Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Update:

- am dus-o mai devreme in service, de joi dimineata, ca sa aiba mai mult timp de ea

- vineri dupa pranz am luat-o dupa ce i-au sters toate erorile - era plina de erori inclusiv de la airbaguri si alte sisteme care nu prea aveau legatura cu problema, asa ca nu puteau vedea exact cauza

- au incercat sa reproduca problema si in mers, asa ca au mers joi si vineri dimineata aproximativ 100km dar nu au reusit sa reproduca - asa ca m-au sunat sa vin sa o iau si s-o aduc cand mai face :(

- ieri mi-a facut iar la intoarcere de la munte asa ca azi dimineata am dus-o iar in service

 

Am reusit sa filmez putin de data asta - se poate observa cum viteza scadea chiar daca incercam sa o accelerez (vezi turometrul).

A facut de 4-5 ori asa si de fiecare data solutia a fost sa o pun pe manual si sa retrogradez si isi revenea.

 

Traficul era destul de intens insa ii multumesc lui Dumnezeu ca a inceput sa faca dupa serpentine la drum relativ drept si ca am ajuns intregi acasa:

https://youtu.be/2k1f63Fw07E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma fratilor, eu unul nici nu ma mai mir d e ce se strica ambreiajele astea..am tot stat si am urmarit si masina asta la mers nörmal in oras,rareori trece de 2300-2500 ture..la 40km/h este uneori si in tr4..eu unul am inceput sa merg cu ea doar pe manual si chiar a inceput sa imi plac..si asa schomb in 2500-3000 ture si sper sa nu mai faca probleme

.de obicei o vad maxim in 2000 de ture la mers normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu este putin pe dos... Mi-am cumparat masina cu cutie automata pentru confortul meu. Acum tu, sau cei de la vw , nu puteti sa spuneti ca daca vrem sa nu avem probleme cu cutia SA MERGEM PE AUTOMAT. Mie unu nu mi se pare corect sa dai banii pe o cutie automata daca atunci cand ai nevoie de ea( adica in oras) trebuie sa mergi pe manual. Eu am acum 23.000 km si pana acum nu am avut probleme cu ea.. Cred ca pe mine m-a ajutat si faptu ca locuiesc in germania si reusesc foarte des sa o scot pe autostrada. Am facut de cateva ori si acea calibrare... Oricum imi doresc si va doresc si oua sa nu aveti probleme cu aceste cutii, nu este altceva decat timp, nervi si bani pierduti prin service-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu locuiesc in germania..masina ta este noua..masina care am cumparat-o este masina nemteasca (circulata doar in germania).chiar acumam plecat de la o reprez vw si am întrebat de garanția internationala..eu am schimbat ambreiajele cand am fost in martie un romania si ,da, am garantie internationala 2 ani fara limita de km...deci pot sa stau liniștit,ca in caz de... (sper sa nu) o sa am garantie..o sa merg pe D sa vedem daca mai reapar acele trepidatii...As avea o intrebare pt cei care se pricep mai bn..de la ce sunt sunetele acelea metalice?de la discurile de ambreiaj sau de la celelate piese (gen furcile care actioneaza discurile)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Audi A3, 1.6 benzina, 2009, se pune acelasi DSG7 cu probleme, ca pe Golf-urile TSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update2:

- miercuri dupa-amiaza am luat-o dupa ce mi-au zis ca au reinitializat nu stiu ce conexiune cu ceasurile de bord si au reinstalat ceva soft parca la calculatorul DSG-ului (asta pt ca acum 2 saptamani nu mi-a mai pornit la munte, nu se mai aprindeau ceasurile de bord, insa avea baterie si mergeau radio, ventilatie, priza, etc; dadea sa porneasca si dupa 1-2 sec se oprea. Insa a 2-a zi si-a revenit miraculos dupa ce s-a aprins bordul)

- nici jumatate de zi nu a trecut si miercuri seara mi-a facut iar insa in Parking (P)

A se vedea aici: https://youtu.be/GUc9lxdY0Ao

- de joi dimineata e iar in service, azi am sunat si mi-au zis ca tot incearca sa reproduca problema, ca atunci cand se reproduce sa masoare tensiunea in nustiuce sigurante de la mecatronic - asa la cerinta celor de la Porsche Garantii, ca masura din planul de rezolvare a problemei.

