Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.06.2025 în toate secţiunile

  1. Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆‍♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅
    12 points
  2. Dintr-o grota va urez drum bun si concediu placut !
    8 points
  3. Completare: albastru si verde. 😄
    7 points
  4. La multi aaaani! Din pacate, am pierdut poza cu 400 000 km in bord dar am prins una cat de cat interesanta: 400200 Urmeaza (din nou) uleiul la DSG + filtru, garnitura si buson. Sa vad cand am timp sa fac si asta.
    6 points
  5. 1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges. Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata. Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.
    6 points
  6. Am coborat garda la sol cu aprox 3 cm ,nu schimba cu nimic confortul. Butonul de low mai scade 1 cm Am ales varianta cea mai simpla (codare model GTS) ,revenirea se poate face in cateva minute doar din taste . Am pus si flanse de 15mm Bimecc.
    5 points
  7. Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pe aici. Nu am neglijat masina, din contra. Astazi am facut ITP-ul. Masina a ajuns la 65.000km, adica o medie de 5000 km pe an. Vara trecuta am schimbat cauciucurile din fabrica cu unele noi Continental Premium Contact. Am fost multumit de cele Continental cu care a venit masina asa ca am continuat la fel. Am comandat pe Aliexpress un set de amortizoare de capota pe care le-am montat impreuna cu un prieten. Am inlocuit senzorul de vacuum insa pana la urma s-a dovedit ca de vina era un fir intrerupt pe care am reusit ieri sa il lipesc la loc. Am schimbat pe CASCO bara fata si vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate, o experienta mai putin placuta cu PBN, nu pe partea de vopsire ci pe partea de customer care, demontare si montare elemente. Masina nu mai are CASCO, cei de la Alianz unde am avut CASCO an de an din 2012 pana in 2023 au dublat valoarea politei motivand conditiile de piata. Plus ca aveam franciza 200 de euro. Planuri de viitor: - Discovery Media (deja cumparat)+trebuie schimbate si camera de marsarier(deja achizitionata)+unitatea de PLA (deja achizitionata); cu ocazia asta trec la Park Assist PLA 3.0 E necesar si update de soft la ceasuri, am rezolvat in Polonia. In Romania nu am gasit pe nimeni: ori nu pot, ori nu raspund la mesaje. - Blind Spot/Side Assist. Am schimbat deja pompa ABS cu una cu CC in coada cu suport pentru Rear Trafic Alert. Am cumparat radare, suporti, cablaj, capace noi de oglinda si cu ocazia asta o sa schimb si semnalizatoarele cu unele dinamice de pe Aliexpress. - Retapitat volan - Inlocuit interior cu unul de piele de Passat CC cu scaune fata ventilate. Va las mai jos cateva poze cu masina. Drumuri bune!
    5 points
  8. Pam pam. Einparkhilfe aktivieren
    5 points
  9. De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea?
    5 points
  10. Am auzit porcaria asta de multe ori sub diferite impachetari iar tot timpul vine de la oameni care se dau grozavi. Ultima oara imi povestea unu cum s-a dus el cu un M in Germania la reprezentanta si n-au vrut aia sa-i schimbe uleiul ca se schimba la 30k si e totul sigilat etc Bai baiatule...
