Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 21.11.2024 în toate secţiunile
-
Avand in vedere ca in toamna asta am incheiat doua capitole (topic-uri) descrise aici pe vwforum (“My Brown Beast” si “My Grey Beast”) am plecat in cautari spre un nou capitol (obligatoriu de data asta cu transmisie automata). Initial am cautat tot un diesel de 2.0 sperand la un GTD dar optiunile erau foarte putine si foarte scumpe. Profitand de programul Casa verde 2024 si avand in vedere ca este o masina de daily-drive cu care fac treburile zilnice (serviciu/casa/cumparaturi) am zis sa-mi orientez cautarile spre un hibrid. Dupa ceva documentare am stabilit ca cel mai ok pentru mine ar fi un plug-in asa ca am facut lista de must-have (IQ Light, Keyless Entry/Go, Oglinzi pliabile, Proiectoare ceata) si am plecat in cautari pe mobile.de pentru un Golf 8 de maxim 2 ani vechime. Vizual golful 8 Style/Life nu ma atrage deloc cu acele dungi colorate pe bara asa ca am mers in cautari doar pe GTE si rezultatul este mai jos. Va prezint capitolul „My White Beast” , un Golf 8 GTE Plug-In Hybrid (DGEA 245CP (150 termici + 95 electrici)) fabricatie 09.2022 cu garantie full pana in 09.2027 sau 100.000km si garantie pe baterie pana in 09.2030 sau 165.000km, achizitionata la 45.000km din reprezentanta. Din pacate din lista de must-have nu are proiectoarele de ceata dar am renuntat in detrimentul altor optionale care mi-au luat ochii. Dotari: - Side /sign / line / front / fatigue / travel / emergency break / collision assists - Adaptive cruise control - Matrix LED IQ Light - Lumini vreme rea - Lumini curtoazie sub oglinzi si in cele 4 manere exterioare - Webasto ThermoTop cu telecomanda - Volan incalzit - Scaune fata + spate incalzire - PLA + Camera spate - Keyless entry/go - Oglinzi pliabile electric - Alarma cu monitorizare interior si senzor anti-tractare - Carlig tractare electric - Winter premium pack (era trecut in anunt dar nu am inteles exact la ce se refera 😊 ) - Black Style pachet (jante, oglinzi si plafonul interior in culoarea neagra) - Navigatie Discover Media cu WeConnect Plus - E-Sound - Radio DAB + Internet Radio (dar care e posibil sa nu fie functional in RO) - Mai erau insirate in anunt (Bussiness premium packet, Konfort packet, etc) dar inca nu am inteles la ce fac referire nici astea Pentru ca nu avea cauciucuri de iarna am echipat-o eu cu un set de jante Dijon pe 17” (vopsite negru lucios) cu cauciucuri Bridgestone Blizzak LM005 RunFlat si un set de presuri de cauciuc OEM. Toti senzorii si sistemele de asistenta si farurile costa enorm asa ca am „dotat-o” rapid si cu o asigurare full casco la Allianz. Masina a venit cu jante pe 18” cu cauciucuri de vara Bridgestone DOT 2024 si o revizie de filtre si ulei efectuata la 39.000km deci la capitoul asta stau linistit o perioada. Ca si lipsuri pana la „e full boss” 😊 cred ca ar mai fi trapa, head-up displayul, tapiterie piele nappa cu ventilatie in scaunele fata si proiectoarele de ceata (acele leduri albe tip fagure in grila fata). Din ce am discutat cu AlBundy ar fi destul de greu si costisitor de facut un retrofit OEM la acele proiectoare iar pentru ca masina este si in garantie momentan am renuntat la idee si m-am impacat cu gandul ca nu le are 😁 Nu stiu cum se face dar la doua saptamani dupa ce a intrat in posesia mea ambele modele proiectate de luminile de sub oglinzile exterioare s-au deteriorat (am citit pe aici pe forum ca este un defect comun si foarte des intalnit). Am programare pe 17.01 pentru constatare si remediere pe garantie (sper 😁). Check IT Out9 points
-
Si a aparut si prima problema tehnica. In timp ce mergeam, mi se aprinde senzor si ma anunta sa verific lichidul de racire. Trag pe dreapta, deschid capota, lichidul de racire era sub nivel cu vreo 2-3 degete. In zona curelei de accesorii, pe scutul de jos, se vedea cum picura. Marfa. Ii pun noste apa distiloata din benzinarie si ma indrept spre service. Acu astept sa vad despre ce e vorba. E frustrant ca se intampla asta cu o masina noua si e si mai frustrant ca aveam planuri de calatorii pentru sarbatori, iar daca necesita vreo piesa de schimb pot sa imi iau adio de la acele planuri. Daca citesti postarea, tine-mi pumnii8 points
-
8 points
-
Cand am aflat de lansarea Kodiaq PHEV, dupa o scurta prezentare facuta sotiei si o lista pro/contra, ne-am hotarat sa schimbam masina. Am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, am vrut sa primesc actualizarile de software "necesare" din prima, la livrare . Cand am mers sa dau comanda, exista o promotie pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele Cognac in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline, plus lipsa ventilatiei a inclinat balanta pentru Selection cu multe optiuni. Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o. Kodiaq Selection PHEV Moon White Selection plus ceva dotari $H3 ***CleverBonus Noul Kodiaq*** EV3 Cablu de incarcare MODE 2 (max 10A) 76H Cablu de incarcare MODE 3 (max. 32A) PI3 Design Interior SUITE COGNAC 1SK Elemente suplimentare protectie sasiu PJ1 Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu PA2 Pachet Acoustic & Sunset PAB Pachet Assisted Drive Plus WCD Pachet Convenience Plus Clima PLB Pachet Light and View Plus PPP Pachet Performance PFA Pachet Simply Clever Family PTA Pachet Technology 13" PWD Pachet Winter Sport 4GW Parbriz incalzit YOZ Servicii Online SKODA Remote Access - 3 ani Infotainment Online - 3 ani Pe scurt, masina se conduce usor, iar mersul full electric e senzational. Cum am luat-o, am mers sa ii montez anvelopele de iarna. Prima poza, in curtea Brady: Status actual: O mare parte din consumul bateriei a fost "butonarea" infotainmentului vreo 2h adunate in stationare, cu motorul (electric) pornit. Revin cu mai multe impresii si poze.7 points