Deci in concluzie masina merge in parcarea de la PEX pe motorina mea si baietii de la PEX asteapta ca DSG-ul sa faca iar din senin in P ca sa masoare tensiunile.

Ziceti si voi acum, vi se pare normal? Zicea parca cineva mai sus ca vor incerca sa caute nod in papura cei de la garantii, si mie exact asta incepe sa mi se para...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca trebuie sa vii la Bucuresti cu masina, baietii aia de la Ploiesti chiar nu se pricep sa diagnosticheze cutia.

 

Daca ai probleme si cu ceasurile posibil sa fie si ceva pe partea electrica, care poate duce si la decuplarea cutiei, dar tot la cutie e ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nordstrom: pe 1.6 este cutie automata clasica, cu convertizor de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

foarte increzator fiind acum aproximativ 2 ani cand mi-au schimbat kitul de ambreiaje pe culanta, am crezut ca ma voi bucura de avantajele DSG-ului mult si bine, dar iata ca nici la 2 ani masina a inceput sa faca iar ca inainte sa le schimb, mai exact tremurat la plecare brusca din treapta 2 si uneori si 3, exact cum facea si inainte.

oare aceste ambreiaje sunt atat de proasta incat trebuie tratate ca si consumabile la masina?

precizez si subliniez ca am mers cu masina mai rau ca un pensionar stiind bine sensibilitatea ei si tot a ajuns aici. mare dezamagire:(((((

km facuti de la inlocuit kit cam 30.000.

programare miercuri la pbn. revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca mersul ca un pensionar dauneaza. Tot sta sa schimbe treptele 1-2-3-2-3 si uzeaza ambreiajele aferente. Cel mai ok este sa se mearga din padele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, serios... :dry: pai atunci, care-i rostul DSG-ului? :huh:

A, si inca ceva: nu toate masinile dotate cu DSG au volan multifunctional dotat cu padele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa inteleg cum poti sa afirmi ca a merge pana la urma normal ii poate "dauna" unui sistem gandit sa functioneze asa?

sa fac o precizare: "mers ca pensionarul" inseamna a tine cont si a nu forta acceleratia cand masina ruleaza in treapta a doua la turatie foarte mica.

in rest mers cat se poate de normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mergi ca un pensionar, iar e rau ca fortezi ambreiajele...daca mergi ca pensionaru iar e rau (eu am mers normal spre sportiv) .Multi recomanda padele, sau schimbat manual din maciuca. Wtf.. despre ce vorbim aici ? Ori e automata ori nu ?

 

Apropo, am fost recent in Viena cu munca, si firma a platit taxi, asa ca am mers 2 zile foarte des. Toate erau automate acolo, si am prins un Seat automat, care avea km fara numar. Schimba ireprosabil dar era si DSG6. Citisem undeva ca VW nu recomanda DSG pe taxi, dar uite ca unii nu au tinut cont :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar nu te mai duci pana la maneta daca ai padele :)). S-a scris pe tema asta mult si pe motor-talk.de. A zis cineva pe acest topic ca i s-a recomandat de la reprezentanta sa mearga pe manual in oras. Explicatia e logica. Tu din padele schimbi mai rar decat face el si cu siguranta nu schimbi a 2a la 10kmh. Treptele 2-3 se uzeaza cel mai rapid in aglomeratie si se incing. Lipsa de ulei, frictiune mare, uzura rapida. Nu inteleg de ce nu pot reprograma sau sa modifice astfel incat sa tina mai mult de trepte, altfel se distrug inevitabil ambreiajele la mers incet in D. Ca ei se lauda cu consumul scos, dar cu ce pret. Daca ai schimba la o cutie manuala cum schimba DSG7 s-ar termina ambreiajul foarte rapid.

Se confirma si faptul ca indiferent de revizia de ambreiaje la dsg7 tot nu e ok.

