Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 26.12.2024 în toate secţiunile
-
Hey, hello si La Multi Ani in 2025! 🥳 Dupa ce am petrecut o perioada de 6 ani+ cu a 2-a masina dintr-un grup “rival” asiatic, înainte de Crăciun am revenit și upgradat garajul trecând la marca “sora mai mare” a VW, anume Audi 😅. Întâmplarea face ca această schimbare nu era deloc în plan și doar norocul a făcut ca, dintr-o discuție mai în glumă cu soția, sa nimerim fix pe anunțul mașinii în cauză. Într-un film mai aproape de “Truth or Dare”, mai cu parcă “hai sa mergem sa o vedem”, și un “dar hai sa și facem un TD cu ea, dacă tot am venit până aici într-o Duminică”, urmat după cu niște calcule, teste la dealer și online cu Inglostadt, verificări de rigoare și o foarte bună ofertă prin buy-back, am ajuns acum sa fim posesorii unui Audi E-Tron S Sportback, în nuanța Antigua Blue Metallic🥰. Cateva specs: - 22.000 km - baterie de 95 kW brut (86.5 net), verificată dealer si online cu status de 100% - fabricație 07.2020, MY21 - putere 503 cai / 973 Nm / 4.5s 0-100 Ca dotări, am avut norocul/oportunitatea sa nimerim un exemplar dotat, dintre care pot enumera pe cele mai importante: - Virtual Mirrors - Faruri Digital Matrix HD led - Soft-close usi și portbagaj - Kessy - trapa panoramică - Bang&Olufsen 3D Surround - Nav MMI - HUD - Scaune și volan electrice, încălzite față-spate cu memorii - 4-corner Climatronic - Nightvision Assistant - camere&senzori parcare 360 - Audi Pre-sense Front&Rear + Travel&City Assistance - Black Style package - scaune Audi S in Valcona leather - jante S design 5-arms 21” cu anvelope 285/40/r21 Mentionez ca, deși bateria este de capacitate măricică, autonomia este departe de a fi spectaculoasă - lucru care nu ne-a deranjat și pe care l-am acceptat, având în vedere ca mașina va fi utilizată preponderent în oras, cu ocazionale drumuri in afara lui. Ultimii ani, mai ales cei de pandemie, urmați de mărirea familiei, ne-au schimbat nițel obiceiurile și, astfel, pentru deplasările pe care le facem acum, nu prea avem nevoie de mai mult de 300-350 km fără opriri 😅. Pentru drumurile mai lungi, Tiguan-ul + roof rack rămâne o varianta disponibilă, în continuare. Mai rămâne sa testăm disponibilitatea stațiilor de mare putere și planificarea traseului, dar cum mereu este binevenită o pauză de cafea + țigară la Max. 2h, 5-80% încărcare la 150 kW in 31 min, deci nu sună deloc rău nici aceasta varianta 🙈. Până acum, în afară de drumurile mega-haotice cu 2 zile înaintea Craciunului și multe ore pierdute pe la DRPCIV pentru a o înmatricula înaintea Sărbătorilor, am pus approx. 1000 km pe ODO și pot spune ca sunt destul de surprins de cât de confortabilă și silențioasă este experiența EV👌🏼. Totodată, la nevoie, puterea și cuplul instant își fac simțită prezența aproape brutal, ceea ce te poate lua prin surprindere destul de ușor, mai ales pe “unexpecting passengers” care nu sunt atenți la drum 🤣. Ca prim “retrofit”, i-am luat deja încălțări de iarnă - am optat pentru Hankook i*Cept iOn, dedicate pentru EV + Sound Absorber Tech (cu burete interior pentru antifonare). Am câteva altele puse pe lista, ca “planuri de viitor”, dar trebuie văzut ce și cum se va concretiza 😅. Voi încerca să mai postez pe măsură ce apar update-uri. An Nou fericit și drumuri bune! 🥳🍻19 points
-