-
credeam ca e topicul "gagica mea", apoi mi-am pus lentilele de contact si am vazut ca e "masina mea".7 points
-
Niste cadre din camping: Happy wife, happy life! 😄 Harta campingului: 2 poze din aer "dupa" net: Decenta si "balta" din camping: @cristi511Quote: "cum ma sa te duci cu "bentleyu" la camping?!??! cum ma?!!?! This is the most ROMANIAN thing of them all! by far!!! Uite-asa! Mai erau d-astia cu Bentley la camping, chiar si decapotabile, (am facut poza si la un Ferrari Roma, vezi pe paginile precedente, din 10 masini, una era Porsche) era si un Mulsanne, ba am vazut chiar si un Bentayga cu numere de Swiss care tragea o rulota dupa el, parca totusi, acum nu mai e asa de "Romanian" Francezii si elvetienii astia, niste cocalari! La fel si eu, imi asum, ce sa fac! 😄 Seara, la cina, muzica live, peste🐟 si "gongi" din mare🦐🦀, mai un rose🍷 si un trabuc la "cosmelie" pe terasa intre pinii de Alep si palmieri, apoi nani si maine de la capat, ce sa zic, rau n-a fost, intrebati-l pe BALOO🐻! To be continued...6 points
-
Sa acord putina atentie si comentatorilor, ca urmaritori vad ca sunt multi: Fugi si mai ia seminte, ca mai urmeaza postari! 😉 Locurile de parcare nu sunt mici, dupa cum se vede si in poza, incap si Rollsuri si Bentleyuri, ba chiar si supercaruri (care sunt foarte late). Parcarile etajate au accesul foarte stramt, spiralele de acces sunt la limita, trebuie sa fii SOFER cu o masina mare sa nu freci peretii, in Monaco am avut ceva emotii. Nu stiu cum au intrat unii cu Rollsu' p-acolo, tin minte ca intr-o parcare etajata de langa Casino, in 3 etaje cat am cautat un loc de parcare, am numarat 8 Rollsuri Phantom, "d-alea MARI"! Cum naiba au intrat in garaj, nu stiu! 😄 Era necivilzat cand ai fost tu? 😄 Mosul legat la oxigen putea sa stea si cu nepoata, nora etc, daca ma intrebi pe mine, daca era gagica lui, ce sa zic TARE, bravo lui! Exact ce spuneam, acolo nimeni nu are treaba cu nimeni, doar romanii sunt "carcotasi"! "Pulimea", ca sa citez exprimarea ta "civilizata" e de fapt 99% din populatia globului, ultima data cand am verificat, doar 1% isi permitea un iaht. Milionarii vor sa se impresioneze intre ei, cine o are MAI MARE, crezi ca ii mai intereseaza ca se uita "sarakii" de pe margine la ei? 😄 Viano/Vito alea negre (van) sunt taxiuri, am luat si eu unul la un moment dat din port, sa ma duca la cazare, bausem cam mult. Sunt disponibile oricui, le poti lua de pe strada. Ipocrizia, din punctul meu de vedere, e sa te prefaci ca esti sarac, atunci cand esti bogat si invers! 😉 @cristi511 "Eu am ajuns prin zona inainte de social media si sa zicem ca nici atunci nu m-a impresionat prea tare. Dar ce-i drept eram si mult prea tanar ca observ evidenta. In plus mi-au placut inca de atunci masinile si yachturile + eleganta unora. Dar, pe de alta parte, in la vegas nu te duci pentru cultura, nu? " Depinde ce si cum ai vizitat, ce activitati ai facut si cat ai stat. Daca ai stat ca skodamen 3-4 ore, nu stiu la ce puteai sa te astepti. E adevarat ca tine si de gusturi, fiecare e impresionat de lucruri si experiente diferite! Ai dreptate, In "la vegas" (ca sa te citez) nu te duci pentru cultura, am fost si eu in 2010 pentru o luna in America, sa am timp sa vizitez ambele coaste (Pacific/Atlantic) si sa experimentez tot ce mi-am propus, tot inainte de "perioada" instagram. Si eu eram tinerel pe vremea aia, totusi, m-a impresionat sa zbor cu 747 timp de 12 ore, sa vizitez Grand Canyon cu elicopterul, sa conduc un SUV american V8 pe autostrazile lor cu 5-6-8 benzi pe sens si sa fac cursuri de pilotaj pe circuit cu Ferrari, Lamborghini, Porsche etc. LAS VEGAS este un Disneyland pentru adulti. Repet, depinde foarte mult unde mergi si ce experiente ai! In acelasi timp Vegasul ofera si mult chici, turnul Eiffel replica, Venetia replica, aglomerari de cladiri inalte, mancare proasta (junkfood, fastfood de proasta calitate) dar ofera si opulenta, hoteluri si restaurante de top, casinouri de top si distractie cat cuprinde. Va trebui sa ma crezi pe cuvant, pe vremea aia nu eram insurat! 😄 Atasez niste poze din arhiva proprie, facute pe vremea aia cu un Nokia N96, considerat TOP pe "photo"! Cred ca in prezent faci poze mai calitative cu cel mai ieftin smartphone. 😄 Am foarte multe poze, dar nu vreau sa "poluez". Am inchiriat un Suburban nou (avea 2000 mile masina cu motor de 6.0 V8) pentru a vizita tara: In Vegas am stat la Venetian: Nu mai stiu la ce etaj era piscina asta, cu gradina exterioara, in cadrul aceluiasi hotel: Plimbari cu gondola pe canalele din interior hotelului: Trebuia sa bag la pacanele si ruleta la Caesar's Palace si la Bellagio, insa prioritar pentru mine a fost BlackJack si sa bifez un Texas Hold 'em cu niste prieteni: Dragut si Bellagio: Le-am rupt "fashu" pe circuit la nenorocitele astea, BTW, cu 3 dintre ele am reusit sa trec de 180.............de MILE/ORA: Grand Canyon Chopper Ride: Nici eu nu mai sunt impresionat usor in momentul de fata, am o varsta si am umblat un pic in lumea asta, insa ma bucur de experiente noi si apreciez orice e frumos! Mai mult decat atat, nu sunt hater! ☺️ Toate bune! 🤗6 points
