Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Salutare. Iata ca dupa ce am citit cele 66 de pagini va supun atentiei un eveniment.

In primul rand masina este skoda karoq 1.5 tsi dsg act, an 2017/2018, 7500 km, eu o am de la 6000km, mai am garantie 3 ani. De cand o am am mers doar urban eco si normal- galati -un oras nu prea aglomerat.

Am avut in fata 2 masini. Prima mergea cu 30 la ora (idiotul butona telefonul). Cea din spatele lui o depaseste si vine si randul meu sa fac la fel. Cred ca la viteza asta eram in E3(eco). O calc, bag in S, il depasesc, motorul ajunge pe la 4000-4500rpm si se aude o bufnitura/lovitura/soc in zona motorului/cutiei.(manevra fost necesara deoarece era in curba si deal)

Am mai mers cu masina si nu pare a avea probleme.

Ce s-a intamplat de s-a auzit asa?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.12.2018 at 10:05, Gabrie a scris:

De cand sunt posesorul unui Golf cu DSG 7 uscat , a inceput sa imi placa iarna , pt ca e frig si ori am eu pareri ori cutia merge mai bine , fara asa multe smucituri, probabil nu se mai incinge asa rau. Si la voi e la fel ?

Se încinge foarte greu.. de exemplu am vrut sa fac o diagnoza la masina personala si a trebuit să merg cu ea cca 30 40 de min pana a ajuns temperatura uleiului la cutie la 30 de grade precizez ca afara erau in jur de 6 grade si masina era oprita de multe ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 1/9/2019 at 6:44 AM, ionutsolomon said:

Salut zamfi, cu ai rezolvat problema? poti sa ma ajuti si pe mine cu cateva numere de telefoane de la mecanici? Am si eu aceasi problema doar ca eu deja am si in vitezele 3-5-7 nu doar in 5 cum ai tu.

Mersi frumos.

Salut băieți,

Eu am avut aceiași problema la Tiguan 2.0 diesel DSG7. Este vorba de grupul de ambreiaje pentru vitezele impare. Am rezolvat problema înlocuind setul de ampreiaj complet + ulei + filtru +capac ambreiaje + nustiu ce rulment în bucurești. Pret aproximativ 4000 lei. în două zile au venit piesele+doua zile înlocuit.

PS. Nu stiu daca pot da numele celor care au facut reparația să nu se interpretează ca fac reclama!

Baftă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 2.0 diesel ai cel mai probabil dsg dq250 , in 6 trepte , care e cu ambreiaje umede , altceva ... noi suntem aia cu dq200 cu ambreiaje uscate , cei mai "norocosi" posesori de cutie automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Detin un 1.4tsi cu DSG7 0AM cel cu ambreiaj uscat. De ceva timp ambreiajul a inceput sa dea semne de uzura. Ieri am pus diagnoza si am gasit un cod de eroare P177c care zice ca ambreiajul 2 a atins limita de uzura, asa ca am decis sa schimb kitul de ambreiaj. Acum nu stiu unde sa fac aceasta operatiune, la o reprezentanta VW sau la un service de cuti automate. 

Voi unde ati schimbat kitul de ambreiaj? Cat dau garantie? Cat a costat?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune din erorile de mai.jos ce are cutia dsg de pe 1.4 tsi. Masina cand o pun in D si vreau sa plec o ia inapoi 30- 40 cm dupa care pleaca greu de pe loc. Cutia.nu mai schimba mai mult de D2 sau manual nu schimba in nicio treapta, in S la fel mai mult de trapta 2 nu mai schimba, se manifesta cu smucituri la plecarea de pe loc.

Mentionez ca imi clipeste in bord pe maxidot PNDRS. Azi de exemplu am mers cu ea si a mers normal. Ce e de facut ?

