Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Revin cu cocluzia finala. Mecatronic + ulei schimbate, totul functioneaza cum trebuie. Sa speram ca mecatronicul nou va rezista inca 180.000 km. 

Din cate am inteles, defectul fiind pe partea electronica, existau sanse ca acesta sa fie reparat (schimbat placa electronica sau solenoizii), dar sunt putini in Romania care se baga la asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ne spui si noua un pret, piese+manopera? :)

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca am avut o relatie la un distribuitor de piese, mecatronicul l-am luat cu 4100 lei, 7 suruburi cu 55 lei, ulei cutie 2l - 216 lei, restul pana la 4896 lei au fost manopera+alte consumabile. Deci, rotund, 4900 lei, service autorizat VAG, garantie 2 ani manopera + piesa. 

 

De la Avia am primit oferta de 6150 lei pe aceleasi coduri, de la Exclusiv Auto 6300 lei, niciunii nu au acceptat sa vin cu piesele mele.

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În weekend am avut timp sa ma joc putin cu VCDS-ul si am făcut basic settings la mechatronic după procedura oficială. Totul a decurs normal si apoi am trecut la adaptarea în mers care s-a făcut cam în 20 de km, relativ repede. La calibrarea în mers, chiar după recalibrarea machatronicului, la deplasarea în marsarier am avut trepidatii mai mari decât cele obișnuite care s-au estompat odată cu parcurgerea calibrării. Motivul care m-a determinat sa fac recalibrarea a fost datorat unor trepidații pe care le am la treapta a doua când vreau sa merg mai sportiv in poziția drive si am observat ca se manifestă intre 1200/1400rpm, dar nu tot timpul, în special când este cald motorul. În habitaclu se simte de parca as avea ambreiajul călcat la jumătate, iar discul de ambreiaj nu mai calcă ferm pe volantă.

Astăzi dacă s-a mai încălzit și aveam geamul deschis am auzit în momentul când trepida unu clăncăit repetat de parcă ori schimba treptele 1-2 ori debraia repetat. Nu am putut sa-mi dau seama pentru ca totul s-a petrecut în circa 1-2 secunde și așa se manifestă la mine, cu pregnanță în treapta a doua.

Aveți idee, dacă demontez cutia și refac reglajele la ambreiaj (cele cu reglarea toleranțelor) în care se aleg acele inele care au grosime diferită, s-ar rezolva problema? 

Mă gândesc că dacă merg cu ea așa trepidațiile se vor instala și la celelalte trepte și cu acest reglaj i-aș mai prelungi viața ambreiajului.

Menționez ca am 81k și nu au fost probleme la cutie până acum, fiind cumpărată din Belgia la 76k.

Referitor la versiunea de firmware pe care o am pentru motorizarea mea de 1.4 benzină 63kw 86cp este:

Address 02: Auto Trans        Labels: 0AM-300-04x.lbl
   Part No SW: 0AM 300 048 R    HW: 0AM 927 769 D
   Component: GSG DSG AG7     402 9031  
   Revision: 00040024    Serial number: TFK00908040141
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 04622 002 1048576
   VCID: 3F8DA57E6DDDB1E6AD9-515E

No fault code found.

Nu am avut eroare pe mechatronic de când am luat-o.

Voi ce versiune aveți? Există versiune mai nouă? 

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai o serie de trepidatii regulate, care dureaza 1-2 secunde, cand e calda cutia, in timp ce ambreiajul este inca in patinare (cel mai bine se simte cand franezi pina aproape de relanti, dar sa fii inca in D2, sa nu coboare in D1, dupa care accelerezi)... naspa...

Daca ai doar o smucitura (unica) la schimbarea dintr-o treapta in alta, aia de obicei se rezolva singura, dupa ce se auto-ajusteaza cutia la conditiile curente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am smucitura, problema se manifestă clar ca la prima variantă descrisă de tine.

Trebuie schimbat votantul?

Se mai poate regla/calibra din inelele acelea cu care vine kitul de ambreiaj?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine concluzia diagnozei a fost "change clutch pack". Am stat pana s-a manifestat clar, inclusiv in D1 (se duce si cel de impare dupa cateva luni).

Eu am schimbat doua seturi de ambreiaje in 60kkm :( macar au fost in perioada de garantie. De fiecare data a fost al cod de piesa, sper ca astea ultimele sa tina ceva mai mult de 30kkm. Am intrebat cat o sa ma coste urmatorul, mi-au estimat la vreo 3500 de ron.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am încă istoricul reparațiilor cu toate ca tot ce s-a făcut a fost numai la reprezentanță dar nu s-a trecut si în service plan. Trebuie sa merg cu soția sa obțin istoricul deoarece ea este proprietarul de drept. 

Dacă s-au schimbat ambreiajele si încă mai am garanție crezi ca mai pot beneficia de ea?

