Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

10000 de reclamatii la OPC

Comisie formata care sa analizeze cauzele

si abia apoi obligarea vw sa faca recall! 

N-a fost usor nici la ei, dar la 10000 de plangeri ce mai poti spune??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Trist sa vad atatea probleme cu DSG7. 

Am ~84000 km si cutia merge ca si noua (DSG6, 2.0 TDI), foarte smooth si fara niciun zgomot sau smucituri.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă 10% din forum are DSG și apoi și cu probleme. Poate 10% din 10%. Poate nici măcar.

 

Și la ei 10k reprezintă destul de puțin din sutele de mii vândute, dar dacă în capitalism se asigură un cadru legislativ în care să te miști, în comunism lucrurile funcționează puțin altfel.

 

Eu nu înțeleg cel puțin o parte din problemele pe care le au ei și care aici n-au fost menționate vreodată. Mi se pare cam ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la intalnirea duminicala am mai auzit de un DSG7 cu probleme :(

 

Despre cine este vorba? Poate il indrumi aici sa-si povesteasca "supararea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Voinea cu al sau Golf 6 Plus, 1.4TSi 122.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păcat că nu există o deschidere ceva mai mare pentru a înțelege exact problema. Ambreiaje slabe nu înseamnă mare lucru. Există altele mai bune? Pentru mine la DSG6 de exemplu există unele și mai rezistente decât cele din fabrică și am impresia că sunt făcute de aceeași firmă care produce și pentru SST.

 

Renault a ales să folosească tot un DSG uscat și pe același considerent - mai economic, fiind mai ușor și schimbând mai repede. Cât de fiabil va fi în ograda lor rămâne de văzut. Dar apreciez că sunt șanse ca tot mai des aceast tip de cutie să fie o opțiune la început, pentru ca într-un final să elimine definitv manuala din peisaj. Și nu cred că vor fi mai rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat masina pentru schimbul de ambreiaje. Aveau kit-ul in stoc la PBN, asa ca maine sper sa fie gata. Ambreiajele am inteles ca sunt un tot unitar si vin sub forma de o singura piesa. Nu se iau piese mici si se monteaza rand pe rand.

 

Pentru cei interesati, pretul unui kit de ambreiaje este 2.400lei, la care se adauga manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul kit este upgradat si ar trebui sa rezolve problema pe termen lung si foarte lung. Dar asta ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca pe Octavia 3 (1.8 tsi) cutia vine 'reparata' sau o sa aiba aceleasi probleme. Dealerul Skoda de la Sibiu la care am fost in weekend insista ca la Skoda nu au avut probleme cu DSG7...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine Razvan. Sper sa se fi rezolvat definitiv problema cu inlocuirea asta. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vin si eu cu o intrebare pentru ce cu experienta in dsg 7: toate modelele sunt cu probleme sau numai cateva generatii in functie de data fabricatiei? Masina mea e fabricata in noiembrie 2011, eu am intrat in posesie in aprilie 2012 (noua), am deja 31k, zgomote aud si eu la schimbarea treptelor 1-2-3 in ambele sensuri, dar parca altceva nu are. Am fost intr-o reprezentanta in Franta cand eram prin zona pt ca imi picase clima (poveste lunga cu scurgeri de freon) si am profitat sa declar si asta. Am iesit cu un mecanic la test, din scaunul din dreapta nu se aude nimic, din scaunul soferului se aude, le-a auzit nenea si a zis si el ce zic toti, ca sunt sgomote normale de functionare. Recent am inceput sa simt usoare trepidatii la plecarea de pe loc, similar cu un disc normal de ambreiaj de la o cutie manuala, si un zgomot mai infundat al motorului, mie mi se pare ca e un zgomot normal de cuplare al ambreiajului, cum aveam la vechiul seat, doar ca parca inainte nu facea asa cutia asta noua! Sunt eu paranoic de la prea mult citit forumul sau e inceputul dezastrului?

De altfel masina se comporta bine, vreau doar sa precizez ca cei 31k km sunt facuti in conditii foarte civilizate, majoritatea autostrada, masina nu a vazut trafic greu de genul 30 min/km cum se intampla des prin marile orase de la noi.

Merci anticipat pentru pareri si raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa cred ca nu conteaza data. Masina mea a fost produsa in 06/2011, ridicata in 08/2011; masina lui Circoloco produsa in 2012, ridicata in 05/2012. Ambele au avut probleme cu DSG-ul si au necesitat schimbarea ambreiajelor. Eu am 1.2 TSI/77kW, el are 1.4 TSI/132kW.

 

Asa a inceput sa se manifeste si la mine, cu usoare ezitari, ca un soi de parere, dupa care "parerile" s-au intensificat si au devenit mici certitudini, pe care am decis sa le ignor. Cand insa, in deplasare, in viteza a 7-a, in D, mi-a disparut cifra vitezei de pe display si masina se comporta ca si cum i-ai fi calcat ambreiajul la o manuala, am hotarat sa o duc la o cercetare amanuntita. Rezultatul: schimb ambreiaje.

Situatia lui Voinea n-o cunosc, insa nu pare genul de om care sa-i dea omor masinii.

Nici masina mea nu e deloc abuzata sau supusa traficului de tip "stop'n'go", din contra, insa, dupa cum spuneam: nici piesa dintre volan si scaun nu conteaza si nici conditiile de trafic. Pur si simplu e o deficienta de proiectare (sau, sper eu, de calitate a materialului, caz in care, odata cu inlocuirea piesei, s-a remediat definitiv problema).

