Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Parbrizul incalzit il am pe Passat si conductorii se vad doar in zilele cu mult soare. E departe de a fii deranjant.

Scaunele ergoActive merita pentru tapiteria partial din piele si, mai ales, pentru ca sunt gandite pentru confort sporit la drum lung.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin ce configuratie vrei sa comanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar Highline vine cu covorase standard, daca nu ma insel. La restul sunt optionale cele din mocheta, sau se pot cumpara cele de cauciuc (400 - 450 de lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C Z R parbrizul incalzit de la vag nu deranjeaza ochii deoarece firicelele sunt foarte subtiri.

Dar aceasta optiune e perisabila... Adica dupa o piatra luata si niste crapaturi va trebui schimbat si va costa mult mai mult decat unul fara... Deci e indicat un casco.

(vorbesc din experienta recenta :( )

Ca avantaj ar fi iarna, cand ai parbrizul inghetat pe exterior... Cu parbriz incalzit pornesti motorul, apesi pe buton si in 2 minute s-a dezghetat... La -10 grade climatronicului o sa ii ia cel putin 10 minute daca ai 4 mm de gheata... Din acest motiv nu iti mai trebuie racleta cu zgarieturile aferente pe parbriz care cu siguranta vor deranja ochii mai mult decat firicelele respective...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi scumpa, mai scumpa ca bi-xenonu-ul adaptiv optiunea Incalzire stationara (webasto) face toti banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti - deci trebuie sa bag textul "offf ce mi-as dori si eu niste covorase :))))...

 

 

@Deatwish86 - am ales si platit avansul pentru urmatoarea configuratie

 

Comfortline 1.2 TSI 105 cp _optionale: Aer conditionat automat Climatronic, Camera video Rear Assist (nu am vrut-o dar e standard mai nou pe configuratia de stoc pt RO si mi-a fost redusa din pretul final), Pachet iarna, Radio CD Composition Media, Sistem proactiv de protectie, Volan piele 3 spite si schimbator in piele, Vopsea met Night Blue  - mai mult decat decent pentru necesitatile si posibilitatile mele materiale.

 

Am mers pe urmatoarele criterii:

 

1. ce masini exista pe stoc?

2 care este pretul maxim pe care sunt dispus sa-l platesc?

3. ce are Highline si nu are Comfortline?

4. ce dotari exista pe Highline fara de care nu pot trai (metaforic vorbind desigur) :)

5. ce dotari am automat daca optez pt Highline in detrimentul Comfortline.

6. ce dotari sunt cool dar destul de inutile si unde se pierd bani la revanzare.

 

Dupa ce am comparat 5 modele din clasa compacta si am fost sa testez si noul Leon am ales configuratia de mai sus.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos treaba cu camera, eu am ratat-o...La cat te-a ajuns intr-un final?

LE: am incercat si eu acuma in configurator, si nu apare ca standard si nici nu te forteaza sa alegi. Cum ai reusit asta? Ai luat masina de pe stock?

LE2: Da, acum am vazut. In cat timp soseste?

Modificat de Deathwish86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a postat un nou material informativ privind configuratiile G7 (martie 2013 fata de ianuarie 2013)

 

http://www.volkswagen.ro/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/11569-44126-downloads-57052-downloadTag/default/6d85b20fd02720c9044abe17b71c4587/1363959468/golf_martie_2013.pdf

 

Acum include GTI/GTD (inclusiv preturi, date tehnice, optiuni), pachetul Technology, jantele pe 18 (doar pt GTI/GTD deocamdata)

 

Cum vi se pare tapiteria de pe sezutul scaunelor la GTI/GTD? Mie personal nu mi se pare ca ii da o tenta sportiva ba dimpotriva aduce a camasa casual, ca sa nu zic pijama :)

 

Altfel, ce mi-as fi dorit un GTI/2.0tfsi :) dar chestia aia cu 6.0 consum mixt (la manuala) si mai mult 6.4 la dsg6 nu o inteleg, de ce pun astfel de consum oficial? In ce conditii se poate obtine in utilizarea reala 7.5 urban, daca accelerezi o data si pe urma scoti din viteza si tot asa fara sa pui frana? :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a intelege tapiseria respectiva trebuie sa intelegi conceptul de retro.

