Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Am uitat sa amintesc ca in topicul dedicat "Jurnal DSG7" un user spunea ca in urma zurgalailor i s-a inlocuit cutia cu una noua, pe garantie. Fericire maxima pana a inceput sa se auda la fel dupa cativa km.

Deci, face sau nu face toate?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut DSG6 care nu prezinta astfel de zgomote, insa din cate am citit despre DSG7 mi-am format opinia ca toate cutiile fac (sau ar trebui sa faca) aceste zgomote (considerate ceva normal de catre VW). La cutiile DSG7 care nu fac inca aceste zgomote este posibil sa fie ceva defect, care sa nu functioneze chiar asa cum se astepta cei de la VW. :icon_confused:

Daca ar fi sa discut on-topic pe acest thread, umila mea parere este ca DSG7 pare a fi o mica pacaleala intradevar. Adica, daca se aud zgomote astfel incat sa tresara si pietonii, este prea mult (asta am citit-o pe forum la Jurnal DSG7).

Modificat de volvol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca sunt putin OffT, dar cred ca toate problemele astea de ambreiaj,cutie, pompe de apa etc. sunt din cauza motorului fortat 1,4 160hp! O parere personala. In 2009 daca aveam bani imi luam aceeasi masina pe care a ales-o Drujba, fooarte frumoasa de altfel dar na, tot ce e nou super laudat si premiat are nevoie de timp pentru reglari ulterioare(motor nou,necopt).

Daca poti sa suporti zgomotul respectiv, fa-i o garantie prelungita(platesti extra 250 euro) ca sa stai linistit, mergi cu ea 4 ani si dupa o vinzi.Dezamagirea ramane.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volvol...la mine ai auzit fraza cu pietonii. Nu este cazul de speriat pietonii. A fost mai mult o exagerare la inceput, in disperarea mea legata de acel zgomot.

flo86gyf 1.4TSI se pune inca de pe golf5 GT. Aproximativ 6 ani nu sunt destui pentru un motor? Daca e sa o luam asa, hibe are si eternul 1.8T mult laudat care acum este un motor invechit.

1.4TSI SuperCharged a primit "Best Engine in 2012"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Circoloco!Grupul VAG a avut ceva motoare bunicele in trecut( ex. 1,6 105 ce am pe bora-nimic n-a avut din 2001 pana in prezent) si din cauza asta au cam pierdut in zona de service. Au inventat niste moatoare noi, consum mic,putere mare, dar mai putin fiabile din care scot bani frumosi prin service.(asta e noul trend pt.constructorii de masini!)

Motorul asta 1,4 cred ca in fiecare an a fost premiat :))) daca nu ma insel.

Gata ca am deviat de la subiect! Bafta si mult succes in rezolvarea problemei Drujba, ti-am scris recomandarea mea mai sus.

Modificat de flo86gyf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Singura dilema pe care o mai am este, de ce Tiguanul are DSG7 cu ulei iar Polo/Golf/Passat nu?!

Eu sunt convins ca la inceput au dezvoltat DSG7 cu ambreiaje in ulei, dupa care s-au gandit cum sa economiseasca vreo 200 EUR/fiecare cutie si asa a aprut DSG7 cu ambreiaje uscate pentru mass market. Daca faci o simpla inmultire 200 EUR X 500.000 bucati, iata o economie de un milion EUR in buzunarul VW. Este cred eu, este destul de simplu, Polo/Golf/Passat sunt produse de masa unde VW vinde oricum pentru ca suntem foarte multi spalati pe creier care cumparam VW fara sa ne uitam in jur si si pe ce dam banii si unde VW isi permite sa faca magarii ca sa faca BANI MULTI, pe cand Tiguanul este un produs de nisa unde VW concureaza uneori cu cross-over din clasa premium si nu isi permit sa iasa cu ieftineli pentru ca imediat ar fi taxati.

Stiau despre problema DSG7 cu ambreiaje uscate si au iesit cu ea asa pe piata cu buna stiinta, nu este ceva ce i-ar fi luat prin surprindere. Ce i-a luat prin surprindere este ca piata a reactionat in mod negativ la "mica lor economie de bani"

Dupa cum vedeti, fenomenul este oarecum generalizat, se intampla in toata Europa si probabil ca sunt multi care vor da in judecata producatorul. Inclusiv eu ma gandesc la aceasta varianta. Ce ma deranjeaza cel mai mult la dealeri este ca iti vand un bullshit dupa care se ascund dupa informarile tehnice ale producatorului, informari pe care ti le aduc la cunostiinta doar dupa ce (si daca) te trezesti sa deschizi gura si sa iti ceri drepturile.

