Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.06.2025 în toate secţiunile
-
Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅12 points
-
8 points
-
7 points
-
1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges. Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata. Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.6 points
-
5 points
-
Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pe aici. Nu am neglijat masina, din contra. Astazi am facut ITP-ul. Masina a ajuns la 65.000km, adica o medie de 5000 km pe an. Vara trecuta am schimbat cauciucurile din fabrica cu unele noi Continental Premium Contact. Am fost multumit de cele Continental cu care a venit masina asa ca am continuat la fel. Am comandat pe Aliexpress un set de amortizoare de capota pe care le-am montat impreuna cu un prieten. Am inlocuit senzorul de vacuum insa pana la urma s-a dovedit ca de vina era un fir intrerupt pe care am reusit ieri sa il lipesc la loc. Am schimbat pe CASCO bara fata si vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate, o experienta mai putin placuta cu PBN, nu pe partea de vopsire ci pe partea de customer care, demontare si montare elemente. Masina nu mai are CASCO, cei de la Alianz unde am avut CASCO an de an din 2012 pana in 2023 au dublat valoarea politei motivand conditiile de piata. Plus ca aveam franciza 200 de euro. Planuri de viitor: - Discovery Media (deja cumparat)+trebuie schimbate si camera de marsarier(deja achizitionata)+unitatea de PLA (deja achizitionata); cu ocazia asta trec la Park Assist PLA 3.0 E necesar si update de soft la ceasuri, am rezolvat in Polonia. In Romania nu am gasit pe nimeni: ori nu pot, ori nu raspund la mesaje. - Blind Spot/Side Assist. Am schimbat deja pompa ABS cu una cu CC in coada cu suport pentru Rear Trafic Alert. Am cumparat radare, suporti, cablaj, capace noi de oglinda si cu ocazia asta o sa schimb si semnalizatoarele cu unele dinamice de pe Aliexpress. - Retapitat volan - Inlocuit interior cu unul de piele de Passat CC cu scaune fata ventilate. Va las mai jos cateva poze cu masina. Drumuri bune!5 points
-
5 points
-
De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea?5 points
-
Am auzit porcaria asta de multe ori sub diferite impachetari iar tot timpul vine de la oameni care se dau grozavi. Ultima oara imi povestea unu cum s-a dus el cu un M in Germania la reprezentanta si n-au vrut aia sa-i schimbe uleiul ca se schimba la 30k si e totul sigilat etc Bai baiatule...4 points
-
Din seria, "ce masini am mai fotografiat pe care nu le vezi in Herastrau sau Pipera?" Cateva din exponate au fost prezente si la Silverstone, la Marele Premiu F1 si la Goodwood Festival of Speed, "MECCA AUTO" care a avut loc in acest weekend. Le-am auzit pe toate pe pista, "chinuite la maxim" , nu pot sa descriu STRIGATELE si URLETELE evacuarilor, oricum, acesti MONSTRI, chiar si stand pe loc, ai impresia ca merg cu 300 km/h, ultimul HYPERCAR din lista este electric, le-a cam batut pe toate, cel putin cand vine vorba de accelerare, doar ca "in liniste".🤫 M-am gandit sa postez si o masina "verde", Rimac Nevera care are vreo 2000 de 🐴 (Hammond a avut un accident serios intr-una asemanatoare, a si stat in spital o perioada) nu de alta, dar sa nu o suparam pe URSULA si pe GRETA, vorba aia, "incalzire globala"🌎! 🙄 Din punctul meu de vedere, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce este cel mai "vocal" concurent! ❤️ Chiar daca are vreo 15 ani...i-a "bagat in buzunar" pe toti concurentii, inclusiv pe "tenorii V12": Daytona SP3, Enzo, Lambo SVJ, sau Pagani Huayra, cel putin cand vine vorba de "voce"! Desi nu e V12, Porsche Carrera GT cu al sau V10, avand o evacuare aftermarket a reusit sa imi puna o lacrima in coltul ochiului, dupa Murcielago SV! Doar Lexus LFA si M5/M6 cu evacuare Eisenmann cred ca pot fi adversari veritabili, i-am "ascultat" pe toti! Am si condus un M5 E61 V10, Touring. In momentul in care schimbi treptele SMG in zona rosie, incepi sa razi, iar dupa 200 km/h incepi sa plangi in acelasi timp! Probabil ca variantele mai vechi Audi RS6/S6 V10, dotate cu motorul VAG pus si pe Gallardo/R8 pot oferi o senzatie