Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Am lasat si eu masina azi la ei, in legatura cu tremuratul in treapta a 2-a. Concluzia e clara, dupa teste, oricum imi spusese inginerul in timpul drive-test-ului de dimineata, ca trebuie schimbate discurile. Momentan asteapta ok-ul de la importator. E vorba de PBN.

 

Cica pt a se putea deconta cu cei din Germania e nevoie de teste pe drum si inainte de schimbare si dupa, 60 de km/sesiune.

 

Revin cu noutati si impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, am luat maşină după 3zile lungi cu telefoane zilnice pentru cerut detalii si vesti.  au plimbat maşină doar 56de km si asta doar după schimbarea discurilor.  prima impresie după 40de km parcursi este că acceleratiile sunt mai line şi mai eficiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tremura cateodata cand schimba din 1 in 2. Dar nu tot timpul si doar dupa ce se incalzeste bine.

Dupa ce am schimbat mecatronicul (10.000ron) asta mi-ar mai lipsi.. Sa fie nevoie si de discuri.. Care am inteles

Ca se invart pe la 1000eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta sunt disc-urile. exact asa se manifesta si la mine.
Mecatronic-ul zi ca l-ai schimbat degeaba, cel putin pt acest simptom.

 

Kit-ul de ambreiaje este vreo 2000 si putin de RON ca sa-l citez pe Circoloco. A intrebat prin mai la Porsche. La chestia asta mai e manopera care e si ea destul de mult ca am inteles ca se da cutia jos de pe masina si implica si teste/reglaje ulterioare. Cred ca cu un telefon la service se poate afla cat costa.

 

Ai reviziile facute la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare 

la masina din semnatura am si eu dsg 7 

masina este din 2009 are 150 000 si am ceva probleme cu cutia 

in mers a inceput sa licare PRNDS si nu mai schimba viteza . am oprit am scos cheia din contact nu a mai facut nimic 

in cativa km la fel pana cand a 2 a zi cand puneam contactul licarea PRNDS si nu mai facea nimic -nu porneste nimic nimic

am fost cu ea pe platforma la SERPICO si de vina este mecatronicul -trebuie inlocuit 

costurile 7000 ron 

avand in vedere ca masina nu mai este in garantie si este achizitionata si second hand pot sa mai beneficiez de o reducere ceva avand in vedere ca este totusi un defect de fabricatie la aceasta cutie ?

Modificat de culina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat mecatronicul pt ca intr-o zi efectiv nu a vrut sa mai plece de pe loc. Nici in D, nici R, S sau manual. Pur si simplu acceleram si nu facea nimic. Ca si cum era decuplata cutia. Am dus-o pe platforma la un service numai de cutii automate si am facut-o acolo. E bine ca acum am garantie 2 ani la piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

salut,

 

da-mi un pm cu numele si adresa service-ului te rog.

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Se pare ca pe Golf VII, cuplu pana in 250Nm, cutia de viteze DSG7 are un nou cod 0CW in loc de 0AM.

Noua cutie este conceputa pentru platforma MQB fiind montata si pe A3.

 

Pot sa ii rog pe cei care au acces la ETKA sa verifice aceasta informatie?

 

Alex 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am auzit si eu zgomotul facut in cutia DSG7 (pe G7, 4000km) la trecerea peste speed bumps, cand cutia schimba treptele intre 3-2. Practic, atunci cand treci peste un speed bump, ai geamul deschis si este liniste afara, se aude un cloncanit ca si cand ai avea o planetara sau o bucsa uzata. Nu am incercat sa fac testul pe manual intr-a 3-a sau intr-a 2-a sa vad daca se mai aude cand cutia nu schimba treptele.

Citind aici si pe alte forum-uri http://www.autoevolution.com/news/faulty-volkswagen-dsg-gearboxes-reported-in-europe-46766.html inteleg ca zgomotul este "functional" si nu este o defectiune.

Curiozitatea mea este: ce anume se aude si de ce doar la DSG7? Socul in planetare se resimte in cutie si acolo ambreiajul care nu este cuplat cloncane? Sau ce? Oricum, daca cloncane inseamna ca ceva are un joc si ca ceva loveste in ceva.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, codul cutiei automate cu dublu ambreiaj e 0CW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cloncane ambreiajele cand nu sunt cuplate. Daca erau in ulei nu se mai auzeau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, codul cutiei automate cu dublu ambreiaj e 0CW.

