Jump to content

Limp mode EGR valve N18 - problema software?


leinad95
 Share

Postare recomandată

alexxalexandru

@EEXCALADE

Are facute 2 diagnoze una de cel care mi-a recomandat schimbarea egr-ului si a 2-a de cel care mi-a zis ca nu are nimic, cel de-al doilea a facut diagnoza, mi-a aratat unde ar fi problema, a cerut s-o las cateva ore la el s-o desfaca sa se uite la ea si abea apoi mi-a spus ca asta trebuie facut... Cred ca am sa merg iar la el, mersi frumos de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rugam da-ne de stire daca e de la ceva infundat sau cum ai rezolvat. varianta pe babeste pare cea mai ok.

Eu tocmai ce am schimbat valva EGR cu una noua si inca am eroarea...

Nu mi-au curatat nimic altceva ca nu necesita dupa cum arata din ochi la galeria de admisie, si din rezultatul pe tester la DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxalexandru

Scuze, nu am cum sa postez eroarea, insa am sa ma duc din nou la service cu ea s-o verific ca am mai facut un drum de 60km dus intors in care aproape i-am dat numai talpa, sincer sa fiu n-a dat niciun semn de la turbina sau de la altceva, urca in ture foarte bine in schimb daca o nimeream in unele momente nu mereu intre 2800 si 3200 de ture in treptele 3 si 4 accelerand ba cu talpa la fund ba mai domol, pac limp mode, insa la un demaraj din treapta 1 pana in a 4-a schimbul undeva pe la 4500 n-avea nici o problema, am mers si o portiune de cativa km pe la 3000 de turatii pentru dpf pentru ca ramasese aprins check engine si am zis poate are nevoie... Am sa vad pana la urma din nou la service care ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare am si eu aceeasi problema. Masina este un Passat Variant 2009, motor 2.0CR, 110CP. Saptamana trecuta mi-a aparut martorul bujii iar masina a intrat in limp mode. Dupa oprirea si repornirea motorului martorul s-a stins. Am facut aceeasi manevra cu oprirea motorului iar de atunci nu a mai aparut(are cam o saptamana). Deorece intentionez sa plec in concediu cu masina am fost sa fac o scanare sa vad erorile ce imi apar in memoria calculatorului. Postez rezultatul mai jos. Au legatura cele doua erori? Trebuie schimbat EGR? Se poate curata? Mentionez ca am sters erorile insa eroarea de la EGR a ramas in continuare cu rosu....neputand sa o sterg.

Address 01: Engine (CBD)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb Part No SW: 03L 906 022 BT    HW: 03L 907 309  Component: R4 2,0L EDC G000SG  2829  Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000071

   Shop #: WSC 84224 420 682440

   VCID: 78F99EBB0B5199DEA3D-802D

.......................................................................

1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18) 

 P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 255

                    Mileage: 236048 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2047.14.05

                    Time: 18:38:01

 Freeze Frame:

                    RPM: 2461 /min

                    Speed: 36.0 km/h

                    Load: 26.3 %

                    Load: 14.9 %

                    Lambda: 58.4 %

                    Mass Air / Rev.: 640.0 mg/str

                    Temperature: 66.6°C

2 Faults Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 

            000 - - - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 105

                    Reset counter: 124

                    Mileage: 227643 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2042.14.09

                    Time: 18:00:00

 

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 

            000 - - - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 228

                    Reset counter: 129

                    Mileage: 225236 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2041.14.04

                    Time: 20:16:46

 

Modificat de klau1979
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu prima eroare?

001027 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum masina nu da nici un semn..merge normal. Am mai citit pe forum ca la unele modele s-a rezolvat curatand clapeta blocata.., merita sa-l dau jos sa incerc sa-l curat? Daca mai merg asa un timp exista riscul sa raman cu ea in drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e varianta simpla - da, poti incerca o curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna varianta simpla?...Cum imi dau seama ce varianta de EGR am pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cod motor, etc - sau la magazin cu piese. Inseama cel fara racitor incorporat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit supapa EGR pe O.E. La 1150 lei. Care este producatorul egr de la VW?..Ma gandeam sa gasesc egr OEM..la un pret mai bun..cumva Valeo? Ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
tisalitacristian

buna seara am si eu aceeasi problema cu urmatoarea eroare

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [232] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Mileage: 225332 km
                    Date: 2018.11.08
                    Time: 14:32:18

                    Engine speed: 1740.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 47 km/h
                    Coolant temperature: 78 °C
                    Intake air temperature: 16 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.340 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 430.1 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 88.12 %
                    EGR valve: offset closed: -1.70 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 16
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1407.4 mV

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [232] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Mileage: 225332 km
                    Date: 2018.11.08
                    Time: 14:32:18

                    Engine speed: 1743.50 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 47 km/h
                    Coolant temperature: 78 °C
                    Intake air temperature: 16 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 289.9 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 40.65 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 53.72 %
                    EGR valve: offset closed: -1.70 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 2439.6 mV

 

vreau sa zic ca am mai avut aceasta eroare si am resetat-o si am mers lejer 1cateva sute de km fara sa se aprinda. ceva idei ce as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tisalitacristian

Am găsit ceva pe ridex la 500 de lei. Oare sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Vali Barbulescu
On 10/26/2018 at 11:32 AM, klau1979 said:

Am gasit supapa EGR pe O.E. La 1150 lei. Care este producatorul egr de la VW?..Ma gandeam sa gasesc egr OEM..la un pret mai bun..cumva Valeo? Ce imi recomandati?

Salutare, cum ai rezolvat? Este supapa simpla sau cu răcitor? Am aceeași problema, , aceeași eroare,același cod motor și nu știu ce sa cumpăr. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am primit si eu aceasta eroare dupa ce masina a fost in service si mi-au schimbat volant, cod motor CBAB

Care e codul de piese pt schimbarea EGR-ului  si ce firma recomandati?

Am avut aceeasi eroare acum 2 ani si am curatat EGR-ul si a mers pana acum.

Multumesc anticipat

84395442_2599612173501435_1003257313273839616_n.jpg

Modificat de Wily91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali Barbulescu

Salutare...eu am schimbat EGR...la fel am pățit și eu, după prima curățare m-a ținut un an, după care o cedat...așa ca am schimbat EGR, pus VALEO

2E570BA2-44BF-4B2E-A2AC-AD81CF504BD6.jpeg

EEC3A9A5-5A90-4981-A300-BEDB2A21E3E4.jpeg

Sper sa nu se considere reclama sau ceva asemanator, doar am încercat sa ajut cu ceva poze...sper sa ajute. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cam de un an de zile a trebuit sa schimb si eu EGR-ul,tot cu unul original nou.Astazi din senin a inceput spirala sa palpaie si masina a ramas fara vlaga.Am facut o diagnoza si mi-a gasit 3 erori la EGR:4891-4892 legate de valva EGR n18 intermittent-not confirmed,respectiv 4807 EGR system-insufficient flow.Este posibil la asa scurt timp sa am din nou probleme cu EGR-ul?Sau trebuie curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus egr original ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CFFB.Da este EGR original.Deocamdata am sters erorile si nu au mai aparut momentan dar nu mi se pare normal la timp asa scurt sa-mi faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!