-
Salutare tuturor si bine v-am gasit! Sunt (sau mai corect spus, voi fi) proprietarul unui Golf 8 GTI. Tocmai ce am primit astazi telefon de la agentul de vanzari sa imi spuna ca masina este pe drum si urmeaza sa imi fie predata in curand, pana in sarbatori. Pana acum asteptarea a fost cum a fost, dar dupa acest telefon, am devenit de-a dreptul nerabdator. Masina este un Golf 8 GTI, versiunea standard, nu Clubsport. Are un motor de 2l TSI, ce produce 265 CP si un cuplu de 370 (sper ca imi aduc bine aminte). Fiind un GTI, masina era destul de dotata in standard, astfel ca eu am adaugat numai 3 dotari suplimentare: - Pachetul piele - care include tapiterie de piele, scaun cu reglare electrica pentru sofer, scaunele fata sunt incalzite si ventilate, usile sunt captusite cu piele in loc de materialul acela de tipul alcantara (asta vine in standard pe GTI) - Sistem audio Harman Kardon - Suspensie adaptiva O sa revin cu poze cand ajunge masina si cu primele impresii, pentru ca din pacate test drive nu am putut sa fac decat cu versiuni standard, asa ca ceea ce am condus la test drive a fost un Golf 1.5 eTsi. Pe langa subiect, tin sa precizez ca am fost placut impresionat de cum ruleaza acel motor 1.5 eTsi, este foarte agil si consumul este ceva fantastic, efectiv mie mi-a consumat ca un diesel. Am mers prin Bucuresti si in afara, pe centura, pe autostrada, apoi iar prin Bucuresti si m-am intors cu un consum de 5.7, in conditiile in care era test drive si nu am menajat-o, deci nu am mers la consum. Dupa acel test drive, eram destul de hotarat sa achizitionez acea versiune, in echipare R Line. Totusi, cand am inceput documentarea despre motorizare, am vazut ca au existat tot felul de probleme cu motorizarea eTsi si, stiind cum se comporta grupul VAG atunci cand exista defecte din fabrica, am zis ca mai bine sa iau o motorizare testata si cunoscuta de mai multa vreme. Asa ca primul gand a fost sa merg pe versiunea diesel. Din pacate, in Romania, nu exista posibilitatea sa iei motor diesel in echipare R Line, iar versiunile standard ale Golf-ului 8 nu imi placeau, nici la interior, nici la exterior. Nu vreau sa se simta cineva jignit de aici, pur si simplu mie imi dadeau un aer de masini de flota. Asa ca am refacut calculele, am negociat cu dealerul si am decis sa merg pe versiunea GTI. Cu toate reducerile si cu dotarile mentionate mai sus incluse, pretul cu TVA a fost de 39.500 (500 si ceva parca, dar irelevant). Odata cu scaderea a 50% din TVA, masina fiind achizitionata pe firma, pretul a fost de aproximativ 35.700 EUR. Nu stiu cum vi se pare voua, dar in conditiile actuale, in care orice masina decenta costa simtitor peste 20k EUR, un GTI la 35k mi se pare o afacere super buna, avand in vedere ca primesti un motor fiabil si utilizat la scara larga in grupul VAG, precum si faptul ca masina este foarte potenta si fun to drive, dar in acelasi timp suficient de practica astfel incat sa poata fi folosita ca daily car fara probleme. Revin cu poze si impresii dupa livrare. Daca aveti orice curiozitati, feel free!5 points
-
5 points
-
Eu consider ca daca ai cumparat Porsche totul trebuie sa functioneze ireprosabil , mecanic si electric / electronic indiferent ce model este Nu conteaza ca un soft e mai vechi decat altul de la chinezi , trebuie sa fie totul stabil si fara erori daca nu exista ceva care sa cauzeze aceste erori Sincer nu pot sa cred cand citesc texte din astea " da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate " Cati dintre colegi au masini ieftine cu 300k de 10~15 ani si la care nu a aparut niciodata o asemenea eroare ? E doar un exemplu Nu mai exista o minima calitate ptr produse de top platite cu bani pe masura ? Eu inteleg ca masina asta iti ofera senzatii dar scuze , obligatoriu trebuie sa iti ofere si liniste , relaxare , nu nervi Asa ajungem ca aia care lovesc telecomanda tv de pat cand nu mai merge si apoi iar mai merge 4 zile Nu sunt respectati banii incasati pe asemenea masina Parerea mea5 points
-
Azi le-am spălat pe amândouă, profitând de cele 13°C de afară. Cu Broski nu am apucat să fac poze, ca a venit fiică-mea și a plecat cu ea imediat după ce am sters-o, ca să o citez "Ce frumoasă e Broski spălată!" După ce am spălat și Tiguanul, am schimbat capacele de la oglinzi. Mi-am comandat alt set, întrucât mi se părea că nu stăteau foarte bine și ieșeau destul de ușor, in special cel din dreapta. Acum s-a mai liniștit putin "păsărica". 😁4 points
-
4 points
-
Si eu asa am avut impresia inainte sa trec printro reprezentanta. Insa handlerul care mi-a vandut masina mi-a zis: tu crezi ca la dealer primesti cel mai bun service? Nici pe departe. Doar la service specializat pe porsche care doar de sdtea repara, nu reprezentanta. Asta era in Germania. La aia din representanta angajați simpli li se rupe de masina ta de vis. Li se rupe maxim, mai ales la noi. E rulaj mare, nu prea apuca sa aiba experienta. Mecanicii/expertii adevărați nj stau pe salariile lor de mizerie. Probabil unul bun face salarul alora intro zi buna pe cont propriu in garajul lui de acasa. Cu forme legale sau nu e alta chestie. Si inteleg si costurile unei reprezentante, ca trebuie legal sa aiba multe aparate si scule,licențe, calibrari pt a putea emite facturi cu lucrari pe bune, nu la coltu' blocului la negru. Insa realitatea e ca asta nu se reflecta in calitatea executiei.4 points
