Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Da s-au modificat. eu am si vechiul pdf.

Nu se mai intelege nimic. Macar Light Assist sa fie!

 

 

Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED lumini de drum permanente cu tehnologie LED
ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare
ajustare dinamica a fasciculului luminos in functie de viteza
reglare automata pe inaltime
instalatie spalare faruri
indicator pentru nivelul lichidului de spalare parbriz
 
Eu zic ca e mai mult decat suficienta si o iluminare dinamica in fuctie de viteza, pe langa Light Assist.
 
PS: am reusit sa aflu de la un posesor de Octavia 3 ca navigatia Amundsen foloseste MFD-ul pt indicatii.
Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat astazi la dealer, Dynamic Light Assist nu este disponibil pentru Ro.

In schimb am mai pus si oglinzile rabatabile electric. La proiectoare parca nu ma indur sa renunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei masina cash sau in leasing?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oglinzile rabatabile electric adauga un aer cool masinii, cand se misca singure la inchis/deschis, plus ce cele manuale se rabateaza foarte greu si nu au lumina (puddle light).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cash.

 

Poti sa o comanzi la nemti, si nu mai esti limitat de configuratorul romanesc. Plus ca vorbim de alte dotari standard si poti sa iei Dynamic Light Asisst, lane Asisst - care in Ro nu e disponibil, si altele...

Vezi ce diferenta de pret e intre noi si nemti la aceleasi dotari, ei au mai multe standard parca decat noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deja masina e comandata, am semnat contractul si am dat avansul. :)

M-am uitat pe configuratorul din DE inainte sa o comand si iesea cu aproape 2000e mai scumpa decat la noi, la aproximativ aceleasi optionale. Spun aproximativ pentru ca desi are intr-adevar unele optionale in plus, majoritatea celor care ma interesau pe mine nu erau incluse. Plus drumul pana acolo si inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt satul de noptile in care m-am urcat in masina apa/namol/mizerie ne vazand pe unde calc asa ca sa fie! La fel si de aia care se urca in masina noaptea si dau cu picioarele in fetele de usi/scaune. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, asta e atunci. Poate poti sa faci retrofit de la Light Asisst la Dynamic Light Asisst dupa ce cumperi masina, odata ce se va afla ce si cum. Dar cred ca tot trebuie comandat Light Asisst pentru asta, ca sa ai camera pe masina deja...

Mda, acum ma uitam pe configuratorul lor si vine standard cu xenon, scaune incalzite, senzori de parcare fata-spate, climatronic si alte cateva chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu cu retrofitul la Dynamic Light Assist, pe langa camera din oglinda cred ca mai sunt necesare si alte componente care cred ca sunt destul de scumpe de cumparat si nu cred ca sa merite din punct de vedere al pretului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate camera sa difere, desi ma indoiesc, pentru ca in afara de ea nu stiu ce altceva ar putea sa fie nevoie, el avand configurat deja bi-xenon adaptiv...

Pana la urma informatiile sunt preluate de camera, transmise catre un calculator care transmite farurilor ce sa faca, poate calculatorul sa lipseasca. O sa i se dea de cap si astuia cat de curand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam ca nu cred sa merite din punct de vedere al costului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt satul de noptile in care m-am urcat in masina apa/namol/mizerie ne vazand pe unde calc asa ca sa fie! La fel si de aia care se urca in masina noaptea si dau cu picioarele in fetele de usi/scaune. :dry:

+1

Sunt unii care nu pot/vor sa inteleaga lucrurile astea. Dar ma rog... asta-i alta discutie.

 

 

Poate camera sa difere, desi ma indoiesc, pentru ca in afara de ea nu stiu ce altceva ar putea sa fie nevoie, el avand configurat deja bi-xenon adaptiv...

Pana la urma informatiile sunt preluate de camera, transmise catre un calculator care transmite farurilor ce sa faca, poate calculatorul sa lipseasca. O sa i se dea de cap si astuia cat de curand...

Eu din descrierea functionarii inteleg ca mai sunt niste obturatoare in plus, in far:

 

This is how Dynamic Light Assist works: with the help of the camera, the main beam modules of the bi-xenon headlights with dynamic cornering lights are masked only in those areas that the system has determined could potentially disturb other road users. Technically, this function is implemented by a pivoting masking aperture between the reflector with the xenon filament and the lens. Along with lateral swivelling of the entire module and independent control of the left and right headlights, this additional aperture geometry is able to mask the light source and thereby avoid glare to traffic ahead or any oncoming traffic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Este un sistem mai evoluat decat Light Assist care doar stingea/ aprindea faza lunga dupa caz.

Din cate am citit practic functioneaza ca cel implementat pe bmw:

Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate sa difere farurile cu totul.

Ala de BMW e mai destept putin pentru ca stie sa separe mai bine, vezi ca e pe pagina anterioara un filmulet despre Dynamic light asisst.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut de la minutul 1:11 ramane faza lunga si pe stanga daca vine o masina din sens opus pana se apropie suficient de mult pt a se stinge. Totusi pe dreapta ramane aprins.

E adevarat ca nu se muta fascicolul spre stanga pentru a evita orbirea si daca vii din spatele cuiva doar stinge faza lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat acum in configuratorul DE, costa 465e Dynamic Light Assist la ei. Destul de mult, si mare diferenta fata de Light Assist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uite .. si mie mi-au setat la 1an/15000km  :(  sa merg sa cer setare la variabil 2ani/30000km?

post-1145-0-80836100-1370442077_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as recomanda sa tii uleiul mai mult de 15.000 km / 1 an. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales daca mergi majoritar prin Bucuresti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz nu tii uleiul mai mult de 15000km daca mergi predominant prin oras. In plus, daca nu esti genul care isi schimba singur filtrul de aer, respectiv polen, tot te duci la service cel tarziu la 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok just asking, probabil voi face mai milt de 1/2 din km pe afara dar oricum merg anual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata ca are stopuri led dar nu si luminile de la numar, oricum... In sfarsit au pus si ei o lumina de marsarier simetrica...

 

206027369-w988.jpg

 

Cred ca asta e cel mai enervant lucru la luminile de Golf, faptul ca s-au zgarcit la 2 becuri, ca loc gaseau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!