Gata rodajul! Am profitat de zilele mai libere de sarbatori si am scos bestia pe autostrada, de cateva ori fara a avea un drum anume de facut ci doar sa adun kilometri. Si cum ieri dupa-amiaza am atins 2000Km rulati, astazi aveam programare la Porsche Pipera asa ca am mers si am facut schimbul de ulei + filtrul aferent, ca sa pot accesa tot turometrul 😁. Nu mai reiau, impresiile de mai sus vis-a-vis de liniste, confortul suspensiei sunt in continuare punctele forte la drum lung, iar impreuna cu multitudinea de sisteme de asistenta o fac ideala pentru drumuri lungi fara oprire. Ce nu testasem pana acum si implicit nu am putut sa ofer detalii, a fost cum se comporta in Dynamic/RS. Well..este cu totul alt animal! Evacuarea face in toate felurile, uneori chiar si la turatii mici gen 1500-2000rpm. Daca se urca spre 3-4000 rpm deja pops&bangs sunt mult mai tari si mai dese. Efectiv nu te poti opri din accelerat si ridicat talpa, ca sa auzi evacuarea 🤦♂️. Acceleratia spre full power te sperie un pic, masina se ridica de bot si in cateva secunde te trezesti la viteze obscene. Doar ca sa punctez si aspectul asta, consumul in regim de autostrada, mers destul de usor pana la terminarea rodajului (110-130 Km/h in principal) a fost in jur de 11%. Ma astept sa fie pe la 12% la un mers mai sustinut 130-140 km/h, cel putin pentru moment. poate in timp sa mai scada usor. in oras, e aproape imposibil sa dau o valoare medie reala, pentru ca variaza extrem de mult in functie de cat de aglomerat e. Cert e ca nu am vazut sub 15% cand era mai liber si s-a dus si in 25%+ cand era mai aglomerat. In trafic infernal, cred ca se duce si in 30%. Clar nu e masina de oras si nici nu intentionez sa o exploatez asa decat ocazional, la ore mai libere. Eram un pic dator cu o poza din profil, cu jantele de iarna, facuta cu cateva minute inainte sa intre la spalat. Dupa drumul de astazi pe ploaie si mizerie, nu mai plang asa tare ca sunt jantele mai inguste pentru ca am ajuns acasa mult mai putin murdar decat as fi facut-o cu jante "la linie".13 points
-
11 points
-
10 points
-
@razvan.ac @F l o r i n Mulțumesc frumos, domnilor! @acidone77 Merci frumos! Recunosc ca volanul in 4-spite nu ar fi fost prima mea opțiune, dar, la momentul respectiv, nu exista opțiunea de volan în 3-spite S cu încălzire… Ulterior, a fost introdus și acesta pe alte modele, preponderent pe RS-uri (Q7/8, A6/7/8 etc.). Totodată, deși ca design nu m-a încântat prea mult, trebuie sa recunosc ca este foarte comod în folosință putând sprijini podul palmei sau chiar câteva degete doar, când mașina e pe Travel Assist și se conduce semi-autonom . Revin și cu câteva cadre surprinse în cursul concediului de Sărbători, unde am urcat și la o carieră de piatră dezafectată, pe un drum destul înnămolit 🙈. Acum și în varianta cu numere permanente!9 points
-
Si ne revedem cu bine in noul an. Dupa doi ani de pauza, in care in vacanta de iarna am alergat tractorul, am luat Golful. Drumuri obisnuite - totul ok, mai putin un incident azinoapte pe autostrada, inca tehnic inexplicabil, voi posta cand voi intelege pe deplin cauzele, insa din care am iesit cu bine datorita coportamentului extraordinar de stabil trenului de rulare al Golfului. In afara de astea, toate bune, trebuie insa sa consum cateva fise sa dau jos mizeria. A, si un bun prieten mi-a facut cadou o pereche de becuri led de faza scurta. Nu sunt fan, insa acestea sunt fizic identice ca dimensiuni cu cele halogen, chiar si pastilele sunt exact pe pozitia filamentului. Lumina este ceva mai puternica, calda, aproape ca la becuri normale, patternul farului se pastreaza, si nu am primit flash-uri.8 points