-
4 points
-
În primul rând, e nașpa că ai pățit-o când voiai să pleci în concediu, dar e bine decât dacă erai în Grecia în concediu! În al doilea rând, te înțeleg perfect, pentru că se pare că ești la fel de ”nebun”, dar și răbdător, ca mine, preferând să continue cheltuiala, timpul pierdut și nervii făcuți, cu speranța că în final se va rezolva totul și te vei bucura de mașinuță așa cum vrei. Și eu am tot sperat înlocuind 3 perechi de faruri xenon, 2 perechi de controlere afs de pe far, 4 calculatoare AFS, nspe pagini citite și codări încercate, ca după 5 ani și 8 luni să descoperim că firul 2 e inversat cu firul 4 în cablajul de la senzorul de autoleveling ... sau schimbi ambreiajul si nu mai afișează camera și senzorii pe display și nu mai ai nici conexiune bluetooth !? În al treilea rând, te înțeleg cu cheltuiala (nu știu dacă și ție soția îți spune ”iar bagi bani în mașină?” - am 6.100 de lei băgați în Golfuleț, în condițiile în care piesele respective ar fi trebuit să fie ok, fiind schimbate sau curățate). În al patrulea rând, bine că n-ai trei de îngrijit, ca mine, pentru că și posibilitatea apariției ”ghinionului” era mai mare! În al cincilea și ultimul rând, bine că ești sănătos și tu și familia. Bani mai facem, fiarele le îndreptăm, piesele le schimbăm. Când o să dăm ”cu subsemnatul” acolo sus, unde sper să ajungem, nu o să ne pară rău că nu am făcut sau încercat și asta,important în viață este să nu te dai bătut! Îți urez să fi spart ghinioanele și să te bucuri de mulți km fără încidente!4 points
-
Ce usor deviaza discutiile de la masini foarte second hand la yacht-uri de milioane 😂4 points
-
Aventuri nu gluma... mai aveam ceva seminte de la topicul lui @corad0, dar le-am terminat aici Esti de admirat cata ambitie si cat nervi ai Poate n-ar strica sa-ti faci niste calcule de un utilaj mai nou? Totodata, nu puteai merge in Grecia cu masina de firma?4 points
-
Buna, de curand sunt noul proprietar al unui Golf 7.5 R, am facut trecerea de la un Golf 6 2.0 TDI, de mult tot cautam cu ce masina sa o schimb si am ajuns la concluzia ca tot un golf ar fi potrivit sa cuprinda toate caracteristicile ce le doream la noua masina, cautarea a fost destul de lunga pana am gasit masina care sa ma multumeasca aproape de 100%! Sa va dau si cateva detalii ca si an masina este 2019 iar km 24100, a fost adusa din Germania pe platforma ! As vrea sa va cer cateva sfaturi, ca si mentenanta este total diferita fata de golful meu vechi... de asta am zis sa intreb la alti posesori cu experienta in a detine asa masina: 1) Daca mi-ar putea spune cineva care sunt intervale de schimburi la tot ce cuprinde mentenanta de service, ulei motor, filtre combustibil, aer, polen, cutie automata, (grup fata, spate asta nu stiu exact la ce se refera ca mai vazusem scris pe undeva) sistem haldex, lichid frane, bujii. 2) Chiar si alte recomandari sunt binevenite ca sunt nou in a detine o masina sportiva in adevaratul sens !! Am sa va atasez aici si cateva poze cu masinuta mea !!3 points
-
După fix 5 luni am recepționat astăzi masina. Am mers doar 50 km și totul pare sa fie ok, sunt mulțumit și incantat. Mai am de studiat VK, deși am citit în carte nu am reușit sa setez sa vad km totali parcursi în partea de jos a cadranul din dreapta...mai caut. Este diferența între cea de 150 cp manuala condusa și aceasta de 115 cp, nu am forțat o încă,încerc sa o menajez macar 1000 km dar se simte diferenta de cp/nm. Cutia dsg ajuta la confort pt bucuresti...am făcut 50 km azi în 4 ore aprox 😀 Nu este standard keiless entry pe varianta selection deși asa am crezut. Farurile au făcut condens încă de astăzi PS: este varianta selection 1.5 tsi dsg 115 cp, doar blue race și pachet crom.3 points
-
Inmatricularea NU este obligatorie in 30 de zile de la dobandire. Doar declararea la taxe si impozite locale. Conform Ord. 14/2017 Art. 11 alin 4, transcrierea dreptului de proprietate (adica inmatricularea pe numele tau) are termen max 90 de zile de la dobandirea dreptului de proprietate. De altfel, autorizatia mea provizorie de circulatie are valabilitate 90 de zile 😁3 points
-
Cand nu esti in situatia de a-ti permite 2 3 4 masini iar 1 trebuie sa iti satisfaca toate nevoile, plus faptul ca mai mult sau mai putin ti se baga pe gat cacatu asta cu energie verde/salvam planeta daca NU ne mai miscam asa mult, faci comparatiile astea. D-aia suntem unde suntem acum, ca niste idioti au impins niste limitari ce n-au adus nimic bun si n-au fost contrabalansate de beneficii reale. Ps: 15kwh e in zona de "castig la loto sigur azi" a optimismului. Mai degraba un 20-24kwh e aproape de realitate.3 points
-
Ma tot uit sa inteleg , dar jantele par din alt film , nu se potrivesc cu aspectul elegant a masinii3 points
-
Am dat comanda pt Superb L&K 4x4 2.0 TSI, 265 cp. Culoare e Pebble gray. Interior cognac si jantele standard pe 18. Ca optionale, am pus tot, cu exceptia carligului si family pack. Termen de livrare 8-10 saptamani3 points
-
Guys, nu va certati. Am masina la schimb, si inca ce masina, nu ma ploua, nu ma ninge, am cu ce duce copiii la gradinita. Important e sa iasa bara aia cum trebuie.3 points
