Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Cand se opreste motorul, nu se lasa cu un pom de iarna pe bord? (gen se aprinde esp, abs, ulei etc.). M-am gandit si eu sa nu o fi luat razna ceva la motor sau sa fi scapat cutia ambreiajul prea brusc pentru turatia relativ mica a motorului din momentul ala.

Am avut inca servo sa trag pe dreapta si abia dupa aia s-a aprins doar bateria. Nu pot sa jur, dar cred ca turometrul arata turatie si nu am dat in bot, am trecut lin un semafor si dupa aia am oprit pe dreapta. Eu ma tot uitam daca incepe sa clipeasca indicatorul de cutie, dar nimic. Cat de repede pun mana pe vcds, revin cu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca ai pățit ca mine, doar ca eu nu am avut nimic aprins în bord. Era cumva f cald afara gen 30gr si ai mers bara la bara mai mult?  Vezi posturile mele de anu trecut. 

La mine nu s a mai repetat evenimentul de atunci, dar cutia îmi face tot felul de vibrații și sacadari la plecarea de pe loc. 

Șanse minime sa gasesti erori stocate... 

O perioada o sa ai morcov sa nu se repete.. Dar trece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia plecasem din parcare, dupa o stationare de jumatate de ora, si nu era groaznic de cald afara.

Asa; masina a inregistrat o singura eroare pe motor si niciuna pe cutie. Mufa de la senzor nu e oxidata. O sa-l schimb asa de siguranta. Interesant ca nu s-a inregistrat nimic altceva, desi mie mi s-a aprins becul de baterie la momentul respectiv.

6229 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
          P0191 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 65140 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ca ai simtit exact ca atunci cand ramai fara carburant, in cazul tau fara presiune in alimentare.

Becurile in bord nu s-au aprins ca nu aveau de ce, la o masina cu cutie manuala cand ramai fara carburant nu se aprinde nimic atat cat este in viteza si esti in miscare, cand se opreste se aprnde tot, ulei, baterie, etc. Chiar si turometrul iti indica normal, pentru ca motorul se invarte, fara alimentare dar este in miscare.

Consider ca nu ai probleme la DGS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat cineva ambreiajele in reprezentantele skoda/vw din Piatra Neamt sau Suceava? Am de gand sa mai fac o ultima incercare la o reprezentanta dar nu stiu la care sa ma duc.Cu sacadarea la plecarea de pe loc nu pot sa traiesc, as vrea sa schimb ambreiajele pe cheltuiala mea daca mecatronicul e ok. Sacadarea asta a aparut de curand, de vreo 2 luni, cand au aparut caldurile si sunt peste 25 grade, ambreiaje incalzite in trafic, 1-2 oameni pe langa sofer, sau ceva greutate...Sub 20grade, doar sofer, pleaca normal, n-ai zice ca ar avea vreo problema.

As aprecia un PM de la cineva care are experienta cu schimbul ambreiajelor in unul din cele 2 orase mentionate, cum au lucrat, cat a durat...mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 25.04.2013 at 3:13 PM, tyyy84 said:

VA salut !!!

 

VA rog sa ma ajutati...tocmai am cumparat un vw jetta 2011 cu dsg7 , motor 1.6 d

cutia schimba absolut perfect, nu bate, nu are intreruperi ....dar imi apare intermitent o cheita in locul vitezelor ( unde imi indica treapta de viteza in care rulkeaza masina ),...

 

masina nu are nici un efect negativ ...dar cred  ca este o problema....la test imi da urmatoarea eroare ...

 

 

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 000 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 69399 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.14.29
                    Time: 14:12:05
 
006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 001 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 69399 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.14.29
                    Time: 14:12:05
 
 
Si inca o chestie...este normal sa fie anul 2024 ???
 
multumesc anticipat...

sal am si eu tot asa da pe un dsg7 pe o octavia 2fl  2012 cum ai rezolvat problema cu cheita din bord? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Fishifish

Ai pus o intrebare la o discutie din 2013, te astepti sa-ti raspunda acel user ?

In fine, eroarea respectiva este legata de pompa hidraulica din interiorul mecatronicului si este un inceput de "duca" al acestuia.

Deci se poate sa te pasca o reparatie costisitoare in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile folosesc o masina de servici un G7 break 1,6TDI Highline 7+1 DSG-  2015 . Initial am strambat din nas zic ... aoleu cu dgs uscat 7+1 , astea sunt praf cutiile (din auzite si citite pe acest forum) . DAR ... surpriza , cutia schimba excelent nu se simte nimic nici 1-7 nici 7-1 si ATENTIE masina are aprox 180k km in 1 an si 8 luni (masina de service utilaje de panificatie de la importatorul nostru)  . Chiar am pus vcds sa vad daca a suferit modificari de software si da... a fot modificata de 2 ori . daca intereseaza pe cineva o sa pun vers de soft actuala . parca 5201 . Asadar , ca si o concluzie or fi si pocnitori DSG 7+1 dar nu e toate !!!

