Jump to content

Rechemari service.


s_c
 Share

Postare recomandată

" Compania germana Porsche a retras pentru reparatii circa 18.600 de automobile 911 Carrera clasa S din intreaga lume, in vederea remedierii unor defectiuni ale legaturilor de sudura de la sistemul de evacuare.

Vehiculele afectate fac parte din gama 911 Carrera S

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei importatorii nu fac publice aceste informatii in mass-media pentru ca le afecteaza negativ imaginea. Nu exista nici o lege care sa oblige importatorii sa faca public aceste informatii.

In schimb sunt aproape sigur ca a instiintat proprietarii din Romania printr-o scrisoare prin care sa ii invite la service sa le remedieze problema.

Exact asa s-a intamplat si cu Logan-urile care aveau porbleme la scaunul soferului. S-a primit acasa scrisoare prin care sa vina la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@black shadow: am alaturat topicul tau unuia mai vechi cu acelasi subiect. Te rog sa cauti putin inainte de a deschide un topic nou, in 3 ani de cand exista forumul am discutat multe pe aici :D

This message will self distruct in the next days :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@black shadow: am alaturat topicul tau unuia mai vechi cu acelasi subiect. Te rog sa cauti putin inainte de a deschide un topic nou, in 3 ani de cand exista forumul am discutat multe pe aici :D

This message will self distruct in the next days :D

crede-ma ca am cautat, ca altfel nu-mi faceam de lucru sa mai deschid un topic sau nuamcautat unde trebuia . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei importatorii nu fac publice aceste informatii in mass-media pentru ca le afecteaza negativ imaginea...

...Exact asa s-a intamplat si cu Logan-urile care aveau porbleme la scaunul soferului. S-a primit acasa scrisoare prin care sa vina la service.

Daca o masina are un defect de fabricatie nu e vina importatorului sau al dealerului, e vina producatorului.

Dar importatorul/dealerul roman reprezentati de departamentul service, prefera sa nu se murdareasca pe maini daca trebuie sa "surubareasca" la o masina pe gratis. Le vine greu sa se rabde sa nu-l taxeze pe "fraierica-geamantan autohton" care a avut tupeul sa-si ia o masina straina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este adevarat ca daca tu te duci la service cu mashina in garantie ei o repara "pe gratis". Nu iau bani de la tine. Asta nu inseamna ca nu iau deloc. Pt aceste operatiuni de service se acorda discounturi pt cei care vand mashini si probabil bani pt restu. Nu ar repara nimeni pe gratis :D Probabil insa pretzul pe care il platesc clienti post garantie e mult mai mare ca cel primit de ei in garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o masina are un defect de fabricatie nu e vina importatorului sau al dealerului, e vina producatorului.

Dar importatorul/dealerul roman reprezentati de departamentul service, prefera sa nu se murdareasca pe maini daca trebuie sa "surubareasca" la o masina pe gratis. Le vine greu sa se rabde sa nu-l taxeze pe "fraierica-geamantan autohton" care a avut tupeul sa-si ia o masina straina.

Reprezentantul producatorului in tara noastra este importatorul. Tu daca ai o problema cu masina si vrei sa actionezi in judecata, dai in judecata importatorul care este reprezentantul legal in tara noastra. Deci importatorul trebuie sa isi atraga si beneficiile si minusurile acestui fapt, ca reprezinta producatorul intr-o tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
black_shadow

Service recalls 27/04/06.

"Seat Altea, Leon and Toledo built between February 2004 and June 2005

Seat wants to inspect 1477 Altea, Leon and Toledo cars fitted with the 2.0-litre diesel engine and six-speed manual gearboxes.

The manufacturer has found that the flywheel can become damaged by a clutch pressure pipe, which in some circumstances may lead to a fire.

Audi A3 built between December 2003 and June 2005

This is the same fault as diagnosed on the Seat Altea, Leon and Toledo and affects 8585 Audi A3s. "

http://www.autotrader.co.uk/CARS/news/news....jsp?dbid=33054

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A propos de postul lui black_shadow:

Am vazut si eu ieri la emisiunea Automondial de pe National TV ca mii de A3 2.0TDI M6, construite in 2004 si prima parte a lui 2005, au fost, in strainatate, rechemate pentru inlocuirea ambreiajului din cauza unui arculet buclucas care, sarind de la locul lui, poate distruge si ambreiajul si carterul inferior ...