-
Nevasta-mea a mers cu chr-u pana unde a avut treaba dupa ce am coborat bine mersi cu cheia in buzunar. Nici macar beepuitul CONTINUU nu a deranjato😅. Mai și scrie non stop in bord ca nu e cheia. No, sa speram ca a fost doar un cameo al erorii. Tot golf 4 ramane cea mai buna masina, maxim ti se inchide cheia in masina, spargi un geam dar știi ca nu te lasa in drum🤣7 points
-
6 points
-
In explorarea Coastei de Azur, Baloo 🐻 "m-a rugat" sa-l plimb niste ture pe circuitul 🏎️celebru de la Monaco, desi nu e vitezoman si nici un mare fan al "acelor de par". I-a placut totusi in tunel si plimbarea prin port pe langa yachturi🛥️, mi-a promis ca "mai vine"! In fata Casinoului celebru Monte Carlo, am realizat ca vad o figura cunoscuta, cine era domne'? Charles Leclerc! M-a luat cu ameteala, pur si simplu au inceput sa imi tremure mainile pe volan. Incerci sa te controlezi totusi, chiar daca inima iti bate cu 300 km/h si cauti frumos un loc de parcare, sperand sa nu "freci" cu oglinzile de peretii spiralei parcarii inguste ale MALL-ului Metropole Shopping, in timp ce cobori la -3. Gasesti cu greu un loc intre 7 Rolls Royce-uri Phantom cu numere de Rusia/Andorra si te grabesti inapoi la Casino de Monte-Carlo, multumindu-te sa faci niste fotografii, daca nu cu Leclerc, macar cu AL SAU Puro Sangue. L-am vazut inca o data, de la cativa metri, dar toata lumea il asalta cu selfieuri. Sotia a reusit sa il surprinda in niste filmari. Omul era pe graba si se vedea ca nu prea ii face placere sa stea printre "muritorii de rand". In rest, ce sa zic? Masini de masini, yachturi de yachturi si rusi care "se recupereaza" dupa razboi. 😄 Am facut un trip in Sudul Frantei si la volanul Cayenne-ului in 2013, am reusit sa conduc pe circuitul din Monaco si atunci, o experienta de vis pe care mi-am dorit sa o repet, de data asta cu Phaetonul. Atasez cateva din cele vreo 2000 de poze facute de mine si de sotie, ea a fotografiat cladiri, plante, peisaje, artricole vestimentare, "haleu", rasarituri si apusuri , eu, 90% masini si yachturi! Enjoy: Niste screenshoturi dintr-o filmare in tunel: De la baza tunelului se urca cu liftul "niste etaje" prin stanca pana la terasa exterioara: Masina din care a coborat Charles Leclerc, l-am vazut in trafic dupa cateva ore intr-un Daytona SP3 negru mat: Sotia l-a filmat pe Leclerc de la distanta pentru cateva secunde, am incercat sa surprind un screenshot (desi nu e prea clar) in timp ce intra la Tiffany & Co: Am luat Monaco la pas, intre timp, o mica pauza la Cafe de Paris admirand parada de supercaruri: Am "bagat" la pacanele la Casino, da "n-au intrat 7-arii" din pacate, nu ai voie sa faci poze decat din Atrium/Lobby, dar stiam de data trecuta: Poze "corecte" cu mainile in buzunar: Deasupra tunelului de Grand Prix te poti relaxa, plimbandu-te pe terasa si admirand portul de la inaltime: Am facut o plimbare si cu barcuta prin port si imprejurimi:5 points
-
Benzina si motorina premium, in afara de rezistenta mai mare la autodetonare, contin si niste adititivi care lubrefiaza motorul si dau senzatia de putere mai mare, la apasarea pedalei de acceleratie. Am simtit acest lucru atat la combustibilii OMV cat si la cei MOL. Bine, nu mult, dar ceva, ceva tot se simte: motorul se aude mai rotund, lagul la acceleratie se diminueaza, per ansamblu masina e mai placuta la condus.5 points