DSG7 e cutia scoasa in graba pentru toti dupa ce succes a avut si are DSG6. Paradoxal da fail fix unde ar trebui sa straluceasca, la mersul in oras.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul.capusneanu

Dupa atatea discutii legate de acest tip de cutie cred s-a ajuns la o concluzie. Trebuie sa pui in calcul si costul ambreiajelor(3500 ron). Problema este ca s-ar intampla la prea putini km. Din cate am vazut media este de 25.000 km.

 

Nu cred ca s-ar plange nimeni daca ar tine macar 100.000 km, in conditii normale de functionare !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 Variant 2011, 1.4 TSI 122CP, DSG7, 162000km, kit ambreiaj schimbat o singura data, la 111000, momentan nu face probleme. Hai sa nu generalizam. Si din cate observ, fostul proprietar (Olanda) a si tractat o rulota sau o remorca. In rest, masina merge bine, cutia schimba bine, se aude croncanitul la denivelari doar cu geamurile deschise si in anumite momente. Nu ma pot plange.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca pe forumuri intra in general si sunt mai activi cei care au diverse probleme, nu inseamna ca un anumit produs sau autoturism ar avea probleme. Dintre zeci de milioane de DSG7 vandute, cate au fost schimbate pe garantie? Probabil sub limita maxima acceptabila de catre piata si producator, deci, teoretic, practic si tehnic, ele sunt ok. La a mea s-a schimbat volant la 170.000km, atat si nimic mai mult. La 180.000 se comporta impecabil. Mai e vorba si de ghinion in diversele lui forme. Cu siguranta exista forumuri in care utilizatorii se plang si de Mercedes, Volvo, Tesla etc. Niciun producator nu scoate un produs perfect, ba dimpotriva, nici macar nu-si doresc asta din principii pur comerciale. 

Modificat de aTThEEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa te completez aTTheend, "Mai e vorba si de ghinion in diversele lui forme", dar mai e vorba si de modul in care ai grija si de cum folosesti o masina. Pentru unii condusul agresiv si bruscatul sunt firesti, ca doar e masina scumpa, sau invers, mersul de bunicuta este considerat de unii bun pentru masina, ceea ce nu prea e adevarat, e bun doar pentru consum :) si mai este si cazul majoritatii soferilor din Bucuresti, care pur si simplu rup masinile in doua. Cat am stat in Bucuresti imi venea sa plang seara cand ajungeam acasa gandindu-ma la ce a trebuit sa supun masina, la presiunea colegilor din trafic , pentru care, pare-se, cele 2 minute pe care "le scot" in minus in drumul spre casa sunt esentiale. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aTThEEnd: crede-ma, ca daca din (sa zicem, ca nu am date exacte despre numarul de unitati) 20.000.000 (ca sa fiu generos) de masini vandute si echipate cu acest cutii de viteze, ai intrari in service neprogramate (nu defecte care necesita inlocuire pe garantie, ci doar reclamatii de defect) la 200.000 buc, asta inseamna ca ai o problema grava de calitate.

 

FYI, un furnizor e considerat drept fiind problematic, in industria aero (unde lucrez eu) daca livreaza mai mult de 3 piese din 10.000 livrate. Si asta, la componente necritice. Bun, in industria auto vorbim de alte cifre (mai mari, daca nu era deja clar), insa argumente de genul "din milioane vandute, probabil au fost schimbate pe garantie un numar mic, considerat acceptabil" fac doar dovada faptului ca habar n-ai despre ce vorbesti.

 

Ca fapt divers, uite cum se organizeaza selectia furnizorilor la VW.

 

Iar ca sa zici ca "e vorba despre ghinion", e o afirmatie copilareasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stii tu ca sunt vreo 200.000??? eu am presupus un x si un y. Daca exista un defect major probabil ar fi existat si o chemare in service. Daca stii mai multe cifre exacte de genul "din 13.450.000 DSG7 vandute au fost schimbate pe garantie 235.434 unitati", spune-ne. Si da, consider ca este vorba si de ghinion. Exista un standard (cote, limite maxime) al garantiilor acceptate pe defect de fabricatie, iar daca acele acea limita maxima nu este atinsa, atunci, din punct de vedere tehnic si comercial, produsul este considerat unul calitativ. Iar, recunosc, nu stiu care este acea limita. Dar chiar nu am vazut o inundatie de reclamatii cu privire la DSG7. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa recheme ca sa le faca ce? Ca nu au nimic de facut decat sa schimbe ambreiajele pe garantie si nu se inghesuie sa faca asta pt ca ii costa.

