Jump to content

TDI - Fum negru


vlad-saw
 Share

Postare recomandată

De acolo se trage mesajul.Stai fara griji ca nu se poate intampla nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad-saw

    26

  • cda

    9

  • Sebu

    7

  • Devastator

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

EGR=Exhaust Gas Recirculation. Mesajul "emission workshop" apare cand sunt probleme cu sistemul de recirculare a gazelor. Legatura este evidenta si cred ca se vor rezolva toate odata :) .

Bafta.

L.E. sry, n-am apucat sa vad postul lui 4abc.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiuuu asa sa fie , ca deja ma lasa inima dc mai trec prin multe d-astea . App vad ca abc a prins lipici pe topicul meu , f bine , tine`o tot asa mai ma incurajezi :)

L.E : acum m-am gandit si eu ca e normal pentru ca , cablul ala este scos exact din EGR si pus dop la el . Dar totusi nu stiam de ce mi-a aparut eroarea dupa 4 ore de mers cu ea . Am alimentat de curand cu euro 5 de la omw, o fi vreo legatura?

Modificat de vlad-saw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o legatura, eroarea este data pt k ecu a sesizat o abatere de la valorile nominale, am vrut sa ma uit si eu la egr dar nus cu ce ne-am luat atunci si nu am mai reusit acum succes cu blocul de valve k unul nou e scumpisor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la noi oricum a fost ceva pe fuga nu prea aveai timp sa te uiti peste tot .

Blocul de valve am inteles ca este undeva la 8 mil asa mi-au zis cei d-acolo . Sper sa mearga curatat , revin maine si zic ce si cum exact .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la service . Au rezolvat baietii aia , au desfacut si Blocul ala de supape/valve care la randul lui era plin de noroi, fum, praf (ce`o fi acolo) , l-au curatat , l-au pus la loc si au urmat iar reprizele de accelerari tari , la inceput tot dadea fum dupa care si-a revenit , nu mai a dat. Totusi am impresia ca mai da ceva mult fum imediat dupa ce ii pun contactul dupa care nu mai da (baietii au zis ca e normal ca pana intra ala in functiune). Toate bune si frumoase pana aici . Acum am intampinat alte probleme , dc le pot numi asa si anume :

Baietii aia de acolo baga mana in foc ca masina mea e chip-uita , cum ca ar avea defapt 140 de cai, ca motoru se aude mai tuning, mai nush cum , ca fuge prea tare , ca accelereaza prea tare in treptele mari si in special intre 2000-4000 ture. Cunoscand oarecum istoria masinii vin cu ceva intrebari pentru cei cu 1.9 TDI 105 cai dar cu km putini pentru a elimina si varianta ca e motorul nou la 24000:

1. Cand e frig afara am inteles de la astia cu service`ul ca nu ar trebui sa porneasca la sfert de cheie cum porneste a mea ci cum ca ar trebui sa porneasca putin mai greu

2. La voi se simte bine acceleratia si la treptele 5-6 ?

Acum masina merge, accelereaza bine dar ce-i drept motorul se aude parca putin mai gros decat se auzea cu dop-ul ala (deci parca tot e putin infundata) in schimb parca are o acceratie mult mai brusca , chiar pot sa zic ca intr`o acceleratie putin mai puternica a dat cu scarturi pana in treapta a 3-a inclusiv, si nu-mi aduc aminte sa fi facut chiar asa inainte.

Ce parere aveti ? Par detaliile unei masini cu chip ?

Cred ca raspunsul deja il cunosc VAG test nu ? Se poate observa chestia asta ?

Astept ceva pareri . Va multumesc.

Modificat de vlad-saw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am condus motorul de 105 CP pe o Jetta nou-nouta. Daca in treapta a 3 inca mai scirtie rotile atunci eu zic ca este modificata. In teapta a 3 cu greu "scirtie" la cel de 140. Dar sigur ca cel mai bine este sa verifici la cineva care se pricepe, eu doar am ghicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuplul e destul de mare pt motorul de 1.9 TDI, condus corespunzator, un golf cu acest motor poate rupe aderenta si in treapta a 3-a...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu vreau sa bag mina in foc pentru ca pot sa ma insel dar eu cred ca nici motorul de 140 de cai nu scirtie in viteza a 3. Eu am un diesel de 340 nm si 140 de cai si in viteza a 3 nu scirtie, e adevarat ca are ASR sau ,ma rog echivalentul ei. Poate confirma/infirma cineva cu 140 de cai.

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat cu asr-ul decuplat sa pornesti in forta? eu cred ca o sa iti "scartaie" intr-a 3a :frigbaitata:

reuseste motorul meu de 1.6 cu un cuplu mult mai modest sa rupa aderenta in treptele 1 si 2, am dubii ca nu reuseste motorul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic : tind sa cred ca mi-am luat ferarri in carcasa de golf :frigbaitata:

On topic : Cred ca tre sa vin la o intalnire neaparat sa`mi pot da seama, pana atunci astept pareri :

L.E : Acum am citit ce a scris RADU C , si incep sa ma sperii . Motivul este simplu : Inainte cum imi scartaia putin imi intra ESP-ul si facea foarte urat acum e posibil ca el sa nu intre ... si m-am gandit si la o metoda de a afla ... ma duc pe o portiune de nisip si accelerez :)

Modificat de vlad-saw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa spun. Cind afli totusi citi cai are sa ne spui te rog si noua.M-ai facut curios. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca si a mea rupe aderenta in a3a cu esp`ul oprit... tot 6 trepte si ma gandesc ca rupe aderenta la a3a din cauza ca rapoartele sunt mai scurte(???) am avut cu 5trepe (101cp) si la a3a sigur nu rupea aderenta... eu sunt impotriva tuning`ului de orice fel la motor(flash/cip) fara modificarile pe care le implica o crestere de putere(cp/kw)

OT: avem aceeasi culoare la masina.. cred ca si acelasi optionale...