-
5 points
-
5 points
-
Bune Hankook icept RS3 pe spate si Continental TS870p pe fata. Am oprit in rampa, gheata acoperita de zapada nu a alunecat deloc, nici macar la plecare... Le simt in curbe cand e polei pe jos sau mazga deaia, cum da sa fuga spatele dar nu. Au fost pe Bora cauciucurile si sunt ca noi, dot 2023 Am gasit si jante pentru vara, ceva mai frumusel ( a doua poza ) Hita este modelul... pe 165 points
-
Am montat becuri led in faruri Becurile sunt de la OSRAM au omologare Am fost nevoit sa demontez farurile pentru a fi sigur ca se potrivesc Am fost si la reglaj deoarece fata de becurile cu halogen acestea bat mai sus M-am ambitionat si le am facut ,,full led,, din punct de vedere legal Ca si pret am dublat valoarea masinii!!! O sa pun si cateva poze4 points
-
Sa fac un update, tinand cont ca am tot rulat perioada asta si am prins conditii de iarna, in adevaratul sens al cuvantului. Ca anvelope de iarna, au un comportament predictibil, sigur ar spune jurnalistii si expertii, pentru ca atunci cand pierd aderenta sunt liniare si masina subvireaza foarte predictibil. Tinand cont ca sunt montate pe "bestia" de 110 cai fwd, rezum astfel experienta: - rulaj in conditii de temperaturi mari -> 0 probleme - rulaj in conditii de ploaie intensa si temperaturi +7 grade -> 0 probleme - rulaj in conditii de asfalt uscat de temperaturi <7 grade -> 0 probleme - rulaj in conditii de macadam cu mici balti pe ici pe colo -> 0 probleme - rulaj in conditii de iarna, temp <0 grade si asfalt ud -> 0 probleme - rulaj pe zapada -> necesita atentie medie din partea soferului. Nu m-as aventura pe drumuri prea inclinate sau cu zapada mare dar cu siguranta in combinatie cu 4x4 nu ar fi probleme - rulaj pe mazga -> necesita atentie din partea soferului. TC lucreaza iar la curbe aluneca, deci trebuie o atentie medie din partea soferului. Per total, pentru masini "normale", ca solutie unica, as recomanda, cu mentiunile de mai sus. Nu sunt anvelope super performante dar nici nu te pun in situatii "maro", daca ai bun simt.4 points
-
Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o. Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin. Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina. Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!4 points
-
4 points
-
Posibil ca aceste masini de top sa fie alergice la magazinele de cartier Oricum sa pui baterie de firma , cat mai buna , ca tare pretentioase sunt la baterii telecomenzile astea3 points
-
In “drumul” spre stare tehnica impecabila , incerc sa schimb tot ce implica riscul de a se defecta. In cazul asta ,racitorul de gaze poate pierde antigel .3 points
-
Salut Jorjel ! Multumesc! Consumul depinde de multi factori : stil de condus ,viteza ,relieful drumului,dimensiuni roti ,presiune anvelope ,greutate si forma masina .... Nu conduc agresiv,nu accelerez ca sa franez,nu fac slalom..... Consumul pe distante lungi care includ si autostrada ( 130-140 km/h) e de 7.5 cu roti pe 19 si aprox 7 cu 18 . Media pe ultimii 8044 km e de 9.2 Rarau - Bacau de sarbatori a fost 6.53 points
-
Ultimul plin l-am facut si eu cu omv100 dar doar din cauza ca nu aveau 95. Sper sa fi simtit ea ceva, ca eu nu😄3 points
