Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Am fost la service.
Incep sa-mi pierd increderea in ei.
Nu le mergea testerul VW, asa ca u pus un tester universal, sau ceva de genul, explicandu-mi ca codurile de eroare sunt aceleasi.
Nu a aparut decat o eroare: selectorul nu are comunicare cu TCM(calculatorul cutiei ar fi asta).
Au luat la verificat diode si alte circuite sa vada daca nu e vreun contact imperfect, etc.
La primele verificate era totul ok.
Apoi au luat pauza de masa si m-au trimis catre treburile mele, caci oricum nu prea puteam sa mai zabovesc pe acolo.
A ramas sa ia tot circuitul de la selector la calculatorul cutiei sa vada daca e vreo problema. Si apoi sa desfaca calculatorul sa vada daca e ars(asa s-au exprimat).
La finalul zilei inca nu gasisera problema si vor continua luni. Habar nu am daca s-au ocupat temeinic azi, caci la ora 13 pareau cam in asteptarea weekend-ului.

Cam asta e povestea de azi, nimic clar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am rezolvat problema cu cutia mea care nu schimba in vitezele pare. Cauza era o furca rupta. Dupa ca a fost inlocuita totul a revenit la normal. Asa cum au zis si colegii in acest topic, va sfatuiesc sa va alegeti bine service-ul. Primul in care am fost mi-a zis ca trebuie inlocuit mecatronicul si imi recomanda sa cumpar o cutie second-hand.

Am observat un comportament ciudat acum. Am avut doua momente in care cand am pornit masina, trepida destul de rau si a trebuit sa trag un pic mai tare de schimbator ca sa intre in drive. Dupa ce a iesit din PARK, s-a auzit un troncanit destul de puternic, moment in care au disparut si trepidatiile. S-a intamplat asta cand am parcat o data in panta, si cand am schimbat cauciucurile.
Am citit pe net despre un bolt care blocheaza cutia cand este in Park doar ca eu de obicei cuplez frana de mana inainte de a muta in Park si de a elibera frana de picior. Deci nu cred ca a fost stres pe cutie.
A mai patit cineva asa?

Modificat de busesorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc mereu cand e tensiune pe boltul respectiv. Daca trag frana de mana cu masina in n si apoi pun in park,  boltul nu e tensionat si nu mai face. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identic si eu cu boltul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine cu trepidatul

Daca opresc in panta si nu pun intai cutia in N apoi trag frana de mana , iau piciorul de pe frana si apoi bag in P , daca nu fac asa si o bag direct in P , cand o pornesc face urat , se aude urat si trepideaza pana o pun in D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

Am o mica intrebare referitor la cutia DSG7 DQ200 cu 1.6 TDI pe Passat. Masina are 213k km, luata de pe la 153k din Franta si de atunci am circulat cu ea in Romania, mult, si in afara orasului dar mult si in Bucuresti.

Pățesc de ceva vreme o ciudățenie. Pornesc mașina si cand o pun in D trepideaza putin si se aude un zgomot in plus de la motor, un zornait mai puternic.  O trec in N sau R si acel zornait dispare. Practic de fiecare data cand trec in D, trepideaza putin doar cand selectez D si se aude un zgomot in plus. Singura situatie cand nu trepideaza cand trec in D este atunci cand trec in D din R, dupa ce chiar am dat cu spatele. Doar in acea situatie ne face acel mic tremurat, dar tot zornaie.

Aveti idee ce are? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/22/2019 at 11:39 AM, Marinic? said:

Salut băieți,

Eu am avut aceiași problema la Tiguan 2.0 diesel DSG7. Este vorba de grupul de ambreiaje pentru vitezele impare. Am rezolvat problema înlocuind setul de ampreiaj complet + ulei + filtru +capac ambreiaje + nustiu ce rulment în bucurești. Pret aproximativ 4000 lei. în două zile au venit piesele+doua zile înlocuit.

PS. Nu stiu daca pot da numele celor care au facut reparația să nu se interpretează ca fac reclama!

Baftă

Salut, nu înțeleg obsesia asta cu reclama, aici nu acționează CNA, nu asta e rolul forumului, să ne informam? Spune-mi și mie te rog unde ai făcut operațiunea! 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, UWE said:

Salut, nu înțeleg obsesia asta cu reclama, aici nu acționează CNA, nu asta e rolul forumului, să ne informam? Spune-mi și mie te rog unde ai făcut operațiunea! 

Mulțumesc 

http://www.cutii-viteze-automate.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Buna ziua !Se pare ca pana la urma am si eu probleme cu mecatronicul am gasit unul la jumate de pret nou dar a fost comandat pentru un 2.0 tdi.

