Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

"Investitie" e un termen prost alaturat cuvantului "masina". Intr-o masina nu investesti, intr-o masina ingropi bani.
Legat de DSG, sanse mari sa fie probleme, mai ales daca iei o masina cu istoric neverificabil, fiindca nu stii ce s-a facut sau nu la ea.
Eu am avut DSG7 pe masina luata din reprezentanta, la 29K km. mi-a fost schimbat kitul de ambreiaj pe garantie, si chiar am mers cu ea absolut normal, fara s-o fortez, dar nici n-am purtat-o pe palme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vw pune 1,7 l in cutie  iar propietarul pune mai mult sa nu ne miram ca scrie pe aici de problemele pe care la are cu acea cutie.

Este greu de crezut ca poti recomanda  sa nu respecti ceea ce spune fabricantul cutiei (chiar sa sustii ca nu afecteaza) bazandu-te doar pe multi Km facuti cu ulei mult peste nivelul corect. Nu poti sa stii cu cat ai scurtat viata cutiei. E o cutie care se pare ca lucreaza la limita de toleranta , hybridele cu dsg7 de exemplu NU au voie sa tracteze nimic, si mai o mai fortezi sa invarta si uleiul ala in plus in ea. Dar asta este parerea mea , a unui neprofesionist, profesionistul spune ca nu deranjaza . Ok , eu raman totusi la "parerea"  VW: 1,7 l pt ca respect cutia,  care apropos functioneaza perfect la peste 150k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, B_o_g_d_a_n said:

"Investitie" e un termen prost alaturat cuvantului "masina". Intr-o masina nu investesti, intr-o masina ingropi bani.
Legat de DSG, sanse mari sa fie probleme, mai ales daca iei o masina cu istoric neverificabil, fiindca nu stii ce s-a facut sau nu la ea.
Eu am avut DSG7 pe masina luata din reprezentanta, la 29K km. mi-a fost schimbat kitul de ambreiaj pe garantie, si chiar am mers cu ea absolut normal, fara s-o fortez, dar nici n-am purtat-o pe palme.

Din ce am inteles are istoric complet vw germania(asa zice weltauto porsche nord), maine o sa vad ce anume s-a facut si ce nu.. 

Sa inteleg ca ambreiajul cu care vine din productie are probleme sau orice alt ambreiaj s-ar pune pe ea...? Mai exact, daca a fost schimbat ambreiajul sa fiu mai linistit sau sa ma astept si la actualul? :))

Eu am miscat-o un pic prin parcare azi (nu avea numerele) si schimba bine, nu smucea (cum am mai auzit pe aici)... dar cand ma gandesc ca are 92k km acum... si welt imi ofera gatantie 12 luni sau 10k km... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care investitie?

Nu te supara, masina este o cheltuiala.

Indiferent ce ar avea, cu un 1.500 Euro, o faci noua (cutia de viteze).

Daca merge bine, asta este. Ambreiajele au fost proaste dar au rezolvat.

Pompa hidraulica din mechatronic, cam astea ar fi.

Mechatronicul se repara fara probleme.

Mai adaug si uleiul, au fost probleme.

Le au solutionat, cu unul mineral.

Nu ti poate garanta nimeni, nimic.

Sa nu ai vibratii la plecare, sa schimbe lin, sa plece usor singura.

Succes!

 

ps. daca ti este teama, mergi catre una manuala.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar insemna "ambreiajele au fost proaste dar au rezolvat"? 

Ma gandeam si eu ca masina e din 06.2016 si in atatia ani or fi rezolvat ceva probleme cu aceasta cutie.

Am zis gresit "investitie" desi ar trebui sa ma ajute sa imi fac jobul :D .

Asta ar fi "paguba" :

https://www.dasweltauto.ro/detail/1021705389

Modificat de Aurel91B6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au modificat placile de frictiune, ca se incalzeau in draci.

Plus ca aveau o uzura exagerata, raportata la nr de km.

Pretul imi pare destul de mare.

Zic si eu...

