Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Lumea se streseaza prea tare. E o masina destul de rapida relativ la media motorizarilor existente pe sosele. Chiar daca masina scoate "doar" 17s 100-200 fata de 14s, pentru mine nu e o tragedie. Eu sunt extrem de multumit de masina si motorizare. :)

 

PS: Iar Skoda n-a dat niciodata cifre oficiale in afara de 0-100. Iar acolo masina iese bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta mare intre etajarea DSG-ului si a cutiei manuale. Cutia manuala are treptele mai scurte si deci mai potrivite acceleratiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0-100 DSG-ul scoate ceva mai putin. In primul rand launch control ajuta mult, iar apoi vin schimbarile treptelor mai rapid.

 

DSG-ul in S si cu pedala la fund schimba ca o manuala la putin peste 6000 si apoi cade in aceeasi zona de 4200-4400rpm.

 

Vorbesc de DSG6. Nu stiu cum se comporta 7 in aceasta privinta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat..din toate datele tehnice de pe net, eu vad ca dsg are un timp mai mare la 0-100 decat manuala. ~0.3 s..nesemnificativ..dar scoate mai mult nu mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc de etajare, nu de comportament. Manuala e etajata mai scurt decat DSG. Si da, DSG scoate mai mult pentru ca e etajata mai lung.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fac calculul, astia zic ca face in 20.4s 100-200 km/h :))

E diferenta mare intre etajarea DSG-ului si a cutiei manuale. Cutia manuala are treptele mai scurte si deci mai potrivite acceleratiilor.

Este exact invers :))

0-100 DSG-ul scoate ceva mai putin. In primul rand launch control ajuta mult, iar apoi vin schimbarile treptelor mai rapid.

 

DSG-ul in S si cu pedala la fund schimba ca o manuala la putin peste 6000 si apoi cade in aceeasi zona de 4200-4400rpm.

 

Vorbesc de DSG6. Nu stiu cum se comporta 7 in aceasta privinta.

Te contrazic.

La mine schimba la 6500 RPM, chiar si mai sus cateodata, ceea ce nu este putin peste 6000.

 

Uitati aici un filmulet cu masina mea in care am facut un test 100-200km/h.

In total cred ca am facut peste 10 teste in situatii diferite, singur in masina, cu mai multe persoane in masina, ziua, noaptea, etc. Tot in jurul a 17s m-am invartit.

 

http://youtu.be/kq7Vp4xjnJc

Modificat de Bartolomeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de pe zeperfs.com sunt nebuni cu capul, ei zic ca masina face 0-200 in mai mult timp decat face rs-ul meu din 2001. cred ca pun datele din burta.

 

Nu e vorba ca ne stresam sau ceva, doar ca 3 secunde diferenta la 200kmh sunt 150m distanta, ceea ce e ENORM... Si mi se pare imposibil sa fie o asemenea diferenta doar din cauza cutiei DSG. Stiu ca teoretic sunt anumite pierderi de putere in cutia dsg, dar ea compenseaza la schimbarile de viteza, si prin faptul ca e usor mai scurta decat manuala (lucru aflat azi si de mine, credeam ca e cum zice TudorM)

 

Asa ca tragem concluzia: ori acolo unde fac autoforum.cz teste, aerul este mai rarefiat si e la vale, ori masina lui bartolomeus e stricata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti aici graficele pentru cutia DSG si manuala (cred ca asta poate incheia discutia):

 

Link

 

Bartolomeus are dreptate, DSG-ul este etajat mai scurt in primele 3 trepte, dar sensibil mai lung etajata in treptele superioare (a se vedea viteza maxima teoretica la DSG). Asta poate influenta negativ timpul 100-200 km/h la DSG.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scurte treptele 5 si 6 la M6 fata de DSG in cazul TSI, de ce le-or fi facut asa scurte? La TDI in schimb diferentele sunt foarte mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum f bun la viteze mari pt DSG. Eu la 140 km/h stau la <2500 rpm. Silentios si am si 8.2 l/100km. Si inca nu s-a lasat complet motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata incredibil de bine aceasta culoare pt RS. post-42557-13899619451374_thumb.jpgpost-42557-13899619605293_thumb.jpg

Send from my Nokia 3310

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca se inmultesc si RS-urile. Pacat ca nu prea ajung si pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare extrem de monotona culoarea aia - sa mai dai si bani pe ea...bleah

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punctul meu de vedere, acel gri e perfect ptr un vRS. L-as alege primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si noua culoare doar pt RS. Eu as fi preferat sa ramana Race Blue pt RS, dar na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intr-adevar geniala. Am vazut la Sibiu atat sedan-ul cat si combi-ul si arata extraordinar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-mi dau si eu cu parerea, tot Race Blue mi se pare ca i se potriveste cel mai bine, alaturi de... alb - culmea, o culoare care mie in general nu imi place la masini, dar pe masina lui Tudor cel putin, mi se pare ca arata excelent! De fapt masina cu totul arata superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Dupa vreo 3-4 saptamani de discutii si amanari se pare ca voi pune comanda pentru O3 RS TDI.

Acum ma mai framanta un singur lucru, si anume daca sa iau jantele standard pe 17 sau sa iau Gemini pe 18?

Voi folosi masina in interes de serviciu si in proportie de 99% circul pe drumuri bune, dar de exemplu saptamana trecuta am avut o treaba la Sercaia si am parcurs un drum de cca. 25 km intre Hoghiz si Sercaia (cei de prin Brasov stiu unde e probabil). Dumnezeule ce drum; m-a pus pe ganduri acea experienta :). Ok, situatii de acest gen vor fi rare si bineinteles adaptezi viteza in consecinta, dar totusi trebuie sa gasesc solutia optima intre confort si sportivitate/look.

Intrebarea mea: cei care aveti RS-uri in mare parte stiu ca aveti jantele de 18 inch; cum le simtiti? Daca pe iarna ati pus 17 inchi cat de tare se simte diferenta?

Eu si iarna voi fi nevoit sa merg pe 18 inch daca le aleg pe acestea. Prin contract am doar un singur rand de jante pe care rotesc anvelopele de vara/iarna.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 18" pt vara si 17" pt iarna. Sfatul meu: ia jante pe 17".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 17 inch am avut destul de mult timp pe masina personala, asa ca stiu la ce sa ma astept.

As putea spune ca mi-e putin ”frica” de 18 inch dar totodata nu-mi place design-ul jantelor de 17 standard pe RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ia 18. Diferenta nu e atat de mare cum o fac altii sa para. Oricum, conteaza ce vrei: aspect sau confort.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca la mine se simte diferenta destul de mult, parere pur personala. Daca ai drumuri si mai urate de parcurs si prin oras iti place sa mai urci borduri, atunci 17" e alegerea ideala. Desi nici mie nu-mi plac cele standard si sunt motivul pt care am mers pe 18".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!