Redactorul Automondial care prezenta stirea afirma ca asteapta de o buna bucata de vreme un raspuns de la importatorul roman …

… si un nefericit proprietar de A3 afectat de aceasta problema a dat echivalentul a aproape 2000 EUR din buzunar pentru ca service-ul importatorului, din zona lui, nu stia ca ar fi vorba despre un defect de fabricatie …

Ar fi interesant si pentru noi sa aflam un raspuns al importatorului pe aceasta tema, precum si precizarea daca si masinile VW si Skoda fabricate in aceeasi perioada si cu aceeasi motorizare si, probabil, ambreiaj au aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile se leaga foarte bine …

Si nedumerirea lui Vlad MHL din posturile 2 si 4 de acolo se lamureste cand observam ca rechemarea se referea la masinile facute pana in iunie 2005 inclusiv; deci nu si la cele facute in iulie 2005.

Sa speram ca totusi importatorul roman da totusi in timp util semne de viata ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

black_shadow

...vrabia mihai viteazu' - vrabia malai viseaza. :banghead:

Cat timp dealerul poate incasa contravaloarea piesei si a manoperei de la client si apoi i se deconteaza de catre fabricant manopera si piesa ( cum zice romanul ...impusca 2 iepuri dintr-o data ) . Mai usor e sa arunci in spatele omului: "Pai e vorba de o proasta exploatare a masinii si garantia nu acopera acest gen de defectiuni!"

2*2000 de euro o piese+manopera = 4000 euro -tva = 3362 de euro * n clienti.... asa se construiesc sedii luxoase pe terenuri scumpe.

Mentalitatea Po-Ro e cam asa:"Eu sunt importatorul unic al marcilor VAG iti convine bine daca nu, NU ....da-i cu praf de mers si plimba ursu ca rugineste lantul ca mai asteapta si altii!"

Deocamdata ei detin monopolul marcilor VAG ( VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Bentley) si isi permit sa ignore pe toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ambreiajele Luk sunt buclucasele, nu si cele Sachs.

Cand se merge la service cu alte probleme se verifica si marca ambreiajului ... in rest, daca e bine ... e bine. :Driver:

Sa vedem ce ne spune mai pe seara si Gorrocs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat nu s-a lamurit intrebarea daca masinile sh sunt acceptatea la recalls mai pun aceasta intrebare o data, poate cineva totusi stie daca e posibil?

In cazul achizitionarii unui autoturism din 2003 ar fi nasol sa nu poti sa beneficieazi de un recall in 2006(cazul a3-urilor), masina poate sa fi avut 3 proprietari pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza daca masina este second hand, la intrarea intr-un service autorizat, dealerul este obligat sa verifice daca masina este afectata de vreo actiune si sa o faca.

"Destinatarul" unei actiuni este autoturismul, nu proprietarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am ajuns in sfarsit in service pentru verificarea si reglarea geometriei rotilor (unghiurile erau din nou compromise dupa mai putin de 9.000 km de la ultima reglare) si … surpriza … ambreiajul e Luk si trebuie schimbat in garantie … vis a vis de discutia de pe acest topic referitoare la rechemarea unor masini cu motorul 2.0 TDI facute in 2004 si in 2005 pana in iunie inclusiv …

Initial cand am deschis discutia pe acest subiect, mi s-a spus ironic de catre profesionistii auto ca n-am ce face si stau prea mult pe net … :P

Iata ca am avut dreptate pana la urma.

Am mai aflat ca in zona asta n-a existat nici un caz de astfel de ambreiaj care sa se defecteze … dar oricum s-a recunoscut faptul ca inlocuirea trebuie facuta.

Multumesc inca odata celor care m-au ajutat sa aflu despre aceasta actiune. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ah acuma am vazut si eu faza cu recallul la 2.0TDi...dar nu inteleg sunt 2 recalluri ? unul pentru motor (2.0TDI cu cutie manuala 6 trepte) si altul pentru ambreiaj ? Ce numar au recallurile ? E valabil si la Octavia ?

Cand am fost saptamana trecuta la revizie astia nu au zis nimic, nici nu cred ca s-au uitat la ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si aici.

Nu stiu care e situatia la Skoda, dar eu cand am auzit ca A3 2.0 TDI M6 are problema cu ambreiajele Luk care trebuie schimbate si ca au fost peste 8.000 de rechemari (vezi postul lui black_shadow) si cand am auzit ca si alt coleg cu acelasi model de Golf V ca si mine a fost programat pentru aceasta verificare ("Actiune 13C5" parca), m-am dus si eu la dealer si am turuit tot ce stiam de pe forum si din presa. Desi initial specialistii VW mi-au spus ca nu e cazul sa-mi fac probleme … si ca stau prea mult pe net, pana la urma, dupa verificari, au recunoscut ca verificarea trebuie facuta si la Golf 2.0 TDI M6 si daca ambreiajul e Luk si nu Sachs, atunci trebuie schimbat.