Multumesc pentru raspuns,

Sa speram ca este si o varianta usor imbunatatita si ca ambreiajele nu vor mai crea probleme. Eu am comandat pana la urma DSG7. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pe garantie ambreiajele si tot cloncane. Doar primii 1000-2000km nu fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service sa reclam un zgomot care nu are cred eu legatura cu dsg. Desigur ca nu s -a auzit nimic asa ca am cerut sa observe o trepidatie la accelerare 1 spre 2. Ma deranja de pe la 16k , acum am 20k.Trepidatia aparea doar cand acc mai tare ori cu rotile bracate. Menționez ca nu era ceva de speriat..nevasta-mea de ex nici nu a bagat de seama :)

Spre mirarea mea, imediat au recunoscut problema. Am lasat masina ieri , azi am luat-o si deja au facut comanda de ambreiaje cu programare schimbare in doua saptamani.

Pe langa trepidații mai am eu ceva nemultumiri legate de diferite situatii cand nu-mi place cum schimba. Sunt curios daca noile ambreiaje vor elimina macar o parte din ele.

Ps . Mi s - a spus acelasi lucru cum s -a mai zis pe aici, sunt o versiune "îmbunătățită" de ambreiaje....alt producator..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta cu concanitul ambreiajulor necuplate, mi se pare o gluma tare buna.  :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Zgomot functional" deh :( e deja un termen consacrat la dealeri, atat ai nostri cat si ai lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Miercuri dupa amiaza am dus-o, trebuia sa fie gata ieri conform promisiunilor. Azi m au sunat sa imi spuna ca tot nu e gata pentru ca nu a mers adaptarea. Nu prea inteles bine, zicea ceva de nu stiu ce conexiune cu porsche care are probleme.

Stie cineva in ce consta adaptarea asta? O fac altii remote?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea se face online cu fabrica. Probabil nu functioneaza legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa faptul ca nu a mers vineri conexiunea cu fabrica, astazi am aflat ca au fost nevoiti sa dea jos cutia si sa remonteze ambreiajele, pentru ca "ceva" nu e in ordine, si nu merge cum trebuie. Deci e clar, cineva invata meserie pe masina mea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu exista o procedura de calibrare care se face cu un tester portabil, in mers.

 

Eu am fost norocos, mai facusera asta odata si nu am avut surprize, cutia a mers mai ceva ca atunci cind era noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De as fi avut si eu "norocul" asta, era o treaba. Povestea continua, am sunat astazi sa mai intreb statusul. Citez "masina este pe elevator, se lucreaza, nu merge cum trebuie. Suspectam ca setul nou de ambreiaje are si el probleme". In continuare nu au nici cea mai mica idee cand se va termina  toata povestea asta. 

 

Masina sta de o saptamana la ei, iar daca vor comanda alte ambreiaje..nici nu vreau sa ma gandesc cat timp va mai sta desfacuta pe acolo. Ce parere aveti, as avea sanse sa obtin schimbarea cutiei cu totul daca voi cere acest lucru ? Au niste norme interne in care se specifica schimbarea motorului/cutiei cu totul daca nu se gaseste problema in X saptamani/luni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. sunt obligati sa iti aduca produsul la conformitate , in 30 de zile.

Abia atunci te poti certa cu ei.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot raul spre bine, cred. In final mi-au spus ca imi vor schimba cutia..Daca  e pe stoc,ajunge in cateva zile, iar daca nu e pe stoc, dureaza o saptamana pana se fabrica. Cutiile astea noi mai au ceva schimbat oare inafara de ambreiaje? Ma gandesc ca oricum as fi avut probleme cu cealalta cutie, cum am mai spus , erau situatii cand nu-mi placea cum schimba. Acuma n-am nici cea mai mica idee daca motivul pt care imi schimba cutia este faptul ca nu au stiut sa o monteze, ori mecatronicul meu chiar avea probleme. Pana la urma nu mai conteaza, o sa am cutie noua :), dar trebuie sa mai astept pt asta inca o saptamana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a ajuns si pe mine problema cu DSG-ul din pacate. Masina are 22000 km la bord. Am fost la Brady, s-a reprodus tremuratul si cica au trimis informare la fabrica si asteapta raspuns....

Modificat de -kane-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!