similara, desi am condus Gallardo V10 (si Audi R8 V8) si mi s-au parut mai "cuminiti" , cel putin acustic. Cand vine vorba de putere, cam toate se invart in jurul a 500 cai. N-am cronometrat acceleratiile insa masinile "te baga in scaun", iar cutia de viteze te plezneste peste ceafa cu tetiera la fiecare schimb in zona rosie. La mers normal, schimburile treptelor par obositoare. Nu sunt masini de mers la LIDL. Noile cutii de viteze sunt mult mai "smooth". BMW a reusit sa faca UN SUPERCAR cu valente F1! Am condus doar varianta BREAK! Doamne fereste! Nu o sa uit prea curand experienta! SMG-ul nu e placut la mers "ca restul traficului", nici asta nu mi s-a parut o masina de folosit "daily" desi este "de familie". V8-urile sunt silent si linistite daca e sa le compari insa oricine ar visa la asemenea motorizari. ❤️ Va pot oferi detalii suplimentare despre ele daca aveti intrebari, cateva sunt branduri britanice (Aston Martin Valiant, McLaren Senna, McLaren P1, Gordon Murray T.50) enjoy:4 points
-
@halamadridDaca tot l-ai mentionat pe McRae, adaug si eu o povestioara cu o "escapada de weekend" facuta cu ceva timp in urma, care are o legatura cu legenda britanica a WRC-ului. Vezi? De asta nu imi iau elicopter! Dumnezeu sa-l ierte, imi pare rau pentru gluma macabra! 🙄 In 1995 Colin McRae castiga primul campionat mondial de raliu WRC cu o etapa care s-a organizat pe domeniul de la Chatsworth House, Derbyshire. M-am gandit sa surprind un cadru cu varianta in miniatura a "Subarului" celebru, in aceeasi locatie, care, pe linia dreapta de "gravel" din padure a stage-ului de rally, in urma cu 30 de ani, atingea viteze de peste 230 km/h, asta asa, legat de "riscul" din cursele F1 din prezent, pe vremea aia, daca "greseai" cu covrigu , ieseai in decor si mureai instant "incolacit" de un copac! Am mai spus ca de cand eram copil colectionez masinute la scara 1:18, un fel de "bibelouri" de pus in vitrina. Cei de la Top Gear au refacut acest traseu in masina legendarului pilot, aducandu-i un tribut. Tin minte ca am inceput sa ma joc Colin McRae in 1998 pe PC, terminand toata seria cap/coada, de mai multe ori chiar, cu diferite masini, apoi a urmat seria DIRT RALLY cu care am reusit sa rup un volan Logitech G25 facand upgrade la un Logitech G29 ulterior, dar HEI, asa am reusit sa bat recorduri la mine in camera! Sunt convins ca am transpirat la fel ca si McRae pe STAGE-ul de la Monaco, oricum platisem ceva in plus sa primesc jocul cu semnatura lui! ❤️ Mi-a stricat poza asta cu Rollsu', nevasta-mea face poza la "castelul" Ducelui de Denvoshire, pe un domeniu de 14 000 de hectare', eu incercam sa il suprind pe Baloo🐻 :4 points
-
4 points
-
4 points
-
I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!4 points
-
Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu. Drum bun și concediu plăcut!4 points
-
4 points
-
Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'4 points
-
Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510. Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora. A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi. De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte. In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce ). Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă. Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁 După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză) ceea ce pentru 5 adulți și bagajele aferente zic eu că este foarte ok,mai ales in condițiile in care fiind 37-40°C AC-ul a funcționat non-stop, iar motorul a fost oprit doar o dată! Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁 Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă!3 points
-
