Jump to content

Polish-are


toni
 Share

Postare recomandată

mda...pana la urma sa salvezi o viata omeneasca sau sa oferi stralucire unei bucati de tabla e cam acelasi lucru

Foarte inteligenta comparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colin, lasai sa mearga la spalatorii.. ca se pare ca nu ai cu cine sa vorbesti . Dupa cum ti-am mai zis, stii ca sunt unele persoane care sunt flexibile in a recepta ceea ce vrei sa trasmiti dar altele lasa de dorit .

Sa mearga prin targuri sa isi cumpere "trompete" de alea de masini cu 80 lei sa isi faca "detailing" la masini sau sa arunce un ochi aici sa vada ce inseamna calitate si pret.

Un fleac ! m-au ciuruit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:-) pot spune ca o parte din produsele din filmulet le folosesc si eu pt. a ingriji Golful meu; doar sa dau masina cu ceara (atentie ceara fara siliconi) imi ia cel putin 2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
doar o ceruire cu ceara fara siliconi

waxing effect

Ca sa fiu sincer nu mi se pare nimic grozav......

Ceara ta nu pare ca ofera protectie vopselei. Mai mult de atat unde este efectul de scurgere de pe vopsea(sheeting), unde sunt perlutele?(beading).

Masina arata grozav la umbra, ca multe altele.

Fa niste poze in soare pentru mai multa relevanta. Acolo vezi adevaratul spectacol(horror sau nu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, bune obiectiile; acum ca sa fie totul foarte relevant pentru data viitoare ce trebuie sa fac?;

eu voi mai face un filmulet: - in soare, - voi alege ca suprafete capota si plafonul pentru a fi cat mai explicit si voi lasa filmarea pana se vor scurge si ultimele picaturi de apa.

acum e dupa 3 zile ploioase si tocmai asta am vrut sa se vada ca ceara ofera protectie daca nu contine siliconi si daca e aplicata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar o ceruire cu ceara fara siliconi

waxing effect

Sunt de acord cu colin, nimic spectaculos, ba chiar ... esti sigur ca mai ai ceara pe masina? :mellow:

Si nu stiu ce problema ai tu cu siliconii si de unde ai tras concluzia ca ceara ta nu contine asa ceva. Majoritatea cerurilor contin o forma sau alta de siliconi polimerici :D

Uite cum arata ar trebui sa se scurga apa de pe o masina ceruita cu o ceara foarte buna:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. clar voi reveni cu un filmulet nou. Oricum Toni si Colin ma surpinde faptul ca nu vedeti cum apa efectiv dispare aproape in totalitate din partea dreapta a capotei si cum dispare treptat de pe toata capota; pai daca as fi facut un filmulet cu o piesa, suprafata verticala cum este exemplul din filmul indicat de tine Toni, ma intreb ce ati mai fi spus atunci. Faptul ca nu am siliconi in ceara stiu pentru ca ii stiu compozitia si sunt si inginer chimist iar problema mea cu siliconii in ceara este strict de efectul asupra suprafetei lacuite si de durata si calitatea unei operatiuni de ceruire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu am siliconi in ceara stiu pentru ca ii stiu compozitia si sunt si inginer chimist iar problema mea cu siliconii in ceara este strict de efectul asupra suprafetei lacuite si de durata si calitatea unei operatiuni de ceruire.

Te rog detaliaza cu lux de amanunte! De mult caut un chimist care sa-mi poate explica anumite aspecte ale compozitiei produselor de ingrjire auto si n-am dat peste niciunul :))

Ce ceara ai folosit de fapt? Nu cred ca ai scris pana acum pe undeva sau poate am ratat eu, caz in care imi cer scuze ca te pun sa repeti.

Uite un alt filmulet cu scurgerea apei de pe o capota ceruita:

La tine se scurge intr-adevar, dar foarte lent. Chiar daca se scurge aproape complet, viteza ar trebui sa fie mai mare la o ceara buna sau cel putin proaspat aplicata. De cand o ai pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni, imi dau VW-ul cu ceara la aproximativ 2 luni, (ultima data a fost acum 6 saptamani) iar ultimele zile au fost ploioase la IASI. Dar uite promit ca revin cat de curand cu un filmulet nou mai concludent si facut dupa o aplicare recenta si cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efectul hidrofob al cerii swissvax concorso la 8 zile de la aplicare (sper ca nu ma acuzati de reclama, anunt ca nu am de vanzare nimic, iar titlul filmului nu inseamna reclama, asta in caz ca se gaseste cineva sa afirme asa ceva...)