Ideea e ca nu stiu daca se potriveste a mea e 1.6 tdi .Daca poate cineva sa imi dea un sfat legat de acest subiect avand in vedere ca nu ma pricep in acest domeniu .

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI are alta cutie: DQ250, tu ai DQ200. Deci nu se potrivesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la un Golf Plus 2011 DSG7  210000 km.

De cand am achizitionat masina (martie 2018) a tot aparul eroarea P177C pe care am incadrat-o la ambreiaje uzate in 30000 KM, eroarea cred ca a aparut de maxim 4 ori si o puteam vedea doar cu diagnoza.
Tinand cont ca masina schimba lin vitezele, am tot amanat schimbarea ambreiajelor pana incep sa dea semne mai vizibile.

Ieri, cand am pornit masina mi-a aparut martotul de motor in bord iar la trecerea din P in N,D,S litera corespunzatoare clipocea in bord (fiind in R nu pleca de pe loc, doar in D inainte). Am oprit si repornit masina, martorul de eroare a ramas aprins in bord, literele nu au mai clipocit, masina mergea normal.
Am mers asa cu ea vreo 30 KM pana am ajuns la destinatie, am oprit si repornit masina, se stinsese si martorul din bord. A doua zi la fel, martor aprins, P>N>D>S clipocesc la prima pornire. Am mers cu ea pana acasa (100 KM si am facut o diagnoza) unde am primit urmatoarele erori pe cutie, erori care dupa ce le-am sters inca nu au mai aparut:

2 Faults Found:
006012 - Clutch 2 
               P177C - 001 - Tolerance Limit Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 4
                    Mileage: 210688 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.10.29
                    Time: 13:18:07

005636 - Internal Control Module 
               P1604 - 001 - Output Driver IC Error - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 211213 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.11.06
                    Time: 07:31:28


Oare pe langa ambreiaje s-a mai stricat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Am mai observat ceva. Dacă las masina cateva ore si pun contactul imi licare cheita de service si litera aferentă vitezei in care se afla masina. Dacă incerc sa verific erorile pe cutie imi spune  cannot be reached. Daca pun si iau contactul, reface legătura cu cutia si imi da eroarea 005636 - Internal Control Module 
               P1604 - 001 - Output Driver IC Error - Intermittent - MIL ON

 

Am cerut un deviz la o firmă din București de la care am primit raspunsul

 

"Din cele expuse de dvs rezulta ca ar trebui inlocuit setul de ambreiaje dry dual clutch + unitatea mechatronic. In linii mari, estimam un cost de reparatie de aproximativ 10.000 lei plus TVA, care include piesele necesare, uleiurile si manopera, insa pretul corect poate fi estimat abia dupa o diagnoza a cutiei automate si, eventual, demontare pentru constatare directa."

 

Ma asteptam sa sara direct la schimbatul unitatii mechatronic, totuși cred ca este alta problema, de comunicare. Aveți idee ce ar putea fi? Mulțumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai un search pe Google cu eroarea ta o sa vezi ca majoritatea zic "Faulty mechatronics unit" si ca e nevoie de inlocuire. Nu stiu daca o sa dai de cineva care sa investigheze ce mai exact este faulty, in zilele noastre se schimba  subansable complete doar pentru doi condensatori defecti de ex. Ce poate face orice tehician de la service e sa iti verifice cablajul, dar mai departe de atat cred ca te paste o incuire de mechatronic. Sa ne tii la curent cu evolutia situatiei, dar e posibil sa bagi adanc mana in buzunar pentru a rezolva problema. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa 80 lire partea electrica a mecatronicului....durează 5-6 ore sa îl înlocuiești și sa îl rescrii ....de aici pana la suma aia ........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri. Este ciudat ca problema se replica doar dacă masina sta oprită cateva ore. Apoi dacă pun si iau contactul, conexiunea ECU-Mechatronic se reface. O sa incerc sa curat cu spray de contact mufa de la Mechatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica intrebare.

Passat B8 2.0 BITDI DQ500. 10/2015. Ulei + Filtru cutie schimbate in Germania pe la 56.000km, si le-am mai schimbat eu inca odata pe la 62.000km, sa stau linistit. Ulei si filtre originale.

Cutia functioneaza foarte bine, fara socuri, smucituri, schimba foarte lin. Doar ca, mi se pare mine ca se aude destul de slabut, DOAR cand retrogradeaza si sunt cu piciorul pe frana, din 4-3-2 cate un "clank".

