Jump to content

TDI - Fum negru


vlad-saw
 Share

Postare recomandată

@Sebu - folosesc motorina Efix de la Rompetrol in proportie de 90% ( fiindca am cardul cu pricina si imi convine stilul de plata), de la OMV si din Ungaria restul procentajului... ., fum nu scoate decat in limitele normale de functionare, dar mi se pare ca .., cu cea de la OMV ar merge mai bine.. mai "sprintena". Oricum ma bucur ca ai gasit rezolvarea la problema. De curiozitate si sa fii 100% convins ca asta a fost ..... mai treci pe la Rompetrol.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vlad-saw

    26

  • cda

    9

  • Sebu

    7

  • Devastator

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

pt prima data scriu aici. Am si eu o problema ca un VW Golf V TDI din iunie 2005 (145000 km), scoate fum negru daca accelerez brusc (chiar si daca o turez).

Puteti sa imi recomandati ceva?

Va multumesc anticipat pentru orice sfat.

Deco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . In primul rand toate tdi-urile scot fum .. este normal , anormal este sa scoata cantitati industriale de fum . Daca la tine e vorba de foarte mult fum si ai si pierderi de putere du-te si fa-i o curatare de EGR la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca la accelerare e normal sa scoata putin fum insa a mea scoate si la pornire. Nu mult, dar suficinet sa-l vad in oglinda. E normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cat e de normal...

si eu il vad din cand in cand in oglinda... la pornire....si mai ales cand ii dau blana(kick down) ...

o sa incerc sa curat EGR sa vada daca are vreun efect...nu a fost curatat niciodata si am aproape 100 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la tine e vorba de foarte mult fum si ai si pierderi de putere du-te si fa-i o curatare de EGR la un service.

In momentul in care apar pierderi de putere prin curatare EGR-ului nu cred ca se rezolva ceva. Cu valva EGR nefunctionala, masina merge absolut la fel, are acelasi demaraj. Problemele apar cu evacuarea gazelor, eventual mult fum pe toba de esapament in cazul in care EGR-ul nu mai functioneaza. Cel putin asa am constatat eu ca se intampla la motoarele TDI PD.

Toate golfurile Diesel pe care le-am vazut scot fum intr-o proportie mai mica sau mai mare. Din ce mi-au transmis cativa mecanici, probleme reale apar in momentul in care masina Diesel scoate fum alb. Nu stiu daca este adevarat, chiar va rog sa confirmati sau infirmati.

Modificat de vwgolf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate ai observat topicul pe care eu l-am deschis acum un an de zile se referea exact la problema asta : Masina imi scoate fum negru mult si nu mai trage , cand schimbam treptele ma arunca in cap iar rezolvarea a fost curatarea EGR-ului care era infundat iar clapeta aia din interiorul lui nu mai deschide/inchidea . In concluzie erau pierderi de putere pe langa fumul pe care il scotea . Nu sunt mecanic si nici nu am vreo treaba cu mecanica dar am patit anumite chestii si d-aia l-am indrumat spre curatarea egr-ului . Si acum sa revenim problema cu fumul la pornire si accelerare brusca o au toate masinile TDI din cate am vazut eu mai putin acelea care au DPF , deci daca nu iti scoate fum incat sa te opreasca lumea prin trafic (cum am patit eu) nu te ingrijora nu cred ca e vreo problema.

L.E : Din cate cunosc fumul alb apare atunci cand iti crapa turbina

Modificat de vlad-saw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru pareri. Cum pot gasi acel EGR? O pot curata eu? Sau trebuie sa duc masina la vreun service?

Deco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ vlad-saw exista cazuri si cazuri. E foarte greu sa generalizam. In cazul de care spuneam eu, cu valva EGR defecta( nu mai facea vacuum) masina mergea la fel. Probabil ca scotea si mai mult fum dar nu era atat de evident.

@deco EGR-ul se gaseste in partea din stanga sus, cum te uiti la motor. Are o forma aproximativa de "ciuperca".

Modificat de vwgolf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti cautam o poza cu motorul sa-ti incercuiesc pe ea . E usor de demontat si curatat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog renuntati in a mai da sfaturi gen Radio-shantz!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar pune careva dintre voi o poza cu motorul si EGRul incercuit ar fi super bine :cool: ... ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vezi aici

Pentru ultima oara: Foloseste Search-ul!

