Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

gabyw2002

"Ambreiajul" la cutie DSG  nu are nici o legatura cu ambreiajul de la o cutie manuala,sunt lucruri mult diferite.

cosmescu94

Cred ca tot de la mecatronic vine si problema ta,costa aprox 5000 ron

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Stiu ca ambreiajul la automata este diferit. Are dublu ambreiaj si este uscat. Eroarea de la ambreiaj 2 cred ca a fost data din cauza celei de la pompa hidraulica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul la DSG e compus din mai multe discuri de frictiune

post-74110-0-14158000-1447097131_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Eexcalade cel din poza este un ambreiaj umed pt DSG 6 , cel pt DSG 7 este diferit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un posibil cumparator de vw touran - modelul nou .

ma intereseaza doar  motorul 1.8 tsi care vine doar cu dsg 7

 

eu as prefera manuala, dar motorizare asta e doar cu dsg .

 

stiti cumva daca au mai disparut din probleme la dsg?

Modificat de zero4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea potrivita ar fi: mai sunt probleme la cutia asta ?

Eu am o Octavia cu DSG7 si pana acum nu am observat nimic anormal in comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

 Am aceeasi problema pe care ai avut-o si tu. Pe tester imi apar aceleasi erori de la pomba hidraulica si pe langa asta uneori imi sare din viteza, masina se tureaza dar nu schimba vitezele. Imi poti spune si mie cum ai rezolvat tu problema si cat a costat?

 

 Multumesc!

 

 

                 
 

 

 

VA salut !!!

 

VA rog sa ma ajutati...tocmai am cumparat un vw jetta 2011 cu dsg7 , motor 1.6 d

cutia schimba absolut perfect, nu bate, nu are intreruperi ....dar imi apare intermitent o cheita in locul vitezelor ( unde imi indica treapta de viteza in care rulkeaza masina ),...

 

masina nu are nici un efect negativ ...dar cred  ca este o problema....la test imi da urmatoarea eroare ...

 

 

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 000 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 69399 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.14.29
                    Time: 14:12:05
 
006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 001 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 69399 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.14.29
                    Time: 14:12:05
 
 
Si inca o chestie...este normal sa fie anul 2024 ???
 
multumesc anticipat...

 

 

Modificat de cosmescu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate ....recent m-am pricopsit si eu octavia 2 fab 2010 cutie dsg7 cu probleme la mecatronic

initial am zis ca e ambreaiaju ...l-am schimbat nou LUK

dar tot face figuri la rece dimineata ...licare D2 si nu mai schimba mai sus ...dupa ce se incalzeste a-si revine le ia pana la D7

parerea mecanicului care a schimbat ambreiaju ...Mecatronic 

recomandati -mi si mie un servis (mai ieftin ca pret) in bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si la multi ani! Pentru mine DSG7 de pe superbul meu a fost o bucata prea mare de înghițit desi al meu l-au schimbat (toata cutia) pe banii fabricii. Asa ca eu am vandut recent masina desi ultimii 10000 de km a mers perfect. Asta doar ca sa aflati cum s-a rezolvat la mine probema cu DSG7. Numai bine in noul an!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Nu e chiar bine in noul an. Ati mai reusit careva in ultimele 2-3 luni sa schimbati ambreiaje pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

As vrea sa fac o aroganta, sa iau din Germania un Golf 6, 2011, 1.6 TDI, DSG7, cu ... 175.000 km.

Ma gandesc ca daca a rezistat pana acum, ar trebui sa fie ok, o sa o scanez oricum sa nu fie ceva erori pe mecatronic, iar ambreiajele sa zicem ca sunt totusi consumabile.

Cam care o fi durata de viata a acestei minunate cutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca se face log in mers pe cutie, in diverse trepte. Vezi ca s-a discutat pe forum ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Din pacate, azi am reusit sa intru si eu in clubul celor cu probleme. Am laudat cutia si o s-o laud in continuare, dar cand iti spune mecanicul "trebuie schimbat mecatronicul, 5500 ron si pentru ca te cunosc manopera este din partea noastra", simti ca iti cade cerul in cap. Pe scurt, povestea:

- masina are 186.000km, am cumparat o SH acum un an, dar nu prea am mers cu ea deoarece am si masina de munca, asa ca pe asta o tin undeva intr-o parcare si plec doar in concedii sau la drumuri mai lungi. N-o mai pornisem de vreo 35 de zile, iar azi am zis sa ma duc s o spal. Am pornit-o, am iesit din parcare cu ea, am mers 20m si a dat eroare in bord "Transmission overheated, STOP the car!". Am oprit-o, dupa 5 minute am pornit o din nou, aceeasi avertizare in bord, dar de data asta nu se mai accelera, nu mai intra in viteza. Am dus-o in service, au pus testerul si au vazut ca nu intra tensiune pe cutie, au verificat in tabloul de sigurante, iar siguranta de la cutie era arsa. A pus alta siguranta pe care a ars-o imediat. A pus si una de 40, instant a ars-o. A controlat cablajul dintre tablou si mecatronic, parea ok, ne gandeam ca are un scurt undeva sau poate a fost ros de soareci, dar parea in regula. Cu mufa scoasa din mecatornic siguranta era ok, n-o ardea, dar cum baga mufa, cum o ardea. Diagnositicul, cel de mai sus, mecatronic defect.

