Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Hidraulic pump, ma duce cu gandul la o valva a mecatronicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi trebuit sa schimbe cu probleme !???

Are cum sa fie lipsa de ulei ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu intrebi si la reprezentanta? Nu mai are garantie?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abia am cumparat masina din franta...nu cred sa mai aiba garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Recall pentru modelele cu cutie DSG7 model DQ200. Se pare ca VW incepe sa recunoasca ca "renumita" DSG7 are probleme mari. In China e recall, in Germania se repara pe culanta. Articol [in germana] aici: http://www.spiegel.de/auto/aktuell/probleme-mit-dem-doppelkupplungsgetriebe-vw-verspricht-kulante-hilfe-a-896894.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanata...nu mai exista garantie, au facut tot felul de teste, inclusiv de presiune cu calculatorul conectat, tototul este ok...

 

testerul lor a citit si urmatoarea eroare ...p0841 - transmission fluid pressure sensor/ swich A range/ performance inrermittent

 

solutia a fost schimbarea mecatronicului...dar mi se pare ciudat, masina merge absolut impecabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma apropii de 22.000km si 4000km de la schimbarea ambreiajelor. Zurgalaii sunt prezenti ca si inainte, mai putin in prima mie de km. In rest schimba impecabil fata de primul kit, fara ezitari. Nu mai am trepidatii la plecare.

Avand si DSG6 si 7 umed pe alte masini, parca cel uscat de pe polo are un lag putin mai mare atunci cand vrei sa intrii in depasire din scurt si iti retrogradeaza cel putin 2 trepte. In rest toate bune si asa sper sa ramana.

Sustin in continuare ca trebuie acceptata ideea de zgomote. Sunt uscate si asta este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat schimbul de ambreaje  ???  zgomote la mine nu exista absolut deloc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe garantie. Altfel erau 2000 lei si putin.

Ai DSG 7 uscat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu niste intrebari despre DSG7, sper ca e ok pe topicul acesta. Nu e vorba de probleme ci de modul in care reactioneaza cutia la oprire (la stop). Eu sunt obisnuit cu manuala la care scoteam din viteza si franam foarte fin pana la oprire. La dsg daca nu tii piciorul pe frana si nu apesi constant o tot tine in viteza si incearca sa mearga inainte ("creep" in eng.- "a se târî" in rom.). Si nu-mi iese o franare lina, e mai brusca, si pentru ca in subconstient stiu ca ambreiajul este semicuplat cand eu apas pe frana si cu cat o tin mai mult in sah ambreiajele se incalzesc si mecatronicul se uzeaza. Chiar am inceput sa simt cum cutia schimba in D3-D2 si cum decupleaza chiar inainte de oprire. Cum sa fac cel mai bine sa impac si oprirea lina (pe o distanta mai mare) si sa menajez cutia? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa lucreaza cutiile automate, nu doar DSG

 

poti sa o scoti pe N si atunci poti frana lin , cum vrei tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu andrei, am o rugaminte: daca nu ai idee despre felul in care functioneaza DSG-ul, nu da sfaturi aiurea, fiindca sunt unii care habar n-au, vad ce scrii, fac ca tine si dupa se mira ca li se buleste cutia si urla ca "dom'le, e proaste desegeurile astea".

Cum Doamne iarta-ma sa scoti in N in timpul mersului si sa franezi, chipurile, sa protejezi cutia? :huh:

 

Mai oameni buni, cutia nu se strica daca franezi cand e cuplata in D/S, e proiectata sa functioneze astfel. Va rog din suflet, cititi manualul autoturismului si daca scrie sa procedati sau nu intr-un anumit fel, faceti asa cum scrie acolo si masina functioneaza optim.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codz, eu franez tot timpul lin ca sa zic asa, apesi progresiv frana...mai intai trebuie sa te obisnuiesti cu masina, sa iti dai seama in cati metri se opreste in functia de viteza pe care o ai ca sa nu te trezesti ca trebuie sa apesi frana astfel incat sa rezulte o franare brusca...eu intotdeauna franez din timp la stop astfel incat sa fiu in D2...apoi o las sa curga dupa care franez usor incat sa rezulte o oprire lina...cat despre menajarea cutiei din cauza franei line, chiar iti faci probleme? Ai garantie 4 ani: 2 ani VW + 2 ani porsche romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspunsuri, citisem deja manualul (nu sunt genul sa nu il deschid, mai ales la lucruri noi), nu scrie ca trebuie sa faci ceva deosebit cand opresti la stop, dar scrie sa nu rulezi in N, asta stiam, s-a mai discutat si pe forum. Ma intrebam doar care e tehnica de franare, o sa incerc sa franez pana la D2 apoi franare lenta, am mai incercat azi si merge. Mai e o chestie ca ma grabesc eu sa ajung la zero kmph ca sa intre auto holdul (imi place autoholdul, il scot doar la parcare cand gasesc mai facil controlul doar din frana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac parte dintre deocamdata nefericitii care au probleme cu cutia dupa perioada de expirare a garantiei (ma refer la masina din semnatura). Zic deocamdata pentru ca sper ca se va rezolva cu investitie minima din partea mea.

