Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Sa nu incurcam DSG6 cu DSG7. Sunt cutii diferite, problemele la 7 sunt mai frecvente.

Stau si ma intreb de ce nu au adoptat DSG7 si pe diesel.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu incurcam DSG6 cu DSG7. Sunt cutii diferite, dar problemele la 7 sunt mai frecvente.

Stau si ma intreb de ce nu au adoptat DSG7 si pe diesel.

Din cauza cuplului mai mare. Exista DSG7 si pe diesel doar pe motoarele TDI 1,6 si 105cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar am si un GTI Ed. 35 DSG6 pe care l-am scos la vanzare dupa doua saptamani dupa ce l-am primit, asa de tare nu mi-a placut combinatia DSG6-GTI... Scirocco-ul este al prietenei mele, si de fapt ea a fost prima care a observat ca masina zdrangane. Cum de am ajuns sa avem 2 DSG-uri in familie? Simplu, masinile au fost comandate in acelasi timp, la acelasi vanzator si au fost livrate in acelasi timp. La vremea respectiva au fost foarte multi care ne-au laudat DSG-ul, inclusiv in ghidul Top Gear GTI-ul cu DSG6 era premiat cu 9 pct. din 10. Marketing foarte bine facut.

Acum, ca sa nu o luam razna cu off-topicul, despre Scirocco-ul cu DSG7, masina zdrangane in toate vitezele, inclusiv intr-a 7-a, iar acest zgomot este foarte clar cand treci peste mici denivelari. De exemplu cand treci peste limitatoarele de viteza. Se aude si pe drum fara denivelari daca ai geamul deschis si treci pe langa un perete, gard, etc. Atunci se aude ca un zornait continuu, iar cand treci peste mici denivelari se aude ca un zdranganit.

Masina are jante pe 17". De cand este pe cauciucuri de iarna cu jante pe 16", zgomotul se aude mai estompat. Zgomotul nu s-a auzit de la bun inceput, eu l-am auzit la un moment dat fiind in dreapta. Am intrebat-o pe prietena mea care conducea ce e cu zgomotul asta. Ea mi-a raspuns ca este zdranganeala despre care imi spusese deja, dar despre care eu ii zisesem ca sigur i se pare intrucat e masina noua. Masina avea atunci cam 3000 km.

Recent am mers un pic cu un Leon 1,6 TDI 105CP DSG7. Masina era noua, avea vreo 8-900 km si nu se auzea absolut nici un zgomot de genul asta.

Pe topicul Jurnal DSG7 sunt mai multi colegi care semnaleaza cam aceleasi probleme, ii invit si pe ei sa isi prezinte cazurile in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca esti subiectiv fata de DSG6+GTI..am mers cu GTI5 cu DSG de 350cp si schimba impecabil..unde mai pui ca masina are 250.000km si nu s-a umblat la cutie. DSG7 nu am condus dar DSG6 imi place..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu Tiguan, 50 000 km la bord, DSG7 , la el nu am sesizat nici o problema la cutia de viteze. Am condus-o si eu putin, nu mi s-a parut nimic suspect precum in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 27.200 km. si n-am nimic suspect de raportat la cutia de viteze. In ianuarie la inceput o sa am 30.000, ca tre' sa vin in tara de sarbatori, asa ca mai adaugam vreo 2.500-3.000 insa pana acum se comporta ireprosabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu Tiguan, 50 000 km la bord, DSG7 , la el nu am sesizat nici o problema la cutia de viteze. Am condus-o si eu putin, nu mi s-a parut nimic suspect precum in acest caz.

Mi se pare ca la Tiguan cu transmisie integrala este DSG7 dar cu ambreiajele ca la DSG6 (scaldate in ulei), deci alta treaba.