Si astfel revin cu intrebarea din primul meu post: Daca ati sti de la bun inceput ca urmeaza sa va cumparati o masina despre care producatorul sau spune ca urmeaza sa zdrangane, v-ati mai lua acea masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu! Din cauza principiului "las ca merge si asa" s-a ajuns aici!

Masina din semnatura daca o luam de noua si dadeam pe ea 30k, cred ca ma prezentam zilnic la reprezentanta care a vandut-o k sa-mi rezolve pb.:))! Inadmisibil si Trist in acelasi timp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este adevarat ca acest zgomot nu reflecta o problema a DSG, unii (printre care ma numar) pot sa traiasca cu zornaitul.

Altfel, sa facem o lista si sa mergem sa-i injuram rand pe rand, blocat parcarea etc?! Eu o sa dau mail si la VAG sa vad ce rapsuns dau ei. Cel mai probabil o sa fie amabili sa ma puna in legatura cu PBN-shit!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan 2 L diesel / 140 CP / DSG 7 impecabil pina acum la 11000 Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguan vine cu DSG7 umed. Nu esti in gasca cu noi :D

Edit: In USA sunt DSG 6 (cred ca la ele s-a dat garantia de 10ani). Incluiv Tiguan 2012 2.0TSI vine cu DSG6 spre deosebire de cel European care vine cu 7.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana fac eu un filmulet pe care am tot spus ca-l fac, se aude aici la secundele 11-12-13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana fac eu un filmulet pe care am tot spus ca-l fac, se aude aici la secundele 11-12-13

Da, exact asta este zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astfel revin cu intrebarea din primul meu post: Daca ati sti de la bun inceput ca urmeaza sa va cumparati o masina despre care producatorul sau spune ca urmeaza sa zdrangane, v-ati mai lua acea masina?

Tu doresti ca posesorii de dsg sa loveasca in propriile bijuterii ?!

Singur ti-ai raspuns singur la niste intrebari de ordin tehnic,confirmarea nu o sa o ai in mod direct.

Tot ce deriva din cutie automata :tiptronic,s-tronic,dsg aduce o anumita grija a detinatorului in privinta exploatarii si intretinerii ,pe de alta parte aduce si comfortul dorit de o parte din noi.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns sa imi beau cafeaua si sa ma culc cu DSG 7 in minte :D

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=264620&page=7 camarazi de DSG7. Apare spre sfarsit in discutie si un update. "Cica" ar fi rezolvat din zgomote. La mine nu...

Si inca ceva

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=271319

Eu unu raman calm si ma bucur de masina, cum am facut-o si in acesti aproape 13.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astfel revin cu intrebarea din primul meu post: Daca ati sti de la bun inceput ca urmeaza sa va cumparati o masina despre care producatorul sau spune ca urmeaza sa zdrangane, v-ati mai lua acea masina?

Tu doresti ca posesorii de dsg sa loveasca in propriile bijuterii ?!

Singur ti-ai raspuns singur la niste intrebari de ordin tehnic,confirmarea nu o sa o ai in mod direct.

Bijuterii !? Ma umfla rasul...

Si iata raspunsul la intrebarea cum e posibil ca VW sa vanda in continuare un bullshit, iar noi sa il cumparam fara sa clipim. Probabil pe asta se si bazeaza VW, sunt destui carora ai putea sa le vinzi orice atat timp cat poarta sigla magica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...esti in aceasi categorie ,tu cum ai ales ?! :) .te-ai informat cat de cat ai vazut in Top Gear GTI-ul cu DSG6 etc ,etc

Daca nu este un lucru important vinde-o in sistem buy-beack si gata te stergi pe maini ca germanul ,altfel ramane o "bijuterie" ...

cel putin in ochii tai :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca la vremea respectiva nu exista foarte mult feed-back la DSG7. Exista parerea generala ca DSG-ul este nemaipomenit, iar acest Scirocco fiind pentru prietena mea si mers mai mult prin oras, ne-am gandit ca ar fi OK sa aiba DSG. Configuratia a fost 28.000. Crede-ma, nu as fi dat sub nicio forma banii astia pe o masina despre care as fi stiut de la bun inceput ca urmeaza sa zdrangane dupa primii 3000 km, chiar daca este o "simpla problema de confort" cum spune informarea tehnica. La banii astia sunt destule alte optiuni, inclusiv aceeasi configuratie la Scirocco insa cu cutie manuala si un motor mai bun.