Mașina este cumpărată din Olanda.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mi-au zis mie, piesele schimbat pe garantie nu au garantie suplimentara (nu prelungesc garantia masinii). Cand o sa schimb ambreiajele pe bani, alea o sa aiba 2 ani garantie a lor (stiu, patetic, sa schimbi un kit de ambreiaje multidisc odata la doi ani in conditii de trafic in oras e sub orice critica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, dar sa stii ca am discutat cu o persoana care a fost mecanic la vw si mi-a spus ca la ambreiajele care se defecteaza prematur si repetat, in manualul de reparatii scrie că se schimba si se monitorizeaza in continuare evoluția acestuia. Probabil asta nu se aplică pentru Romania.

Altcineva mi-a spus ca nu e obligatoriu sa montezi la firma si sa mergi pe luk sau sachs, sunt si alte firme de ambreiaje care tin mai bine ca marcile de renume, iar prețul acestora este considerabil mai mic, în jur de 1400 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, prima schimbare a fost rapida - garantie de fabrica, se stia ca's proaste. A doua oara, pai stiti, astea-s ambreiajele bune care nu se strica - si au urmat cateva luni de mai fa o diagnoza, mai ia o pauza pana cand vine - sau nu - un raspuns la cazul deschis (service-ul nu poate sa faca nimic pana nu primeste concluzie ca trebuie schimbate si confirmare de la garantie). Nu cred ca a ajutat nici faptul ca eram deja pe extragarantie cumparata de la importator.

Cat despre montatul pe altundeva, nu prea m-as inghesui sa las un service generic sa faca bucati o cutie dsg si sa sper ca au acces la documentatie, o citesc si o aplica ca sa iasa o cutie bine asamblata si calibrata. Si-mi dau si garantie pe lucrare si pe piesa.

Nu pricep de ce nu modifica vw softul ca sa nu mai schimbe vitezele intr-o disperare (in oras deviza pare sa fie "nu mai mult de 3 secunde in aceeasi treapta"). Dar nah, chestia asta scade un pic consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca sunt multe momente in care simt nevoia sa conduc pe S in oras doar ca sa nu mai simt cum freaca vitezele alea inutil si sa merg cu a 7-a la 50km/ora. Ar fi ok un mod city, ceva intre D si S, care sa tina vitezele 1-4 mai lungi, sa anticipeze pe baza timpilor intre franari, accelerari si decelerari timpii de schimbare. Chiar nu ma intereseaza un consum cu 0,3% mai mare cand ma gandesc ca un kit de ambreiaje costa cat costa, un volant la fel, iar de mecatronic nu mai zic. 

In rest, numai de bine :)

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am vazut ca mai sunteti pe aici cu DSG 7. A mai vazut cineva comportamentul asta in treptele impare?

ps: accelerarea a fost constanta ... dar  turometrul merge in sacadat ...

 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Tocmai ce mi-am achizitionat si eu un Jetta 1.6 TDi Bluemotion Technology DSG7 2012, 132 000km. Aud un clanc scurt (ca o cuplare) cand apas frana, nu am parte de zmucituri, de trepidati sau sunete ciudate, constante. Acel clanc nu intotdeauna se aude, si de regula se aude cand sunt in 4-a/5-a treapta si franez. Accelerarea, si schimbarea in sus a treptelor se face smooth, fara nici o problema. Imi puteti spune si mie, care ar putea fi problema (daca e una)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

Va rog sa-mi oferiti un mic ajutor daca sunteti amabili.

Am un Golf 6 benzina, motor de 1,4 cu doua compresoare- 160 cp,  DSG cutie automata. 

Am sesizat ca la schimbarea vitezei treapta 1 spre 2 se aude un zgomot in cutie, si are si momente cand plecarile de pe loc  din treapta 1 spre 2 se simte de parca sunt sacadate/infranate..nu schimba lin.. Am pus un tester pe masina si mi-a dat eroarea din attach-poza.

Cineva mi-a spus ca poate fi megatrinocul de vina, insa acesta doar ce a fost schimbat in Germania acum 1 an, ma gandesc ca masina fiind din 2009, are peste 230.000km reali la bord, sa nu fie necesar schimbul de abreiaj? 

Ce service / reprezentanta in Bucuresti imi puteti recomanda?

 

Multumesc frumos si anticipat pentru ajutor!

golf 6 dsg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

VLD.LKY.04,

eroarea nu are nici o legatura cu cutia.

trebuie facuta o diagnoza pe cutie si verificate niste valori de lucru ale acesteia si in functie de acestea se stabileste ce sau daca este de facut la cutie/ambreiaje

 

Ady.Red

m-am amuzat de afirmatia ta cu "ambreiajele" alta marca cum ca ar fi poate mai bune :biggrin:

afla ca setul de ambreiaj pentru DSG7, cel uscat este facut DOAR de LUK, cel care te-a sfatuit arata ca nu stie nimic de aceste ambreiaje sau de aceasta cutie ;)

 

In rest, good luck :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil Florin@Caractere, nu am foarte multe detalii si nu stiam aspectul asta, multumesc pentru corectare!;)

La mine nu am mai sesizat problemele semnalate anterior, sau poate m-am obisnuit eu cu ele, in schimb, de curand mi-am montat climatronic pe masina si cand pornesc climatizarea, la relanti am un zgomot in zona cutiei ca de bataie de lant, similar cu cel de la motoarele TSI sau cele de 1.2 THP. Scuze de exprimare dar este izbitor de asemanator. 