Adineaori am mers cu un A1 1.4TSI 90KW Stronic (DSG7) si face la fel ca Scirocco-ul. Masina are aproape 19.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar am si un GTI Ed. 35 DSG6 pe care l-am scos la vanzare dupa doua saptamani dupa ce l-am primit, asa de tare nu mi-a placut combinatia DSG6-GTI...

Teoria mea este ca DSG-ul merge cel mai bine pe diesel. Am intalnit mai multe cazuri in care benzinarii nu sunt incantati de dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un Touran din 2009 1.9 TDI cu DSG 7 si 160.000 km si cutia se comporta impecabil. Cred ca e vorba si de ghinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb de ghinion, e vb de magarie. Pana la urma e de inteles ca la 5% din masinile de noua generatie apar probleme, dar faptul ca mizerabilii nu vor sa-i remedieze "ghinionul" e inacceptabil. Garantia pt ce mai e?

Eu propun sa faci tamtam, exact cum au mai zis 2 useri ca au facut/voiau sa faca, eventual te mai cuplezi cu altii care intampina probleme cu minunatele cutii DSG si incercati sa vorbiti cu ce ametit se ocupa de PR la VW Romania, il intrebati ce parere ar avea despre un reportaj cu super masina de 20k euro care face ca un Logan de taxi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la un service prin Austria , Germania si vezi ce raspuns primesti , poate acolo chiar se doreste multumirea clientilor.

Eu nu prea inteleg fenomenul asta ''Ai ghinion" , dupa ce platesti o caruta de bani , eventual facem si o vizita la biserica sa nu avem pocnituri la cutie ?!

Daca fac toate , e de inteles , dar asa clar ceva nu e bine pe acolo.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b97dmt, e trist ca trebuie sa faca asta, poate mai trist chiar decat faptul ca unii colegi sugereaza sa scape de masina sau sa plateasca drumul pana in Vest ca sa caute o rezolvare la reprezentantele de acolo. Sper totusi sa poata rezolva in tara, sau daca nu - din telefoane/mailuri cu altii mai cumsecade din afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Sa va spun eu ce-am patit. Am un Cross Touran ,cu 7 locuri, cumparat NOU in toamna lui 2008, model 2009. Pana acum 1 luna nici o problema, dimpotriva, foarte multumit de starea de functionare. In urma cu 1 luna, din senin, in timp ce rulam spre casa m-a lasat cutia (DSG 7). Adica maneta era pe D dar motorul se tura in gol la accelerare. Si pentru ca nu mai era in garantie am dus-o la un service privat. Dus ceva de pe modulul mecatronic. Reparat prin lipire/inlocuire, etc. Montat, probat ....eroare. Se misca f. putin dupa care decupleaza. Testerul da ceva eroare la treapta 1 si 6. Fratilor, ma incearca un mare sentiment de dezamagire fata de vw si fata de cel care "mi-a bagat pe gat" dsg-ul la cumparare (mentionez ca a fost facuta la comanda cu 7 locuri si cutie automata). Cum as putea sti ce tip de cutie manuala se potriveste, sau unde as putea cauta un modul second hand, ca nou este undeva la 1500 de euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in familie 3 cutii automate.

DSG 6 pe un B6 2.0TDI 170CP, 40.000km fara probleme

DSG 7 pe Tiguan 2012 2.0TSI 210CP 4Motion, 2500km fara probleme. Aici DSG 7 are ambreiaje scaldate in ulei (necesita schimbare ulei la 60k km, identic ca la DSG6)

DSG 7 pe Polo GTI 2012 1.4TSI 180CP, 12500km. DSG 7 cu ambreiaje uscate. Aceleasi zgomote, de la aceeasi km (aproximativ 2500km) ca si in cazul lui Drujba.

Am fost de capul meu la PBA cand inca nu stiam de problema asta cu zgomotul la DSG. Am facut o tura cu un tehnician de la service si a auzit si el ce era de auzit. S-a scanat cutia in mers (totul normal), s-a facut update la cutie (era disponibil un update pt DSG7, probabil si acum pt cei care inca nu l-au facut). S-a comunicat cu VAG si am primit raspuns: "zgomot specific DSG 7, provenit de la ambreiajele nescaldate in ulei" si sa nu imi fac probleme.

