Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Mecatronic reconditionat + manopera ~3300 ron, mecatronic nou + manopera 6000 ron+, nu dau numele service-ul pentru ca nu vreau sa le fac reclama :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.04.2019 at 8:57, aTThEEnd a scris:

2000 lei mecatronic nou sau reparatie cel defect? Adica nu e cazul sa inducem lumea in eroare nefurnizand toate detaliile. Exista mecatronicuri defecte care pot fi reparate (dar nu toata lumea se pricepe) si exista si mecatronicuri care nu mai pot fi reparate si trebuie inlocuite. 

Reparatie corect.

Nu am menționat....greșeala mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

La mine problema s-a rezolvat f simplu.... 3 zile si 7200 roni....schimbat mechatronicul. in prima faza au spus ca se schimba in garantie iar apoi au descoperit o urma de lovitura pe el si ,normal, s-a facut pe cheltuiala noastra. imi pare rau ca nu am primit mecatronicul vechi, ei spun ca e o piesa cu regim special si trebuie trimisa inapoi la producator. sper doar sa nu mai se repete aceeasi problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o la un alt service si am primit un nou diagnostic. A sarit una dintre furcile de la cutie si trebuie inlocuita (nu ma intrebati detalii ca stiu doar ce am citit pe topicul acesta). Deviz 3400 RON.

O sa incerc sa vorbesc cu dealerul de la care am luat masina ca teoretic am garantie la masina si dsg (doar piese interne). Sa vedem daca o pot repara pe garantie dar sunt cam sceptic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul la cutie, pe raspunderea mea bineinteles, asa mi s a spus, Nu stiu mi se pare mie sau schimba un pic mai lin treptele.

Nu a iesit atat de negru ca cel de la motor, dar se apropie.

20190403_104457.jpg

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa cu regim cac*t! Au oprit piesa pt vazare componente. Plus ca 7200 lei este de-o nesimtire crunta. De-asta evit reprezentantele atat timp cat altii pot face acelasi lucru (sau mai bun) la pret decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit putin cu niste explicatii, referitoare la plangerile mele de "dat in nas" la plecarea de pe loc. Postez nu ca sa ma laud ca n-are nimic cutia mea ci in speranta ca ajut si pe altii cu acelasi simptom, sa nu se panicheze ca mine.
Ultima oara cand mi-a facut figurile de genul, m-am uitat la turometru si cu pedala apasata nu scadea sub 900 si ceva de rotatii. O scot in P, la fel nu scadea. Incepuse regenerarea. Mi-am adus instant aminte ca cu o data inainte, la fel nu scadea sub 900 si ceva. M-am dus pe varianta brasovului pana in ghimbav si inapoi si si-a revenit la normal, turatia a scazut la sub 800 ca de obicei.

Deci procesul de regenerare al filtrului de particule, pune unele mici probleme cutiei se pare.
Drive safe!

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! A fost chemat cineva la reprezentantă să i se schimbe în mecatronic uleiul sintetic cu unul mineral? Sau la vreun interval de revizie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a avut rechemare ...dar prin 2013(parca nu mai stiu exact ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt nou-nout pe acest topic.

Am citit ultimele 30 pagini, pe repede inainte. Am o problema pe care am mai vazut-o mentionata de alti colegi, mai mereu impreuna cu alte simptome ale masinii.

La Golf 6,  cu 260 k km la bord(95 k facuti in tara), mi-a aparut de doua zile martorul cheita in bord, care clipeste alternativ cu vitezele.

apare cheita doar dupa 15-20 min de mers, in special in regim de trafic intens. Am mers azi juma de ora pe centura pana la service si nu a aparut. Vitezele le schimba normal si nu sesizez vreo deficienta de putere.

Nu am alte simptome dure, doar vibratie usoara daca accelerez mai sanatos din a 2 in a 3.

Si uneori nu pleaca de pe loc decat dupa a doua calcare pe frana, practic nu cupleaza din prima D1, dar asta cam o data pe saptamana.

Am fost azi la un test la un service mentionat des pe forum(specializat pe cutii automate, sediu in Preciziei).

Foarte rapid si sigur pe el tipul de acolo mi-a spus ca presiunea nu arata ok si ca pompa hidraulica e pe duca si va trebui reconditionata sau schimbata.

2400 lei, respectiva 4400 lei in caz de inlocuire, ambele cu manopera inclusa. Garantie 6 luni reconditionare si 1 an inlocuire.

Mi-au recomandat si schimbarea uleiului, chiar daca VW spune ca e lifetime, uleiul recomandat fiind Ravenol, 200 lei pentru 2 litri si manopera.

Am atasat pagina de test cu erorile aparute, in caz ca ma puteti lamuri cam ce insemana respectivii indicatori.

Nu ma pricep, asa ca am intrebat telefonic la cel mai mare dealer Skoda, iar mecanicul cu care am vorbit nu stia ce e pompa de presiune. El avea pret doar pt inlocuire mecatronic, adica 6000 lei cu manopera inclusa.

Ce parere aveti, se rezolva problema doar cu kit-ul de reconditionare(asa au specificat ca se numeste) sau e preferabila inlocuirea?

E totusi o diferenta sensibila de pret.

Multumesc pentru feedbackuri rapide. In 3 zile am programare sa rezolv problema.

