Jump to content

Jurnal DSG7


xxnelu
 Share

Postare recomandată

Johnny Bravo

Practic treapta este cuplata, ambreajul este insa decuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca si cum, intr-o manuala, ai baga in viteza dar ai tine piciorul pe ambreiaj. Cand trebuie sa schimbi doar ridica piciorul :)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mi-e clar de ce pica mecatronicurile pe dsg, daca in permanenta cand mergi un ambreiaj e "apasat" iar cand stai in "D" ambele sunt "apasate", doar in N mai stau si pistonasele alea relaxate. Nu stiu ce s-au gandit la design-ul asta cu doua ambreiaje dar in mod clar nu la fiabilitate. Ma intreb daca pe highway cand merg cu D7 daca celalalt mai sta in 6 sau macar atunci s-au gandit ca poti sa mergi doua trei ore si sa-l mai traga pe margine pe celalalt, cica BMW asa face baga intr-un neutral si cand stai in D pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand mergi in 7 tot in 6 esti. 7 este un overdrive :). Da este pregatita intotdeauna o treapta superioara sau inferioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor, eu am folosit masina cu dsg7 fara vreun artificiu, am lasat-o sa mearga cum a vrut ea tocmai pentru ca asa imi este comod, si din cauza asta am si dat banii pe ea - pentru comoditate. Am mers cu ea in D si doar la nevoie in S, am lasat-o in P doar dupa ce am oprit masina, nu am bagat in N in mers, etc.

Acum, mi se spune ca iesind din garantie cu ea (am cumparat-o in 2009) si ca trebuie sa scot bani din buzunar (aprox. 7000 ron) ca sa-mi fie inlocuita o piesa (mecatronic) care clar nu are de-a face cu uzura masinii sau cu utilizarea neadecvata. In 4 ani am facut 41000 km cu ea. Care uzura?

Ceea ce mi s-a oferit a fost o "solutie" de buy-back in caz ca nu vreau sa dau banii pe reparatie, ca in caz ca-mi mai pica aceeasi piesa in intervalul de 4 ani sa beneficiez de garantia extinsa a masinilor cumparate incepand cu 2011. Initial am zis ca-i gluma proasta...

In conditiile in care imi este clar ca exista o problema de fabricatie si ca prin lume problema se rezolva pe cheltuiala producatorului, singura sansa la momentul asta este sa apelez la un mediator apoi la un avocat pentru a merge mai departe cu demersurile de pana acum. Mi s-a spus cu nonsalanta de la Porsche ca ceea ce fac ei este un business si acesta urmareste un profit. Apoi mi se transmite in scris ca pentru alte situatii "de interes comun" sa nu ezit sa contactez dealer-ul Volkswagen.

Cam asta este patania mea cu reprezentantii Volkswagen pe probleme de cutie DSG7 in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi sa intamplat de doua ori un lucru ciudat dupa ce m-am intors din Germania.

Seara ajungeam acasa si totul era bine. Dimineata cand sa plec o pun in D, las frana si motorul incepe sa se tureze un pic dar nu pleaca de pe loc. Daca astept 5-10 secunde incepe sa oscileze turatia dar tot nimic. Daca pisc un pic acceleratia imediat cupleaza ambreajul.

Asta timp de cateva zile dupa care a revenit la normal. Dar ciudat este ca in Germania desi am folosit masina zilnic timp de o saptamana nu am observat problema asta. De fiecare data mi sa intamplat acasa, in Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Pai daca te iei dupa explicatia vw  pentru cutiile  dsg din China cu probleme-cateva sute de mii, pentru care a efectuat recall , de vina ar fi aerul poluat, praful, etc! doar aceste cutii inteligente au plamani, respira ca tine, ca mine!!??? :dry: Ori in  Timisoara aerul e mai poluat decat in Germania!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra imi spui si mie te rog, ce a adus benefic postul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Nimic, dar totusi ca si informatie , vw asta sustinea in China, datorita conditiilor atmosferice specifice, a se citi comunicatul vw.