    4 points
  11. Din seria, "ce masini am mai fotografiat pe care nu le vezi in Herastrau sau Pipera?" Cateva din exponate au fost prezente si la Silverstone, la Marele Premiu F1 si la Goodwood Festival of Speed, "MECCA AUTO" care a avut loc in acest weekend. Le-am auzit pe toate pe pista, "chinuite la maxim" , nu pot sa descriu STRIGATELE si URLETELE evacuarilor, oricum, acesti MONSTRI, chiar si stand pe loc, ai impresia ca merg cu 300 km/h, ultimul HYPERCAR din lista este electric, le-a cam batut pe toate, cel putin cand vine vorba de accelerare, doar ca "in liniste".🤫 M-am gandit sa postez si o masina "verde", Rimac Nevera care are vreo 2000 de 🐴 (Hammond a avut un accident serios intr-una asemanatoare, a si stat in spital o perioada) nu de alta, dar sa nu o suparam pe URSULA si pe GRETA, vorba aia, "incalzire globala"🌎! 🙄 Din punctul meu de vedere, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce este cel mai "vocal" concurent! ❤️ Chiar daca are vreo 15 ani...i-a "bagat in buzunar" pe toti concurentii, inclusiv pe "tenorii V12": Daytona SP3, Enzo, Lambo SVJ, sau Pagani Huayra, cel putin cand vine vorba de "voce"! Desi nu e V12, Porsche Carrera GT cu al sau V10, avand o evacuare aftermarket a reusit sa imi puna o lacrima in coltul ochiului, dupa Murcielago SV! Doar Lexus LFA si M5/M6 cu evacuare Eisenmann cred ca pot fi adversari veritabili, i-am "ascultat" pe toti! Am si condus un M5 E61 V10, Touring. In momentul in care schimbi treptele SMG in zona rosie, incepi sa razi, iar dupa 200 km/h incepi sa plangi in acelasi timp! Probabil ca variantele mai vechi Audi RS6/S6 V10, dotate cu motorul VAG pus si pe Gallardo/R8 pot oferi o senzatie similara, desi am condus Gallardo V10 (si Audi R8 V8) si mi s-au parut mai "cuminiti" , cel putin acustic. Cand vine vorba de putere, cam toate se invart in jurul a 500 cai. N-am cronometrat acceleratiile insa masinile "te baga in scaun", iar cutia de viteze te plezneste peste ceafa cu tetiera la fiecare schimb in zona rosie. La mers normal, schimburile treptelor par obositoare. Nu sunt masini de mers la LIDL. Noile cutii de viteze sunt mult mai "smooth". BMW a reusit sa faca UN SUPERCAR cu valente F1! Am condus doar varianta BREAK! Doamne fereste! Nu o sa uit prea curand experienta! SMG-ul nu e placut la mers "ca restul traficului", nici asta nu mi s-a parut o masina de folosit "daily" desi este "de familie". V8-urile sunt silent si linistite daca e sa le compari insa oricine ar visa la asemenea motorizari. ❤️ Va pot oferi detalii suplimentare despre ele daca aveti intrebari, cateva sunt branduri britanice (Aston Martin Valiant, McLaren Senna, McLaren P1, Gordon Murray T.50) enjoy:
    4 points
  12. @halamadridDaca tot l-ai mentionat pe McRae, adaug si eu o povestioara cu o "escapada de weekend" facuta cu ceva timp in urma, care are o legatura cu legenda britanica a WRC-ului. Vezi? De asta nu imi iau elicopter! Dumnezeu sa-l ierte, imi pare rau pentru gluma macabra! 🙄 In 1995 Colin McRae castiga primul campionat mondial de raliu WRC cu o etapa care s-a organizat pe domeniul de la Chatsworth House, Derbyshire. M-am gandit sa surprind un cadru cu varianta in miniatura a "Subarului" celebru, in aceeasi locatie, care, pe linia dreapta de "gravel" din padure a stage-ului de rally, in urma cu 30 de ani, atingea viteze de peste 230 km/h, asta asa, legat de "riscul" din cursele F1 din prezent, pe vremea aia, daca "greseai" cu covrigu , ieseai in decor si mureai instant "incolacit" de un copac! Am mai spus ca de cand eram copil colectionez masinute la scara 1:18, un fel de "bibelouri" de pus in vitrina. Cei de la Top Gear au refacut acest traseu in masina legendarului pilot, aducandu-i un tribut. Tin minte ca am inceput sa ma joc Colin McRae in 1998 pe PC, terminand toata seria cap/coada, de mai multe ori chiar, cu diferite masini, apoi a urmat seria DIRT RALLY cu care am reusit sa rup un volan Logitech G25 facand upgrade la un Logitech G29 ulterior, dar HEI, asa am reusit sa bat recorduri la mine in camera! Sunt convins ca am transpirat la fel ca si McRae pe STAGE-ul de la Monaco, oricum platisem ceva in plus sa primesc jocul cu semnatura lui! ❤️ Mi-a stricat poza asta cu Rollsu', nevasta-mea face poza la "castelul" Ducelui de Denvoshire, pe un domeniu de 14 000 de hectare', eu incercam sa il suprind pe Baloo🐻 :
    4 points
  13. Vacanta de vara ,aprox 3000 km , Pelion /Pagasetic Gulf (Volos ,Agria,Mylopotamos.....) O zona deosebita pentru cei care prefera natura.