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0CW-927-769.clb
   Part No SW: 0CW 300 047 R    HW: 0AM 927 769 K
   Component: GSG DQ200-MQB H43 5201  
   Revision: 00043014    Serial number: CU501408235874

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina rulata mult in exterior nu va fi asa problematica cutia. Plangerile sunt la dsg7 uscat frecat mult in oras. Acolo se incinge si se uzeaza. In exterior pe autostrada e si logic sa nu fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, skodita100 said:

De cateva zile folosesc o masina de servici un G7 break 1,6TDI Highline 7+1 DSG-  2015 . Initial am strambat din nas zic ... aoleu cu dgs uscat 7+1 , astea sunt praf cutiile (din auzite si citite pe acest forum) . DAR ... surpriza , cutia schimba excelent nu se simte nimic nici 1-7 nici 7-1 si ATENTIE masina are aprox 180k km in 1 an si 8 luni (masina de service utilaje de panificatie de la importatorul nostru)  . Chiar am pus vcds sa vad daca a suferit modificari de software si da... a fot modificata de 2 ori . daca intereseaza pe cineva o sa pun vers de soft actuala . parca 5201 . Asadar , ca si o concluzie or fi si pocnitori DSG 7+1 dar nu e toate !!!

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0CW-927-769.clb
   Part No SW: 0CW 300 047 R    HW: 0AM 927 769 K
   Component: GSG DQ200-MQB H43 5201  
   Revision: 00043014    Serial number: CU501408235874

Esti sigur ca ultima varianta de soft este 5201?  Eu am 5110, iar la dealer mi-au spus ca nu exita nici o varianta noua de soft (metrotehnica bucuresti) dar pe alte forumuri am gasit si varianta 6502 pe un DSG 7 instalat pe Polo .... 

A reusit cineva sa faca update de DSG la vreun dealer din Bucuresti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU a spus nimeni ca este ultima varianta de soft !! am fost curios daca merge asa cu versiunea stoc de fabrica (dar am vazut ca are actualizare de la cat o fi fost stoc la 5201 ) . Atata tot . Eu cred ca nu toate DSG 7+1 suporta toate acelasi soft .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Tot incerc de ceva timp sa gasesc un raspuns clar la o problema, pe care o vad postata in mai multe locuri pe aici, dar nicaieri un rezultat (solutionare),

Problema se prezinta asa:

 

La masina din semnatura, cutie DSG7, cu discurile scaldate in ulei, in anumite momente intre 1500-1850 ture, prezinta trepidatii/smuceli in special in treptele 2-3-4, dar mai accentuate uneori cand sunt in panta, cand este in cuplu masina.

Vad ca este destul de des intalnita problema, asa ca as ruga pe cineva cu experienta in problema asta, sa ne detalieze putin cum s-ar rezolva si poate aproximativ ceva costuri (nu naparat in reprezentanta).

 

Cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve. Am si eu o problema la cutia DSG 7 pe Octavia 2 Facelift 2012, 1,6 TDI. O am din August anul trecut si, încă de la început, se aude un patinaj in cutie, când schimba vitezele 1-2, 2-3, foarte rar la 3-4. Alte simptome nu are, doar acest patinaj. Un mecanic de la avia motors mi a zis sa nu umblu dacă nu are si alte simptome, dar ma deranjează acest zgomot, chiar dacă nu se ntâmpla de fiecare data. Mașina a avut mecatronicul schimbat in Franța, conform istoricului de service. Tot de la Avia mi a spus ca as putea merge la ei sa i facă un update de soft, dacă e cazul, si sa ncerce sa mai regleze distantele între ambreiaje in cutie, dar exista si un risc sa o deregleze. Ce ma sfătuiți ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica exista un risc sa o deregleze? :)) , pai ei sunt mecanici sau stricatori ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce experiente am avut si eu cu astia de la Avia, s-au exprimat corect....chiar exista riscul sa-ti fu_a cutia. Mai bine intereseaza-te de un service care are oameni specializati pe DSG, orcum nu mai e in garantie. Si da, fa-ti update la Avia, vezi cum se comporta, apoi treci la urmatorii pasi, cu alt service. Daca zici ca mecatronicul a fost schimbat, posibil sa fie doar ambreiajele de vina (asta nu inseamna ca este ieftin). Dar daca e sa ai ghinion, stii vorba aia....mai schimbi mecatronicul o data :) Sa ne tii in curent cu desfasurarea evenimentelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma programez pt update si va țin la curent. Mi au spus ca au avut cateva cazuri cand nu au reușit sa regleze cum trebuie si nu s a mai putut pleca cu masina, a trebuit schimbate ambreiajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revening la ambreiajele care schiauna...

Zgomotul care apare la mine este exact ca cel din filmuletz (multumesc @kosda pentru link). La mine apare doar dupa ce merg 5-6km prin oras, la rece nu apare.

In mod normal inteleg ca ar trebui schimbate ambreiajele, dar la mine au fost schimbate anul asta (in extragarantie, ultimele zile) si mi s-a spus ca nu se prelungeste garantia masinii, deci practic nu am nici un fel de garantie. Plus ca nu au alte simptome.