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mi-a atras atentia un lucru zilele astea si chiar ma ingrijoreaza putin, luand in comparatie cu golf-ul tatalui meu (e tot 1.9 TDI BKC dar fara 4motion), masina mea la relanti scoate mult mai mult fum decat a lui (a mea are 42000 km, a lui 79000). Am facut si o filmare ca sa ma fac mai bine inteles. Stiu ca fumul nu e negru, poate ca nu se incadreaza postul meu la topicul asta insa n-am gasit altul mai potrivit. Mentionez ca imi fluiera turbina, oare sa fie turbina de vina sau e normal sa scoala asa fum si nu ar trebui sa ma ingrijorez ?

http://www.youtube.com/watch?v=4oJFs0kw-OU

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si buburuza mea ... tot PD fiind motorul(ca si al tau), pe timp de iarna asa face!

Cam la cateva minute dupa ce o pornesc incepe sa scoata aburul asta! Pe masura ce se incalzeste nu mai face!La tine se comporta la fel sau e constanta treaba?

Din ce am vazut acolo e pur si simplu nu are nici o culoare fumul asta ca sa iti dea de banuit!

Modificat de morphx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai motorul cald? Daca nu, era doar abur. La mine face la fel cand e frig.

In ceea ce priveste turbina, nu ai de ce sa te ingrijorezi. Asa fluiera KKK-urile ce au fost puse pe 1.9tdi. Am intalnit mai multe golf5 cu problema aceasta. Mai ales cand e rece face ca "ambulanta" :lol: . Eu am dat jos turbina si nu avea nicio problema, deci consider ca fiind normal fluieratul.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveam motorul cald, m-am convins, astazi dupa un drum de 51 de km (Arad - Timisoara) nu mai iesea nimic vizibil pe esapament. Oricum, multumesc pentru raspunsuri :)

PS : Exact sunetul acela de sirena(ambulanta) il am.

Modificat de tobo`
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut vlad....cam aceeasi problema am si eu cu masina....am un golf 5-- 2.0 diesel (16 valve-150 cp) si tot asa imi scoate mult fum negru cand o accelerez, da turbina imi intra bine nu am nici o problema cu ea...daca poti sa-mi dai si mie o adresa la ''domnul turbo'' sau un numar de telefon....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am schimbat si eu o turbina KKK pe 1.9 TDI cu Garrett. Dupa schimb mi-a aparut si mie fluieratul ala de sirena, care nu aparea la turbina veche, plus niste pierderi de putere pe la 1800-2000 de ture. Spuneti voi ca fluieratul ala e normal?

P.S. Maine dimineata am programare la mecanic pentru verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rezultatul verificarii: fisura de cca. 4 cm in furtunul ala in S, nu stiu care e numele...Cat despre suierat, tot acolo e. Cica e normal la Garrett, dar am indoielile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat turbina KKK cu Garrett,aveai probleme cu ea? Nici a mea nu se aude deloc.De ce nu ai luat tot KKK de care a pus fabricantul,oare daca erau mai silentioase Garrett crezi ca nu puneau din fabrica.Este o intrebare personala ce te-a convins la aceasta schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Stimati domni,

 

Azi Golf-ul meu V 2.0 TDI, 197K Km, 2004, a cedat nervos.

La plecarea de pe loc la un semafor (motorul cald, veneam de pe drumurile patriei), cand s-a accelerez sa schimb si eu a treia, s-a auzit un zgomot si parca s-a destupat ceva sau rupt si masina a inceput sa nu mai mearga "rotund", sa nu se mai accelereze, sa scoata fum negru cand incercam si eu sa-l turez. Masina "tragea" cu intreruperi, fara vlaga. In bord nu se aprinde nici un martor, in compartimentul motor nu iese fum, nimic anormal, motorul la relanti merge ca de obicei.

Inainte sa plec de pe loc motorul parca mai mult ca alta data a produs oscilatii in caroserie la relanti.

Motorul pe loc, scos din viteza, il poti accelera dar scoate un fum infernal negru la inceput si apoi alb-albastru, si am senzatia la un moment dat ca parca intervine golul-turbo. Nivelul uleiului pare ok, apa la fel, nu se vad scurgeri pe sub masina sau pe la motor.

Luni am sa o tractez in service, nu cred ca ma risc sa o duc pe rotile ei, mi sa nu stric ceva mai mult.

 

Ce parere aveti?? A mai avut careva asemenea problema.

Modificat de Mircea Lianca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi nu ti-a sarit/plesnit vreun furtun ? Uita-te la furtunele de vacuum. Poate sa mai fie turbina   ...

 

Fum albastru e de la ulei, fum alb e de la antigel.

 

Motorul bate , troncane , "merge in 3 cilindri" ?

 

LE, am vazut ca ai spus ca merge normal motorul.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!