    4 points
  14. Dupa multe drumuri lungi pe afara,fara probleme , mi-am luat roata de rezerva . O roata cu un ET atipic ,destul de rare in EU.
    4 points
  15. I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!
    4 points
  16. Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu. Drum bun și concediu plăcut!
    4 points
  17. Incet, incet facem si interiorul.
    4 points
  18. Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'
    4 points
  19. Imi aduc aminte cand am fost intr-un concediu in Grecia cu Cayenne-ul, fix in prima zi, fericit ca am ajuns cu bine dupa niste mii de km de condus, cu feribotul traversare pana pe insula, radeam ca am scapat de stresul cotidian si munca aferenta, am baut un pic "mai mult" si am intrat in mare cu cheia masinii in buzunar. Bineinteles ca nici macar n-am mai reusit sa deschid masina, dar mai sa plec! Cheia de rezerva si cheia de service erau acasa. Gasisem un dealer Porsche pe la Atena, care putea sa faca o copie cheii, i-am sunat, dar mi-au spus ca au nevoie de cartea masinii in original pe care bineinteles ca nu o aveam cu mine, ma rog, proceduri de 2 lei, vez' Doamne sa nu cumva sa fie masina furata, desi aveam documentele pe mail, factura de achizite etc...si astia ca si ai nostri! "DOSAR CU SINA AVETI?" 🙄 Nu stiam ce sa fac, imi cautam bilete de avion sa ma intorc in Romania ca sa iau cheia de rezerva si sa ma reintorc in Grecia. Nevastamea avea o colega de serviciu la care fusesem o data in vizita, barba-su' era pilot si i-a povestit ce am patit, asa, "la misto"! 🤪 Care erau sansele ca a 2-a zi omu asta sa aiba cursa in Grecia? Am vorbit cu socrumiu sa mearga la noi acasa, sa ia cheia a2-a, sa i-o dea lu' nenea pilot in seara aia, sa o aduca in Grecia. M-am intalnit cu pilotu' la aeroport a2-a zi dimineata si am avut cheie la masina! Riscam sa pierd cel putin 2 zile de concediu, stres, alti bani etc... De atunci plec de fiecare data cu ambele chei de la masina in concediu, nu se stie ce poti sa patesti, pierzi una, se deterioreaza etc! ❤️ Luati-va ambele chei cu voi! Pana la urma mi-a "reparat" cheia un baietas d-asta electronist, se deteriorase acea placa de baza de la apa sarata, ruginise, a facut ceva "lipituri" pe contacte, a schimbat bateria, nu mai stiu ce a facut p-acolo si a mers ulterior. Asta e de povestit nepotilor, am scapat "eftin" dar cu o sperietura pe care nu o s-o uit prea curand!
    3 points
  20. Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510. Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora. A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi. De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte. In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce ). Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă. Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁 După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză) ceea ce pentru 5 adulți și bagajele aferente zic eu că este foarte ok,mai ales in condițiile in care fiind 37-40°C AC-ul a funcționat non-stop, iar motorul a fost oprit doar o dată! Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁 Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă!