@halamadridSi cand zici CASTEL, nici macar nu e castel! Cladirea pe care am fotografiato e un fel de "vila", proprietarii sunt niste "verisori" de departe cu baba, "ZA QUEEN", fie-i tzarana usoara, "dacat" niste dukes (duci) care si-au construit acel "MANSION" prin 1687 pe un domeniu de 14 000 de HECTARE! Bah frate, 14 MII de HECTARE!!! Cam asa traiau "jmekerii" englezi, ma rog, inalta societate, pe vremea cand noi inca ziceam "Sarumana" la turci.. 🙄 Si cica Becali e bogat, latifundiar...El considera ca are palat... Am vizitat acest mansion si in interior, in perioada Craciunului, are 126 de camere, avea brazi impodobiti in aproape toate incaperile. "Bogatzala" dar la alt nivel..vorba aia, diferenta dintre milionari si miliardari.. Si aici, unde locuiesc, e in nord, e mai "pe sarakie", vorba vine, dar e sub Londra, daca e sa povestim de castele, sa vezi ce e in SUD, Westminster, Buckingham, palatul lui Churchill, Blenheim etc...Sunt sute de domenii de acest gen, pe toata insula, partea tare e ca fac parte din NATIONAL TRUST, administrate de stat si sunt disponibile pentru vizita publicului. Cam tot ce tine de "castele" sunt ale poporului..."gen"...😉 Se organizeaza nunti, evenimente private, expozitii, concerte si intalniri de masini de tot felul, tare, nu? In loc sa mergi in parc de exemplu, te poti plimba la astia in curte, pe malul lacurilor, printre caprioare, pauni si lebede, in natura, admirand gradini cu plante exotice si te poti opri sa bei si o bere, ma rog, ar trebui sa spun ceai 😄. Lumea isi aduce de acasa scaune pliabile, cearceafuri, jante frigorifice si fac picnic in natura, impreuna cu copiii si cu catelul fara sa comenteze nimeni NIMIC! Sunt curios in cat timp vine cineva sa iti atraga atentia la PELES, Corvinilor, Bran sau Cantacuzino ca ai calcat iarba..Bine, la Peles cade tencuiala si inca sunt probleme cu achitarea facturilor de caldura, dar asta e alta poveste...🙄 Din banii incasati pe biletele de intrare, aceste domenii si cladiri sunt intretinute si astfel isi pastreaza grandoarea, oamenii au joburi, in incinta se gasesc restaurante, cafenele, magazine, in care gasesti produse alimentare si bauturi (cam orice iti doresti, de la carne de vanat si mezeluri la produse lactate, legume, fructe, deserturi, conserve, gemuri, orice, toate produse artizanal) suveniruri, haine etc! Toate astea sunt facute prin fermele gestionate tot de ei, oamenii valorifica orice, inclusiv blana oilor din care fac super stofe. Ca exemplu, Becali isi procura stofa pentru costume din UK, fiind cea mai calitativa la nivel mondial, peste cea italiana. "Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?" UAU! Grea intrebare! Foarte grea! Hai sa spunem altfel, pentru niste ture de circuit sa zicem, as alege ENZO. Pentru o zi acasa cred ca as alege Huayra, pentru o luna acasa, Veyron, dar daca ar fi sa o primesc de tot, sa o bag in garaj forever, probabil LaFerrari. Este hypercarul meu preferat, dar in cazul de fata, noul Ferrari Daytona SP3, stie Triac ce stie, tocmal a intrat si in colectia lui. A intrat si in colectia mea, mi-a fost livrat pe masa din bucatarie : Daca va plac pozicile cu "papusile" din colectia mea, o sa mai pun! ❤️3 points
-
@DB86CLPStii cum e, "ale tineretii valuri"! Am iubit masina aia, de fapt am iubit toate masinile pe care le-am avut si am suferit de fiecare data cand le-am vazut ca pleaca. Fiecare era speciala in felul ei. Nu suntem Tiriac sa ne permitem sa le tinem pe toate deodata, deci trebuie facute anumite compromisuri si sacrificii. Consider ca fiecare etapa din viata ofera cate ceva si fiecare masina te multumeste cu ce ofera in momentul cand o ai. O data cu varsta incepi sa apreciezi altceva la o masina si nu e nimic rau in asta. Cel mai important e sa reusesti sa gasesti echilibrul si sa fii multumit cu masina pe care o ai. Daca vrei altceva, o dai si iei alta! Bineinteles ca mi-as fi dorit sa le pot tine pe toate. Si SUV si Cabrio si HOT HATCH si limuzina de clasa mare si break si limuzina de clasa de lux si motoare aspirate si motoare turbo atat benzina cat si diesel si cutii automate DSG si convertizor, si cutii manuale si motoare cu 4/6 cilindri in linie aspirat si turbo si V6 si V8 biturbo, as mai fi vrut si un supercar V10/V12 si atunci as fi putut spune ca le-am avut pe toate! ❤️ Garajul perfect nu exista, mai toti colectionarii inca achizitioneaza masini, le schimba, le vand, cumpara altele, atat noi cat si vechi, unele la licitatie si tot asa. Am intalnit un colectionar prin intermediul muncii care detine 12 Lamborghini Countach. N-am inteles de ce. Sunt convins ca daca il intrebam, imi explica. Nu mi-am permis sa il intreb, ma consider prea mic, oricum, eram si pe fuga, presat de timp, ne intindem toti atat cat ne permite plapuma. Asta e unul dintre Countach-uri, am mai mentionat de Amari, are o gramada de masini, exista videouri pe youtube cu el, cred ca nici un milionar nu detine doar o masina, nu exista masina perfecta care sa te multumeasca intru totul dar sunt convins ca noi, muritorii de rand, putem alege o masina care sa ne bifeze cat mai multe dintre asteptari.3 points