Acum va intreb:

- exista solutii de reparatie a mecatronicului? Din cate am citit, banuiesc ca nu. Dar poate cineva s a mai confruntat exact cu aceasta problema si poate oferi mai multe informatii?

- pot sa ma bazez pe certitudinea ca este exact mecatronicul defect si nu altceva? Pana acum masina a mers excelent. La 173.000km a fost schimbata volant, cutia schimba fara probleme, fara zgomote suspecte sau alte semne care sa fi dat de gandit ca ar putea interveni un defect in viitor. Am mai citit pe-aici ca unii au avut diverse simptome, unii au schimbat mecatronicul, dar erau ambreiajele sau invers.

- cunoasteti surse serioase de unde as putea cumpara la un pret bun un mecatronic? De cumparat il voi cumpara, dar cum as putea fi sigur ca este mecatronicul si nu altceva?

- daca schimb mecatronicul, sunt sanse sa se strice din nou in viitorul apropiat? Ar putea exista vreun factor care sa fi cauzat defectarea mecatronicului sau pur si simplu s a stricat el pentru ca trebuia sa se strice si nimic mai mult?

 

Multumesc anticipat

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi pare rau de intamplarea ta, insa sper sa iti fie de ajutor ce am mai citit eu in legatura cu aceasta minunata cutie: Campania de schimbat uleiul la DSG 7 (pt un anume lot) s-a facut tocmai pentru a nu ajunge in situatia ta. Eu am inteles ca uleiul, in conditii de caldura ridicata poate produce un scurt prin cutie, caci face nu stiu ce depuneri. Uite o scrisoare oficiala:

http://s1149.photobucket.com/user/furbztom/media/imagejpg1-14.jpg.html

Cu alte cuvinte, daca schimbi mecatronic, musai sa te asiguri ca ai uleiul bun.. :)

Daca am spus prostii, poate ma corecteaza altcineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stiu daca a beneficiat de aceasta schimbare de ulei. Masina a fost rulata in Belgia, la reprezentanta nu mi au zis ca in istoric ar aparea aceasta schimbare. Ar fi vreo sansa sa ii constrang, o data cu schimbarea mecatronicului, sa schimbe si uleiul? Exista cineva pe forum care a facut acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca pe siteul respectiv imi spune "Dear customer, No relevant recall campaigns have been launched by ŠKODA for the entered VIN tmbht21z6a2079120.". Voi intreba maine si la Avia Motors Constanta, dar la ce experiente am avut cu ei, ma-ndoiesc ca vor face ceva in avantajul meu.

Dar pe mine ma ingrijoreaza mai mult ideea ca as putea sa dau o caruta de bani pe mecatronic, dar sa nu fie el...sau cauza sa porneasca din alta parte si sa il arda si pe asta nou?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi posesori de DSG7 si nu numai...

Abia acum am reusit sa parcurg acest topic, unde am gasit raspunsuri la manifestarile acestei cutii, convingandu-ma ca aproape totul este normal la ea. Cert este ca daca citeam acest topic inainte de a-mi lua aceasta cutie nu mai aveam curajul, dar oricum nu putem avea mari pretentii la cata tehnologie se afla in masinile actuale. Se pare ca Volkswagen ne-a cam transformat in cobai cu aceasta cutie unde nu toate sunt fiabile si mie personal m-i se parea normal sa extinda garantia la 10 ani la nivel international, nu ca in China unde nu VW nu vrea sa piarda avantajul de piata contra Toyota pentru problemele cutiei.