Daca las masina sa curga in frana de motor si retrogradeaza, parca nu se aude nimic. Cand zic ca mi se pare ca se aude, se aude foarte greu/slab, si doar daca asculti foarte foarte atent, cu clima off, si muzica off. Daca merge clima si muzica, in surdina, nu se aude nimic.

Edit: Am verificat atat in S, cat si pe modul Manual, am si fortat un pic, si nu se aude deloc. Se pare ca doar in D s-ar auzi...

Ar trebui sa-mi fac griji?

Modificat de ska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu iti faci griji ca nu se aud zgomote? Asta cu schimbatul uleiului dupa 6000 sa stai linistit nu am mai auzit.☹️ Eventual un schimb neconform la Doreii nostri,mare gresala.

Modificat de liviu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am vrut sa ma asigur ca am 12V pe cei 3 pini din mufa mechatronic ului, Am scos mufa, am verificat, cu contactul pus, am 12.23 V pe cei 3 pini conform pozei atașate. 

Problema este ca nu mai scap de o nouă eroare pe engine: 

6088 - No Communication with Transmission Control Module 
U0101 00 [036] - -
Intermittent Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Oare am această eroare ca am pus contactul cu mufa scoasă? Cum pot scapa de ea? O sterg si apare din nou.

 

 

20190621_230826.jpg

20190621_230721.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o Skoda Octavia 2 dsg 7. De o saptamana după ce merg puțin cu ea începe și pâlpâie P R D și așa mai departe și se îngreunează mersul. Schimba bine, nu rămâne blocată, nimic de genul. La tester apare eroarea atașata mai jos. Unii spun sa schimb tot Mecatronicul, alții doar senzorul de presiune, alții sa facă nu știu ce reparații la el... ce sa fac? Vreun sfat, a mai dat cineva de așa problema? Multumesc! 

 

 

006079 - Hydraulic pump

P17BF-000- play protection

006079 - Hydraulic pump

P17BF-001 - play protection

006079 - Hydraulic pump

P17BF-002 -play protection

006300 function restriction due to insufficient pressure build-up

p189c-000-intermitent

002113 - transmission fluid pressure sensor/switch 1 

p0841 - 000- implausible signal - intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/21/2019 at 6:16 PM, liviu. said:

Tu iti faci griji ca nu se aud zgomote? Asta cu schimbatul uleiului dupa 6000 sa stai linistit nu am mai auzit.☹️ Eventual un schimb neconform la Doreii nostri,mare gresala.

Uleiul aparea schimbat in cartea de service. O fi fost facut in reprezentanta, dar pana la urma pentru 2500 lei cat m-a costat o revizie generala, merita sa risc pana la 120.000km? Daca nu era schimba uleiul si era doar trecut in caietul de service? Merita oare? Da, la schimb s-a dovedit a fi schimbat in Germania.

Azi m-am plimbat aprox 100km, atat oras, cat si centura orasului, in toate modurile posibile, D/S/Manual, in toate formele posibile, si mers eco si normal si sport, si nu am auzit niciun zgmot, niciun "clank" la niciun schimb. 

Se pare ca problema e la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile cu ambreiaje in baie de ulei sunt foarte fiabile - ar fi rarissim sa ai probleme de mecatronic sau de ambreiaje la kilometrii astia. Mergi fara grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Detin un VW Passat 2012 DSG7 si recent am observat in bord ca "D"-ul care indica treapta de viteza clipeste impreuna cu o simbol de cheie ca si cum ar indica necesitatea unui service. Nu are importanta in ce viteza ruleaza masina, e la fel in toate treptele. Masina merge ok, schimba treptele fara probleme. Am gasit pe youtube un video similar. In cazul in care v-ati confruntat cu o eroare de genul ce ati facut ?  Multumesc. 

https://m.youtube.com/watch?v=enGYduJNHDU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare, sa vedem erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, antitrust a scris:

Buna. Detin un VW Passat 2012 DSG7 si recent am observat in bord ca "D"-ul care indica treapta de viteza clipeste impreuna cu o simbol de cheie ca si cum ar indica necesitatea unui service. Nu are importanta in ce viteza ruleaza masina, e la fel in toate treptele. Masina merge ok, schimba treptele fara probleme. Am gasit pe youtube un video similar. In cazul in care v-ati confruntat cu o eroare de genul ce ati facut ?  Multumesc. 

https://m.youtube.com/watch?v=enGYduJNHDU

Aceeași problema o am eu la Skoda, doar ca nu apare cheia. Clipește continuu. La test au apărut erorile prezentate mai sus. La un service mi s-a spus ca trebuie schimbat Mecatronicul, la altul ca e sensozurul de presiune, la altul ca trebuie reparat Mecatronicul... o sa merg la reprezentanta și vom vedea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!