Jump to content

Golf 7 - Impresii generale ale POSESORILOR


Ioana
 Share

Postare recomandată

In manual spune ca 1l la 2000 de km este normal. (Cam mult parerea mea) si ca in primii 5000 de km este posibil un consum si mai mare de ulei.

Pentru cei cu 1.4 tsi 122 cp: Pe la ce temperatura sta uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in manual mai spune ca acesta (consumul de ulei, I mean) depinde de la un motor la altul iar eu stiam ca motoarele pe benzina (cele aspirate, ce-i drept) nu consuma ulei mai deloc. Acum nu stiu cum sta treaba cu TSI-urile, dar mi-ar placea sa aflu, mai ales de la cineva care are acest motor de mai mult timp pe un Golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum este alt motor, dar benzina turbo este recunoscuta pentru placerea de a manca ulei.

Sent using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este pe LOW, dar verific iarasi maine de dimineata, ma gandesc ca trebuie asteptat putin pana se scurge tot in baia de ulei, doar asa pot verifica nivelul corect.

 

si TOTUSI :) masina de noua cu ulei mai putin, sau papa ulei ? nu prea inteleg.

Era sub minim? Daca da trebuia completat imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, completat imediat, dar cu ce, stiu ca nu e bine sa le amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai in portbagaj ulei 5w30 nu au de ce sa fie probleme. Eventual cu norma 505.00.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma are cineva ACC si ne poate impartasi impresii? Inclusiv daca au prins situatii cu ceata densa/ploaie torentiala si cum face fata sistemul. La fel si cu Lane Assist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un feed-back de la colegi de-ai nostri chiar ar fi de folos... Din ce am citit pe afara, sistemul inca are multe hibe, cu foarte multe franari inutile. Unii s-au plans ca se  intampla asa ceva chiar si in timpul depasirilor pe autostrazi, pe langa coloane mai lungi sau tiruri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am ajuns si eu la peste 4000 km si revin cu impresii in calitate de posesor al modelului G7 din semnatura.

1. Motor și cutie: motorul si-a dat un pic drumul si este mai vioi. Raspunsul pe autostrada este mai bun decat ma asteptam iar consumul este mai mult decat decent in oras si excelent in afara orasului (un mare plus pentru treapta a 6 a). Cu AC/Climatronic pornit scaderea de putere este perceptibil dar nu atat de mare pe cat ma asteptam. Motorul mi-a depasit asteptarile si este foarte potrivit pentru conditiile in care il utilizez. Este zgomotos doar la pornire la rece timp de 5 secunde (cand se si tureaza un pic automat) in rest nu am auzit zgomote ciudate și nu am simtit vibratii anormale pentru un TSI. Cutia a functionat ireprosabil de la inceput si este foarte silentioasa si precisa

2. Frana si auto hold. Foarte utile in oras necesita insa o perioada de acomodare pentru utilizare optima.

3. Probleme: una singura. Am alimentat intr-o zi caniculara aproape de plin (evit sa fac plinul în zile cu temperaturi foarte mari). Am pornit masina si martorul nivel combustibil a ramas la nivelul anterior aproape de gol. La fel si range-ul. Am oprit motorul, si am repornit si nimic. Apoi am desfacut busonul rezervorului moment in care s-a auzi un fasait prelung (probabil presiunea de la vaporii de benzina). Am urcat la volan am repornit masina si totul a fost ok. Am sa investighez insa la PBN la verificarea de 6 luni sa vad daca a mai avut cineva problema asta. Am injurat temeinic timp de 5 minute  :winter:

4. Interior - functionalitate. Nu am nimic de reprosat totul este peste asteptari ca functionalitate si calitate. Doar acel finish piano black de pe volan ma enerveaza pentru ca orice urma de deget se vede. Se curata usor, dar este enervant si nepractic.Greu de curatat si acel geam mic lateral de dupa montantul fata.Trebuie sa ai maini de domnisoara sau de chirurg. Dar e foarte util la vizibilitate

5. Sistem audio - aici e o perceptie subiectiva insa eu pe vechea masina am facut sistem profesional cu boxe Focal / Dieci si subwoofer si amplificator etc (nu spun cat am investit) si ma consider un iubitor si mediu cunoscator in domeniul, Ideea este ca am cu ce sa compar. La Golf, calitatea sistemului, rotunjimea bassului si corectitudinea sunetului este excelenta. Pe masurate la un vanzator de solutii hi fi (puteti incerca si voi). Este optimizata pentru interiorul Golfului si in veci nu se va auzi la fel de bine un sistem cu boxe carton din Megane (unul dintre cele mai proaste sisteme standard doar varianta de top Carminat oferind un sunet excelent) sau Chevrolet (va invit sa demontati o boxa de la Chevy sa vedeti membrana de carton si magnet made in china). Tweeterele sunt pozitionate astfel incat sa nu se auda strident pentru ca un sistem audio echilibrat trebuie sa ofere un sunet mediu nu focusat pe inalte (cum aveam eu la fostul Opel de exemplu pe sistemul originaal). Mentionez ca ascult de toate de la blues jazz la progressive house si RnB sau rock. Acum daca unor li se pare prost mi-e greu sa-i contrazic pe oameni si sa le spun ca aud aiurea dar am dorit sa ofer un punct de vedere bazat pe comparatii cu sisteme profesionale. De altfel Golful ramane una dintre masinile cu cea mai buna acustica din clasa sa si este preferata de cei pasionati de tuning audio pentru concursurile de profil - si aici nu mai vorbim de factori subiectivi