-
Salutare tuturor! Dupa multi ani doar de urmarit acest forum am decis sa si postez depasind frica aceasta ! Masina in cauza este un Polo GTI 9n3 de 150 cp din 2006 masina fiind cumparata in 2020 iar de atunci doar ma bucur de ea. La exterior -am achizitionat dupa 3 ani de cautari un kit de CUP Edition,masina nefiind un CUP Edition de serie -jante Parabol de Audi TT -stopuri clare -am trecut la etrieri mai mari,cei de Alfa Romeo cu 4 pistonase,franarea fiind foarte buna acuma La motor s a facut un soft din care s a scos puterea de 249 cp avand -intercooler mare frontal -injectoare de S3 -turbo k04 -filtru de aer sport La interior nu s a umblat foarte mult,urmeaza sa ii achizitionez un alt volan cel de Lupo 3L,s au montat doar niste boxe,un tub de bass,ceas presiune turbo in rest a ramas cum a venit. Are interiorul cel de piele. Sper ca ma incadrez si eu in acest topic !2 points
-
Nu a fost 200 ci 350lei cablul, care duce in spatele ceasurilor. Am taiat capetele la cel vechi ca era matisat cu restul firelor, si am tras pe cel nou pe langa. Caloriferul 1250lei este identic vizual cu cel vechi, desi afost ultimul cod valabil 5Q0963235E, sper sa fie altfel facut fata de unde a cedat cel vechi. Si anume unde este nituita conexiunea cu surubul de masa, deci cablul nu trebuie neaparat inlocuit decat pentru liniste sufletesca. Piulita a fost foarte stransa si sertizarea papucului este curata. Testat cel nou cu clima HI si ventilatie maxima a sarit de 80 amperi, apoi a scazut pe la 77A. Cel vechi acelasi consum 28A pe fiecare rezistenta la 12v. Pentru a scoate caloriferul am dat jos si airbag picioare ca nu iese. Pentru cablu am scos navigatia, comenzile de clima si buzunarul de sub, ca nu stiam unde duce cablul. Cred ca se poate rezolva doar cu demontarea ceasurilor.2 points
-
2 points
-
Putin probabil ca acesta sa fie finalul erei masinilor electrice, s-au bagat prea multi bani in ele (inclusiv de catre Elon Musk) ca totul sa se termine aici. Doar ca, asa cum a facut si in primul mandat, Donald Trump va aproba forajul petrolier pe teritoriul Statelor Unite, mergand pe deja celebra sintagma ,,Drill, baby, drill". Asa ca cel mai probabil vom asista la o crestere a combustibilor americani livrati pe piata si la o scadere al pretului barilului de petrol. Sa nu uitam ca in primul mandat al lui Trump pretul barilului era de 69 dolari, si chiar mai jos. Deci vom asista la o revenire la moda a masinilor cu ardere interna, care vor coexista cu cele electrice, fara sa se elimine unele pe celelalte, dupa parerea mea.2 points
-
Totul ok după update. Singura observație este că a resetat conexiunea Android Auto, a trebuit s-o refac. A mai făcut imediat după prima pornire încă un set de update-uri la meniurile de legal/aplicații/manual/magazin (care se fac destul de des, eu primesc de 4-5 ori pe an aceste update-uri minore) și asta a fost tot. Ca fluiditate în meniuri / Android Auto nu am observat nimic diferit față de 1941. Eroarea indisponibilitate SOS este încă prezentă, nu mă afectează cu nimic, o să-mi fac la un momentdat programare să înlocuiască modulul (am tot citit pe thread-ul cu erori că asta e rezolvarea) înainte de expirarea garanției.2 points
-
2 points
-