-
Salut, Observ ca a fost sters postul meu...Ii multumeam pt poze si apoi glumeam ca este cocalar...Daca cineva se obosea sa citeasca posturile de mai sus, ar fi inteles ca doar glumeam si ca de fapt eram ironic la adresa altor membri, il stimez pe Corado si sper sa si el a inteles acest lucru. Daca nu a inteles ,atunci sper ca o faci acum, prietene. In rest, nici nu stiu ce sa mai zic, stergem ,aprobam... Seara linistita.3 points
-
3 points
-
3 points
-
E frig afara, sa mai incalzim putin atmosfera cu plimbarile de pe Coasta de Azur din vara asta! ☀️ Desi cazarea o aveam langa plaja faimoasa Pampelonne din Saint Tropez, am decis sa ne plimbam si sa vizitam si alte plaje, ca doar de aia l-am luat si pe Baloo 🐻 in vacanta! Golful Saint Tropez are niste plaje superbe, era aproape, aproximativ 25 km (30 min cu masina). Da asemenea, daca "iei la volan" "Coasta Azurie" gasesti plaje, porturi pescaresti, restaurante si locatii "desprinse" parca din brosurile celor mai extravagante agentii de turism, de la Sainte-Maxime spre est, Cannes, Juan-Les-Pins, Antibes, apoi spre Nisa, Villefranche-sur-Mer, locatii in care s-au filmat o gramada de filme, din ce imi aduc aminte, James Bond, The Gendarme of Saint-Tropez cu Louis de Funes, Johnny English, cu "MR BEAN" (Rowan Atkinson), Killers (Ashton Kutcher si Katherine Heigl), Ronin (Robert DeNiro) etc. Saint-Jean-Cap-Ferrat "detine" cele mai scumpe proprietati de pe glob, unde multi oligarhi au multe "casute", pana si familia Rotschild si presedintele Rusiei! ❤️ Eze este un satuc situat pe stanci, care ofera un farmec aparte, o gradina exotica si un "view de milioane"! Despre Monaco si Cap Ferrat o sa vorbim in alta postare. Nu o sa atasez poze din toate locatiile vizitate acum, oricum "doar" niste poze nu pot reda frumusetea locului si nici experienta, insa incerc sa va ofer "just a taste", atasez unele poze, standard din telefonu' meu, mai "de saraki" (Samsung A55), altele cu filtre din telefonu' lu nevastamea, ceva "Aifon Roz", ea are rabdare sa le editeze, aduce si o paine in casa din ceva pagini de social media pe care le are in administrare, in fine, nu o laud dar apreciez. Cica vrea sa isi ia ceva aparat foto profi si sa se reprofileze cu totul, sa "traiasca" doar din fotografie, ea fiind cadru didactic. Dar hey, daca imi umple frigideru' cu bere, ce sa zic, o sustin, Doamne-ajuta! 😄 Recomand soseaua virajata care "merge" paralel cu Mediterana, nu autostrada (deoarece nu o sa vedeti nimic) drumul "vechi" ofera o experienta la volan DE TOP, pe o parte, stanca+munte, pe cealalta parte, prapastie si MARE, soseaua traverseaza tuneluri, zone cu vegetatie exotica, palmieri, etc. Nu e de mirare ca vedeam supercaruri cu numere de inmatriculare din toata Europa, grupuri de motociclisti, multe masini deosebite, de "pasionati", rulote, masini decapotabile, HOT-Hatch-uri, oameni care apreciau condusul si peisajul oferit. ❤️ Boon, sa revenim la plajele din Golful Saint Tropez, la unele gaseai parcare gratis, asta daca aveai norocul sa iasa cineva fix in momentul in care ajungeai, la altele, tot pe "privatelea" 15-20 de euro/zi. Il lasam pe Baloo, la bronzat, ne luam bagajelul si plecam la plaja: Bordul si pielea protejate: Fraierii carau bagaje: Nevastamea ar fi vrut poze din 20 in 20 de metri, dar eu cu geanta frigorifica, "merinde", umbrele, scaune de plaja pe umeri si "salahoreala" in 33 de grade era sa cedez, am exclamat niste termeni mai poPULAri si am fost lasat in pace! 😄 M-am calmat ulterior "afumand" palmierii, la umbra: Cam asa arata plaja privata a unui camping din Golful Saint Tropez: La "camping", vorba aia, "la saraki" : Sotia a citit in mare parte a timpului, deci am avut parte de liniste: "ZA VIEW" : Era cald, hidratarea era necesara, geanta frigo textila si-a facut treaba cu brio: Am avut un apartament la Navodari, unde mergeam "gratis" cate o luna vara la plaja, e frumos si la Mamaia, in mucuri de tigara, manele+clubareala si "basini", nu contest, parca un pic mi-a fost dor de acele momente....mmm...🤔..mmm...NU, MiNT! Nu mi-a fost dor: Mergi 100 de metri in larg si apa e tot pana la genunchi: "Buna" apa, nimic de zis: Va urma! ☺️3 points
-
Bun, incerc sa mai fac cateva clarificari. Stim cu totii cum sunt drumurile in RO, mai ales in sezonul rece. E nevoie de ceva curaj sa mergi cu 20 inch+ pe la noi si vara, dar mai ales iarna. Asadar, calculele au fost simple, 22 inch pe iarna am exclus din start si nu reprezinta o varianta pentru mine nici la nivel teoretic. Prin urmare nu imi ramane decat varianta de 21 inch. Din moment ce am vrut un look cat mai curat OEM si ceva care sa se potriveasca fara distantiere, alte prezoane etc. nu am avut decat un singur model la dispozitie. Greseala pe care am facut-o si mi-o asum acum, este ca nici prin cap nu mi-a trecut ca jantele astea exista pe dimensiunea de 21 inch, cu doua J-uri diferite. Mai exact, ce ofera Audi ca solutie oficiala de iarna pentru RS6 si ce am luat eu sunt 8.5j (cu cauciucuri 245/40). Ce vine stock pe RS6 pe 21 inch, daca nu se opteaza pentru 22, sunt 10.5j (cu cauciucuri 275/35). Cele 10.5J nu se gasesc decat SH, la un pret deloc mic si de multe ori sunt cu semne de utilizare. Parca nu imi vine sa dau o gramada de bani sa pun jante deja julite pe o masina nou nouta. Asa arata