Jump to content

Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System


Sarbu Mihai
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc de răspunsuri. Pina la urmă am reușit. Pinul e 27, abs mk60 abs/esp. Nu funcționa butonul pentru că nu am legat inițial un fir nicăieri. Practic firul din pinul 27 venea la întrerupător si nu mai mergea nicăieri. Am legat pe urmă firul la masă si tot nu a mers. Pe urmă am mai citit si am aflat ca se leagă la plus 12v nu la masă. Acum merge perfect.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

 

 

Salutare,

 

   Component: ESP FRONT MK60     

 

 

 

Mk60 ABS / ESP = Pin 27

 

 

nu la masa... ca risti sa faci alte boacane....

 

la plus 12v.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca norocul nu sa întâmplat nimic. Imi era frică sa nu stric ceva dacă pun +12v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am facut si eu retrofit la Tpms cu buton, am pus vcdsul si se pare ca merge butonul se aprinde tot, insa acum am 3 erori, una pe motor, alta pe Ac care nu mai merge si una pe instrument cluster. Am respectat tot ca in tutorialele de pe net, unde sa fii gresit si ce este de facut acum? A mai intalnit cineva asa ceva? Masina este un Golf 5 2.0tdi

Acestea sunt logurile:

 

                Address 17: Instruments       Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Control Module Part Number: 1K0 920 874 B    HW: 1K0 920 874 B
  Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT VDD 1216
           Software Coding: 0010103
            Work Shop Code: WSC 10151 599 64750
                      VCID: 2C57E2328FAB3A7E18B-8079
Fault Codes have been Erased
 
1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 129
                    Mileage: 132877 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:50:35
 
 Address 08: Auto HVAC       Labels: 1K0-907-044.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 044 BR    HW: 1K0 907 044 BR
  Component and/or Version: ClimatronicPQ35 120 1111
           Software Coding: 
            Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
                      VCID: 78FF0E620B7346DEAC3-802D
5 Faults Found:
 
01087 - Basic Setting Not Performed 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
00538 - Reference Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded
00538 - Reference Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded
01273 - Fresh Air Blower (V2) 
            007 - Short to Ground
00819 - High Pressure Sensor (G65) 
            009 - Open or Short to Ground
 
 Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 PP    HW: 03G 906 021 AN
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  1264
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
                      VCID: 7CF712723F4B6AFEC8B-8029
2 Faults Found:
 
005716 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
               P1654 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 132877 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:47:59
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Temperature: 35.1°C
                    Temperature: 51.3°C
                    Temperature: 33.3°C
 
005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller 
               P1641 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 132877 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:48:00
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Temperature: 51.3°C
                    (no units): 0.0
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca ti-am raspuns la celalalt post identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu, schimba sig SC4, ea este arsa si este cauza problemelor tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E am aflat unde am gresit, se poate sterge multumesc si scuze de post.

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i bai, dar zi si unde ai gresit.... a fost siguranta arsa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da siguranta arsa, multumesc pt ajutor! Am pus in slotul gresit pinul in centrala Abs in 19 si nu in 27 cum trebuia, a ars si siguranta si butonul TPMS acum am o eroare de care sper sa scap cand vine butonul cel nou. Sper sa nu fie de la cablul ce leaga butonul de centrala abs care are 3 lipituri dar izolate cum trebuie.

02846 - Switch fro Tire Pressure Monitoring Display (E492)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pare sa fie de la buton - cand o sa montezi unul nou, cablajul este ok, totul ok - trebuie sa dispara eroarea - daca nu ai stricat si altceva....

 

atentie mare la conexiunile pe care le faceti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la butoanele ce vin din China, rar am gasit unul care sa aiba cablajul ok, adica sa fie puse firele cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai ales la cele de Octavia - am vazut multe cazuri cu butoane arse, cablaj, etc... din cauza asta.

 

am observat ca ei combina butonul original - in cazul Octaviei 2 - si cablaj de Golf.. cred ca 6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

Am si eu un Passat B7 este 2.0 TDI BMT si as dori ca sa ii activez si eu TPMS-ul ''indirect'' (prin ABS), ma ajuta si pe mine cineva cu o codare.

