Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

post-1145-13743111630301_thumb.jpg

Recordul de consum de pana acum 5,9, dar a fost lalaiala cu 80kmph prin Otopeni, la Brasov am ajuns cu 6,8 cu o aglomeratie infernala pe centura Ploiestiului si in Busteni, media de viteza 54kmph, Romania penibila:(

Ce am uitat sa intreb referitor la parbriz pe timp de noapte luminile de pe contrasens se vad ca un halou cand sunt aproape de tine, asa se vede la toate Golf-urile?

Link către comentariu

Daca ai parbrizul incalzit asa se vede din pacate.

PS: felicitari pentru masina sa te poarte fara incidente

Link către comentariu

Spala geamul bine pe interior. Inseamna ca ai grasime pe el. Curata si o sa vezi ca este ok

Link către comentariu

M-am intors dupa o tura la Parc Aventura in Brasov (pentru cine nu a fost este must go neaparat), masinuta a fugit la intoarcere ca era mai liber, am scos un nou record 5,8/100 cu media de 67kmph pana la Ploiesti pe urma pe A3 pana la Bucuresti total de 6,5/100 cu media de 81kmph. E clar, 1,5l/100 in plus fata de O2/1.9tdi desi masina este mai usoara.

Scaunele ergoActive sunt excelente, arata super, totusi observ ca transpir mai mult in zona lombara, probabil din cauza textilei/plastic de pe mijloc. M-am mai obisnuit cu aerul conditionat desi tot m-am jucat cu setarile de prea multe ori.

Stabilitate excelenta, +1 si pentru Dunlop SP Sport Fast Response, am reusit prima data sa bag ESP-ul pe seepentine, intra tarziu, doar dupa ce anvelopele scartaie. Eram curios de chestia asta cu ESP-ul.

Am mers si pe Eco si pe Normal si pe manual, padelele sunt the best thing, DSG fara padele nu se poate:)

Pe drum ma gandeam ca data viitoare o sa iau si ACC si suspensie adaptiva, amandoua sunt foarte utile.

Link către comentariu

Referitor la consum,ai un consum bun.mai ales ca ai mers si pe autostrada.ca sa consumi putin nu ar trebui sa treci de 110...asa ca lasa consumul in plata domnului si bucura-te de placerea condusului.

Si pozzze!!!!!

Brgds

Link către comentariu

Vali ai dreptate, dar instinctiv fac comparatie intre G7 si O2-ul cu care m-am impacat excelent. Un consum la drum intins peste 7 mi se pare mult, pentru un 1.4tsi, dar asa este, un motoras asa mic nu este de mare viteza, pentru asta trebuie >2.0tdi/1.8tsi.

G7-le este o masina intermediara, intr-un fel de test pentru urmatoarea peste 3-4 ani, daca imi ajunge portbagajul de golf, daca imi place DSG, daca consumul e rezonabil, daca feeling-ul si depasirile sunt la fel ca la diesel, daca e silentioasa samd.

Mai am de mers, deabia am trecut de 3500km. Sper sa pot pleca in august in tura in Germania, poate si cu alte masini de pe forum (am pus un topic in Calatorii).

Link către comentariu

codz, dupa 10.000km se mai lasa motorul, o sa scada consumul...eu am acum putin peste 13.000km cu masina mea si am vazut si consum de 5.2l/100km la drum intins

Link către comentariu
Si cateva poze de la Parc Aventura :)

Nu stiam de ce mi se pare mie cunoscut acest G7 cu nr. de Buc :D .. saw it - f. reusita!

Modificat de Designer
Link către comentariu

@hayate .. cand o sa vad macar 6 la drum intins si 9 in oras nu o sa ma mai gandesc la diesel .. consumul oficial mediu mixt la mine cica e 5 :)

@designer .. merci! .. erai pe acolo pentru catarare sau doar in parc?