Dar, daca o pui la treaba, este alta poveste.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minute în urmă, Aurel91B6 a scris:

Ce ar insemna "ambreiajele au fost proaste dar au rezolvat"? 

Ma gandeam si eu ca masina e din 06.2016 si in atatia ani or fi rezolvat ceva probleme cu aceasta cutie.

Am zis gresit "investitie" desi ar trebui sa ma ajute sa imi fac jobul :D .

Asta ar fi "paguba" :

https://www.dasweltauto.ro/detail/1021705389

Parerea mea e ca nu ar trebui sa te feresti de aceasta cutie, pana la urma s-au vandut sute de mii de dsg7 deci e clar ca o sa gasesti si probleme scrise pe forumuri nu doar de bine. Ambreiaje schimbi si la cutia manuala, iar de schimbul de ulei nu scapi la nicio automata. Faci un soft la tvs (sau cum se numeau respectivii care modificau turatia la care schimba cutia ca sa tina mai mult treapta 1) si te bucuri de masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca producatorul recomanda o anumita cantitate de ulei, banuiesc ca exista niste parametri in care cutia se comporta optim cu acea cantitate. La fel ca la motor, o cantitate mai mare implica o presiune mai mare asupra elementelor, o cantitate mai mica o ungere si o racire insuficiente. Altfel scriau sa bagi pana da p-afara si gata. Dar fiecare face ce vrea cu masina lui atat timp cat nu plateste altcineva pentru avarii si nu pune in pericol pe altii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.12.2018 at 10:05, Gabrie a scris:

De cand sunt posesorul unui Golf cu DSG 7 uscat , a inceput sa imi placa iarna , pt ca e frig si ori am eu pareri ori cutia merge mai bine , fara asa multe smucituri, probabil nu se mai incinge asa rau. Si la voi e la fel ?

Dar nu ai pus soft-ul celor de la TVS? Chiar si cu acest soft tot mai smuceste ca nu mai inteleg.

în urmă cu 13 ore, Aurel91B6 a scris:

Am facut azi un test drive cu masina si schimba bine.. nu smuceste.. nu nimic. Masina in cauza are ~100k km si e adusa din Germania. (weltauto) - km certificati

Ce semne ar trebui sa iau in calcul in verificarea ei? Mentionez ca e prima automata pe care o conduc.

Cutia DSG 7 DQ200 e ok la prima vedere. Doar cand se incinge apar problemele. La un test-drive scurt nu cred ca iti poti da seama de aceste probleme. Ar trebui mers cu ea cateva ore in oras, pt ca la mersul bara la bara sau pe stradute unde se merge in tr 2 ambreiajul patineaza si poti vedea simptomele descrise de majoritatea de pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, Aurel91B6 a scris:

...si welt imi ofera gatantie 12 luni sau 10k km... 

Vezi exact ce inseamna garantia Welt la km aia, cred ca platesti 60% din piesa si ceva procent la manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este exagerat de scumpa, are deja 100.000km are motorul cel mai slab diesel, si cu toate astea e la pret de ce ofera alti producatori la compacte noi. Nu dau exemple sa nu fac versus.

Daca la 30-50.000km mai putem zice ca masina nu prea are cine stie ce uzura, la 100.000km deja putem sa ne gandim la schimb diverse piese. Deci va cere bani mai multi fata de o masina noua, sau una cu jumatate din km aia.

Eu nu as da atatia bani pe 1.6 tdi, cu toate ca e 2016. Cel mai probabil, fosta masina de leasing operational, sau masina de la firma de inchiriat, dupa rulajul mare. Daca a fost si pe firma, eu zic categoric NU. Dar daca vrei sfaturi la achizitie posteaza pe topicul potrivit. Aici se discuta doar despre cutiile automate dsg 7, cu care nu sunt de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cutie nu exista presiune , nu exista pompa de ulei , dq200 pe partea de pinioane se trateaza ca o cutie manuala , in care se utilizeaza Ungerea prin barbotare .pentru asta , rotile(roata) dintate ale arborelui inferior sunt imersate in ulei(partial nu total)  asigurand in acest fel ungerea danturii aflate in contact cu uleiul si prin centrifugare uleiului este aruncat pe toate compenentele interne ale cutiei .Aceleasi roti dintate proiecteaza o cantitate de ulei si pe peretii carterului. Acest contact cu carterul contribuie in mare parte la racirea uleiului, avand o cantintate mai mare de ulei , avem o racire mai buna ...sau in cazul actual , are rolul de a "muta " caldura provenita de la ambreiaj si de a o transfera catre peretii cutiei , pereti care sunt aerisiti (caldura de la ambreiaj se transfera prin arbori in interiorul cutie , scazand temperatura cutiei scazi temperatura arborilor si implicit cea a ambreiajelor ) 