Fix in aceeasi situatie sunt si eu, vreau sa mai cumpar o masina cu garda la sol mai mare si iau in considerare toate cele de mai sus + inca cateva modele. Inca nu am ajuns la o concluzie, dar parerea mea este: Daca iti place sa conduci si vrei suv iti iei Bmw X3 sau Alfa Romeo Stelvio. Daca vrei spatiu si costuri decente si un pic de 'sportivitate' iti iei Tiguan R-line (Allspace sau simplu) sau Skoda Kodiaq Sportline/RS. (neaparat in variantele astea de echipare, altfel personal nu le-as lua in considerare). Daca vrei ceva mai premium iei Audi Q5 sau Volvo XC60. Urmeaza sa ma despart de bmw-ul 3 gt pe care il detin si tare imi e frica ca orice as alege o sa fiu nemultumit dpdv al directiei/suspensiei, deci cumva la mine pe primul loc e X3/seria 3 x-drive, urmat ft indeaproape de XC60 si Tiguan (rational vorbind, ca altfel as alege Stelvio toata ziua).2 points
-
Nu uitam si faptul ca in Romanica exista multe produse de calitate mai slaba Adica, nu i mare lucru ca un 95 sa fie de 93 si cea de 100 sa fie la 97. In afara tarii, o benzina de 95, de multe ori, si mai ales de la firme cu nume, e net superioara unei 95 din Romania. Alte standarde, alte controale, alte amenzi, etc2 points
-
Cu siguranta nu se simte ca un stage 1. Dar din experienta mea cu cele 3 masini cu 1.5TSI ce le conduc pot zice ca motorul merge mai frumos cu benzina premium: motorul e ceva mai silentios (injectia oare?) si vibreaza mai putin (cu ACT se simte si mai bine).2 points
-
2 points
-
Motoarele noi pe benzina sunt eficiente. Am mers cu un X4 mild hybrid 1.5T, care e mai usor cu vreo 200kg decat Kodiaq cu consum 6.x% pe autostrada cu viteze de 120-150km/h (Germania). Secretul e sa mergi constant.2 points
-
Să reluăm topicul fără să încălcăm regulamentul. Cu ajutorul lui @andrei.toledo, căruia îi mulțumesc pe această cale și prin colaborarea lui cu Pro car tuning Botoșani, am făcut și ultima chestie pe care o mai voiam și anume o resoftare de la cei 110cp spre 175cp. Nu a fost urmat de dynotest, ca să știu exact, e doar o aproximare între cele două teste, primul la putere standar și al doilea după resoftare, când de la 1500rpm la 4000rpm in treapta a 4-a am ajuns cu aproape 58% mai repede. Cum se comporta mașinuța după: păi în primul rând nu mi-am schimbat stilul de condus și datorită puterii suplimentare nu m-ai simt nevoia să schimb la fel de des; în al doilea rând, în cele două ocazii când am călcat-o, cel puțin după 2000rpm, mașina "te bagă în scaun"! Cu siguranță voi putea să utilizez surplusul de putere în depășiri mai sigure, când Tiguan-ul va fi încărcat. Ce a mai rămas de făcut? Grila de colanții în negru, tavanul de vopsit/colantat în negru și înlocuirea difuzoarelor standard cu ceva mai performant. Cam asta ar mai fi din lista de modificări cu care am pornit acest proiect.2 points
-
@Emy Deste un clip generat de AI , se vede că nu era nici circulație pe drumul respectiv! 😁2 points
-
Amu' vin polististii de pe vwforum sa iti zica ca ai postat ilegalitati si iti vor cenzura postul . cum mi-au cenzurat mie cand am zis ca am mers cu 140 -150 pe Autostrada in BG, unde limita e de 140 + marja de eroare de 10 km :))) lool.2 points
-