Reamintesc, cum am mai scris anterior, in decelerare la treapta a 3 a am un soi de carait, care si acela s-a mai atenuat.

Oare toate zgomotele s-au mai atenuat de la incalzirea vremii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Taloș

Salutare!

Tocmai a sosit la reprezentanta masina mult asteptata. Golf7 1.2 TSI cu DSG7. E blocat acolo pana prin iunie cand programul rabla va lua avant. Din pacate nu am gasit niciun user pe forum cu aceasta combinatie de Model - motor - cutie. Am citit si recitit posturi dupa posturi si articole dupa articole cum ca DSG7 e mai sensibila. Ca au fost probleme pana in 2014 cu uleiul folosit si cu umezeala din Malaysia care a busit aproape toate cutiile cu DSG7 vandute acolo. Problemele le-am inteles. Nu vreau decat un singur posesor de Golf 7 cu 1.2TSI si DSG post 2014 care sa-mi spuna ca are 50k cu ea si e ca in prima zi. Masina nu este cea din poza, dar este identica.

Gasim ? :D

Multumesc anticipat!

hqdefault.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou de doua ori nu stiu exact cum a schimbat cutia, dar daca nu aveam centura as fi muscat din volan (pe bune, s-a comportat ca si cum as fi frinat).

De fiecare data la viteza mica, a doua oara eram in mod sport (prima data nu mai tin minte), suspectez o schimbare S3 -> S2 ratata rau de tot, posibil sa fi miscat de acceleratie la momentul total gresit chiar in timp ce cutia schimba. Din pacate nefiind pe faza din timp, nu pot reconstitui exact secventa.

Sper ca e doar eroare de soft (mai exista una misto, rara si ea, la plecarea de pe loc daca motorul e inca turat de "socul automat", tasneste masina de zici c-a trantit ambreiajul - super fun la iesirea din parcare, cand nu te astepti la asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cineva din Iasi care stie/poate sa faca un "Basic Setting reset" cu VAGCOM?  (contra cost desigur)

 

P.S danb1974: patesc si eu cateodata chestia aia la plecare, dar cand masina e cu botu usor la vale, stau la semafor..si tre sa las masina sa curga cate un pic, si franez usor din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE: Am fost la un mecanic, sa-mi vada masina, si de ce fac clanc de fiecare data cand apas frana. Se pare ca nu are absolut nimic ambreiajul, cutia, mecatronic-ul (slava Domnului), si ca acel clanc venea de la placutele de frana, care aveau joc in acel cadru. Placutele de frana au fost schimbate cu aprox 10k km la reprezentanta in Germania, erau originale (verificate), si uite ca asa originale cum au fost aveau joc in cadru (mi-a pus altele si nu aveau absolut niciun joc). Doresc sa mentionez faptul ca stand de vorba cu el pe seama subiectului "Lipsa de fiabilitate a DSG-ului 7", imi spunea ca sunt chiar foarte bune, si printre cele mai bune pe piata. Mecanicul lucrase pana acum recent la reprezentanta VW, si spunea ca au fost prea putine masini cu probleme DSG7 incat sa spui ca este o cutie prost conceputa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai patit cineva ca, la cald, sa "schiaune" (fara trepidatii) in timp ce ambreiajele cupleaza (dar sunt inca in zona de patinare)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

De regula scoate acest gen de zgomote cad uzura incepe sa se accentueze si distantele dintre discuri se maresc.

Posibil sa necesite inlocuirea ambreiajelor in curand.

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele tocmai au fost inlocuite

Azi am patit una si mai urata, o smucitura, a ramas in S2, fara putere, fara sa pot accelera, fara becuri de avarie pe bord, fara sa clipeasca viteza. Am tras pe dreapta mai mult din inertie, s-a aprins martorul de baterie si atat. Am repornit motorul - care a pornit dupa cateva secunde bune, desi demarorul invartea absolut normal. Am ajuns pana acasa.

Cat de repede o sa-i fac o diagnoza

Are cineva idee care e ultima versiune de soft la cutie? Asta e cutia in cauza, ultimul update facut in toamna. Nu de alta dar n-am chef sa dau 100 de lei sau cat e diagnoza, ca sa-mi explice ca e ultima versiune, mai bagati o fisa la vara.

Address 02: Auto Trans        Labels: 0AM-927-769.clb
   Part No SW: 0AM 300 060 D    HW: 0AM 927 769 D
   Component: GSG DSG AG7     421 6219  
   Revision: 00042014    Serial number: TFK01105210262
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 10973 002 1048576
   VCID: 2B5EB1258ACF7C66FB-807F

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După explicațiile tale eu înțeleg că s-a oprit motorul în mers. Ai făcut o diagnoza? Postează erorile. Nu e posibil sa fi stocat nimic în situația de față.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!