-
Cea mai fun to drive si practica masina ever cand vine vorba de best buy! Ofera si putere si spatiu si consum decent si confort si usor de condus/usor de parcat si look si calitate si prestanta/istorie! ZA BEST HOT HATCH! ❤️ @DB86CLPAveam nr de inmatriculare asemanator! Tin minte ca m-a durut sufletu' cand am dat-o, deci te inteleg! 😄 La cateva ore dupa ce am pus anuntul, a venit un baiat cu un prieten cu un Subaru Impreza STI albastru si a luat-o fara sa dea o tura macar cu ea, nici macar nu s-a urcat in masina..doar dupa ce a cumparat-o, ca sa plece cu ea. 😄 Am gasit niste poze de la camping de prin 2011 cred, in padure pe mal langa lac, aproape de ponton (Surduc) mergeam des cu niste tovarasi din copilarie, (si cu fetele, bineinteles) el avea acel Audi A4 Avant verde din prima poza, V6 2.5 TDI Quattro, manuala, cu interior de piele cognac, era deosebita masina aia, imi pare rau ca nu mai gasesc poze cu ea, pe ce munti si zapezi am mai urcat, fereasca Mniezo' ❤️ ! O masina tot din "era" PIECH! 🙄 Asta asa, referitor la faptul ca inca merg la camping chiar si dupa 15 ani cu Bentley-ul "de saraki". Ce focuri de tabara, ceaune (tocanita/papricas/gulas, fasole/varza cu ciolan etc), gratare, pescuieli, plimbari cu barca si "shpritzuri" mai trageam, in natura, la aer curat, la lumina lunii si a focului, cu cortul, nu la 5 stele, la 1 miliard de STELE, in acordurile MP3 redate de sistemul audio RCD 510 din GTI, faceam "discoteca" in padure! Ce vremuri! ❤️ Generatiile astea noi nu stiu daca o sa mai apuce "d-astea"! 🙂 Azi tinerii "se distreaza" pe TikTok si la "Beach, pleaseeee!" Am imbatranit, stiu, sunt un mos expirat, fac 39 la anu'! 👨🦳 Vorba aia, viata-i grea, noroc ca-i scurta! 🤗3 points
-
Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!3 points
-
@halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa... Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele! Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura! Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans. Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune? Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol". Really? Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT. In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola. Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz: Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic, va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel: Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna: Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI! N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:3 points
-
Am testat și eu ventilația scaunelor la 40 de grade, cu mașina lăsată în soare, și pot confirma ca nu se mai simte absolut nimic. Când afară erau în jur de 30 de grade, mai avea un efect cât de cât decent, simțeai curentul de aer slab, dar prezent. Din câte am înțeles, ventilația la Superb 4 e bazată doar pe ventilatoare, fără răcire activă cum au unele modele premium. Aerul este tras din cabină, nu dintr-un circuit separat sau răcit. Dacă habitaclul a fost încins în soare, nu are ce aer rece să tragă, cel puțin până când clima nu începe să răcească puternic interiorul. Dacă pornești clima pe Auto Low și o lași să răcească habitaclul câteva minute, ventilația scaunelor începe să își revină ușor, dar tot e departe de a fi eficientă la 40+ grade.3 points
-
3 points
-
3 points
-
No , stiam eu ca aici se va ajunge , ne intoarcem la origini Drumuri bune si zile faine tuturor3 points
-
