Jump to content

Limp mode EGR valve N18 - problema software?


leinad95
 Share

Postare recomandată

Verifica/curata teava dintre chiulasa si galeriea de admisie (inclusiv clapeta si piesa de legatura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat.Am reusit astazi sa le curat.Au fost destul de incarcate de calamina,in special teava si prinderea ei care intra in admisie.Momentan este in regula,masina se comporta normal,nu au mai aparut erori.In caz ca voi mai avea probleme o sa curat si EGR-ul.Problema este ca masina este folosita mai mult in oras pe distante destul de scurte.

Modificat de bitang
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

1 Fault Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [036] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 226282 km
                    Date: 2021.01.02
                    Time: 15:16:46

                    Engine speed: 829.00 /min
                    Normed load value: 19.6 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 92 °C
                    Intake air temperature: 51 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.340 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 457.3 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 97.35 %
                    EGR valve: offset closed: 4.68 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 32
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 939.2 mV

Am sters-o cu VCDS , nu a mai reaparut . Pentru siguranta mea as vrea sa il schimb ,deoarece nu vreau sa apara probleme si la filtrul de particule. Deja are masina 236000KM  COD MOTOR CFGB , Recomandat OEM, am gasit codul 03L131512DQ 

Este bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva imi recomanda sa schimb piesa din poza, dar banuiesc ca e alt cod de eroare . 

 

Banuiesc  tot EGR-UL OEM ,are si garniturile incluse :) 

Multumesc @EXXCALADE

supapa.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutzz20032003

Salutare. Am un Passat B6 1.9 TDI 105CP care nu mai trage deloc bine, motorul nu moare. Pe autstrada se plafoneaza la 120km/h. De la 100 la 120 ajunge in aprox un minut. In panta de la 120 se duce la 80km/h cu pedala la podea. Problema a inceput acum 2 luni, dar uneori isi revenea cand reporneam motorul la primul semafor, acum nu mai merge deloc. Inainte de Limp Mode m-a lasat servofrana si am lipit mustiucul acela si am rezolvat problema franei. Credeti ca s-a defectat pompa de vacuum? Ce parere aveti? 

Debitmetrul la relani e cam ridicat (440) - am probat 2 debitmetre din dezmembrari si amandoua au valoarea de 440. Daca scot mufa, valoarea e de 550.

 

Am testat supapa EGR si tine vacum. 

 

Am atasat erorile de la Engine. Va multumesc frumos pentru ajutor. Ambele erori au aparut in acelasi timp. 

Screenshot_20210109_045417.jpg

Modificat de ionutzz20032003
Noi informatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers sa vedem ce valori ai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bateria de pe masina si eroare pur si simplu a disparut , cand scanez cu VCDS pe engine arata no faults codes. 

Daca tot am cumparat EGR ul as vrea totusi sa il schimb , fiindca din cate am citit pe acest forum ar reaparea dupa un numar de km.

am mai cumparat si 4 garnituri de genul , mai am nevoie de altceva ? 

Capture.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutzz20032003
On 1/9/2021 at 11:41 AM, F l o r i n said:

Fa un log in mers sa vedem ce valori ai. 

Nu stiu ce s-a intamplat cu masina ca de obicei nu se mai tura dupa 3000 rpm, dar acum vad ca a luat-o. Este prima oara cand fac log, sper sa fie bun. Am facut 2 log-uri primul in drum drept si celalalt in panta.

Log in mers.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
trandafirvladut

Salut, 

 

Am un passat cc 2009 cr.. Cbab. 

Îmi apare alarma 

IMG-20210121-163413.jpg

 

Mecanicul îmi spune ca trebuie înlocuit egr, 17 mil piesa. 

Întrebările sunt:

1.se poate face altceva în afara de înlocuit? (din ce am citit, nu prea însă din 2018 pana acum poate au mai apărut variante)

2. Dacă mai merg vreo câteva luni asa, pot deteriora altceva suplimentar? 

 

Ideea este ca alarma a apărut o singura data, s a resetat după repornire motor, și după nu a mai apărut (2500km parcurși) . Am pus tester, am resetat alarma din tester după care iar a apărut și s a resetat după repornire mașina.. Acum am vreo 1000km mers și nu apare eroarea, mașina merge ok fără probleme, aparent. 