IMG_0001.pdf

Modificat de Nnikki
Adaugiri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu. La ce folosesc informatiile si unde le gasesc? In CIV sunt mentionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că este baza acumulatorului fisurata( face așa doar după ce se fluidizează uleiul din mecatronic...după ce se încălzește) eu am mers așa vre o 10 mii...până m am ddocumentat și am aflat care este problema...dar nu recomand. ...sunt șanse să te lase în drum...... Și este normal sa arate pompa că eroare...pentru că ea muncește în continuu că să facă presiunea necesară pentru schimbarea vitezelor și nu reușește datorită fisurii din baza acumulatorului.

Sper sa ne tii la curent cu evoluția.

O zi bună

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, era fisurata/crapata placa respectiva. Esti meserias. :)

A fost facuta reconditionarea/inlocuirea si acum nu se mai aprinde martorul cheita.

Mai am insa o problema, care va avea rezolvarea in timp.

Sunt spre duca ambreiajele si mi-au recomandat schimbul. Cum devizul este de 3500 lei, am decis sa mai trag de ea asa cateva luni.

Modificat de Nnikki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost doar o presupunere 

Probabilitatea era mare să fie ce am zis eu...( Diagnoza n are cum să verifice problema aia și automat spune ce simte : calculatorul a simțit că pompa merge incontinuu și d aia a dat eroarea acolo)

Pentru ambreiaje îți recomand pe cat posibil sa mergi pe manual cu ea......și când o simți că patinează aia este intri in forța și le înlocuiești.

Dacă ți permite serviciul sa faci câteva poze și pentru privirile noastre ( la plăcile de ambreiaj mă refer...) 

La câți mai mulți km fără probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Da, si eu as fi curios cum arata ca de fapt nu se vad ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări Nnikki! Ce simptome ți - au recomandat schimbarea ambreiajelor? Cât au zis de la service că mai poți merge așa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că pot spune cat mai merge așa....este doar o estimare cu procent de 50% probabilitate...

Și până la urmă nu este interesul celor de la service sa îi spună un nr mare de km....(in viziunea in care nu ai pe nimeni în interior), deoarece pe la camera de vizitare nu se înțelege absolut nimic :)))

(Sau nu mai am prins eu...ideea este că eram și concentrat pe mecatronic și n am căscat gura la ambreiaje îndeajuns )

Eu aștept pozele de la.komentul demontării :)

indiferent când fa vii asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-au zis cat mai dureaza ambreiajele mele. Variabilitatea e foarte mare, in functie de cum forjez masina, etc. Dar m-au 'linistit" caci nu voi avea defectiuni colaterale in momentul in care se duc de tot ambreiajele.

Printre randuri, ca sa zic asa, am dedus ca mai pot merge probabil cateva luni(3-6).

 

Insa ce e mai neplacut este ca am o noua problema.

Astazi, cand sa plec de la rude de la tara, pur si simplu nu a pornit. Am crezut ca este de la baterie, cu toate ca am mers acum doua zile cu ea.
Am conectat-o cu clesti la alta baterie, inclusiv am pus bateria de la alta masina si nimic. Moarta complet.
Mesajul din bord este: conecteaza schimbatorul de viteze in pozitia P sau N. Evident este in pozitia P. De asemenea clipeste ledul corespunzator pozitiei P.
Cumva calculatorul de bord nu sesizeaza pozitia schimbatorului. Sa se fi ars vreun senzor?
Sa se fi dereglat ceva la mecatronic dupa reconditionarea facuta saptamana trecuta?
Ati mai intalnit simptomul asta?

Sunt in situatia s-o aduc pe platforma in Bucuresti, caci alta solutie nu vad momentan. 

 

On 4/30/2019 at 5:31 PM, cristynik said:

Salutări Nnikki! Ce simptome ți - au recomandat schimbarea ambreiajelor? Cât au zis de la service că mai poți merge așa? 

Simptomele pe care le am: vibratii la accelerare intre vitezele 2-3, turare prelungita la accelerare in vitezele 2-3-4 cu senzatia ca patineaza ambreiajele.

Ambele simptome apar cam o data la 5-7 zile. Mentionez ca merg zilnic cu masina in jur de 50-60 km in Buc si centura, cu 8-10 porniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti cheia din contact si apoi sa incerci iar ? Eu patesc asta cam o data pe luna, e o problema cunscuta. A doua oara porneste imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da, am incercat de 6-7 ori. Nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info din convorbiri telefonice cu mecanicii de la mai multe service-uri.

Cei care mi-au reconditionat pompa hidraulica spun ca actuala eroare nu are legatura cu ce au facut ei. 99% sanse sa spuna asta, pentru ca nu au interesul inca unei interventii pe garantie. Imi zci ca e stricat ori selctorul ori calculatorul de bord, sau ambele.

Alt mecanic spune ca nu are nu are nici o treaba calculatorul de bord si ca poate fi doar selectorul si mecatronicul, la care s-a umblat.

Nu stiu ce sa mai cred. sa nu ma trezesc ca isi fac baietii mana pe banii mei.

E prea ciudat ca a aparut problema asta la doar o saptamana dupa reparatia precedenta.

Costuri: selector nou 1800 lei, calculator 1000 lei, resoftare 500 lei, plus manopera la toate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta sa faci o diagnoza cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, prima oara o sa puna testerul pe masina.

Mi-a dat cineva o alta posibila pista, ceva mai favorabila. E posibil sa fie si contactul de la frana stricat, pentru ca pe langa mesajul "Move selector in P or N position" imi aparea si mesajul "Depress the brake pedal".

Sa vedem, maine la pranz voi fi la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!