29yij36.jpg

fncmir.jpg

sg001z.jpg

14wy2c2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu credeam c-o sa revin atat de repede pe-aici. Problema aparuta ieri. Dupa mers in oras cca. 10 km, cu plecari de pe loc dese, la una din porniri de pe loc, dadea sa plece, scadea in turatie, smucea putin, apoi pleca iar. In marsarier, acelasi simptom. Si-a continuat sa faca la fel la fiecare plecare de pe loc urmatorii 5-6 km prin giratorii, chiar si in parcare, la parcarea cu spatele. Intre timp, motor oprit pornit, facea la fel, pana cand la iesirea din oras, m-am dat putin la ea 4-5 mii rot/min, dupa care, cand am ajuns la destinatie, am facut cateva plecari de pe loc si fenomenul nu s-a mai manifestat. Problema s-a mai manifestat in trecut la rece, la prima plecare de pe loc dimineata, dupa schimbarea ambreiajelor acum 2 luni. Odata ajuns acasa, am scanat tot, pe cutie nicio eroare, pe motor nicio eroare. Singura eroare pe toata masina, broasca de la usa pasagerului si-un bec pe marsarier ce l-am avut ars acum 2 luni.


Personal banuiesc un injector care face figuri, desi valorile citite de compensare sunt relativ bune. Putin pervers ar fi injectorul 3. A inceput sa-mi para rau ca m-am incurcat cu acest tip de CV.

Pareri?

 

53091866_410561103031772_2791622725427265536_n.jpg

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai vrut sa spui acest tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si nu. Dar inca nu-mi dau seama exact si desi sunt in domeniu, nu stiu care e problema de fapt. Motorul sau cutia? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ai aceeasi problema dar seamana cu ce observ la mine in ultimele doua saptamani:

 

Las masina sa stea cateva zile in garaj. La prima plecare după o astfel de pauza masina smuceste in continuu pana schimba in D2. Face la fel si in manual. 

Deci suturi continue. 

Nu cunosc exact principiul de functionare a mecatronicului dar parca s-ar fi dezamorsat pompa hidraulica a acestuia (daca exista asa ceva). 

Seamana si cu o taiere a injectiei, cum zicea @Inginerul, dar nu cred ca e asta.

Am mai avut de a face cu intreruperi de injectie la alte masini si erau altfel.

Precizez ca am mecatronic si ambreiaje noi, schimbate acum vreo 5000 km. Cum spuneam in urma cu cateva postari, prin schimbarea lor nu am scapat de smucitura/greierii care apar la retrogradarea 3-->2

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Am observat si eu urmatoare problema: la trecerea din D1 in D2 masina are trepidatii, dar doar dupa un drum mai lung, 'la cald'. Din ce am citit pana acum pe acest forum solutii ar fi schimbarea ambreiajelor si/sau update soft. Aveti vreo idee de service-uri specializate, sau cel mai sigur tot la reprezentata. Masina este un A3 2012 8P 1.4TFSI, cutia cea mai proasta DSG7, km ~80k, daca nu au fost dati inapoi de fostul propietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cam acelasi simptom il reclam si eu. La mine au trecut 3 mii de km de la schimbarea ambreiajului. Inainte nu facea asa. 

Problema care ma deranjeaza acum este ca acele smucituri au aparut dupa incalzirea uleiului din cutie. Deci ceea ce credeam la inceput a fi din cauza vascozitatii mari la rece (in garaj la mine sunt cam 2-3 grade iarna la 1.70 inaltime), pare ca pica. 

Tocmai ce vin de la reprezentanta vw din brasov, unde am facut schimbul de ambreiaj si mi s-a zis sa revin miercuri, tehnicianul ce s-a ocupat de masina mea fiind la curs. Consilierul de service zicea ca pana la urma o sa apara un defect pe cutie si vor sti ce e stricat. Banuiesc ca se referea la mecatronic, dar refuz sa cred asa ceva. 

Pe de alta parte azi am mers 24 de km ce-i drept nu in regim de oras, si niciun sinptom. 

Intrebarea e, daca la schimbul de ambreiaj se putea pierde ulei. Stiu in principiu care e procedura si ca nu ar trebui sa se intample asta, dar intreb. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Nu se putea pierde.