cele 8,5J pe masina, la fel ca la mine: https://www.youtube.com/watch?v=Xhif8jolmPw Asa arata cele 10.5J pe masina: https://youtu.be/jm3l0i1dIUQ?t=58 Diferenta e vizibila in bine cu 10,5J, dar nu e de la cer la pamant si nu se apropie nicidecum de aspectul oferit de cele de 22 inch de vara. Ca idee, la RSQ3 pe iarna, am fix acelasi model in 10 spite, dar pe 20 inch. Pe vara, am tot 20 inch, specificatii identice, dar ceva mai frumos diamond cut. Cum le pun pe cele de iarna, masina devine instant mai putin atragatoare. It is what it is, trebuie sa existe si o latura practica a masinii in sezonul rece, niste jante mai simple care sa tina la solutiile de pe drumuri etc. Nici eu nu am avut problema asta in trecut, cand pe masini aveam 17/18/19 inch, variante erau pe toate drumurile. Dar cum urci peste 20/21 inch deja alegerile sunt cam facute pentru tine, daca urmaresti aspect OEM si compatibilitate... "Multumesc de intelegere" 😅3 points
-
Etrieri - episodul 2. Din motive logistice abia weekendul ce a trecut. Surpinzator, pe dreapta lucruruile mai ok fata de stanga - inclusiv cablul de frana de mana este intact (pe stanga nu o mai duce mult) Poza cu etrierul vechi - cei cu ochiul format o sa vada un detaliu "dragut" (not!) pe care l-am descoperit de ceva vreme, unul din motivele pentru care am mers pe etrieri noi mai degraba decat reconditionare La stanga va trebui totusi sa curat si regresez glisierele - pareau ok la mana, insa agata putin. La drepta am facut operatiune si merg "ca unse"3 points
-
3 points
-
Viitorul energetic suna bine … e la mana lui Dumnezeu …poate bate vantul ,ploua …. https://m.dcnews.ro/suntem-la-mana-lui-dumnezeu-in-energie-am-facut-tot-ce-ni-s-a-cerut-in-ue-iar-astazi-suntem-dependenti-de-importuri-cum-am-ajuns-sa-avem-pret-dublu-fata-de-austria_978242.html “Avem un preț dublu față de Austria, de exemplu” ”Este de vreo 3 ori mai mare decât în Statele Unite, decât în China și alte piețe în care noi concurăm.” “Anul trecut a fost un an deosebit de bun pentru sectorul energetic. Pur și simplu, am fost norocoși. Am avut o producție hidro mare, a plouat mult, a bătut vântul. Deci, suntem la mâna lui Dumnezeu și în sectorul energetic”3 points
-
In prag de iarna am facut si mutarea cu jante negre😁, am ezitat atunci cand am revopsit jantele masinii acum 2 ani, m-am gandit ca 18 facute negre vor parea mai mici asa ca acum am sarit la 19 lugano. Reconditionate si acestea de fostul proprietar, anvelope kumho noi montate primavara aceasta. Eram putin speriat de cum se va simti masina dar mare diferenta fata de cele pe 18 nu este. Atentie ca de obicei la gropi si diverse dar asta era valabil si inainte. Cu alte cuvine baba la frumusete sufera🤣(au ramas discurile mici din pacate). Ma gandesc ca trebuie sa pun anvelopele de iarna cu jante pe 17 dar mai amanam momentan momentul.3 points
-
Razi tu @acidone77, da' in UK semintele au acelasi pret ca arahidele in coaja/fisticul! Produse "da lux"! 😄 Daca mai adaugi si transportul de livrare, iti faci o idee! 😄 @halamadridE doar o masina "foarte second hand" din concluzia colegului de mai sus. Nu se tine cont ca, vorba aia, "another man's trash is another man's treasure", oricum cand vine vorba de masini, multi vad, putini cunosc. Trebuia sa imi iau o Skoda noua, cred ca eram mai apreciat! Ba chiar am luat in calcul varianta unei Skoda RS break albastra DSG cand am luat GTI-ul nou in 2010, costau la fel in varianta full, vreo 35 000 eur. 🙄 Sarumana' pentru aprecieri, deja s-a luat coloratu' "dupa" pozele alea, au vreo 15 ani, rezolutie de NOKIA. "What happens in Vegas, stays in Vegas!" Ar trebui sa merg sa ma spovedesc! 😄 @haroPe Dealu' Negru mi-a recomandat @tavitarain coloana, fumu' ala de mici combinat cu mirosu' de ambreiaj ars face toti banii!🤭 Imi aduc aminte Valea Prahovei, cand faceam 8 ore de la Brasov la Bucuresti pe DN1 duminica la intoarcere pentru o iesire de weekend, la munte cica, desi stateam cateva ore intr-o carciuma, flamand, cu nervi, asteptand sa ma bage in seama un chelner, apoi dormeam la un hotel cu suprapret pentru conditiile oferite, iar ziua urmatoare plecam de dimineata, cu stres pentru a ajunge seara in capitala cu par alb si alti nervi intinsi la maxim + 17 regenerari la DPF! 🤬 Luni incepeam munca si eram mai stresat si mai obosit decat plecasem cica sa ma "relaxez", ce vremuri! 🤗 O sa ziceti, "da dar mancarea romaneasca este TOP! Nu gasesti asta in tari straine!" Corect, va voi da dreptate, sunt un gurmand si ador mancarea romaneasca, insa weekendul trecut am zburat la Bucuresti cu Ryan, 3 ore durata zborului, 140 de lire dus/intors, am facut la socrii o fasole cu ciolan la ceaun, niste gratare "corecte" stropite cu shpritz din belsug timp de 2 zile, apoi in 3 ore am zburat inapoi in UK. M-ar fi costat mai mult motorina, o noapte de cazare si o "iesire" la Sergiana pentru un weekend in Brasov decat sa vin din UK in RO. 🤗 In 8 ore, din nordul Angliei, dupa 540 km de autostrada, treceam cu feribotul Canalul Manecii in Franta si mai "bagam" vreo 200 km de autostrada! (acelasi timp petrecut in masina, fara stres si fara sa ma simt obosit) 😄3 points
-