Dc am spus intr-un post anterior ca uleiul se degradeaza mai repede......in mod ideal uleiul trebuie sa fie doar atins de cea mai ridicata roata de pe arborele inferior cu dantura uleiul pentru ca in momentul in care dintii rotii dintate "bat " suprafata uleiului creaza bule si tind sa "rupa" uleiul la nivel molecular , introducand mai multe roti dintate(sau o suprafata mai mare a aceeasi roti)  , degradezi mai repede uleiul si introduci in cutie o rezistenta mai mare (vb aici de cantitati enorm de mici  ) 

 

imi cer scuze pentru lipsa de logica din unele propozitii si de greseli , sunt la volan si dictarea nu e cel mai bun prieten al meu in dimineata asta .

Modificat de motanelul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi S. -  Am softul de la TVS care ajuta f mult ambreiajele , cu acest soft am scapat de vibratia aia infernala in treapta 2 la viteze mici pt ca schimba mai turat putin si nu mai patineaza ambreiajele. Dar cand se incinge tot smuceste , in special la retrogradari , exemplu : mers in treapta 5 - franez - retrogradeaza in treapta 2 - apoi vreau sa accelerez - atunci smuceste - la fel si in treapta 1 si 3 de la a 4-a in sus nu se mai simte. O sa incerc si treaba asta sa pun ulei mai mult in cutie , o sa ii mai pun un litru peste cei 2 care sunt deja in cutie si vedem daca se schimba ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa scriu iar ca vad ca moderatorii considera mai nou un raspuns "atac la persoana " ....totul trebuie sa fie politically corect ..

@DECC "E o cutie care se pare ca lucreaza la limita de toleranta" ce toleranta vorbesti omule ?care e toleranta pentru cutia aia? ....e o cutie MANUALA la care s-au adaptat un ambreiaj uscat si un mecatronic care sa schimbe vitezele ..vezi builduri cu 3xxcp si 4xx nm pe cutia aia....mai bine nu iti mai dai cu parerea...ti-o dai prost ...

 

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la flame inutil. Urmatoarea abatere va atrage si suspendare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati ambreiajele (sunt doua placi), schimbati uleiul (mineral).

Nu puneti ulei mai mult decat este recomandat.

Ma rog, faceti teste pe banii vostrii.

Vis a vis de resoftare, daca ambreiajele sunt moarte, este in van.

Faceti acest lucru pe ambreiaje noi, sau cat inca functioneaza lin cutia.

Nu va incrancenati. Sunt doar discutii.

Toti cautam rezolvari, solutii, variante, e.t.c.

Chiar vreau sa testez una, pe B8 cu motorul de 1.6 tdi.

Motor ce o sa fie resoftat, cutia la fel (doar pentru plaja de schimb de treapta).

Am citit si foarte multe lucruri bune despre aceasta cutie.

O zi frumoasa, tuturor!

 

Ps. Nu am fost un sustinator al acestei cutii de viteze.

       Sunt pe cale de a mi schimba parerea.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, motanelul said:

hai sa scriu iar ca vad ca moderatorii considera mai nou un raspuns "atac la persoana " ....totul trebuie sa fie politically corect ..

@DECC "E o cutie care se pare ca lucreaza la limita de toleranta" ce toleranta vorbesti omule ?care e toleranta pentru cutia aia? ....e o cutie MANUALA la care s-au adaptat un ambreiaj uscat si un mecatronic care sa schimbe vitezele ..vezi builduri cu 3xxcp si 4xx nm pe cutia aia....mai bine nu iti mai dai cu parerea...ti-o dai prost ...