Zilele trecut am trecut pe la ei pt o alta problema (greiras in bord) si la tura cu acelasi tehnician, am dezvoltat si subiectul DSG. M-a intrebat daca mai face, rapsunsul meu fiind DA!. Mi-a repetat ca e ok si sa nu imi fac probleme. L-am intrebat de ce la Tiguan nu face si la asta da, mi-a spus ca datorita ambreiajelor umede. Destul de credibil as putea spune.

Cu ce nu a reusit sa ma lamureasca: Cateodata, la schimbarea treptelor din padele in modul manual, din 3 in 4, apare un "clanc" de scurta durata exact cand schimba treapta. In special daca masina este in accelerare mai puternica si la turatii mai mari 4500-5000rpm.

Explicatia si raspunsul lui: nu e turatia la care in mod normal schimba cutia in modul D si la turatia respectiva nu este aleasa treapta de viteza corecta/optima. WTF?! Ce legatura are D cu Manual si ce, DSG 7 schimba doar la 2000rpm in D? Daca vreau pot sa o duc in D prin toate treptele de la 1000 la 7000rpm, cum la fel pot sa merg constant in treapta 4 la 6000rpm. Si uite ca stie...Cu asta nu m-a lamurit si i-am spus-o ca e ilogic ce macane din gura.

Ce e drept cutia schimba foarte bine, nu au fost probleme de smucit sau alte alea. Singura dilema pe care o mai am este, de ce Tiguanul are DSG7 cu ulei iar Polo/Golf/Passat nu?!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 7 pe Polo GTI 2012 1.4TSI 180CP, 12500km. DSG 7 cu ambreiaje uscate. Aceleasi zgomote, de la aceeasi km (aproximativ 2500km) ca si in cazul lui Drujba.

Sa zicem ca-i putin offtopic. Ti-ai mai lua acum Polo-ul? Intreb pt ca si pe mine ma bate un gand sa iau un Polo GTI... insa din cate din citesc despre cutia cu ambreiaje uscate tot mai descurajat devin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare rau in China se prelungeste garantie 10 ani.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi-as lua oricand Polo GTI! Este best buy la banii care ii dai si ce primesti, fata de concurenta.

Daca ai bani de Golf, atunci as alege Golf GTI. Dar sunt alte costuri de intretinere si un pret mai mare. Eu nu am nevoie de spatiul in plus oferit de Golf si nici nu imi permiteam Golf cu ce am pus pe Polo.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Polo tot cu DSG si daca as avea de facut o alegere noua, tot aceeasi masina as lua-o.

In plus, am o usoara rezerva despre faptul ca nickyname are pe Cross Touran din 2008 DSG7 si nu DSG6, fiindca DSG7 e montat doar pe masini al caror motor are un cuplu maxim de 250Nm, or in timp ce intr-adevar, 1,9 TDI de 77kW are fix 250Nm, ma indoiesc ca DSG7 a fost montat pe un motor al carui cuplu maxim este chiar granita superioara de toleranta.

Zic, nu dau cu piatra. Daca gresesc, sa ma corecteze cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Circolo eu intrebam strict dpdv al cutiei. Nu vreau Golf deoarece consider ca e prea scump pt ce ofera (nu-mi sariti in cap va rog :)) )

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da as lua-o. Cutia merge ok, merge si la altii de peste 50k km cu tot cu zurgalai. Mai am garantie 3 ani si...

Consider ca nu mai este o cutie chiar noua. Are 2-3 ani de cand vine pe Polo. Au fost care au si cazut (sa cada sunt sanse si la o manuala la fel de mari aka ambreiaj schimbat la honda la 15.000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!