Salutare și sa o stăpânești sănătos (cu întârziere ). Liniuțele pentru setarea distanței ACC-ului, din câte știu, reprezintă “x secunde față de mașina din fața”, unde X reprezintă nr. liniutelor, factor de 30m distanta. Astfel, 1 linie = 1 secundă (30m), 5 linii (max) = 5 secunde (150m). Din amintiri, parcă, în regulamentul de conduită preventivă, se menționează ca trebuie menținută o distanță de min 2 secunde pentru fiecare 50 km/h, pentru a fi “safe”. Deci 2 linii la 50 km/h, 4 linii la 100 km/h etc. Bineînțeles, ca asta e doar teoria pură și, cu toții știm, în RO e foarte greu sa menții o distanță de 150m fiindcă mulți vor profita de spațiul respectiv pentru a se angaja în depășiri cu viteze mult mai mici, te vor forța să frânezi/dezangajezi ACC-ul etc. și va deveni frustrant foarte repede … In orice caz, urata pățania, dar e bine ca ați evitat-o cu succes și fără alte evenimente! Drumuri bune!2 points
-
Avand in vedere ca la Brasov zapada lipseste, iar Poiana este plina si zapda cam lipseste si de aici, am facut o iesire la Comandau. Am petrecut o zi frumoasa in natura, ne-am bucurat de putina zapada (in poze nu pare putina, dar fata de anii trecuti este). Este o zona foarte frumoasa, care a inceput sa se dezvolte (sper sa se faca cu logica toata treaba), altfel e pacat de farmecul locului.2 points
-
A mișcat de volan, deci nu ai de ce sa te surprindă. Și MQB și MLB, toate asa fac. Dacă ai autohold ul activ, nu pleacă de pe loc. Doar dacă AH e dezactivat și nu ai piciorul pe frana, pleaca2 points
-
Faina cotetu! ce mi se pare oribil la toate audiurile astea mai noi e volanul ala in 4 spite...2 points
-
2 points
-
Da, la documente de intrare in service ma refeream. Legat de zgomotul de la roti cu volanul rotit complet stanga sau dreapta ma astept sa fie de la diferentialul VAQ. Inauntru e un pachet de ambreiaje ce se freaca si de acolo m-as astepta sa fie acel zgomot. Si eu am probleme cu reprezentantele: mi-au rupt cleme si elemente de ghidaj ale hayonului in urma a vreo 8 demontari ale elementelor hayonului din cauza camerei de marsarier ce nu functiona corect, au pus niste pasla sa nu zornaie dupa mine prin oras si au declarat-o reparata. Doi ani mai tarziu mi-au reaparut problemele cu camera de marsarier iar eu m-am dus in alta reprezentanta. Evident la demontare s-au vazut acele elemente rupte si nimeni nu si le asuma. Asa ca am platit eu 3 elemente de plastic noi plus manopera. Am facut reclamatie la Porsche Romania ca sa-mi recuperez banii cumva dar nu trag speranta ca ma vor ajuta cu ceva. Si oricum nici elementele noi nu sunt montate corect. Tot se aud zornaieli in spate iar cele doua elemente de plastic laterale lunetei nu par a fi fixate calumea. Mi-e si frica sa ma mai duc la vreo reprezentanta.2 points
-
Ma apropii vertiginos de 2.000 km si masina incepe sa imi placa din ce in ce mai mult, iar toate comenzile parca s-au mai inmuiat si functioneaza mai bine. Cred ca masina mai are o problema, trebuie sa ma programez again la PBV. Cand rotesc complet stana sau dreapta si inaintez sau dau inapoo, de pe fata se aude ca si cum roata (fie stanga, fie dreapta) atinge ceva. Sunetul e discontinuu, deci nu atinge ceva permanent. Din ce m-am uitat eu la roti, totul e bine prins si nu imi dau seama ce ar putea atinge. Daca atinge vreun cablu care vine la etrier… ar fi eroare de prooectare, dar nu ma pot convinge. In orice caz, sunt dezamagit de experienta volkswagen. Am mai avut masini noi si nu am simtit ca rodajul are scopul sa descopar problemele si sa le repar dupa nemti. Masina e foarte misto la condus si feeling, dar pur si simplu pana nu ajung pe la 5-6k km, sa fac si o revizie si sa o vad si eu pe elevator, nu prea am incredere sa plec la drum lung. Daca nu ma prindea problema cu antigelul langa PBV, ma suiam pe platforma. Cu masina care avea o saptamana. Penibil. Din pacate, invadatorii galbeni au un teren foarte fertil in europa, iar detronarea nemtilor in industria auto cred ca va avea loc mai repede decat ne asteptam.2 points