Va salut! Nu aveam vibratii sau admisia infundata dar aveam un tacanit de injectoare la rece si am banuit ca ar putea fi saibele de foc. O alta cauza ar putea fi pompa Petrom de unde am alimentat in mod constant in ultimele 3-4 luni cu motorina standard. Mi-am comandat saibele de foc, o-ringuri, suruburile OE si l-am sunat pe Catalin @EEXCALADEsa programam o intanlire. Am apelat la el in urma discutiilor de pe aici, a review-urilor pozitive si ca na..suntem forumisti. N-am regretat, mi-a placut cum a lucrat, curat, tacticos si dedicat, exact cum imi place mie plus ca am avut si niste discutii interesante. Nu-mi place mie sa deranjez omul cand lucreaza, cum nici mie nu-mi place sa fiu deranjat, dar el se pare ca nu a fost deranjat. Garniturile, dupa cum se vad in poze, aratau destul de bine, valorile injectoarelor erau ok, dar astazi cand am pornit masina n-am mai auzit tacanitul ala, dar mai testam. Am alimentat si cu OMV extra, poate si asta e una din cauze, dar saibele oricum trebuiau schimbate, chiar si preventiv. 7P, CASA, 237.500 Km.3 points
-
Banii ca banii , dar timpul pierdut ... Eu renuntam la masina demult De admirat toti cei care nu se lasa pana nu rezolva o problema 💪3 points
-
Acum vreun an, am încercat să scap de becul halogen de cornering din far. Led-ul respectiv deși avea anulator de eroare, a dat eroare și l-am înlocuit cu Osram CBI halogen. Ieri după ce mi-am terminat treburile prin casă, mi-am adus aminte că îmi veniseră led-urile noi. Pentru că păsăricile continuasera ciripeala... Așa că, am luat cutia, am ridicat capota și am scos becurile Osram. La o primă vedere, ledurile aratau foarte bine, iar față de Osram, erau poziționate la aceeași distanță. După ce le-am montat, am pornit motorul și au dat eroare și nici nu se aprindeau, ceea ce m-a dus cu gândul că au sens de montare, așa că le-am inversat. După repornire totul a fost în regulă, fără erori în bord. comparativ cu halogenul Și cum se vede după schimbare Aici aveti un clip cu ledurile și cum se văd in funcțiune. Și cu această ocazie s-a mai liniștit o păsărica! Acum pot spune că mașina are toate becurile pe led. Weekend fain tuturor!2 points
-
Evacuarea veche era un pic diferita in sensul ca : downpipeul era pe 70mm, racordul flexibil nu era din inox , toba intermediara nu era magnaflow si alt tip de sudura care a ruginit in timp. Cu vechea evacuare nu am avut probleme nici la rar , cand am cumparst masina , nici la itp si nici cand m-a oprit politia si m-a pus sa turez masina. La evacuarea noua am pastrat facturile , catalizatorul e EURO 4, zgomot nu face excesiv. Deci nu prea ar trebui sa fie probleme. Legat de evacuare de la RAR sriu ca spuneau ca daca pui alta evacuare in afara de cea de fabrica dar parametrii tehnici sunt in limite nu sunt probleme. Deci la nivel zgomot ma incadrez , am toba intermediara , finala si catalizator EURO 4 cum are si evacuare de fabrica , am facturi doveditoare.2 points
-
2 points
-
Mi-ai readius in minte batistuta folosita la Dacia 1310 in primii mei ani de soferie. Apoi am descoperit electroventilatoarele vs ventilator pe curea si termostat bun vs termostat prost 🙄2 points
-
https://www.automarket.ro/stiri/porsche-va-dezvolta-motoare-termice-noi-pentru-modele-electrice-120493.html2 points
-
2 points
-
Nu credeam ca stie careva pe aici de Atlassian, dar da, e ala cu taskuri.. si multe altele @tavitara eu sunt constient ca de data asta am tintit ceva mai sus. Initial am vrut sa imi iau o masina pe la 50k, fara sa mai fac leasing, dar am zis "fuck it, o viata am si am cam ajuns la jumatatea ei". Si sa stii ca e si un imbold destul de puternic. Daca se intampla vreodata sa nu am chef de munca in vreo dimineata, ma uit pe geam la masina, imi dau 2 palme si imi revin Poate suna a platitudine, dar atunci cand nu esti angajat si lucrezi cu clienti cam trebuie in fiecare zi sa dai 101%, ca altfel vine altul si iti fura sunca.2 points
-
Spre sfarsitul saptamanii trecute am intrat in posesia rotilor de iarna, venise si randul programarii la anvelope.ro asa ca am mers si am facut schimbul. Si ce schimbare... 😅. Mai sus in topic, mentionam ca sunt curios cum arata cu jante de 21 si @acidone77 m-a penalizat repede cu reply de genul " O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... ", fiind ironic. In realitate, chiar nu ii vin grozav, mai ales ca sunt 245 latime in loc de 285 ca cele de vara si vin destul de mult intrate sub aripa. Dar nu am chef sa ma complic si la asta cu distantiere, asa ca va ramane cu aspectul asta de A6 pe perioada iernii. Am o singura poza facuta, am ezitat sa fac altele pentru ca nu e nimic frumos de vazut 🙂. Daca e sa gasesc un unghi bun cand o mai scot la plimbare, mai pun si altele. Si cum rodajul ala nu se face singur, sambata m-am bagat la un drum pana la mare, astfel ca la intoarcere am atins 1100 km rulati in total. S-a mers incet, cu viteze de EV, 120-130Km/h pe ACC cu ocazionale spike-uri de 140km/h+. Sunt iin continuare uimit de confortul si linistea din masina in regim de cruise. in acest sens atarna greu suspensia, geamurile duble, insonorizarea folosita la o masina de genul asta (peste un anumit nivel de pret) si de ce nu cauciucurile de iarna mai inguste. Stiu ca nu e o comparatie justa, dar la RSQ3 se aude absolut tot in acelasi regim de mers. Acum sunt curios cum e un A8, care e desenat din start orientat spre confort si inghitit kilometri pe autostrada.. LE: In continurare nu stiu cum sa scap de navigatia turn-by-turn din partea dreapta a virtual cockpit, cand e pusa destinatie pe Waze. 😒2 points