 

Multumesc 

 

Modificat de trandafirvladut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea din poză nu e pe motor, nu are legătură cu EGR-ul, ci cu un actuator de la climatizare. Ai altă poză?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trandafirvladut

Da greșeală mea, am urcat alta poza. Am modificat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect!

Sunt de cateva zile mandrul posesor de Passat B6 an 2010 dsg motor cba.

De cand am luat masina am facut cam 130 km si... s-a aprins spirala in bord. Am oprit motorul apoi am repornit. Dupa putin timp s-a aprins spirala iar. Am plecat spre casa si in ceva km s-a aprins si becul de la check engine. Am abordat 2 mecanici, unul zice ca trebuie inlocuit egr-ul cost undeva pe la 1000 lei al doilea zice ca trebuie curatat egr-ul cost undeva pe la 700 ron. Astept sa vorbesc cu altul (in care am mai baza) si sa vad ce zice si el. 

Ideea este ca nu stiu ce sa fac... nu am mai avut vw pana acum si... ajutor!

Imi cer scuze anticipat daca postul meu este aiurea sau absurd... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci o diagnoza si posteaza rezultatul acesteia, erorile stocate. Altfel, pot sa fie mai multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am pus, P0403 e codul. EGR-ul. Am mașina de doua zile și am deja prima problema... 

Modificat de Manuel N.
Pune eroarea asa cum apare pe tester/poza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, scuze, nu am stiut de regula asta... ma voi conforma pe viitor. Acum nu mai am ce poza sa pun ca nu mai apare eroarea.

Am remediat problema: am schimbat egr-ul (nu eu ci in service) si acum masina merge ok. Sper sa fie singura problema, sa am si eu liniste macar pana la vara...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scuze ca postez acum. AM REZOLVAT . tin sa va multumesc pentru sfaturi. Am schimbat EGR-ul OEM, nici-o treaba acum, fara eroare in VCDS. Totul normal

Atentie! 

Am avut mare noroc , in sensul ca am mers spre service sa imi schimbe EGR , deodata motorul a inceput sa ''tuseasca'' am avut impresia ca nu mai ajung la service si acolo raman.In bord nimic aprins  Prin inferioara am mers cu vre o 3000 de ture pana acolo ca nu cumva sa se intample ceva . De cand mi-a dat eroarea , eu nu am mers cu masina Se pare ca e serioasa treaba , ba mai mult poti contamina DPF si sa distrugi si Turbo . 

 

COD PRODUS OE VW 03L131512DQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! am aceasta eroare la un passat b6 2009 cbab. Imi poate spune cineva o rezolvare ? trebuie egr nou sau merge curatat ?

202981301_347524943635091_3802629806319109709_n.thumb.jpg.3956c65dfc7eac669f162efca10e8a9a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura opțiune e un EGR nou ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, da. Oricum, la tine nu e scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo e 650-700 de lei, nu ma uit la banii aia doar sa fie in regula, pt ca pana acum nu am avut nicio problema la motor nici DPF și nu vreau sa se strice mai rău. 
 
Din câte am înțeles am nevoie și de 3 garnituri ?🤔 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 3 zile l-am schimbat si eu la passatul meu,tot CBAB. Cel Valeo vine cu o garnitura in set, e tot ce ai nevoie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

    Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-022-CBA.clb
    Numar piesa modul comanda: 03L 906 022 QF    HW: 03L 907 309 
    Component si/sau versiune: R4 2.0l TDI G000SG  9980
                  Codare soft: 0000072
                Numar atelier: WSC 26214 051 00000
                      VCID: 79F958E330D95B4E4D-802C
1 cod a gasit:

001027 - Ventil recirculare gaze evacuare (N18) 
               P0403 - 000 - defect funcþionare - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 239367 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 21:40:59

             împrejurari cod:
                    RPM: 1909 /min
                    viteza: 85.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    sarcina: 100.0 %
                    lambda: 100.2 %
                    masa aer/tur.: 510.0 mg/cursa
                    temperatura: 91.8*C

 

Mi-a aparut spirala in mers, a intrat in limp mode. Am oprit masina, am repornit-o si totul e ok. Am facut ~30 km si nu a mai aparut, masina trage ok.

 

Sa o mai las pana o mai da vreun semn (daca o mai da) sau curatare/schimbare EGR? 

 

motor: CBBB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca o curatare. Daca tot apare, inlocuire egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!