Dupa ceva trepidatii la ralanti simptomul pentru care am dus masina in service a fost ca intr-o buna zi nu am mai putut porni motorul in nici un fel. Cica trebuie schimbat mecatronicul pentru ca produce ceva scurtcircuit.

Am facut sesizare la Porsche, in urma careia am primit un raspuns de genul "vezi ca nu mai ai garantie, drept pentru care hai sa incercam sa rezolvam amiabil problema printr-un service autorizat presupunand ca masina a trecut pana acum doar prin unitati autorizate". Stiu ca se simt cu musca pe caciula avand in vedere problemele pe care le au in China si Japonia asa ca sper sa o rezolv cu bine.

Mai este cineva in afara de tudorvw care sa fi patit inlocuire de mecatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz: nu este nimic gresit sa o scoti in N cand esti aproape de semafor daca vrei sa franezi lin. Eu asa fac, am avut aceeasi problema ca si tine cand am trecut de pe manual pe DSG. Scrie sa nu rulezi cu ea in N cand este motorul oprit, altfel nu ai probleme. 

Bun, ca best practice este bine sa opresti cu ea in D (stiu ca este enervant, dar asta e). Daca trebuie sa accelerezi rapid si esti in N o sa te incurci, eu o scot in N cand sunt 100% sigur ca o sa ma opresc (deci in ultimii metri, cand ajunge ea pe D2 de exemplu).

Citeste si topicul de DSG6, ca s-a discutat mult pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa prind miscarea. Trebuie apasat foarte usor pe frana ca sa curga vitezele in jos D6-D2, stop. Daca franezi mai tare retrogradeaza mai repede si se se simte neplacut frana de motor. Nu e cazul sa trec in N, e mai complicat daca trebuie sa te pui in miscare din nou. O sa respect manualul si nu o sa pun in N decat daca stau pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet: cartea tehnica iti explica tot ceea ce trebuie sa stii in privinta DSG-ului, daca n-ai mai avut pana acum. ORICE chestie in plus, pe care "ai auzit-o" sau pe care o stii "ca asa e bine", E GRESITA si dauneaza cutiei, fiind exploatare neconforma. Daca ti se duce ceva in garantie si te prezinti cu masina la ei ca "dom'le, s-a bulit cutia" si ei vad ca ambreiajele sunt uzate neconform sau mai stiu eu ce se vede cand deschizi cutia, poti sa-ti iei gandul de la garantie.

 

Avem pe forum un coleg din Cluj care a trecut de la Golf IV la Focus C-Max cu cutie automata. De fiecare data cand cobora Feleacul (sau orice alt deal, for that matter) o scotea "la liber" ca asa facea si cu Golful, "ca sa consume mai putin". Pana i s-a f*tut cutia, dupa care a dat 2.500 Euro pe una noua? A dat. Concluziile le trage fiecare singur si implicit, isi asuma consecintele faptelor sale.

Acestea fiind spuse, am incheiat off-topicul.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea cateva intrebari tehnice la care as vrea niste raspunsuri punctuale.

Avand in vedere ca DSG are 2 ambreiaje:

1-in mers, cand este cuplata viteza a 4-a sa zicem, ce face al doilea ambreiaj?

2-in stationare, pe D, ambele ambreiaje ce fac?

3-in stationare, pe N, ambele ambreiaje ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind dublu ambreiaj, cand stai in treapta a 4a, cel de-al doilea ambreiaj are pregatita treapta a 3a sau a 5a in functie de regimul de mers.

In stationare pe D din cate stiu e cuplata treapta 1.

In N nu sunt cuplate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ambreiaj are vitezele 1,3,5,7 si celalalt 2,4,6. Cand unul este cuplat, al doilea este pregatit. De asta schimbarea se face rapid pt ca nu sunt timpi morti, ca la manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ca al doilea ambreiaj e pregatit? Practic in ce stare este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!