 

Totusi e un forum, mai si glumim, toate posturile aduc ceva benefic? Nici macar cand mergi cu masina in unele service-uri nu iesi cu ea rezolvata! Si totusi am mers pe informatia lui, ca in Germania masina mergea bine, in Timisoara nu!O seara placuta, ca vad ca lumea e nervoasa pe aici. Am fugit!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimeni nervos, doar ca stii foarte bine cat de repede degenereaza discutiile si se face off-topic.

clapangiul, pasii initiali sunt urmatorii:

1. Mergi la reprezentanta si solicita o scanare statica/in mers

2. Se incearca o recalibrare a cutiei, statica/in mers

In functie de astea, pot aparea erori care sa te conduca la problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma merge totul bine. Probabil sa recalibrat singura.

Am vreo 42000 si mai un an de garantie. Astept sa vad pana la toamna ce se mai intampla.

Imi da impresia ca dupa ce merg mult pe autostrada se deregleaza ceva sau poate se mai uzeaza ceva si nu apuca sa mai calibreze.

Modificat de clapagiul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine a aparut prima problema la cutie. Aseara, dupa un drum de vreo 2-300km am lasat masina afara pt cateva ore, seara am schimbat becurile la pozitie dupa care am bagat-o in garaj. Mergea perfect.

Azi dimineata cand sa ies cu ea am bagat-o in D dar n-a vrut da plece de pe loc. Dupa s-a aprins becul de check engine si "D"-ul a inceput sa clipeasca. Am pus un tester universal pe ea si mi-a dat la cutie eroarea P0944-Hydraulic Pressure unit loss.

A mai patit cineva asa ceva? Sau ati mai auzit prin alte parti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie din pompa hidraulica a cutie.  Singura mare problema la DSG7 este ca pompa vine cu tot cu mecatronica..... spre deosebire de DSG6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi moderatori, va adresez rugamintea de a crea un poll prin intermediul caruia sa aflam cati posesori au intampinat probleme cu aceasta cutie si cati nu.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care e relevant (si eu cred ca este), asa arata poll-ul similar de pe motor-talk.de.


post-16418-0-36716400-1371565978_thumb.j

 

25,7% (1.199) din cei care au raspuns vizavi de DSG spun ca au probleme cu DSG7, fata de 26,8% (1.250) care spun ca nu au.

Retineti ca ne raportam la numarul total de repondenti. Daca e sa privim problema doar la nivelul DSG7, 48,96% au probleme, fata de 51,04% care sunt multumiti.

 

La DSG6 treaba sta altfel; se pare ca nici acolo situatia nu e roz, insa nefacand subiectul acestui topic, nu va fi discutat aici.

 

Personal, mi se par mai relevante datele astea decat cele care s-ar aduna in eventualitatea unui poll pe forumul nostru, fiindca nu stiu daca pe-aici sunt maxim 30 persoane care au masini cu DSG7, care sa fie active pe forum si sa fie si dispuse sa discute subiectul. Pe de alta parte, cred ca o proportie 50% probleme, 50% OK din cca. 2.500 repondenti e cat-de-cat indicativ. Nitel cam departe de 95-98% OK :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot citești acolo, cum dracu de jumătate ies OK? Pare un defect de proiectare. Ăia ce explicație au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cei multumiti sunt la inceput, avand putini km la activ.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c6t9: habar n-am, cert e ca problema acopera anii de fabricatie 2009-2013 si putem deduce educat faptul ca problema nu se rezuma la un lot defectuos ci la un defect de coneptie/fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nici eu nu am prea mult noroc. Am dus masina la un domn care am inteles ca a fost multi ani sef de service la Porsche si acum are service-ul lui prin Otopeni.

Am lasat-o ieri si m-a sunat mai devreme cu vestea proasta. E mecatronicul. (Nu stiu daca asa e corect pt ca el ii zice megatronic). Cica ala da nu stiu ce semnale aiurea si arde siguranta. Mi-a aratat o siguranta de 30A care cica daca e scosa mufa de la cutie e ok. Daca pune mufa o arde.