Acum sa va prezint masina mea: VW Polo 1.4 63kw/86CP DSG7, GPL, din 2010, fabricata in septembrie 2009, achizitionata din Belgia la 76k km. Am studiat istoricul la o reprezentanta inainte de achizitie, dar cand am luat-o am constatat ca nu avea nimic inscris in planul de service. Mentionez ca toate reviziile si interventiile au fost facute la reprezentanta. In prezent masina are 83k km si am aceleasi "zgomote tehnice" pe care le are toata lumea. Mai mult de atat, caraie in decelerare si la turarile pe loc. Asta nu am auzit pe nimeni sa fi incercat: la relati, in P sau N, apas acceleratia maxim si in decelerare se aude caraitul. La relanti am tacanit aritmic ca si cum ar atinge lantul la TSI, dar eu nu am lant pe masina. Dimineata am un fel de zornait mai accentuat cand accelerez, care dispare odata cu incalzirea motorului. Am mai observat un tremurat numai la tr. a doua, dar numai cand incerc sa merg mai sport in modul D. Prefer sa merg in oras pe S fara sa apas prea mult pe acceleratie, datorita GPL-ului si pentru ca, cutia nu mai schimba asa multe viteze si raspunde mai bine pedala de acceleratie datorita turatiei mai ridicate fata de modul D. Am ales aceasta configuratie pentru ca nu am vrut sa am problemele de la TSI si pentru GPL. Este deja a doua masina pe care o am pe GPL.

Masina are deja doua interventii facute pe chemare si anume 24T6 care rezolva problema porniri la temperaturi de 25 de grade (semnalate accentuat la Golf 6 cu 1.4 80CP) si 34F6 cea nu uleiul sintetic din mecatronic. Referitor la chemarea 24T6 multi au reclamat o pierdere de putere si lipsa zvacului motorului, fapt ce l-am remarcat si eu de cand am luat masina, fata de cea anterioara Skoda Fabia II 1.2 HTP, evident GPL, de care am fost foarte multumit.(In 5 ani am mers 140k km si nu am schibat decat 2 bobine de inductie si o bieleta. HTP-ul ala tragea jos ca dieselul.) As fi dorit, daca se putea, sa revin la versiunea anterioara de soft la motor.

Intrebarea mea este, poate penibila, daca mai pot beneficia de kulanta la aceasta masina, in caz ca am probleme mai grave la cutie. Deja mai am cam 3k de km pana la urmatoarea revizie si nu stiu daca sa o fac la reprezentanta sau in particular.

PS: Am posibilitaea de a recalibra cutia cu VCDS prin procedura ROSS-TECH, postata anterior, dar mi-e teama nu o dereglez mai rau si sa necesite schimbarea volantei.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cum se regleaza cablul de la parking lock (cablul mecanic dintre schimbator si cutie, care in P actioneaza frina - "gheara" - care blocheaza mecanic cutia) / daca se poate remonta cumva gresit, dupa o operatie la cutie - gen "cu un dinte mai incolo"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cu exactitate care este ultima versiune de soft pentru cutie? (motor 1.6 tdi, 77kw). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deci nimeni nu stie care este ultima versiune de soft.

Pana la urma diagnosticul a fost "mecatronic defect". Luni va sosi noul mecatronic, sper sa il monteze cum trebuie si sa nu mai am probleme urmatorii 185.000 km. Ca fapt divers....cu mecatronicul vechi (electronica defecta) ce as putea face in afara de a-l arunca? Sunt sanse sa fie reparat, exista mecanici interesati de o astfel de piesa? Am vazut pe siteurile de afara ca se vand si astea defecte (indeferent daca defectul este mecanic sau electronic).

 

Aaaa...si inca o intrebare: dupa montarea mecatronicului nou, trebuie sa-i fac vreo adaptare in mers, exista o procedura speciala sau ceva de genul? Cei care mi-l monteaza au spus ca se face o adaptare in service, apoi mecatronicul isi face singur adaptarea in urmatorii 100km de rulaj.  ?!?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la ultimul soft plus o prima initializare + adaptare se face la un service oficial cu odis-ul, printre altele cutia isi calibreaza pozitia de atingere a ambreiajelor (bite point), dupa care urmeaza o secventa anume, similara cu cea descrisa "pe net" - 3 plecari in fata, 3 in spate, condus mai mult de 3 secunde in fiecare treapta, condus mai multa vreme intr-o viteza para mai mare si intr-una impara (gen 4+5, pe modul manual). Poate cineva mai in tema ne poate da detalii exacte.

In continuare cutia se readapteaza continuu, in timp ce conduci. Daca ajunge la un moment dat sa rateze prea cu elan schimbarile, o scoti la un drum, pe undeva unde nu e trafic, pe manual si treci incet prin toate treptele cu stat mai mult in cele doua trepte mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, va rog sa-mi recomadati un service bun (in Bucuresti) unde pot sa schimb ambreajele pentru o cutie DSG7 (cu ambreiaje uscate). Stiu ca trebuie o cheie speciala pe care nu o au f multe service-uri. MUltumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu exact aceeasi intrebare ca userul mishufast. multumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!