swissvax concorso

Modificat de cristi39
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 3 ore de munca (ceruirea VW-ului) pun o poza si astept pe cineva cu un aparat foto sa fac si un nou filmulet.

img8595l.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai pregatit suprafata asa cum trebuie inainte de ceruire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica? cum sa o pregatesc? am spalat masina am uscat-o, am aplicat ceara si am lustruit VW -ul manual. Din punctul meu de vedere nu rapiditatea cu care se scurge apa de pe masina e relevant ci protectia oferita in timp. Pe masina mea apa se scurge mai incet decat in alte filmulete date exemplu insa se scurge aproape in totalitate. Mai mult este pur si simplu vorba despre substantele tensioactive continute de varietatea de produse. O ceara cu silicon va fi mai usor de aplicat, va avea aparent (doar aparent un luciu mai puternic) va indeparta apa mai rapid, tensiunea superficiala fiind mare in cazul polimerilor pe baza de siliconi insa protectia contra factorilor poluanti, impotriva impuritatilor va fi mai mica intrucat filmul aplicat va disparea dupa 2-3 spalari. E destul de simplu de explicat deoarece structura siliconilor si a polimerilor derivati se distruge mai usor in combinatie cu detergentii, sampoanele auto folosite la spalatorie. O ceara buna (sa zicem undeva la 30-40 euro litrul) fara siliconi va indeparta apa mai lent de pe suprafata insa va oferi protectie indelungata functie denumarul de straturi aplicat si de cat de bine a fost aplicata. Cerurile bune au in compozitie ceara de carnauba in cantitati mici si substante chimice sintetice care imita structura naturala a carnaubei, mai au solventi si apa. Cerurile fara siliconi in compozitie categoric vor rezista la mai multe spalari pentru ca structura lor e mult mai stabila la actiunea agentilor chimici. Ca un exemplu simplu despre diferenta intre o ceara cu silicon si una fara, sa zicem ca bag mainile in ulei si apoi ma spal doar cu apa simpla, totul e ok, apa aluneca si mainile sunt unsuroase tensinea superficiala a uleiului fiind mare apa nu poate patrunde nu poate rupe filmul de ulei, cum adaug sapun sau detergent filmul, pelicula de ulei se distruge sapunul/detergentul actionand ca un factor de diminuare a tensiunii superficiale. La ceara fara silicon situatia e diferita in sensul ca acest lucru se intampla dar mult mai greu, stratul de ceara se distruge in timp dupa aproximativ 6-8 spalari. La cerurile de sute chiar mii de dolari situatia e alta intrucat concentratia de carnauba naturala este clar mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

argila, clay, plastelina abraziva, cum vreti sa o denumiti nu am aplicat-o intrucat nu e cazul, VW-ul il dau cu ceara de cand l-am luat. La 1 luna de cand l-am adus din DE l-am curatat de impuritati, l-am polishat si apoi a fost doar intretinere, ceruire la 1,5-2 luni, spalare aproape saptamanal si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai aplicat inainte de a pune ceara sau ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, nu inteleg intrebarea. Pasii unui detailing complet sunt: spalare, indepartare impuritati si contaminanti cu abrazivi sau argila/plastelina abraziva, polishare si apoi cerurire in straturi succesive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte bine masina, n-am ce zice. Un rosu puternic asa cum ar trebui!