-
@marius1982.11"Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :))" Probabil altii au prioritate, cine stie, daca esti client fidel beneficiezi de anumite servicii preferntiale! "Un pumn de 911" n-am cumparate, doar 2 Cayenne noi, insa am avut tangente cu toata gama Porsche de mult timp, inclusiv pe circuit am facut training cu Tomas Duplinski. Porsche Pipera m-a invitat la toate lansarile de modele, n-am avut timp sa merg chiar la toate, insa mi-au dat si acasa mai multe masini pentru cateva zile sa le testez, de exemplu 991 proaspat aparut pe vremea aia. "Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu." Stiu, am vizitat si eu muzeul Porsche cu multi ani in urma. Vise am avut intotdeauna cu Ferrari V12, nu cu Porsche! Oricum, mie mi-a placut mai mult TURBO decat RS, cuplul oferit e de pe alta planeta, probabil tine de gusturi. "Vezi" galeria mea de poze de pe FB daca vrei, evenimentele auto la care particip si masinile cu care intru in contact zilnic prin intermediul muncii pe care o prestez in industria auto din Marea Britanie. 😊 Calitatea modelelor noi sunt mult inferioare celor de acum 10-15 ani, inclusiv in gama Porsche din pacate. Intru in contact foarte des cu multe modele noi Porsche si observ ca inclusiv materialele folosite la interior au devenit mult mai "ieftine" in timp. Deh, profitul asta bata-l Mniezo'! 😒 Am o gramada de poze de la un eveniment care a tinut 2 zile si unde am avut ocazia sa conduc toata gama Porsche cu toate motorizarile aferente, atat cutii manuale cat si PDK, atasez cateva din arhiva personala: Cayenneul pe care l-am avut luat de nou: Porsche Road Tour: Pe asta l-am primit acasa temporar, pe vremea cand 911 avea motor aspirat si nu avea downgrade de cilindree ca sa "indeplineasca standarde de plouare" 😄: P.S: Si cei de la BMW m-au invitat la evenimentele M Driving Tour, tot asa, ca sa experimentez toata gama de modele M prin 2012 parca, fiind client BMW fidel multi ani la rand.2 points
-
Cum zicea și @Doomycând e vorba de ghinion, nu prea poți face mare lucru. Pe scurt, fiică-mea la volan, depășește o mașină ce părea că oprește pe dreapta, dar care a virat stânga fără asigurare și a lovit Tiguanul în partea dreaptă spate... Avariile sunt minore la ambele mașini, dar din păcate nu pot și nici nu vreau să umblu la ea până nu se încălzește suficient afară. Janta dreapta spate este cea mai ciufulita, necesitând cred kit, slefuire și revopsire Dar ce mă doare cel mai tare este overfenderul dreapta spate, care are prinderea de jos ruptă și sus se mișcă cu totul, dar nu am curaj să verific dacă sunt doar brăduții de prindere sau sunt rupte și prinderile... Și bandoul de pe ușa este puțin zgâriat, sper să fie doar de vopsit Am deschis dosar de daună mașina neavând casco, fiind peste 10 ani, iar pe seria de caroserie îmi găsește overfender și bandou normal nu R-line... așa că am preferat reparație în regie proprie. Nici VW nu trece pe seria de caroserie modificările (am întrebat mai de mult), nici legislația nu prevede despăgubiri la ceea ce este pe mașină așa că sper să nu se fi rupt decât brăduții de prindere până la primăvară.2 points
-
Ca sa nu ti se faca bordul "pom de craciun" iarna, ca sa poti avea RANGE de 1400 km, ca sa poti avea performante similare cu ale unui V8/W12 pe benzina (scos din productie anul asta), ca sa poti merge 300 000 km fara probleme (intretinut corect) si ca sa poti avea un consum de combustibil de 9% extraurban, motor destinat exclusiv autostrazilor, fie vorba intre noi. Stiu ca nu e neaparat o "calitate" pe care cineva care isi permite un Bentley o poate CERE, insa cred ca cei care si-au luat asa ceva (desi nu se mai produce in prezent) sunt placut surprinsi de faptul ca nu trebuie sa alimenteze din 2 in 2 zile, de exemplu. Cred ca ultimul detaliu care merita mentionat ar fi ca totusi, porneste, "gen" merge, te duce unde ai "treaba"! 😄 Cayenne-ul diesel a fost un BEST SELLER, remember? 🙄 Am dat si eu banii pe unul! A fost scos din productie pe motiv de "planeta"! 🌎 A mers si ala 300 000 km la mine si cel care il are acum inca se foloseste de el. (productie 2009) Vom putea vorbi de un hibrid cumparat acum si peste 15 ani? cu peste 300 000 km? Sper sa revenim la subiect atunci. 🤗 Nu-i problema, ma bucur de motorul ala pe Phaeton in prezent, va mai merge inca 10 ani sper (am 107 000 km in prezent), asta daca nu il vor scoate politicienii de pe sosele. Vorba aia, tot un "Bentley de saraki" diesel este si cand vad consumuri de 6% nu pot decat sa zambesc "romaneste". De ce sa mint, mi-ar fi placut un V10 TDI! ❤️ Incerc sa imi imaginez cum merge un Q7 V12 TDI...🙄 @dercos"Pe vremuri" se castiga LeMans cu V12 TDI, acu' tre sa "salvam planeta"🌎:2 points
-
Homelink, OnStar chestii nice to have dar nu ma dau pe spate asa tare. Poate voi lua la un moment dat când simt nevoia sa ii mai fac ceva. 😅 Ce am in plan, mai degrabă, un intake custom împreună cu un air box ca să protejeze filtrul de căldură. Aia poate un mic proiect in iarna. Și un short (nu e pe fast forward), asa lucrează suspensia: Offtopic: Știți vorba aia, așchia nu sare departe de trunchi? Copilul cel Mare (4 ani) are o pasiune nebuna după RC-uri. Asa ca i-am luat unu' mai serios. 2 months later: roti, suspensie reglabilă, si multe alte upgrades2 points
-
2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00