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ati inteles . EU NU AVEAM ESP-ul OPRIT si tocmai asta ma sperie acum !

L.E : am dat o tura , am facut un test si vad ca martorul se aprinde , nu mi-am dat seama dc a functionat ca nu am gasit nisip, m-am uitat doar la scartz si se aprindea martorul :lol:

Modificat de vlad-saw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este cu totul altceva... o sa o testez cu esp`ul pornit sa vad daca rupe aderenta... acuma depinde unde o testez pt daca o sa incerc pe asfalt prafuit, mudar cred ca rupe aderenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe praf,suprafata umeda mai mult ca sigur rupe aderenta si cu ESP-ul ON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii dadusem pe suprafata normala , sosea cum s-ar zice pentru ca vroiam sa vad dc mai trage greu si am ramas putin surprins .

Da se pare ca e totul ok acum , fum nu cred ca mai scoate , trage bine chiar violent , se pare ca sunt puse toate cablurile p-acolo , mi se aprinde martorul de la ESP deci pot sa zic ca problema e rezolvata cel putin momentan.

Va multumesc tuturor pentru sfaturi si rog moderatorii sa nu fie drastici dc am deviat putin de la subiect . Inca o data multumesc, sper sa ajung si eu la intrunirile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc ca ai mers la mai multe service-uri ptr. a vedea care-i problema intradeavar, altfel te faceai cu o turbina poate la fel de buna ca si cea de pe masina. Ma bucur sincer ca ai rezlvat problema, sper sa nu-ti mai apara nimic si sa nu mai fi suparat/dezamagit de VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dupa toate astea ma gandesc cati oameni au fost pacaliti cu defecte la turbina , si cati bani au facut service-urile din asta pentru ca eu puteam fi unul dintre ei daca ramaneam in primul service unde m-am oprit . Mi se curatau EGR-ul si ala de supape , mi se dadea o turbina veche de pe la ei precizand ca este aia veche a mea si rezolvau problema . Eu multumit ca merge , le dadeam banii si plecam acasa . Si uite asa incasau 1200 euro cat cereau .... incredibil ce se intampla in tara asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saaaaau sunt incompetenti si habar nu au cu ce se mananca masinile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. E bine ca ai rezolvat pana la urma. Acum te rugam sa ne zici si noua service'ul care a facut treaba cum trebuie, si cel care nu a facut'o asa cum trebuie. ;) :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e bine sau nu sa le postez aici dar o sa le postez si la topic-urile cu service :

Diagnosticare si tot ce tine de turbine a fost facuta de un turc (Dl. Turbo) la un service pe la Autogara Filaret pe o strada vis a vis de autogara. (recomandat de mai multi prieteni care au avut probleme) - tipul mananca turbine pe paine asta fiind si principalul obiect de acivitate al serviceului :icon_thumright: dar din pacate la blocul de supape nu s-a bagat ca era ocupat si m-a trimis in alta parte .

Reparatia s-a facut pe Fizicienilor , undeva la 300m mai sus de supermarketul REAL , super ok baietii , subtire la bani ( 170 RON curatat EGR, blocul de supape , si tot ce au demontat , diagnosticat ei p-acolo), nu am retinut numele serviceului .

Va recomand cu incredere ambele service-uri si mentionez ca amandoua au preturi foarte bune.

Diagnosticari eronate :

- Service undeva la rondul Cosbuc, unde m-am oprit prima oara cand am sesizat problema . Aici sa nu ajungeti pt ceva mai mult de`o simpla pana . Foarte nepriceputi, se striga unul pe altu, isi dau toti cu parerea insa concret nu stie nimeni nimic si tot ce vor e sa-ti ia banii. Au preturi foarte mari si calitatea serviciilor lasa de dorit , spun asta din experienta mea si a altor prieteni .

Ar mai fi vreo doua pe care nu le stiu pentru ca s-a dus tata cu masina eu fiind cu serviciul, o sa-l intreb maine si o sa revin si cu ele sau mai bine zis o sa le trec prin liste.

Cine imi confirma si mie ceva ?

La prima cheie din zi cand porniti masina , scoate un fum negru ceva mai mult daca ii dati sprituri mai puternice pe loc dupa care isi revine si scoate normal ? Ca eu tot am impresia ca se aude ceva mai gros motorul, dar baietii din service mi-au zis ca e normal ca la pornire primul sprit mai puternic sa dea fumul negru mult pana intra EGR-ul in functiune sau cam asa ceva .

Mentionez ca se intampla o singura data dupa care totul revine la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic de fum la pornire e normal dupa imediat tre sa-si revina, masina ta nu are cip, din ce i-mi aduc aminte presiunea in turbo era una normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnosticare si tot ce tine de turbine a fost facuta de un turc (Dl. Turbo) la un service pe la Autogara Filaret pe o strada vis a vis de autogara. (recomandat de mai multi prieteni care au avut probleme) - tipul mananca turbine pe paine asta fiind si principalul obiect de acivitate al serviceului :icon_thumright: dar din pacate la blocul de supape nu s-a bagat ca era ocupat si m-a trimis in alta parte .

Reparatia s-a facut pe Fizicienilor , undeva la 300m mai sus de supermarketul REAL , super ok baietii , subtire la bani ( 170 RON curatat EGR, blocul de supape , si tot ce au demontat , diagnosticat ei p-acolo), nu am retinut numele serviceului .

Imi poti da mai multe detalii pe PM. Vreau sa merg cu o masina nonVAG acolo cu ceva probleme la EGR. Imi trebuie locatia exacta si la cine tre sa ma adresez. Merci mult! Sorry de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!