 

Sooner or later it's going to happen :evil:  muahahaha :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie cand ti-au fost schimbate ambreiajele? De cand le-au schimbat ai mai identificat ceva bizar? Intrebarea ar fi valabila pt toti care au avut lucrari la cutie/ambreiaje, in special de cand se lauda astia ca au gasit sfantul graal, setul nou de piese care rezolva problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 32.800 km. si de atunci e OK. In privinta calitatii imbunatatite a noului set, nu ma pot pronunta fiindca e prea devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu nu ai schimbat cutia cu totul? Parca asa spuneai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos, ca veni vorba de schimbat cutia, am vb cu omul de la reprezentanta, de curios, pretul unei cutii dsg7 noi, "compatibile cu modelul meu" costa 30.000 ron, tva inclus, la care se adauga manopera. Initial am crezut ca nu vad bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba asa am zis, insa de fapt cred ca m-am exprimat gresit (a fost o greseala dezinteresata). Mi-au schimbat ambreiajele si mechatronicul. Acuma, ce altceva mai e pe-acolo inafara de astea doua, habar n-am, de aia am spus "cutia" fiindca e mai concis, nu din alt motiv.

Scuze daca am indus in eroare, nu a fost intentionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au montat ambreiajele dar nu am reusit sa o iau astazi. Mai era nevoie de o setare de baza a cutiei, pe care nu mai avea cine sa i-o faca. O iau maine la prima ora si revin cu impresii.

Nu stiu daca am mai spus-o. Daca aveti vibratii pe treptele 1-2, mergeti si faceti schimbul de ambreiaje. Este informare de la fabrica, descrisa exact cum le-am descris-o si eu. Posibil sa fie rezolvate si pe kulanta, daca sunteti in afara garantiei.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan, cutia mai are multe si e o diferenta intre ce-ai schimbat tu si schimbarea integrala a cutiei de viteze! s-ar putea pe neve sa fie iarasi ceva informare de service model lant de distributie si care se va face la plangerile clientului(prima in Germania, nenumarate in Romania).

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informarea nu este pt toate DSG-urile uscate. Este oarecum ok sa mearga pe "reclamatia clientului". Din ce am inteles eu, la Skoda si Seat cu DSG uscat nu este informare. Asta mi-a spus inginerul de service, in care eu personal am incredere. Daca a gresit, atunci gresesc si eu... Iar aceasta informare impune numai schimbarea ambreiajelor. Fara mecatronic sau altele. Este piesa de schimb si nu necesita inlocuire integrala a cutiei. La fel si cu mecatronicul, este piesa care se inlocuieste. Doar daca crapa la propriu, primesti alta cutie.

Si ca o recomandare. Nu riscati sa cresteti cuplul prin resoftarea motorului. Si mai ales a cutiei. Acest DSG 7 uscat, este oarecum la limita cuplului din fabrica, 250Nm daca nu gresesc. Asa ca solicitarea ambreiajelor poate fi marita considerabil in urma resoftarii.

Revin cu feedback

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii dupa schimbare ambreiaje:

 

-adio balansul din cutie de la speed bumps

-adio zurgalai (sper sa nu fie o chestiune de timp si rodare)

-schimba lin si frumos la plecari linistite

-schimba precis la plecari in forta cu esp scos

-cutia per total se simte mult, mult, mult mai inchegata. In ultimul timp, parca aveam o cutie manuala cu tamponul dus.

-zgomotul 3-2 persista in anumite conditii (normal)

 

Aproape ca ma obisnuisem cu vechiul feeling al cutiei. Zgomotele le ignoram...Aveam impresia ca singura problema este patinarea la treptele 1-2. Dar dupa schimbarea ambreiajelor imi dau seama cat de mult pierdeam. Inclusiv responsivitatea acceleratiei.

 

 

In concluzie, numai de bine. Sper din tot sufletul sa ramana asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo nene, astept sa vad cum e treaba cand ne-om vedea. Sunt curios daca e diferenta fata de ce e la mine. O sa ajung curand la Cardinal si poate intreb daca e ceva update la cutie si pentru mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum stii, pe la inceput am facut un update care nu schimbase nimic "palpabil". Dar dupa cateva zile, am remarcat ca la schimbarea vitezelor avea o fractiune de secunda in care parca dadea in nas/agata/ezita... Dar nu tot timpul si se intampla mai ales la 2-3-4 maxim treapta 5.

Eu personal am pus-o pe seama updateului atunci si m-am gandit ca au facut in asa fel incat sa protejeze ambreiajele. Adica o cuplare mai lenta. Sau poate ambreiajele chiar erau duse si nu cuplau cum trebuie. Spun asta pentru ca acum este diferenta enorma la cuplarea treptelor. Daca nu faceam schimbul, aveam in continuare senzatia ca am o cutie in regula, doar ca trepideaza si e normal.

In weekend fac un drum pana la Constanta si revin. Pana acum au fost impresii la cald si distante relativ scurte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ce era daunator ambreiajelor era tocmai mersul urban cu multe accelerari/decelerari pe distante scurte cand cutia avea de lucru in special in treptele 1 pana la 4?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Dar in oras este clar mai solicitata. Mi s-a intamplat sa plec de acasa din Constanta (pana la autostrada am 20km), mers in D7 120km/h  cap-coada pana la Bucuresti, iar la Piata Trapezului sa plec cu vibratii in treptele 1-2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!