora la masina mea, de exemplu)

5. Motorul arata cam golas, mi-ar fi placut sa fie capsulat, ca la diesel (sau cel putin ca la O3, asa am vazut in niste poze cu 1.2 TSI)

 

Si cam atat.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

 

Este primul meu post aici.

Referitor la ce spune mai sus colegul "VictorGolf" la parti negative pot confirma ca si mie imi intra un pic mai greu in marsarier. Deci este o problema generala cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o problema in sine. Daca treapta de marsarier nu este sincronizata (cum si banuiesc), va intra mai greu in viteza si cateodata este nevoie de debreiere multipla. Asa pateam si eu la Leon-ul meu si este un lucru normal. Asa este construita cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine cu marsarierul. Uneori intra din prima unsa ori de cate ori e cerut, consecutiv. Vad ca nu e caz singular, dar nici nu se lasa in timp si nu e ceva ce apare doar pe O3, e in grup.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai o trantisem aseara de cateva ori, sa ma lamuresc. Se inchide mult mai greu decat celelalte si cu un zgomot usor metalic. Celelalte se inchid superb.

Am incercat din nou si la mine nu este o diferenta notabila, as putea spune ca se inchide la fel ca si celelalte usi.

 

1. Ma enerveaza de mor deschiderea usilor pe o singura treapta...

2. Suspensia este confortabila pe denivelari ample, dar pe cele mai mici te cam scutura...

4. Momente dese cand intra greu in marsarier. Trebuie calcat ambreiajul de 1-2 ori pana reusesti sa cuplezi (asta poate fi o problema minora la masina mea, de exemplu)

1. Mie imi place foarte mult chestia asta si totodata ma avantajaza in spatii inguste - mai ales ca am garaj, ma ajuta sa nu proptesc usa in zid. :)

2. Perfect de acord, de fapt am si spus deja acest lucru.

3. Mie nu mi s-a intamplat niciodata pana acum, dar foarte probabil eu am alta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat in actele masini si in cartea masini se precizeaza ca masina are 77 kw.Un calcul simplu arata ca 77 X 1,341 = 103,25 cai putere.Deci masina are circa 100 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, de cand s-a racit afara, mi-a aparut zgomotul acela specific la pornire, care exista si pe varianta veche de 1.2 TSI si care era pus pe seama lantului :)

Mai putin strident, ce-i drept, dar este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, de cand s-a racit afara, mi-a aparut zgomotul acela specific la pornire, care exista si pe varianta veche de 1.2 TSI si care era pus pe seama lantului :)

Mai putin strident, ce-i drept, dar este....

Urmeaza 10 pagini de: "O, nu! Si asta?" , "Vai, credeam ca au rezolvat asta!" , "VW e de kkt!" , "Am auzit eu undeva ca au picat niste motoare d-astea" , "Du-te repede sa schimbi distributia", "Vai, au facut-o din nou!" etc

LE: quote sa se inteleaga si de ce am scris asta :P

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul, posesorii de G7 pot posta orice impresii doresc, daca Victorgolf aude ceva atunci e ceva, nu conteaza ce, dar daca merge si nu trebuie schimbat nimic (sau adaugat, gen clips la wastegate) e ok. Chibitii sa se abtina (no pun intended @Rave).

Ca sa fie si o informatie utila, poate VictorGolf investigheaza sursa zgomotului si ne spune si noua de unde pare ca este, daca lant nu mai e..

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata vreme cat masina merge impecabil, nu am sa fac mari investigatii. :)

Dar chiar "mi-a sarit in ureche" (de data asta) pentru ca pana acum pornea fara acel zgomot (eram atent la fiecare pornire). Este caraiala aia de 2-3 secunde la start.

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bune acum... s-a racit afara... dimineata sunt 3-5 grade.

 

e absolut normal sa se auda motorul altfel in primele 1-2 min de functionare.

 

eu am 1.4 tsi si nu am nicio problema... zgomot normal la rece in rest motoru nu se aude pur si simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este si la mine.

O sa fiu atent zilele astea din nou, cand se va incalzi destul de mult afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au facut deja revizia la masina, ati schimbat si filtrul de benzina?

Sau mai exact se poate schimba?

Am vazut pe configuratorul de pe site-ul mann de filtre ca acesta este life-time.

 

Daca aveti scurgeri de apa de la spalatorul de luneta, exista un tpi pentru rezolvare, se adauga un furtun cu valva de sens.

 

L.E. Am gasit numarul tpi-ului : tpi 2031168/4 

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi lifetime cu benzina buna de la nemti, la noi se schimba la 60.000 daca vrei sa mearga masina ok.

.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu exista filtru de schimb in lista lor.

Nu vorbesc de intervalul de schimb, doar de posibilitatea de a fi schimbat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mann iti acorda tie garantia la masina si in plus filtrul OEM din cate stiu este UFI

End of offtopic.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si eu in mai multe locuri si se pare ca filtrul de benzina e setat pentru life-time use. Naspa!

Vis-a-vis de producator, filtrul OEM de Golf de la mkV incoace a fost fabricat de MANN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic unde este acest nou filtru de benzina de nu se schimba?

Tocmai ideea de filtru implica si o posibilitate de schimbare, curatare, mentenanta a lui.

Filtrul de benzina la mine este UFI. L-am schimbat la 30.000km.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e tot la locul lui. La generatille noi de Honda CR-V e si mai distractiv. Filtrul e tot life-time, dar e in mijlocul motorului. Chiar de vrei sa-l schimbi oricum, mai bine te lasi pagubas.

Poate filtrul asta nou de la VW s-o scurge, s-o stoarce, s-o spala, cine stie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vroiam si eu sa intreb: exista un filtru propriu-zis sau este de fapt o sita in pompa de benzina, cum este pe la alti producatori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu se poate scoate?!

La mine si cel din fabrica si cel OEM pus la revizie au fost UFI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!