 

 

Limita e toleranta e 250 NM.

Ce cuplu are 1.6 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

250 Nm, este stiut.

Insa , cu ambreiaje si soft de la TVS, 300kw/420nm.

Dar, nu toti pot si vor sa faca asta.

Pretul nu este mic.

Insa resoftare, cred ca pot face majoritatea.

Este mai mult decat necesara.

De fapt, aceasta este prima interventie (investitie) ce trebuie facuta.

Mai departe, cine vrea multi cai...

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

469bhp - 560nm tine cutia cu interne stoc si cu ambreiaj de kevlar....e un ibiza cu 1.4tsi (da da da 1.4 ) cu cifrele alea...care face drag si ceva daily ...un search pe net cu valorile alea si gasiti masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi poate explica cineva câteva simptome la dsg7?

1. In treapta 1 pe manual pe la 1600 rot/min parca întrerupe un pic....după care merge ok.

2. Pleaca ușor fara a smucii și nici nu se simte/aude nimic la mișcarea selectorului intre P R D S N, daaar o singura data cand am mutat din D în manual parca a facut un mic zgomot, repet, o singura data.

3. Am rulat puțin cu masina si am facut mai multe opriri.  Am observat ca la oprire ramane in treapta 2, și în D și în S. După ce se oprește roata complet stă un pic și trece în 1. E ok acest comportament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este ok.

Schimbatul lin, bruscari usoare intre schimb de treapta si nu numai...

Verificati ca motorul sa functioneze corect, sistem turbo, vacuum mai ales.

Spun asta din experienta personal, deci nu supozitii.

Sunt foarte sensibile la asa ceva.

Plus ca un scan pe cutie, nu face rau nimanui, niciodata.

Cum nici o setare de baza nu face rau...

(Nivelul corect al uleiuluii, precum si schimbul lui).

(Partea cu uleiul este valabila la dsg umed).

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca "mie" imi interzice VW si implicit RAR-ul prin neinscrierea in CIV a datelor despre remorcare,  sa tractez, iar tot VW zice ca,

cutia suporta asa cum vine masina 250 Nm iar motorizarea de pe ea produce 240Nm eu zic ca nu am ce sa mai fac in sensul cresterii puterii motorului prin resoftare sau alte metode.

Daca nu ma lasa sa remorchez o amarta de rulota/remorca , ca nu te apuci sa tractezi cu un motor de 1,4 ceva foarte mare atunci trebuie sa i-mi iau gandul de a "overclock-a " motorul din cauza limitarii cutiei DSG7, cea mai simpla modificare aducea motorul la 300Nm .Si nici sa fac experimente cu cantitati mai mari de ulei in ea.

Dar asta este strict parerea mea despre cum ar trebui sa exploatez aceasta cutie DSG7 ca sa evit probleme aparute prematur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie iti interzice sa tractezi pentru ca ai un motor electric intre cutie si motor ....iar ala il soliciti cand pleci de pe loc ....n-are legatura cu cutia  , un golf normal cu dq200 trage 800kg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci de ce reprezentantele accepta montarea de carlige la masini noi si nu numai? Unde anume este specificat faptul ca nu ai voie sa tractezi cu astfel de cutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de masini electrice / hybrid, nu despre cutie este vorba.

DECC: Sunt o multime de oameni care si-au resoftat masina cu DSG 7, se limiteaza cuplul la 250 Nm pe treptele inferioare si ai puterea marita disponibila la turatie mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci este clar de ce nu are voie sa tracteze daca pe alte masini cu dq200 se poate o "incarcare "mai mare.

Problema ar fi din ambreiajul aflat intre motorul termic si cel electric , caci da mai are unul si acolo sau a insusi constructiei motorului electric .

Chiar nu imi explicam de ce interdictia asta.

Multumesc motanelul pt info.

Interdictia este  pt Jetta hybrid cu dsg7.La alte hybride cu dsg 7 nu stiu.

Modificat de DECC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!