    3 points
  21. @halamadridSi cand zici CASTEL, nici macar nu e castel! Cladirea pe care am fotografiato e un fel de "vila", proprietarii sunt niste "verisori" de departe cu baba, "ZA QUEEN", fie-i tzarana usoara, "dacat" niste dukes (duci) care si-au construit acel "MANSION" prin 1687 pe un domeniu de 14 000 de HECTARE! Bah frate, 14 MII de HECTARE!!! Cam asa traiau "jmekerii" englezi, ma rog, inalta societate, pe vremea cand noi inca ziceam "Sarumana" la turci.. 🙄 Si cica Becali e bogat, latifundiar...El considera ca are palat... Am vizitat acest mansion si in interior, in perioada Craciunului, are 126 de camere, avea brazi impodobiti in aproape toate incaperile. "Bogatzala" dar la alt nivel..vorba aia, diferenta dintre milionari si miliardari.. Si aici, unde locuiesc, e in nord, e mai "pe sarakie", vorba vine, dar e sub Londra, daca e sa povestim de castele, sa vezi ce e in SUD, Westminster, Buckingham, palatul lui Churchill, Blenheim etc...Sunt sute de domenii de acest gen, pe toata insula, partea tare e ca fac parte din NATIONAL TRUST, administrate de stat si sunt disponibile pentru vizita publicului. Cam tot ce tine de "castele" sunt ale poporului..."gen"...😉 Se organizeaza nunti, evenimente private, expozitii, concerte si intalniri de masini de tot felul, tare, nu? In loc sa mergi in parc de exemplu, te poti plimba la astia in curte, pe malul lacurilor, printre caprioare, pauni si lebede, in natura, admirand gradini cu plante exotice si te poti opri sa bei si o bere, ma rog, ar trebui sa spun ceai 😄. Lumea isi aduce de acasa scaune pliabile, cearceafuri, jante frigorifice si fac picnic in natura, impreuna cu copiii si cu catelul fara sa comenteze nimeni NIMIC! Sunt curios in cat timp vine cineva sa iti atraga atentia la PELES, Corvinilor, Bran sau Cantacuzino ca ai calcat iarba..Bine, la Peles cade tencuiala si inca sunt probleme cu achitarea facturilor de caldura, dar asta e alta poveste...🙄 Din banii incasati pe biletele de intrare, aceste domenii si cladiri sunt intretinute si astfel isi pastreaza grandoarea, oamenii au joburi, in incinta se gasesc restaurante, cafenele, magazine, in care gasesti produse alimentare si bauturi (cam orice iti doresti, de la carne de vanat si mezeluri la produse lactate, legume, fructe, deserturi, conserve, gemuri, orice, toate produse artizanal) suveniruri, haine etc! Toate astea sunt facute prin fermele gestionate tot de ei, oamenii valorifica orice, inclusiv blana oilor din care fac super stofe. Ca exemplu, Becali isi procura stofa pentru costume din UK, fiind cea mai calitativa la nivel mondial, peste cea italiana. "Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?" UAU! Grea intrebare! Foarte grea! Hai sa spunem altfel, pentru niste ture de circuit sa zicem, as alege ENZO. Pentru o zi acasa cred ca as alege Huayra, pentru o luna acasa, Veyron, dar daca ar fi sa o primesc de tot, sa o bag in garaj forever, probabil LaFerrari. Este hypercarul meu preferat, dar in cazul de fata, noul Ferrari Daytona SP3, stie Triac ce stie, tocmal a intrat si in colectia lui. A intrat si in colectia mea, mi-a fost livrat pe masa din bucatarie : Daca va plac pozicile cu "papusile" din colectia mea, o sa mai pun! ❤️
    3 points
  22. @DB86CLPStii cum e, "ale tineretii valuri"! Am iubit masina aia, de fapt am iubit toate masinile pe care le-am avut si am suferit de fiecare data cand le-am vazut ca pleaca. Fiecare era speciala in felul ei. Nu suntem Tiriac sa ne permitem sa le tinem pe toate deodata, deci trebuie facute anumite compromisuri si sacrificii. Consider ca fiecare etapa din viata ofera cate ceva si fiecare masina te multumeste cu ce ofera in momentul cand o ai. O data cu varsta incepi sa apreciezi altceva la o masina si nu e nimic rau in asta. Cel mai important e sa reusesti sa gasesti echilibrul si sa fii multumit cu masina pe care o ai. Daca vrei altceva, o dai si iei alta! Bineinteles ca mi-as fi dorit sa le pot tine pe toate. Si SUV si Cabrio si HOT HATCH si limuzina de clasa mare si break si limuzina de clasa de lux si motoare aspirate si motoare turbo atat benzina cat si diesel si cutii automate DSG si convertizor, si cutii manuale si motoare cu 4/6 cilindri in linie aspirat si turbo si V6 si V8 biturbo, as mai fi vrut si un supercar V10/V12 si atunci as fi putut spune ca le-am avut pe toate! ❤️ Garajul perfect nu exista, mai toti colectionarii inca achizitioneaza masini, le schimba, le vand, cumpara altele, atat noi cat si vechi, unele la licitatie si tot asa. Am intalnit un colectionar prin intermediul muncii care detine 12 Lamborghini Countach. N-am inteles de ce. Sunt convins ca daca il intrebam, imi explica. Nu mi-am permis sa il intreb, ma consider prea mic, oricum, eram si pe fuga, presat de timp, ne intindem toti atat cat ne permite plapuma. Asta e unul dintre Countach-uri, am mai mentionat de Amari, are o gramada de masini, exista videouri pe youtube cu el, cred ca nici un milionar nu detine doar o masina, nu exista masina perfecta care sa te multumeasca intru totul dar sunt convins ca noi, muritorii de rand, putem alege o masina care sa ne bifeze cat mai multe dintre asteptari.