Link către comentariu

Tu glumesti nu? 6 la drum intins o sa vezi, daca mergi cu 100 km/h in afara localitatilor si cu 50 in localitate, fara accelerari bruste, frana de motor folosita intensiv... dar de asta ti-ai luat masina?

Chiar ti-ai luat masina asta s-o chinui sa scoata consum de diesel? Nu stiu de ce nu ti-ai luat 1.6 TDI, daca asta e problema. In rest, drum bun si distreaza-te, pentru asta e motorul asta.

Link către comentariu

Asa este, daca vroiam consum imi luam diesel, nu e o problema dar faptul ca ditai vw iti spune ca consumul mixt e 5 este cam minciunica:) anyway gata nu mai ma leg de consum, enjoy the ride

Link către comentariu

Conditiile in care ei scot acele consumuri sunt aproape imposibil de reprodus in viata reala. Extraurban 6.5% poti sa scoti, dar mers legal si fara autostrada :))

Link către comentariu

Am scos 6,5 ieri Brasov-Bucuresti inclusiv A3 cu testari diverse viteze, iar azi 6,0 pana la Kika pe centura, dar cand am venit din Bulgaria numai de consum nu am tinut cont si tot a iesit 6,9 deci pana la urma consumul e ok, doar pe highway se duce spre 8 la viteze mai mari.

In alta ordine de idei, in august in Germania i-as face un top speed, cu benzina de 95 si de 100 sa vad daca sunt diferente. Inteleg ca top speed se obtine in vit.6 (din 7) nu?

Link către comentariu

Eu zic sa nu incerci acel "top speed", posibil sa returnezi masina cand vei vedea ca nu consuma cat declara producatorul. Plus ca iti va lua foarte mult timp sa ajungi la 220 km/h...

Link către comentariu

Macar vmax declarata sa o atinga si mentina, am incredere ca pe aceea o sa o atinga, 220 e intradevar mult pentru 1.4 oricat de tsi ar fi el :)

Link către comentariu

Vmax pentru CAXA e 200, pentru 160BHP este 220.

Bucura-te de ea, da-l dracu de consum ca o data traiesti.

Link către comentariu

Ai sa fi surprins unde poate ajunge acul kilometrajului unui tsi...de 1.4

Treaba este simpla,mergi incet,consumi putin,mergi tare,consumi conform vitezei.

Fara a da viteze interzise,pe acelasi drum eu scot frecvent 2 consumuri diferite : buc-neptun,mers incet,130 pe autostrada,2h 20,un 7.2

Buc-neptun,1h 45, am avut si 10.8

Per total consuma cum o birjaresti.

Daca consumul primeaza,data viitoare alegi corect...insa bucura-te de masina la adevarata ei valoare.

Brgds

Link către comentariu

FYI, motorul meu, la 200 km/h (ma rog, 197 pe bord, ca linia de 200 nu vrea s-o atinga :) ) consuma 16,7% E de asteptat ca si al tau sa consume tot pe-acolo.

Cand zic de viteza asta, zic intr-a 7-a si cu benzina E10 (ca aia de 95, da' nu cu 5% etanol ci cu 10%)

Link către comentariu

La vmax nu ma intereseaza consumul ci vmax efectiv, de curiozitate ca oricum eu nu merg de obicei cu viteza prea mare. Dar asa e cu masina noua vreau sa-i testez toate cele:) M-am limitat de data asta la 1.4 care are un pret bun (fata de 2.0tsi) si ofera performante decente, nu sportive, sunt constient de asta. Data viitoare daca am buget merg pe 1.8tsi sau 2.0tdi. Daca nu am buget si nu o sa-mi mai trebuiasca cp o sa merg pe 1.2 sau 1.0 .. Glumesc ;)

Link către comentariu

In cazul asta,presupun ca viteza o vei atinge in germania.va depinde si de gradul de incarcare al masinii.

O sa ajungi undeva la 220 pe ceasul de bord.avand dsg,incearca in S.

Brgds

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!