Oricum, cu ambreiaje abia schimbate, rulate cateva mii de km, mi se pare un pic s.f. treaba, adica ce facem, le schimbam trimestrial?? "vand golf automat, merge cu benzina si ambreiaje"

Stie cineva ce provoaca zgomotul si daca am sanse sa trag de ele asa cum sunt sau ceva o sa se dezmembreze acolo inauntru?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina (Octavia 2012 1,6 TDI DSG 7+1) din August anul trecut, adusă din Franța. Face asa de cand am luat o, nici un alt simptom. Ma duc cu inima strânsă la AVIA pt update de Soft si Setare de baza, sper sa nu raman cu ea acolo si sa trebuiască sa schimb ambreiajele (care văd ca nu rezolva problema) ca sa plec de acolo.

mecanicul de la AVIA zice ca in urma setării de baza, ar putea sa mai umble la distantele dintre ambreiaje sau asa ceva astfel încât sa nu se mai atingă (nu stiu Dc am inteles bine), dar operația implica si riscuri, adik ambreiajele sa nu manipulate fi setate si sa trebuiască a fi schimbate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut un Basic Settings cu VCDS, m-am riscat stiu. M-am documentat inainte si am inteles ca daca mecatronicul ar avea vreo problema sunt sanse mari sa se termine cu erori calibrarea. 

La mine operatiunea a terminat cu succes (255) si pret de cateva secunde s-a simtit cum freaca ambreiajele si face diverse operatiuni. Nu am reusit sa fac proba de drum cum este specificata in procedura in schimb, n-am idee cat conteaza sau nu. Am de gand sa repet operatiunea cand pot sa le fac pe ambele(VCDS+proba de drum in anumite viteze)

Ce sa va zic, am vreo 2 saptamani de la operatie si intradevar nu mai face anumite socuri cand o prindeam pe picior gresit cutia si schimba ceva mai "sanatos". Insa problema mea cu trepidatia 4->3 nu a disparut (dar parca e ceva mai ameliorata) si trepidatia la plecare mai greu sa o vad de cand s-a mai racit vremea. 

Ce am facut eu nu e aceeasi chestie cu ce fac in reprezentanta, dar poate ajuta pe cineva.

As avea si o intrebare, am vazut la Component ca afiseaza GSG DSG AG7 431 3640

Asta inseamna ca am softul 3640 ? Asa de vechi :) vad pe aici ca se vehiculeaza peste 5

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verdictul de la AVIA. Ei recomanda schimbarea kitului de ambreiaje, zic ca sunt uzate. Masina a mai avut schimbat un set de kit uri la 105.000 km si mecatronicul la 140.000 km. Acum are 230.000 km.

i au facut si un update de soft la versiunea 6202 de la 4xxx.

la ei operațiunea costa 3800 lei (  3000 lei setul + 800 lei manopera).stie cineva o alternativa ma ieftină pt kit ? Am vazut pe net o "oferta"

http://www.ambreiaj-volant.ro/kitambreiaj-volant/eshop/7-1-SKODA/0/5/417-KIT-AMBREIAJ-USCAT-LUK-DSG-7-1-SKODA-OCTAVIA-1-6-TDI-105CP

 

astept sfaturi de la cei care au mai trecut prin asta.

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31 July 2016 at 10:57 PM, dionescux said:

Esti sigur ca ultima varianta de soft este 5201?  Eu am 5110, iar la dealer mi-au spus ca nu exita nici o varianta noua de soft (metrotehnica bucuresti) dar pe alte forumuri am gasit si varianta 6502 pe un DSG 7 instalat pe Polo .... 

A reusit cineva sa faca update de DSG la vreun dealer din Bucuresti? 

Am făcut eu azi update, versiune 6202, Avia Motors Pantelimon, Octavia 1.6 TDI, DSG 7+1, 2012

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Salutare,

up-date-urile sunt diferite de la masina la masina, nu toate cutiile DSG7 au aceeasi varianta de soft deoarece aceasta include si cateva informatii despre personalizarea/optiunile masinii pe care este montata cutia respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vad ca in unele tari exista o garantie extinsa pentru DSG (China 10 ani / 160kkm, Rusia si Australia 5 ani / 150kkm), la noi exista asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ghinionul a venit si la mine...

Am un Polo 6R 1.4 16V, evident cu DSG 7, la care nu mai schimba viteza in turatii mai mari. 

Problema este ca este plecata sotia cu masina in zona Cluj Napoca si nu pot sa constat eu simptomele.

Mi-a explicat ca in mers nu a mai vrut sa accelereze turandu-se in gol si pierde din putere la pante. (Daca e disponibil cineva in zona cu diagnoza as fi recunoscator.)

Mi-a mai spus ca se aude in fata la motor un fasait (ca si cum s-ar dezumfla un balon) secondat de o bataie, posibil sa spun prostii.

A reusit sa se mai deplaseze cu ea daca nu a depasit 2000 de rot/min schimband pe manual vitezele, dar in panta pierde din putere si d-abia urca.

Ma puteti ajuta cu vre-un sfat? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!