Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Cum se comporta (mai noua) cutie? Zurgalai, zmucituri, naravuri....?

Modificat de dadu
Link către comentariu

Cutia nu se aude deloc, in D si E are obiceiul sa subtureze, ajunge prea repede in 6-7, o mai dau din padele pe manual intr-a 4 si a 5-a si pentru oras e suficient . Pe S schimba super, in schimb la viteze mici pe retrogradare se simte pe franare, cam zgaltaie pentru ca retrogradeaza in contratimp (prea devreme).

Link către comentariu

Si una si alta cred, la viteze mici (sub 20-30km/h se simte.

Modificat de codz
Link către comentariu

Dupa o spalare am aplicat Rain Repellent pe luneta si pe parbriz sa vedem cum se comporta. Cand dau cu stergatoarele nici nu vad apa asa de repede dispare. Mai vine o bobita si aluneca urgent deci un efect are. Insa mai are unul extrem de nedorit. Miroase in masina a parafina! Si dupa ce am luat din portbagaj laveta cu care am intins solutia si pe cea cu care am spalat. Si sticla, care oricum inchisa nu miroase. Si tot cand vin la masina miroase, pe unde intra? Cand masina sta in soare intra aerul dinspre parbriz in interior?

Pe eticheta scrie ca are si efect anti praf, zapada, lapovita samd. Sa dau si pe geamurile laterale? Zice ca efectul se pastreaza 2 saptamani, dar eu nu as da atat de des daca miroase tot atat :)

Link către comentariu

Scrie pe el va nu ataca stergatoarele, ar fi culmea sa iti dea apa la o parte si sa iti strice lamelele de la stergatoare.

Ciudat este ca parbrizul nu miroase insa tot cand intru in masina dupa cateva ore iar miroase. Daca si maine dimineata miroase nu stiu ce este. Am aplicat cu o laveta doar pe partea vizibila a parbrizului, am tamponat din sticla pe laveta nu am turnat, asa ca nu a intrat pe nicaieri.

Si dupa cateva minute am dat cu o laveta umeda cu apa si pe urma cu una uscata.

Link către comentariu

Da.. este aceeasi teorie ca si la generatiile precedente. In functie de rulaj si mediul prin care se desfasoara "sălbatica" e bine sa cureti ce-i dupa acel capitonaj (se si vede capatul surubului)..eu la 40.000km am aruncat un ochi si am avut ce scoate (lut+frunze cu rol de incurajare a coroziunii).

Multumesc pentru efortul si detaliul acordat!

Modificat de Designer
Link către comentariu

Imi poti spune, te rog, care e nivelul aproximativ al turatiei la 130 -140 km/h? Ma intrebam daca ar fi o idee buna sa pleci la un drum lung in afara, imediat ce o primesti.

Link către comentariu

Daca nu ma insel la 140kmph cca.2950rpm si la 130kmph cca.2850 (vit.7-a).

 

Sa pleci in afara este mereu o idee buna :) oricum e de preferat sa ii faci rodajul pe afara, 120-130kmph pe autostrada, mai iesi la 50-100kmph si pe drumuri normale, cred ca asa ii prieste Golfului, acasa la el in Germania .. vezi postul meu despre o plimbare acolo in septembrie

Link către comentariu

Mai devreme de septembrie, nu plec nicaieri. Apoi, pana la sfarsitul lunii, nu cred ca vad masina. Mai exista "ceva" instructiuni legate de rodaj in manual?

Link către comentariu

Instructiunile sunt simple si cu asta end offtopic:

- nu forta masina (si aici se intelege nu talpi, nu subturari - din pacate DSG subtureaza la la greu cel putin in oras)

- nu rula cu peste 70% (sau 80% nu am acum manualul) din viteza maxima respectiv din turatia maxima, deci mergi cu maxim 140kmph si la maxim 4200rpm

Link către comentariu

ai in manual, sectiunea "rodaj", referitoare la tot ce trebuie sa faci in primii 1500km.

Ai si precizari legate de "rodarea franelor" si "rodarea anvelopelor" - primii 300km, daca nu ma insel.

 

Eu am facut rodaj 5000km :D, i-am "suflat si in fund" cum se spune prin Ardeal, in cazul in care crapa ceva macar sa stiu ca am avut grija de ea :D

Link către comentariu

Am ajuns la 4500km, am fost si un pic offroad pe la Hotel Cumpatu, dupa drumul asfaltat, nu e mediul lui dar deocamdata nu a atins cu nimic pe dedesubt.

Urmeaza o iesire la Cheia si de acolo pe Valea Doftanei, acolo o sa fie mai mult offroad. Sper sa nu mai uit sa fac niste poze dupa prafuiala.

Nu mai miroase in masina dupa substanta de pe parbriz, iar efectul pe ploaie e ciudat in sensul ca la viteza alearga picaturile de apa in sus, fara da dai cu stergatoarele, putin hipnotizant:)

In portbagaj e util spatiul de sub placa cam 10cm unde am bagat toate prostiile si sus ramane complet liber doar pentru bagaje, pentru weekend am reusit performanta doar a unui troller mare si doua pungi, plus trei mingi de la omv (volei, baschet si fotbal) :)

Masina e intradevar silentioasa, pana la 130kmph nu se aude nimic, a dormit ala micu tot drumul, peste 140kmph incepe sa se auda vantul, normal, dar zgomotul de rulare si al motorului nu se aude, a 7-a viteza e ok din punctul asta de vedere.

Dupa aproape 4 luni de utilizare, un prim obiectiv a fost atins si anume ca masina sa fie cea mai silentioasa in gama ei de pret (desi am inteles ca clasa A nu e chiar silentioasa, dar poate sunt doar zvonuri). Pe langa asta, manevrabilitatea in oras si stabilitatea pe viraje in afara sunt un plus. Consumul e un minus, am alimentat de 10 ori pana acum dar nu le poti avea pe toate. Ramane de vazut daca/cand o sa apara nevoia de roofbox. Deocamdata sunt multumit 80%:)

Modificat de codz
Link către comentariu

De marime mica, daca ar fi normala nu ar mai putea fi pusa placa la pozitia de jos si sa castigi acei 10cm pe inaltimea intregului portbagaj, cand ai de umplut cu bagaje pentru un sejur mai lung:)

Link către comentariu

Felicitări pentru achiziție! Și eu sunt pe cale sa iau un g6 1.4tsi 122cp dsg7 și sper sa nu fiu dezamăgit.

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Spun doar atat, pe spritmonitor.de la G7/G6/1.4tsi/90kw/DSG/2012-2013 am cel mai mare consum mediu pana acum, cu 1 litru peste medie

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2012&power_s=90&power_e=90&gearing=2

Nu e asa mare problema dar este un minus, la cat se lauda VW ca noul motor este mai economic ca vechiul si la cei 100kg in minus, ar fi trebuit sa consume mai putin nu mai mult :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Inseamna ca e o problema la utilizator, nu la motor.

Ca sfat divers, ca tot tii la consum, daca masina sta intr-a 6-a la 65-70 km/h, las-o in pace...

Link către comentariu

Cel mai probabil e la utilizator :))

 

c6t9 m-a intrebat altfel eu nu as mai fi adus vorba despre consum .. nu e diesel .. end of story :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!