-
Nu ai ce sa cureți la el, din pacate. O sa necesita inlocuire, recomand numai original, dacă ai eroare pe EGR2 points
-
O experienta interesanta este drumul din Karlovy Vary in Plzen - drum prin sate, si apoi prin mijlocul padurii, plin de zapada batatorita si gheata. Mers usor, fara stres, asteptam sa iasa ursii sau lupii din padure 😃. Chiar ma gandeam ca poate iar a luat-o waze-ul razna si ma baga iar pe drumuri forestiere. Spre final am mai avut un partener de trafic, un B7 de Germania, foarte rezervat in abordarea drumului. Plzen, al patrulea oras din CZ, destul de interesant, multe restaurante cu specific traditional si berarii.2 points
-
Trapa...e alegerea consoartei (in cazul meu) , nu as fi luat. Încălzirea/clima staționară e ideală (cel puțin pe timp de iarnă). Vara,fara motor..nu prea am văzut mari diferențe. Jante... Macar 20 , dar e destul de subiectiv. Night vision e interesant, dar nu în autostradă. Daca ai de făcut ceva drum de munte unde dai mereu de bicicliști și runneri sau animale sălbatice e f bun .1 point
-
@Vizitator multumesc pentru ajutorul acordat de-a lungul timpului. Pot sa va ajut si cu experiente legate de cutia manuala 6MT NBW. Din experientele proprii la un moment dat cu 2 1.2 TSI (100k fara schimb ulei MT si respectiv 180k cu schimb ulei la 150 k) vor necesita un schimb rulmenti grup plus cutie). Veti constata ca si in Bucuresti optiunile sunt limitate. Daca aveti un zgomot de rulaj ca de rulment ce nu se rezolva cu schimbarea rulmentilor fata (desi pe elevator nu fac zgomot dar insistati pentru schimbarea rulmentilor) acestia sunt rulmentii din grupul fata. Am cautat mult in Bucuresti un service specializat pe cutii manuale si l-am gasit pe DNCB Cernica. Cu ambreiaj nou e altceva.1 point
-
Și gata, am finalizat lucrarea,o pot preda beneficiarei să se bucure de ea. Am scos ventilatorul de la interior, l-am suflat de praf și l-am gresat că scârțâia uneori la trepte mici de viteză. Apoi am montat si reglat camera pentru supraveghere trafic de pe lunetă. I-am pus din nou led-uri la proiectoarele de ceață, după ce mi-am dat seama că erorile erau din codare. La final, am aspirat-o și am spălat-o rapid, plus o sesiune mică foto și de mâine imi iau inapoi Tiguanul. 😁 Totul funcționează corect, nu mai sunt zgomote, mai rămâne doar subwoofer-ul de montat și motorină de plimbat Broski!1 point
-
Sa mai stergem praful pe aici cu cateva noutati. Masina s-a pus in vanzare pe site-urile de specialitate (nu cred ca am voie sa pun link aici). Are acum aproape 77.000 km, cu toate schimburile facute la reprezentanta (ulei, filtre, DSG, Haldex etc.). Intre timp, a primit jante de RS cu anvelope de vara Michelin Pilot Sport 5, iar jantele Pictoris (cele din pozele de mai sus), pe care le foloseam vara, au primit anvelope de iarna Michelin Pilot Alpin 5. Las mai jos si cateva poze recent facute. Pentru ca am fost foarte multumit de acest motor 2.0 TSi, voi merge din nou pe un 2.0 TSI 4x4 de 265 CP, de data aceasta pe un Skoda Superb 4.😁1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00