Daca accelerezi si pe urma scoti din viteza normal ca nu intelegi cum se poate scoate un astfel de consum.

Eu cu  1.4TSI M6 am scos destul de usor 7.4 in Bucuresti seara in trafic lejer.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tapiteria duce la prima generatie de GTI, Golful 1 avea aproape acelasi model, si mai toate GTI-urile de atunci l-au avut, si tine de gusturi.

Mie imi place la nebunie dar s-ar putea sa fiu putin subiectiv! :)

 

8557335114_1db3986626_b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deathwish - Exact, am luat o masina de pe stoc. Cand am spus standard m-am referit la configuratia standard pentru masinile de pe stoc. Uitandu-te pe lista de automobile cu livrare imediata vei vedea ca mai nou toate Comfortline-urile 1.2 TSI au aceste dotari puse. Cum eu nu pot astepta 2 luni - am nevoie de masina pentru niste obligatii familiale - am mers pe ce era pe stoc in buget.

Pretul final nu ti-l pot dezvalui pentru ca am promis dealerului ca nu fac asta. Insa a fost destul de ok pt VW pentru ca tatal meu cumparase acum 2 luni un Passat 2.0 TDI si s-a considerat ca un mic discount de flota pentru - mai ales ca lucrez la o companie care a luat niste masini de la PBN anul asta.

Am primit insa un discount aproximativ de 7.5% din pretul cu TVA la care s-au adaugat cei 200 EUR cu TVA pentru camera care mi-a fost scazuta din pretul final.

Nu stiu cand vine dar sper ca pana atunci sa vina primavara. Masina se pare ca vineri ajunge in Curtici..

@ Codz - Consumul se masoara intr-un mod care nu reflecta nici 10% conditiile normale de exploatare. Este vorba de European Driving Cycle - de curand revizuit New European Driving Cycle NEDC - testul consta din 4 cicluri urbane si un ciclu extra urban si un test de emisii.

Urban fuel economy (first 780 seconds)

Extra-Urban fuel economy (780 to 1180 s)

Overall fuel economy (complete cycle)

CO2 emission (complete cycle)

Pentru a se asigura repetabilitatea conditiilor de rulare pt diferite modele, se opteaza pentru un test pe banc de probe tip roller bench.

Daca cititi pe Wikipedia cum se desfasoara testul veti vedea cum obtin ei consum mediu la 1.2 TSI, 4.9 L /100km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, nu sunt posesor de Golf (inca), nu stiu istoricul de la 1-6, sorry, inteleg conceptul de retro, dar mie nu mi-ar placea, parere personala

 

Referitor la consum, cu 1.4 cred ca se poate 7.5 in oras, iar cand spuneam ca accelerezi si scot din viteza nu ma refeream la mine, ci la modul in care se conduce economic, cat mai putine accelerari si cat mai putine frane, plus scos din viteza pentru a evita frana de motor, in conditii de trafic normal nu se poate conduce asa, ci doar sa incerci sa pui cat mai putin frana si sa accelerezi usurel

 

Insa vorbim de 2.0, ar fi extraordinar sa consume cat un 1.4, dar e imposibil, consumul oficial este doar asa .. in realitate e altceva, oricum, ne-am obisnuit cu consumuri oficiale de atins doar daca mergi super economic.

 