    3 points
  23. Cea mai fun to drive si practica masina ever cand vine vorba de best buy! Ofera si putere si spatiu si consum decent si confort si usor de condus/usor de parcat si look si calitate si prestanta/istorie! ZA BEST HOT HATCH! ❤️ @DB86CLPAveam nr de inmatriculare asemanator! Tin minte ca m-a durut sufletu' cand am dat-o, deci te inteleg! 😄 La cateva ore dupa ce am pus anuntul, a venit un baiat cu un prieten cu un Subaru Impreza STI albastru si a luat-o fara sa dea o tura macar cu ea, nici macar nu s-a urcat in masina..doar dupa ce a cumparat-o, ca sa plece cu ea. 😄 Am gasit niste poze de la camping de prin 2011 cred, in padure pe mal langa lac, aproape de ponton (Surduc) mergeam des cu niste tovarasi din copilarie, (si cu fetele, bineinteles) el avea acel Audi A4 Avant verde din prima poza, V6 2.5 TDI Quattro, manuala, cu interior de piele cognac, era deosebita masina aia, imi pare rau ca nu mai gasesc poze cu ea, pe ce munti si zapezi am mai urcat, fereasca Mniezo' ❤️ ! O masina tot din "era" PIECH! 🙄 Asta asa, referitor la faptul ca inca merg la camping chiar si dupa 15 ani cu Bentley-ul "de saraki". Ce focuri de tabara, ceaune (tocanita/papricas/gulas, fasole/varza cu ciolan etc), gratare, pescuieli, plimbari cu barca si "shpritzuri" mai trageam, in natura, la aer curat, la lumina lunii si a focului, cu cortul, nu la 5 stele, la 1 miliard de STELE, in acordurile MP3 redate de sistemul audio RCD 510 din GTI, faceam "discoteca" in padure! Ce vremuri! ❤️ Generatiile astea noi nu stiu daca o sa mai apuce "d-astea"! 🙂 Azi tinerii "se distreaza" pe TikTok si la "Beach, pleaseeee!" Am imbatranit, stiu, sunt un mos expirat, fac 39 la anu'! 👨‍🦳 Vorba aia, viata-i grea, noroc ca-i scurta! 🤗
    3 points
  24. Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!
    3 points
  25. @halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa... Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele! Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura! Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans. Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune? Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol". Really? Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT. In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola. Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz: Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic, va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel: Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna: Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI! N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:
    3 points
  26. Am testat și eu ventilația scaunelor la 40 de grade, cu mașina lăsată în soare, și pot confirma ca nu se mai simte absolut nimic. Când afară erau în jur de 30 de grade, mai avea un efect cât de cât decent, simțeai curentul de aer slab, dar prezent. Din câte am înțeles, ventilația la Superb 4 e bazată doar pe ventilatoare, fără răcire activă cum au unele modele premium. Aerul este tras din cabină, nu dintr-un circuit separat sau răcit. Dacă habitaclul a fost încins în soare, nu are ce aer rece să tragă, cel puțin până când clima nu începe să răcească puternic interiorul. Dacă pornești clima pe Auto Low și o lași să răcească habitaclul câteva minute, ventilația scaunelor începe să își revină ușor, dar tot e departe de a fi eficientă la 40+ grade.