Nu e nimic „umed“ la dsg7, mecatronicul e capsulat si independent de ambreiaj.

Chiar sunt curios de ce iti vor zice. 

Singurul element neschimbat de mine din acest ansamblu păcătos e volant. Dar nu cred ca e vorba de asa ceva. 

Zero erori si la mine.

 

Apropo: procedura setarii de baza a mecatronicului (nu partea de vag-com, partea de „invatare“ din mers ca sa zic asa) se poate face oricand? 

Cea cu trei porniri in fata, trei in spate etc.

 

As incerca si asta

 

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@livachef, si la tine are momente cand pleaca foarte lin de pe loc si momente cand smuceste putin, sau mai bine zis, pleaca putin mai agresiv? In alta ordine de idei, daca esti curios ce-mi vor spune, banuiala mea de 99% vor spune ca este mecatronicul stricat si ca necesita inlocuire. Cam asta insinua ieri consilierul de la service. Dar e putin peste puterea mea de intelegere, din moment ce inainte de schimbarea ambreiajului, nu avea astfel de manifestari.
Per ansamblu, sunt foarte incantat de cutie, de cum schimba, de lejeritatea in condus, comfort, samd... Exceptand aceste mici probleme, chiar e ceva de vis, chiar in combinatie cu motorul asta pacatos.
Azi de dimineata, 5-6 grade in garaj, la iesire a plecat de pe loc foarte frumos, la prima curba la 90 n-am oprit chiar de tot, nu s-a hotarat 1--2 si-a smucit un pic, pe drum totul minunat, ajuns in parcare la serviciu, bagat in R, a plecat un pic mai smucit de pe loc. ?

La un search pe google, am gasit https://www.cars-equipment.com/www/en/shop/skoda/oem-0am927769d-dq200-tcu-dsg-mechatronic#prettyPhoto
Daca va uitati putin la poze, intr-una din ele se vede ca scrie Made in Romania. ?

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Cam aceleasi manifestari si smuciri. Si eu am avut vechiul mecatronic „made in romania“. Nu tara de fabricatie e problema, sa fim seriosi.

Aceeasi stare mi-o da masina asta. Ma incanta des si cand imi e lumea mai draga, mai face cate o boacana. Si asta dupa ce am bagat atatia bani in mecatronic si ambreiaje noi.

 

In cazul meu, faptul ca merge in suturi doar dupa o pauza lunga si doar la primul drum (primele 3-4 „bucati“ de mers cu a 1a) ma face sa cred ca e ceva ce tine de „lichide“.

 

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.......stiu ce zici. Si pe mine. Dar in cazul tau, mecatronic nou, nu inseamna si ulei nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contrazic pe Livachef, mecatronicul poate sa curga daca e intoarsa cutia cu susul in jos , are un "repsirator" in partea de sus

@Inginerul si mechatronic al meu e facut in romania ....... mie unu imi suna a calibrare esuata sau a ambreiaje montate prost.....ai trecut pana acum pe manual prin toate treptele cu acceleratia la podea timp de 3 secunde (in fiecare treapta ) ? 

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @motanelul. Sincer nu. Dupa schimbarea ambreiajului, nu mi s-a spus sa fac nimic in mod special. Imediat dupa, m-am plans doar de smucitura cand treceam levierul in D, care a disparut dupa cca. 400 de km.
Dar as putea sa fac si procedura descrisa de tine. Poti fi putin mai detaliat? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

With the shifter in Drive accelerate at half throttle to 2nd gear.

Stop and repeat half throttle acceleration into 2nd gear.

Stop followed by shifting into reverse and backing up two times.

Stop followed by driving in each forward gear using the Tiptronic shifters for no less than 3 seconds per gear.

The next portion of the drive must be done in any group choice of the following gears to maintain the proper RPM and maintain a safe driving distance on the road:

A = Gears 4th or 6th (4th is preferred)

B = Gears 3rd, 5th or 7th (5th is preferred)

Using the Tiptronic shifters maintain the range of 2,000 -to- 4,500 RPM and drive in each gear group (A and B) for no less than one full minute (two minutes are preferred). Use variable accelerator pedal positions but accelerate to full throttle at one point in each gear group during this one minute process.