Mai trebuie activat ceva din instrument cluster? gen martorul de TPMS din cluster...sau se va activa automat o data codat ABS-ul?

 

Mentionez ca am Auto Hold si Start/Stop.

Daca ar fi sa imi montez butonul, are cineva o diagrama unde trebuie sa il conectez?

 

Multumesc frumos.

post-44891-0-15221800-1438976876_thumb.j

post-44891-0-53499800-1438976893_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaugi valoarea de 1024 la codul tau apoi codezi si pe 17-insyruments TPMS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns.

Acuma sunt in masina cu calculatorul in mana si dupa ce adaog valoarea respectiva peste ce am eu acolo zice "out of range"... Adica ii pun 0003504...

Imi poti spune te rog unde gresesc?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e out of range nu suporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite am incercat si cu 7 caractere si cu 4 ...am zis ca poate asta il deranjeaza...

imi cer scuze pentru calitatea proasta a pozelor dar am facut poza la monitor cu telefonul....la graba...

post-44891-0-84157800-1439062863_thumb.j

post-44891-0-93650200-1439062925_thumb.j

post-44891-0-47981600-1439063033_thumb.j

post-44891-0-91472900-1439063082_thumb.j

post-44891-0-04199300-1439063117_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ofera informatii reale . De unde ai scos B7 cu motor BMT ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...informatiile care le dau sunt pe atat de reale pe cat e si poza atasa mai jos a masinii mele.

Ce rost avea sa dau altfel de informatii ? cand ma intereseaza codarea masinii mele...

 

WVWZZZ3CZBP325165


deci am vrut sa zic ca BMT = Blue Motion Technology

post-44891-0-95312800-1439067625_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti respinge codarea, inseamna ca nu suporta TPMS via ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Ii rog pe cei cu mai multa experienta sa imi dea si mie un sfat.

Am incercat sa activez TPMS prin senzorii ABS la o skoda octavia 2 FL.

Am intrat in modului 03 ABS Brakes unde aveam coding 0017665 iar intrand in long conding helper si pe a 3-a pagina am gasit bifat TPMS PR-7K0 inactive.

Am debifat optiunea, coding-ul sa modificat in 1281 (s-a scazut 0016384). Am aplicat noul cod si acesta a ramas salvat cu noua optiune.

Neaparand becul in bord, am intrat in intstruments si am activat optiunea TPMS (nu mai stiu bit si byte) dupa care martorul a inceput sa se aprinda la fiecare contact si se stinge dupa 2 secunde.

Din pacate, aici apare problema:

Neavand butonul de reset/learn, am intrat in 03 ABS si apoi in basic settings, unde am activat grupul 42 si am apasat GO.

In pimul tab a aparut  Tyre presure, in al doilea nu apare EEPROM Reset iar in al treilea nu apare Done, acestea avand "valoarea" N/A.

Atasez si autoscan-ul pentru modulul 03

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70M.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 AK    HW: 1K0 907 379 AK
   Component: MK70 M MASR         0106  
   Revision: 00H35001    
   Coding: 0017665
   Shop #: WSC 73430 790 00126
   VCID: 7BF511673A10BBC6C11-802E

 

orice ajutor este binevenit.

Catalin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum este bine, doar ca atunci cand o sa ai o roata dezumflata si te avertizeaza, nu o sa poti sa resetezi. Trebuie sa montezi butonul de  TPMS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca de fapt nu este nevoie de comanda reset la prima activare ?

In acest caz, nu pot sa il dezactivez de tot dupa prima avertizare si apoi sa il reactivez ? Am vazut ca atunci cand e dezactivat nu mai afiseaza valori pe canalele 231,232,233.

Am facut si 2 printscreen-uri la measuring blocks dupa activare si condus aproximativ 2 ore.

 

 

 

post-97357-0-86653700-1446629921_thumb.j

post-97357-0-98424600-1446629921_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca răspunsul la aceasta întrebare este unul subiectiv. Totuși, înainte de instalarea butonului as vrea sa ma asigur ca sistemul funcționează corect, lucru pe care nu pot sa îl confirm acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!