    3 points
  27. Un mic update, datorat schimbării etrierului spate stânga. Am zis să fac o schimbare de culoare, mai puțin spectaculoasă și am ales albastru marin. După curățarea, spălare și degresare, ăsta a fost rezultatul
    3 points
  28. la vag ceasul arata fix 90 pebtru orice temperaturi intre 75 si 110 grade.
    3 points
  29. No , stiam eu ca aici se va ajunge , ne intoarcem la origini Drumuri bune si zile faine tuturor
    3 points
  30. Revin pe subiectul consum pana in Grecia: 8.55 consum la pompa. Rulota de 1400 kg, si golful incarcat. si clima, evident. Reversul medaliei: pe urcari, ajung la temperaturi cam mari. Imi trebuie ceva racitoare in plus (radiator de ulei, sau upgrade termoflot, etc). in urcare, antigelul ajunge la 100.5 grade. uleiul la 145. Bine, daca fac abstractie de informatiile din hypefis (care sunt preluate din grupurile de masura) ceasurile de bord arata ca totul e ok 90 Fix la antigel, fara alte erori. Pun si poze cand reusesc sa am o lingura mai mare de net.
    3 points
  31. si eu am bagat 4L de ulei OE in primii 8.500 KM Acum am cca 11.000 KM...si parca a mai scazut consumul de ulei...dar nu foarte mult! cei de la reprezentanta VW Oradea au spus asa ... scrie in cartea masini ca pana la 1L/1000Km e normal. cei de la VW din Debrecen au spus ca e mult ... si au spus asa: merg la ei sa faca o constatare ca nu am pierderi de ulei...daca nu sunt pierderi de ulei atunci se face schimbul de ulei ... si sa merg dupa cca 1200 KM la ei inapoi...daca se constata ca e asa de mare consumul de ulei atunci NU PLATESC SCHIMBUL DE ULEI ...si se deschide dosar pt fabrica saptamana viitoare ajung din concediu si o sa merg la ei! Recomand pt toti cei din vestul tarii sa mearga la Debrecen - Ungaria ... e altceva fata de cum se comporta cei de la reprezentanta din Oradea! Ai programare la ora 8:00 ...la ora 8:00 vine si iti ia masina si o baga in service...nu ca ...stati sa bem cafeluta...sa vedem ce mai e...si se face ora 9 -9:30.....NUUU...LA DEBRECEN , la ce ora ai programare iti ia masina si o baga inauntru! De prima data cand am mers la ei...fara sa ma cunoasca...te serveste cu cafea...apa...suc Preturi la fel ca si la noi...chiar mai mici uneori ...dar te trateaza cum ar trebui sa te trateze orice reprezentanta...nu isi bate joc de clienti! Am aproape 1 an de cand merg la ei cu mai multe masini...sunt foarte multumit de serviciile lor!
    3 points
  32. Si benzina e mai buna "afara", vorba aia...
    3 points
  33. Am uitat sa specific: dupa "permutarea" de jante si anvelope, am rezerva Santa Monica. 😁
    3 points
  34. Îl reîmprospătează mereu, ce rost are să mai schimbe...
    3 points
  35. Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄 Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕 Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.
    3 points
  36. Un pic de update si la interior. Vreau sa pastrez MFD1 ca look oem si am folosit : - bluetooth pe aux - magazie de CD in torpedou.
    3 points
  37. Raspuns final : GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 Vara 225/40 R18 92 Y XL, cu omologare AO si DOT 2025 (cele standard aveau DOT 2024, sensibil mai ieftine). Diferente intre ele vad la clasa de consum ( B cu omologare, C fara omologare ). Cum a spus si colegul @CristiALF, pret imbatabil cu promotia cashback ( ~400 lei bucata ). Revin cu impresii .
    2 points
  38. Cu banii luati de dauna totala, se poate repara ce ai acolo foarte bine
    2 points
  39. Ne-am întors din concediu si am fost să ridic Broscuța. I-am făcut o revizie la compresorul de aer condiționat, i-a fost schimbată supapa, verificat și completat freon. Am plecat la drum cu ea, totul ok, după fiecare pornire s-a făcut rece in mașină. Mai rămâne să rezolv cu oglinzile...