Acum astept sa vine ambreiajul bun pentru ca s-a ratacit pe undeva … :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei cu Octavia, .... se pare ca exista rechemare si pentru noua Octavia, probabil si pentru cei cu noul Leon ? Ar fi bine sa mergem/sunam la dealeri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp link cu o baza de date cu rechemari

19/04/2006 R/2006/035 SKODA OCTAVIA 2 WITH 2 LTR TDI ENGINE AND 6 SP MANUAL GEARBOX flywheel may fail resulting in fire - modelele fabricate intre 01/02/2004 si 30/06/2005.

Modificat de black_shadow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

deoarece am o problema la cutia de viteza si masina este in service Avia,am solicitat D-lui Barbato sa verifice si ambreiajul daca este Luk si daca este cazul sa fie schimbat conform cu rechemarile amintite mai sus,acesta mi-a spus ca masinile afectate sint anuntate pe serii si ca eu nu intru in aceasta categorie daca nu am fost anuntat(amintesc ca masina mea a fost fabricata in luna aprilie 2005)si pentru a fi mai sigur am sunat la Brady si surpriza-mi s-a spus ca daca ma duc acolo,se pune masina pe rampa se da scutul jos si se verifica ambreiajul si in cazul in care este Luk se inlocuieste imediat cu Sachs-oare cine are dreptate?eu nu stiu ce sa fac in acest caz deoarece deja am cutia data jos de pe masina(problema este descrisa la"Probleme Octavia II -partea a 2-a"la postul 183 si 207)si e pacat sa nu se efectueze si operatia de schimb de ambreiaj(daca este cazul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Audi recheama la service 36.0000 de berline A8 pentru probleme la airbaguri

Wall-Street, 02 Septembrie 2006

Constructorul auto Audi, filiala a grupului german Volkswagen AG, a anuntat vineri rechemarea la service a aproximativ 36.000 de automobile de lux Audi A8 vandute in intrega lume, din cauza unor posibile probleme la airbaguri.

Un purtator de cuvant de la Audi a precizat ca, in cursul unor teste interne, firma a constatat ca airbagurile la berlina A8 sunt susceptibile sa nu se deschida in mod corect in caz de accident, informeaza Rompres. Sursa citata a subliniat insa ca pana la aceasta ora nu a fost raportat nici un incident pentru autovehiculele aflate in circulatie.

Cele 36.0000 de berline A8 rechemate la service au iesit de pe liniile de montaj in perioada cuprinsa intre toamna lui 2002 si martie 2004. Grupul auto Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, detine marcile VW, Audi, Lamborghini, SEAT, Skoda, Bentley si Bugatti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp link cu o baza de date cu rechemari

19/04/2006 R/2006/035 SKODA OCTAVIA 2 WITH 2 LTR TDI ENGINE AND 6 SP MANUAL GEARBOX flywheel may fail resulting in fire - modelele fabricate intre 01/02/2004 si 30/06/2005.

Am fost la Pro Car Skoda Timisoara zilele astea unde am intrebat de treaba asta. Din nefericire nu am avut numarul re-chemarii la mine, dar i-am intrebat daca e vreo rechemare la 2.0TDi din cauza ambreajului la Skoda Octavia 2.

Cei de acolo (sefii de service) au zis ca nu au auzit de asa ceva si ca nu este nici o rechemare. Eu le-am zis ca in strainatate modelele cu 2.0TDI de la Skoda, VW, Audi, au fost rechemate pentru verificarea sau inlocuirea ambreajului si chiar in Romania cativa prieteni din alte orase si l-au inlocuit. Dar ei tot o tineau ca nu este nici o rechemare, chiar au ras cand le-am zis ca in comunicatul oficial se pomeneste de riscul unui incendiu.

Adevarul e ca m-au cam dezamagit, pana acuma au fost saritori si de treaba cand a fost vorba de defecte minore.

Oricum as vrea sa dau un email la Skoda (nu Skoda Romania, ci Skoda Cehia) sa cer explicatii de ce in romania nu sunt rechemate masinile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum as vrea sa dau un email la Skoda (nu Skoda Romania, ci Skoda Cehia) sa cer explicatii de ce in romania nu sunt rechemate masinile.

Intre ce date a fost fabricata masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!