adica? cum sa o pregatesc? am spalat masina am uscat-o, am aplicat ceara si am lustruit VW -ul manual. Din punctul meu de vedere nu rapiditatea cu care se scurge apa de pe masina e relevant ci protectia oferita in timp. Pe masina mea apa se scurge mai incet decat in alte filmulete date exemplu insa se scurge aproape in totalitate. Mai mult este pur si simplu vorba despre substantele tensioactive continute de varietatea de produse. O ceara cu silicon va fi mai usor de aplicat, va avea aparent (doar aparent un luciu mai puternic) va indeparta apa mai rapid, tensiunea superficiala fiind mare in cazul polimerilor pe baza de siliconi insa protectia contra factorilor poluanti, impotriva impuritatilor va fi mai mica intrucat filmul aplicat va disparea dupa 2-3 spalari. E destul de simplu de explicat deoarece structura siliconilor si a polimerilor derivati se distruge mai usor in combinatie cu detergentii, sampoanele auto folosite la spalatorie. O ceara buna (sa zicem undeva la 30-40 euro litrul) fara siliconi va indeparta apa mai lent de pe suprafata insa va oferi protectie indelungata functie denumarul de straturi aplicat si de cat de bine a fost aplicata. Cerurile bune au in compozitie ceara de carnauba in cantitati mici si substante chimice sintetice care imita structura naturala a carnaubei, mai au solventi si apa. Cerurile fara siliconi in compozitie categoric vor rezista la mai multe spalari pentru ca structura lor e mult mai stabila la actiunea agentilor chimici. Ca un exemplu simplu despre diferenta intre o ceara cu silicon si una fara, sa zicem ca bag mainile in ulei si apoi ma spal doar cu apa simpla, totul e ok, apa aluneca si mainile sunt unsuroase tensinea superficiala a uleiului fiind mare apa nu poate patrunde nu poate rupe filmul de ulei, cum adaug sapun sau detergent filmul, pelicula de ulei se distruge sapunul/detergentul actionand ca un factor de diminuare a tensiunii superficiale. La ceara fara silicon situatia e diferita in sensul ca acest lucru se intampla dar mult mai greu, stratul de ceara se distruge in timp dupa aproximativ 6-8 spalari. La cerurile de sute chiar mii de dolari situatia e alta intrucat concentratia de carnauba naturala este clar mult mai mare.

S-a demonstrat empiric ca o ceara sintetica ("sealant", adica cu polimeri care sunt bazati pe silicon) are o durabilitate mai buna decat una cu ingredinte naturale (gen Carnauba, ceara de albine).

Cautand putin cu ocazia asta pe Wiki, am aflat urmatoarele:

- Silicones are polymers that include silicon together with carbon, hydrogen, oxygen, and sometimes other chemical elements

- Thermal stability (constancy of properties over a wide operating range of −100 to 250

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este Toni ai dreptate cu ce ai scris mai sus insa pentru mine "paint sealant" si ceara (care poate fi cu silicon sau fara silicon) sunt doua categorii distincte (sau cel putin asa le percep eu).

Asa da, un "paint sealant" care efectiv creeaza, depune un strat fin deasupra lacului poate rezista intre 6 luni si chiar 1 an daca sa zicem locuiesti in Germania.

Eu mai mult am ceva impotriva cerurilor astea ieftine care practic sunt o combinatie de siliconi cu urme de ceara; in rest e optiunea fiecaruia sa aleaga intre "paint sealant" (produs chimic avansat) sau o ceara. Mie imi place mai mult ceara, parca altul e feeling-ul la aplicare, nu stiu e mai placuta mai calda mai prietenoasa.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am primit "cadou" o zgarietura pe usa stanga spate a masinii. :icon_thumleft:

Cred ca a ajuns si la chit.

O puteti vedea in pozele atasate.

Chiar daca am CASCO nu stiu ce sa fac: sa apelez la o firma de detailing

sau sa ma duc la o revopsire a elementului la reprezentanta?

Am inteles din discutiile anterioare ca se poate scoate zgarietura in proportie de 90%.

Cred ca nu e rau daca tin cont ca se pastreaza vopseaua initiala.

Voi ce parere aveti?

E cineva din Campina, Ploiesti sau Brasov care se ocupa de asa ceva?

post-54126-1277730095_thumb.jpg

post-54126-1277730122_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Brasov il ai pe angajatul, dar nu cred ca poate face mare lucru la ce ai tu. Pare foarte adanca din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@baraian; pai spui ca "Cred ca a ajuns si la chit." daca ai chit pe masina inseamna ca piesa respectiva a mai fost lovita si reparata, nu vad de ce nu ai efectua o revopsire pe CASCO. (franciza?!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@baraian; pai spui ca "Cred ca a ajuns si la chit." daca ai chit pe masina inseamna ca piesa respectiva a mai fost lovita si reparata, nu vad de ce nu ai efectua o revopsire pe CASCO. (franciza?!)

Masina o am de noua si nu a fost lovita sau reparata.

Din pacate nu prea ma pricep, o fi ajuns la tabla? :D

Oricum se vede alb.

(fara franciza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e fara franciza ->revopsire. daca era CU atunci zgarierea "din greseala" si a altor elemente ca sa se justifice plata pt vopsire mai detaliata :icon_thumright: (vandalismul nu are limite de 1 panou,nu?)

despre firme de detailing...nu cred ca o pot remedia daca e adanca. da cu unghia perpendicular. se agata sau trece peste destul de usor? daca se vede alb inseamna ca a inlaturat lac si vopsea,ce e vede o fi grundul ce se da pe metal inaintea vopsirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!