Sistemul indirect de monitorizare a presiunii din pneuri m-a atentionat la drum lung ca am diferenta de presiune in roti. am primit mesaj pe display-ul BC-ului si o pictograma cu atentionare pe ecranul infotainmentului insotita de colorarea cu rosu a rotilor. Am verificat presiunea la o benzinarie si intr-adevar roata dreapta spate avea o presiune seminificativ redusa comparativ cu celelalte anvelope. Remediat si resetat din meniul CAR al infotainmentului. Ca un reminder vorbim de un sistem indirect TPMS care nu are senzor in roata (aspect pozitiv deoarece acei senzori trebuie uneori inlocuiti si au un pret mediu de 50 de eur - conform AMS Franta). sistemul de la golf utilizeaza senzori ai ESC pentru a detecta diferentele in viteza de rotatie a anvelopelor (anvelopa cu presiune reduse are diametru mai mic si deci viteza tangentiala este diferita)

Masina nu mi-a consumat ulei desi ma asteptam sa o faca (citind manualul si cunoscand experienta unui prieten cu 1.4 TSI care a completat in primii 5000 km). Joja imi indica un nivel usor peste mediu.

Ce m-a dezamagit: calitatea noilor vopsele pe baza de apa (care protejeaza mediul se pare) este una mult inferioara vechilor tipuri de vopsea. S-a dus vopseaua legendara a Golfului / VW-urilor. Noua vopsea (desi metalizata si cu lac de protectie) se zgarie la orice atingere si se pateaza la orice lichid dubios sau rahat de pasare. Eu dau cu ceara lichida la fiecare spalare si am aplicat si ceara uscata deja tocmai pentru a proteja masina. Umblu cu servetele umede si stain remover de la Mafra ca o baba isterica si tot am deja o pata pe capota dupa ce mi-a curs lichid (apa cu calcar probabil) de la un aparat de AC. Am inlaturat-o cam 80% cu polish dar totusi este inadmisibil ca dupa cateva ore sa se pateze. Cand mi-a fost zgariat spoilerul in parcare de un idiot/o idioata am analizat stratul de vopsea care este foarte fin. Nu ma astept la vopsea tip LADA dar totusi platim bani in plus pt vopseaua metalizata nu doar din considerente estetice. 

Per total sunt foarte incantat de masina si i-am programat deja cateva drumuri lungi in aceasta toamna (in vacanta de vara am calatorit cu avionul si nu am putut sa ma bucur de Golf)

Modificat de Cosmin D.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nota personala(putin off-topic): singurele diferente intre vopseaua metalizata si cea simpla au ramas la nivel estetic. Atat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CosminD.: ai alimentat cu cheia in contact. Daca nu scoti cheia, nu se "reseteaza" memoria si el nu stie cat ai bagat :) Degeaba opresti motorul, daca nu scoti cheia din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiati ca pe Autohold ON dupa ce iei piciorul de pe frana raman stopurile aprinse? Eu nu stiam am observat azi intr-un bus in spatele meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu trei intrebari (cam naive, ce-i drept, dar dupa ce primesc raspuns am sa rog moderatorii sa stearga postul): 1. Joja cand se pune la loc se impinge la maxim si atat sau mai trebuie ceva? In manusl zice cs daca exista nu stiu ce marcaj etc. Eu nu am vazut vreun marcaj pe jojamea, am vazut insa o garnitura de csuciuc.) 2. Cum se poate vedea cat lichid pt spalat parbrizul mai ai? Eu nu m-am prins si ma preocupa fiindca nu dtiu cst a fost pus la livrare. 3. In torpedou in partea dreapta sus am doua fante care nu stiu la ce folosesc. Stie cineva ce-i cu ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Marcajul despre care ai citit se refera (mai mult ca sigur) la partea din capatul indepartat de tine (care intra spre motor). Probabil iti explica cum sa "citesti" (interpretezi) acel marcaj :) Nu exista un alt mod de a baga joja decat "pana-n capat" :)

2. Daca ai senzor de lichid de parbriz, te anunta cand e pe sfarsite. Nu poti vedea "nivelul" ca la benzina.

3. Fantele sunt pentru racirea acelui spatiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc CZR. Cam aiurea chestia cu nivelul lichidului de spalat parbrizul. Daca stiam ca e asa mai plateam un pic in plus si luam cu senzor. Asta e, data viitoare o sa fiu in tema. Nu stiu daca acele fante sunt pt racire, fiindca pt asta am unele in stanga si cand am pornit ACul doar pe cele din stg venea aer.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Navi, eu unul nu am vazut indicator nivel lichid spalare parbriz la vreo masina pana acum... cel putin din categoria asta 

Daca tu vezi asta ca pe cel mai mare inconvenient....
Senzorul ala vine de obicei in pachete, gen Pachet Iarna sau cu Xenon OEM... nu cred sa fie in lista de optionale "Senzor avertizare nivel lichid spalare parbriz"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu Nu vad de unde ai dedus ca eu intreb despre un indicator al nivelului de lichid din spalator si cu atat mai mult ca eu as considera absenta lui ca pe "cel mai mare inconvenient". Eu intrebam pur si simplu daca se poate vedea cu ochiul liber cat lichid mai e in vasul ala si spuneam ca nu imi place ca nu se poate.

Pune o poza cu ele

@Rave Daca pana duminica seara (cand ma intorc in Buc) nu se desluseste misterul acelor fante voi pune poze. Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fantele alea nu au dimensiunea unor carduri sd?

Sent using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!