Nu e un defect major, cum au patit unii cu mecatronicul de i-a lasat in drum (cazuri mult mai rare si mult mai grave). E o problema cu atat mai spinoasa la noi pentru ca e o garantie in batjocura. Iti tin masina zile intregi, eventual zic ca asa fac la toate pana chiar devine situatia dificila.

 

Crezi ca vor da vreodata publicului aceste cifre cand e clar ca au probleme cu DSG7. Multa luma nu reclama decat cand devine grava situatia. Am pus mai in spate link-ul catre un sondaj realizat de nemti referitor la calitatea DSG7 comparativ cu DSG6. Erau mai multi nemultumiti de DSG7 decat cei multumiti, iar la DSG6 cei mai multi erau multumiti (semn ca nu au raspuns doar nemultumitii).

Acolo fiind si posibilitatea sa se mearga la drum intins, nu in aglomeratie ca sa se macine ambreiajele.

 

Ambreiajele uscate au inceput sa iasa din uz la alti producatori. Fiat, Honda au avut rechemari pe cutiile automate cu dublu ambreiaj uscate. Ford are si el varianta de dublu ambreiaj (Powershift) uscat, dar inlocuita pe noile versiuni de Fiesta si Ford cu unul umed. E vorba de noua cutie 6DCT150.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le recheme pentru a fi schimbate cutiile sau componentele care s au dovedit a fi defecte etc. Chiar nu consider DSG7 a cutie cu probleme reale, atata tot. Au aparut si apar probleme specifice unui ansamblu mecanic. Iar uzurile apar mult mai repede in decor urban decat in extraurban indiferent de componenta sau producator. Si la o cutie manuala schimbi mai repede ambreiajul daca o freci zilnic in urban. In fine...pana nu vedem cifre oficiale, nu putem decat sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, hai sa discutam despre cifre:

 

articolul asta zice ca:

"[...]Darüber hinaus meldet VW, freiwillig einen Ölwechsel für weltweit alle Fahrzeuge mit 7-Gang Doppelkupplungsgetrieben (DSG) anzubieten, die mit synthetischem Öl befüllt sind. Ein Sprecher sagt, es gehe um 1,6 Millionen Autos über fünf Konzernmarken hinweg.[...]"

Adica: "in plus, VW ofera voluntar la nivel mondial un schimb de ulei pentru cutiile DSG7 umplute cu ulei sintetic. Un vorbitor mentioneaza cifra de 1,6 mil. automobile raspandite intre cele cinci marci ale concernului."

 

Mai jos se mentioneaza ca in China si Japonia s-a facut recall la 480K masini iar in Australia 26K. Plus problemele din Europa, pe care eu le-as estima conservator la 100K--si aici includ VW+Audi+Skoda+Seat--ies la socoteala vreo 600K masini cu probleme sau cu potentiale probleme.

Mi se pare ca o cota de 600K din 1,6 mil depaseste "o cota acceptabila", fiind vorba despre 37,5%.

 

I rest my case.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@B_o_g_d_a_n - de acord cu tine. Sunt recunoscute deja problemele.

 

 http://www.autoevolution.com/news/vw-officials-apologize-for-faulty-dsg-gearbox-in-china-45400.html. Nu dai 10 ani daca ai avea un procent mic.

Modificat de matraguna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca se da doar in China. De ce? Pentru ca e o piata foarte importanta pt VW si nu isi permit sa piarda vanzari. Tocmai ce au ajuns numarul 1 la vanzari in primele 6 luni detronand pentru prima oara Toyota.

Se leaga ca ar fi alte conditii acolo fata de ce e aici. Mi se par scuze ca sa justifice sa nu dea garantie peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!