    2 points
  40. Aici puteți posta toate informațiile legate de campaniile tehnice și rechemările oficiale. Menționați dacă ați primit notificare și ce problemă a fost semnalată. Fiecare detaliu poate fi util și pentru ceilalți posesori. O parte dintre informațiile postate de mine în acest topic sunt preluate din alte surse, forumuri și grupuri, și pot conține erori sau pot să nu fie valabile pentru toate vehiculele. 91SV Data începerii: 02.12.2024 Pentru autovehiculele Superb și Kodiaq dintr-un interval de fabricație limitat, există riscul ca din cauza unor erori de software, să apară următoarele probleme: •Sistemele de asistență nu funcționează corect. •Descărcare sporadică a bateriei. •Sporadic, autovehiculul nu poate fi pornit (demarorul nu învârte). Pentru autovehiculele vizate este necesară o actualizare de soft. Comutator S-ACC (94EW) Data începerii: 22.05.2025 La vehiculele Kodiaq și Superb fabricate la o anumită perioadă de timp, există riscul ca sistemul de control ACC să nu funcționeze atunci când este activat din cauza unei erori în procesul de fabricație. Butonul SET se poate bloca din cauza contaminării cauciucului microîntrerupătorului în timpul procesului de fabricație. Butonul SET de pe maneta ACC trebuie înlocuit la vehiculele afectate. Actualizare S la PV4 (90EE) Data începerii: 23.06.2025 Pentru vehiculele Superb și Kodiaq dintr-o perioadă de producție limitată, există riscul ca următoarele reclamații să apară din cauza erorilor de software: • Mesaje de eroare pot apărea sporadic la pornirea vehiculului. • Descărcarea bateriei de 12V. • Defecțiuni ale sistemelor de asistență. • Defecțiuni la afișarea hărții pe ecran. • Sporadic motorul nu poate fi pornit, demarorul nu se rotește. Pentru vehiculele afectate este necesară actualizarea valorii de referință la PV4 și înlocuirea bateriei de 12V, dacă este necesar. ——————————————— Cam acestea sunt rechemările de care știu până acum. E posibil să mai fi existat încă una, dar momentan nu o mai găsesc. Eu am fost afectat doar de prima rechemare 91SV, pe care am efectuat-o în ianuarie. Puteți verifica dacă există vreo campanie activă pentru VIN-ul vostru pe acest site: https://www.dieteren.be/en/recall Deși nu pare a fi o sursă oficială Skoda, este folosit de mulți utilizatori din străinătate, iar în cazul meu, toate informațiile verificate până acum s-au dovedit corecte. Voi ce informații aveți legat de rechemări? Ați fost afectați de vreuna până acum?
    2 points
  41. Buna seara, Bun pct de vedere de mai sus, cumva știam acest lucru având in vedere ca sunt la al 3lea A2 dar se pare ca am uitat pe traseu... M-am uitat la suspensie cu ocazia asta, brațele sunt cele care ruginesc (cu pivot demontabil) dar sunt in stare buna momentan, nu-mi fac griji. De fapt se pare ca toată troncaneala pe la suspensie a fost doar in capul meu pt ca sursa zgomotelor sunt culisele de la etrier de pe partea stângă. Am luat kituri de reparatie pt ambele părți și mă voi ocupa când se poate. Tocmai m-a anunțat mecanicul meu de suflet ca ia o pauza pana la sf anului și nu sunt ok deloc cu asta, aveam chestii iminente de făcut și la Audi și la Mercedes. In ultima luna am mers mai mult cu Mercedesul dar l-am băgat la garaj iar in weekendul care a trecut am luat A2 la folosit, exceptând zgomotul de la etriere, chiar nu am ce să-i reproșez, AC merge, totul e unde trebuie, consum mic, rugina lipsa, cauciucuri am încă bune - ce sa zic, se tine bine momentan. Deși am zis ca aștept pana la iarna, cred ca data viitoare când ajung la garaj o sa fac schimbul de anvelope și-i pun jantele de aliaj (Pepperpots) pentru cât a a mai rămas din vara, merita și Baby Audi sa fie mai frumușel Urmează o revizie cu ulei și filtre. Revin cu updates. Seara liniștită.