LE: @Cosmin D., da, foarte interesant de citit despre cum se face consumul oficial si emisia de CO2 http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle pe banc, chiar daca se simuleaza frecarea aerului si inertia masinii, tot nu e un consum real, dar macar daca toti producatorii ar respecta acest test .. ce vad eu ca apare acolo mereu este "slowly accelerates to .. " adica incetinel cu pedala de acc, altfel ar fi consumul real :) acum imi este clar de ce da la 2.0 7,5 in oras, pentru ca este testat in aceleasi conditii cu un motor de 85cp, adica cu acceleratii infime (de la 70 la 120kmph in 35s, de la 100 la 120kmph in 20s) si astfel motorul nu are de ce sa consume, dar cand utilizezi cei 200+cp pentru care ai luat masina ..... nu mai are nici o treaba consumul oficial .. oricum, cred ca din cauza reducerii de greutate a G7-lui si a noilor performante a motorului, GTI/220cp o sa fie foarte eficient, nu o sa consume ca vechile 1.8t 2.0t ci mult mai putin, tfsi-urile au ajuns la un consum mic comparativ cu ce ofera, repet, mi-as lua GTI/220cp daca bugetul ar fi nelimitat :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos. Neaparat sa pui niste poze cand vine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz - daca scoti din viteza si o lasi la liber nu se numeste condus economic ci antieconomic. Daca vrei sa conduci economic un turbo, accelerezi pana la viteza x (60km/h sa zicem) dupa care o pui in top gear si iei piciorul de pe acceleratie... La o benzinara mica nu o sa faci frana de motor dar vei avea consum 0 in loc de 2l/100 cat ai pe liber...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz: cine te-a invatat pe tine ca mersul economic presupune scoaterea din viteza si NEfolosirea franei ?!

Consumurile date de producatori sunt mereu minime si greu de atins in realitate. E logic sa dea consumurile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aloleu, gata, nu stiu sa conduc economic :) am avut diesel si nu m-a preocupat asta, dar stiu ca condusul economic presupune cat mai putine frane, pentru ca frana consuma din impuls, care se reface prin acceleratie, care consuma, am citit sfaturi de condus economic, al aluia care face consumuri de 2-3l/100 cu orice masini, i-am uitat numele, dar oricum nu e cazul sa mai dezvoltam pe topicul asta, am inteles, nu trebuie scos din viteza, merci .. oricum la DSG nu o sa am cum sa scot din viteza in mers :) dar in schimb o sa am modul "Eco" :P

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa revenim elegant la topic as veni cu niste resurse interesante care nu exista pe pagina importatorului/dealerilor de la noi. Aceste resurse contin informatii despre tehnologiile menite sa reduca emisiile de CO2 si consumului si care fie standard / fie ca optiuni pe VW. Insa, din cate stiu, Bluemotion technology (start stop si recuperarea energiei la franare) vin standard pe toata gama Golf. Deci le regasim in configuratia standard

http://www.volkswagen.co.uk/technology/think-blue

Recuperarea energiei: Recuperation recycles the energy normally lost during braking by storing and then using it for acceleration or starting, so saving fuel and cutting emissions.

When you're trying to save energy while driving it makes sense to recover it where you can. One way we've done this is to raise the alternator voltage when slowing down and braking. This increases battery charging and helps the car slow down. The alternator load is then reduced when accelerating to lighten the burden on the engine and cut fuel consumption. Recuperation is a feature of some of our BlueMotion cars.

The start/stop system saves fuel and reduces harmful emissions. When you come to a standstill in a traffic jam or at a red light and take your foot off the clutch, the engine is automatically switched off. Simply depress the clutch pedal to move off again. The start/stop system is part of our BlueMotionTechnologies - our innovative energy saving and fuel efficient technologies.

Avem pe linkul de mai sus si sistemele multimedia - atat Composition media cat si sistemele din generatia anterioara RCD/RNS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare pt. optiunea oglinzi rabatabil electric... se pot seta sa nu isi mai modifice pozitia automat la cuplarea marsarierului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cuplarea marsarierului doar oglinda din dreapta coboara, asta daca in prealabil ai setat-o si numai daca ai comutatorul de la oglinzi pe R, daca e pe L sau 0 nu coboara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vioreldavid2907

Se poate utiliza, asa am si eu in configuratie.



Fara covorase, asta daca nu cumva se indura cei de unde ridici masina sa ti le ofere gratis.

Eu m-am ales cu o sapca si un breloc marca VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o imagine cu stopurile cu LED?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

google ?

paris2012volkswagengolf.th.jpgvolkswagengolf7gti5.th.jpg
Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram curios sa le vad in functiune. Trebuia sa fi specificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!