Ce e ciudat dupa mine e ca nu a fost nici un semn fizic.. Adica masina mergea ok, schimba bine, nu dadea in nas, nu nimic.

Ma gandesc acum sa o duc si in alta parte pt a 2a opinie. Totusi e o piesa extrem de scumpa si nu vreau sa ma arunc asa imediat sa o schimb.

Intrebarea e unde sa ma duc: la Porsche Nord sau la Avia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A iesit din garantie?

Daca ai reviziile la dealeri Porsche incearca o kulanta.

 

In cel mai rau caz repari mecatronicul, cauti pe forum, unii au facut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana am luat masina din service (Midocar Vitan) - dupa ce a stat acolo vreo luna, timp in care m-am corespondat cu: Porsche ca si importator/vanzator, Midocar ca acolo era masina, Volkswagen ca si producator si in ultima instanta cu un avocat pentru ca stiam ca piesa (mecatronic) nu ar trebui platita de mine.

A fost cu cantec... Nu recunostea nimeni ca este defect de fabricatie. Producatorul mi-a raspuns sec ca nu poate face fata tuturor solicitarilor venite catre el si drept urmare au dat mai departe problema la Porsche Romania (care m-a trimis la plimbare cum ca am facut o revizie in alt service decat cele autorizate Volkswagen si ca masina este iesita din garantie).

Dupa o luna insa, si dupa ce am concluzionat ca alta varianta nu am decat sa incep demersurile pe cale legala, m-au sunat de la Midocar ca imi suporta producatorul 100% din valoarea piesei, si service-ul 50% din valoarea manoperei.



@Aanndrei: oriunde duci masina (service autorizat) au obligatia de a lua legatura cu producatorul in acest caz si de a rezolva situatia. Zic sa nu te bagi sa dai o gramada de bani pe piesa din moment ce se poate rezolva si altfel. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Midocarul te-a abordat cu propunerea respectiva pt ca au primit citatie sau doar pentru ca i-ai amenintat cu datul in judecata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul meu mesaj cu ei am scris ca voi apela la ultima solutie - calea legala. Dupa care n-am mai dat nici un semn vreo 2 saptamani. Notificarea de la avocat urma sa o trimit chiar a doua zi dupa ce m-au sunat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, dupa o perioada foarte lunga de probleme( aprox 1 an) am reusit in sfarsit rezolvarea problemei si anume schimbarea chitului de ambreaje.

Povestea a inceput cam aproximativ acum un an de zile, masina tot incepea sa tremure la schimbarea treptelor inferioare gen: 1,2,3 fiind si cele mai solicitate in mediul urban.Masina nu facea tot timpul avea momente si momente, mai ales dupa o perioada mai mare de functionare 5-10 km.Si asa am inceput sa tot fac drumuri pe la service, de fiecare data cand ma programau si ma duceam masina nu facea, deorece cutie nu era suficient de incalzita, pe urma am lasat si masina la service sa o testeze ei nimic mi-au spus de fiecare data ca masina nu are absolut nimic si pe diagnoza si teste nu iese nimic, nici nu avea cum fiind o problema mecanica in interiorul cutiei tocite pinioanele de la primele 3 trepete.Si saptamana trecuta a inceput sa faca tot mai tare,am sunat la serice nervos am le-am zis ca am aceasi problema care persista de foarte mult timp si ca vin la ei la service sa imi trimita un mecanic sa vina cu mine sa ii arat probleme in mers.Pana la urma au comfirmat ca da este o probleme si am lasat masina pentru alte teste.Ieri am fost sunat si anuntat ca problema este de la ambreaje si ca se vor schimba pe garantie.

Am crezut ca nu se va mai rezolva problema, dupa o groaza de drumuri la serivice si cu gandul ca masina va iesi imediat din garantie, dar totusi am reusit.

Astazi mi se va schimba chitul iar maine voi lua masina.Am sa revin si cu alte impresii legate de cutie dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
  • voinea pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!