    2 points
  42. La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.
    2 points
  43. @Baxxon , despre DPF - a fost scanat cu o interfata Launch si este inca ok totul O sa studiez cand o sa am timp cum se face cu OBDeleven , din asta am eu , ca sa monitorizez periodic @acidone77 , chiar nu m-am gandit , ma enervez pe motorul de 3 la inceput de an cand creste mereu impozitul si apoi uit Probabil va fi schimbata masina in urmatorii 2-3 ani doar daca ma vor obliga prin ceva legi / taxe / restrictii care sa ma deranjeze In rest nu ma deranjeaza , ca sta afara toata ziua 😎 Masina nu e o prioritate ptr mine , imi stiu lungul nasului si am o varsta la care ma gandesc si cum imi asigur viitorul acolo dupa 65 de ani daca ma ajuta Dumnezeu Desi imi permit , nu as da niciodata mai mult de 20-25k pe o masina , niciodata mai mult de 150k pe o casa si tot asa , tot ce am cumparat masini si apartamente au fost ocazii la pret bun cu banul jos , pana si haine cumpar cand nu am nevoie si doar de calitate , la oferte din alea gen jumate de pret la tot ce e redus Cel mai rentabil e sa cumperi ceva cand nu ai nevoie , altfel platesti si dublu Exemplu prin 2000 cand inca mergea treaba bine pe la mine , eu din dividende un apartament de 4 camere 100mp zona buna si colegul un Megane , au costat la fel
    2 points
  44. nu exista coincidente, doar cauze mai mult ca sigur ca si injectorul ala a "ajutat" la problemele DPF-ului.
    2 points
  45. Pentru ca importatorul Hyundai a facut reduceri destul de OK (intre 4500 si 6000 Euro, in functie de valoarea auto) pentru masinile comandate si ajunse in vama, am profitat de ocazie si am acceptat deja oferta lor, decat sa mai astept dupa o ipotetica Rabla. Din ce am discutat cu ei, au fost destui care au acceptat sa cumpere fara Rabla iar cei ce au renuntat, au primit avansul inapoi.
    2 points
  46. Am mai trecut un itp, totul în regulă, după atâtea schimbării mecanice și estetice, aș zice normal! Am schimbat acum o săptămână oglinzile (cu reglaj electric, cu încălzire, cu puddle lights) cu unele cu pliere electrică și restul opțiunilor enumerate. Motivul a fost că fiică-mea cu ceva timp in urmă a agățat oglinda șoferului și s-a spart rama aia neagra din interior. Prima problemă: pe oglinzile noi nu am putut monta semnalizările dinamice, pur si simplu nu incap... Am renunțat la ele si am pus puddle lights-urile pe led in locul celor cu becuri, am montat oglinzile la locul lor si am conectat mufele la loc. A doua problema: calculatoarele vechi de pe usi erau Gen2 iar cele noi Gen3. Am verificat si repinat conform schemelor pentru Gen3 (ciudat că pe mufa de 32 pini era ca in schema Gen3, mai puțin 1 pin, la fel si la mufa de 20 pini). Apoi am facut o probă după reconectare si reglajul oglinzilor stânga și dreapta a funcționat. Am luat contactul, am conectat si restul mufele de pe uși si am mai testat o dată: nimic! În plus in poziția de rabatare, oglinzile se deschid, iar in R/L/0 se pliază. Reglajul electric nu funcționează, iar puddle lights nu funcționează de asemenea. Am rămas cu această eroare Problema este explicată si aici, dacă aveți idei de ce să mai încerc, vă rog să postați acolo sau PM. Săptămâna viitoare fiind acasă o să mă apuc de desfăcut si de aprofundat și împreună cu sprijinul vostru poate îi dau de cap!
    2 points
  47. In pregatirea pentru sezonul calduros, am decisa sa imi pun folii pe spate. Motivul principal pentru care mi-am pus este legat de protectia solara/UV. Ma mai gandesc daca sa pun si pe fata un Air 80/90 Blue...
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!