MVBs 180.1 -and- 200.1 should confirm clutch adaptations with values of 3 or greater. If any portion of the adaptation is not completed it should finish on its own with normal driving.

 

cam asta ar fi procedura dupa readaptare ambreiaje.....din ce in ce mai mult ma uimeste lipsa de profesionalism a reprezentantelor.....

Smucitura ta " se vede " si pe diagnoza ...un log in mers va spune daca mechatronicul livreaza ce masina cere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi spui te rog mai exact cum fac logul in mers? Banuiesc pe auto/trans, advanced meas. blocks......? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@motanelul asa imi suna si mie. A adaptare proasta. 

Asta intrebam mai sus:

„Apropo: procedura setarii de baza a mecatronicului (nu partea de vag-com, partea de „invatare“ din mers ca sa zic asa) se poate face oricand? 

Cea cu trei porniri in fata, trei in spate etc“

Sau trebuie sa fac iar setarea de baza a mecatronicului din vagcom si abia apoi calibrare ambreiaje in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1, recalibrare vcds

2.recalibrare in mers

asta e ordinea..

 

@Inginerulacolo dap , nu retin pe de rost ce meas block trebuie sa iei ca parametru (poti intra pe frupul de rosstech si gasesti acolo ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@motanelul, am reusit ieri sa fac un log in mers cu ajutorul unui prieten mecanic. Nu prea stiu sa il interpretez, dar din ce-a citit el valorile erau foarte foarte apropiate pe cele 4 canale masurate. In caz ca intereseaza pe cineva, procedura este:

IDE02720-ENG103810: Transmission input speed (RPM) shaft 1 IDE02721-ENG100916: Transmission input speed (RPM) shaft 2 IDE02722-ENG101964: Transmission output speed (RPM) shaft 1 IDE02723-ENG100382: Transmission output speed (RPM) shaft 2

Concomitent am masurat si valorile pe injectoare, in cazul meu 3 si 4 sunt cam cu probleme, dar inca merg. Mai precis, valorile masurate in mers sunt 1 - 0,0002, 2 - 0,0002, 3 ajunge uneori si la 1.6-2, 4 ajunge la 1 uneori. Pe de alta parte, in ziua cu problema plecarii de pe loc, eram cam aproape de rosu cu motorina, posibil sa fi tras ceva de pe fundu rezervorului si mai apoi cand i-am dat jar sa se fi curatat. Ca idee, ieri in cateva zeci de plecari de pe loc si kick-down-uri s-a comportat exemplar. Intre timp, i-am facut si plinul cu de-aia scumpa de la OMV. 

Nu se pune problema montarii incorecte a ambreiajului zic eu, pentru ca altfel ar fi aparut eroarea Excessive sleepage plus ca din cate stiu, discul care cupleaza treapta 1 nu e acelasi cu cel care cupleaza marsarier, sau poate ma insel?

@livachef, te sfatuiesc sa masori si tu valorile pe injectoare in mers, s-ar putea sa constati ca de-acolo este problema. 

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa masor.

Dupa o saptamana de experimente concluzia e asta: cand masina sta mai mult de o zi oprita, se manifesta pornitul in suturi la prima pornire. Apoi nu mai face toata ziua. Oricat de multe porniri sau opriri as face. 

Ceva se intampla in pauza mai mare de o zi: un lichid se ingroasa, o pompa se dezamorseaza, un injector se infunda, ceva de genul. Nu cred ca e vorba de mecatronic sau ambreiaj. Ar face cred si la următoarele porniri. E ceva conditionat de temperatura si timp.

Parerea mea

Modificat de livachef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari participanților la discuții! Se poate confirma că ultimile kituri de ambreiaj au o calitate ceva mai bună față de cele din primele generații? Mă refer la cele uscate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!