Fac parte din categoria fanilor inraiti VW. Mi se pare insa ca motivul pentru care am devenit fan VW (construirea unor masinute fasnetze, usurele, simple si foarte fiabile) s-a pierdut pe parcurs. Anul trecut, cand am comandat aceasta masina credeam ca am cumparat o masina evoluata din atatia ani de experienta in constructia de autovehicole, destul de avansata tehnologic, un fel de bijuterie cum zici tu. Dupa un an imi dau seama ca masina aceasta nu este ce am cumparat eu, avansul tehnologic exista probabil in departamentul de R&D de la VW, insa in productia de masa este ciuntit sau chiar amputat de dragul optimizarii cheltuielilor de productie. Si atunci ce faci, preferi sa cumperi un VW cu DSG7 care este o tehnologie noua "optimizata" d.p.d.v. al cheltuielilor de productie, despre care chiar ei spun ca are "o mica problema" sau mergi pe clasica solutie cu cutie manuala care este verificata in atatia ani de functionare fara probleme.

Si mai am o intrebare pentru @Circoloco: daca ti-ai lua, nu un Polo GTI sau Scirocco, ci un Porsche 911 turbo cu PDK si ti-ar zdrangani cutia dupa 3000 km, ai fi la fel de calm? Pentru ca pana la urma este acelasi lucru, cheltuiala legata de cumpararea unei masini o simti la fel daca esti aproape milionar si iti iei un Porsche 911 turbo nou sau daca faci parte din "middle class" si iti iei un Scirocco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. Bwwlan : Eu, din pacate, nu ma pricep nici acum asa cum nu m-am priceput nici cand am cumparat-o. Cel la care am dus-o pentru reparatie a spus ca nu i se pare in regula combinatia asta motor / cutie. Dar eu asta am : touran cross 1,9 TDI DPF, 105 CP, model 2009 (cumparata in noiembrie 2008), motor BLS cu filtru de particule, cu cutie viteze DSG7 LKF automata.

Modificat de nickyname
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus, zdranganitul la mine este suportabil sau chiar insesizabil daca nu ii dai atentie. Nu stiu cat de tare face la tine. Pe linkurile postate mai sus, initiantorul spunea ca se aude inclusiv la schimbarea treptelor (toate, si sus si jos, nu doar clasicul din 3 in 2 prezent atat la DSG 6 cat si la 7).

Imi place foarte mult Polo. Am posibilitatea ca in locul lui sa umblu cu oricare dintre celelalte 2 masini amintite la prima postare aici, DAR simt ca nu fuzionez la fel de bine cu ele asa cum o fac cu polo, asa conserva cum este ea. Cel mai probabil de la varsta...

Concluzie: da as lua Polo daca DSG face zgomotul care-l face la mine si sa stiu ca nu este o problema tehnica/mecanica. Daca as schimba 2 turbine sau 2 cutii si sa cada si aia sau sa desfac motorul, atunci da as regreta achizitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Rechemarea e doar pentru China, deci deocamdata nu sunt noutati legate de masinile cu DSG 7 in Europa. Pacat, chiar ma gandeam ca a doua masina sa fie cu DSG 7, insa am rezerve mari in a cumpara asa ceva in momentul asta, stiind problemele aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa inceapa de undeva... poti lua dsg 7 cu ulei (tiguan) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-au sesizat orezarii, sunt convins ca ajunge si in Europa ... La fel ca si in cazul injectoarelor de pe passat.

Eu sunt curios de rezolvare. Adica, cu ce intervin asupra cutiei ca sa o faca mai buna? Si sunt la fel de curios, daca la orezari este vb de DSG uscat sau si de cel umed?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de DSG uscat, made in China

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!