Revin pe subiectul consum pana in Grecia: 8.55 consum la pompa. Rulota de 1400 kg, si golful incarcat. si clima, evident. Reversul medaliei: pe urcari, ajung la temperaturi cam mari. Imi trebuie ceva racitoare in plus (radiator de ulei, sau upgrade termoflot, etc). in urcare, antigelul ajunge la 100.5 grade. uleiul la 145. Bine, daca fac abstractie de informatiile din hypefis (care sunt preluate din grupurile de masura) ceasurile de bord arata ca totul e ok 90 Fix la antigel, fara alte erori. Pun si poze cand reusesc sa am o lingura mai mare de net.3 points
-
si eu am bagat 4L de ulei OE in primii 8.500 KM Acum am cca 11.000 KM...si parca a mai scazut consumul de ulei...dar nu foarte mult! cei de la reprezentanta VW Oradea au spus asa ... scrie in cartea masini ca pana la 1L/1000Km e normal. cei de la VW din Debrecen au spus ca e mult ... si au spus asa: merg la ei sa faca o constatare ca nu am pierderi de ulei...daca nu sunt pierderi de ulei atunci se face schimbul de ulei ... si sa merg dupa cca 1200 KM la ei inapoi...daca se constata ca e asa de mare consumul de ulei atunci NU PLATESC SCHIMBUL DE ULEI ...si se deschide dosar pt fabrica saptamana viitoare ajung din concediu si o sa merg la ei! Recomand pt toti cei din vestul tarii sa mearga la Debrecen - Ungaria ... e altceva fata de cum se comporta cei de la reprezentanta din Oradea! Ai programare la ora 8:00 ...la ora 8:00 vine si iti ia masina si o baga in service...nu ca ...stati sa bem cafeluta...sa vedem ce mai e...si se face ora 9 -9:30.....NUUU...LA DEBRECEN , la ce ora ai programare iti ia masina si o baga inauntru! De prima data cand am mers la ei...fara sa ma cunoasca...te serveste cu cafea...apa...suc Preturi la fel ca si la noi...chiar mai mici uneori ...dar te trateaza cum ar trebui sa te trateze orice reprezentanta...nu isi bate joc de clienti! Am aproape 1 an de cand merg la ei cu mai multe masini...sunt foarte multumit de serviciile lor!3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄 Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕 Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
Eu am rezolvat problema la inceput de aprilie in Ungaria la reprezentanta VW din Debrecen ...de atunci nu am mai avut probleme...totul functioneaza normal! Cand am mers la D&C Oradea la inceput de aprilie..cei de la noi au zis ca dupa VIN nu am nici un update de soft...nu vedeau nici ca trebuie modificat cablajul din bara spate! A doua zi am mers in Ungaria si vedeau ca este update de soft ca trebuie modificat si cablajul ca sa nu mai franeze masina cand dadeam cu spatele fara a detecta nici un obsatacol. Update-ul era aparut pe final de Martie...au spus cei din Ungaria de la VW. Mă întreb justificat: cum este posibil ca o altă reprezentanță VW (Debrecen) să identifice clar problema,existenta update-ului de soft si faptul ca trebuia modificat traseul electric din bara din spate a masinii deoarce frana masina singura fara sa detecteze vreun obstacol cand dadeam cu spatele ( o alta eroare grava ), iar la D&C Oradea să nu se regăsească informații oficiale VW? Aceste discrepanțe imi ridică semne de întrebare serioase cu privire la competența, buna-credință sau implicarea echipei locale! Ai facut update de soft? Ai modificat cablajul din bara spate?2 points
-
@lambda_dryver esti multumit de camera FitcamX ? Asa vrea sa iau si eu una dedicata pentru BMW X3, tot asa plug and play, doar pt fata. Multumesc!2 points
-
Nu am detalii despre profitul dealerului, dar am vazut ca alte marci (VAG, Peugeot, etc) nu au fost atat de darnice cu reducerile care sa compenseze Rabla. Anii trecuti, cand ticketul era 12.000 Euro, cu siguranta au facut profit baban cu preturi umflate artificial din pix. Eu am zis mersi ca pot sa imi vad de planurile de calatorii pe care le aveam facute din Martie, cand am comandat EV-ul, vazand ca ticketul se anuntase la 7500 Euro. Altfel, fara acest discount nesperat, renuntam la masina, mai ales ca primeam avansul inapoi. Per total o experienta fff placuta pana acum cu Hyundai. Nu ma asteptam, sincer.2 points
-
Buna "siara"!☺️ Va prezint o masinuta pe care nu cred ca o vedeti atat de des prin Herastrau, mai ales ca livrarile au inceput prin vara anul trecut iar productia este limitata la 20 de bucati din ce am inteles. Jucarioara se numeste "Praga Bohema" si este construita de cehi. BTW: Praga este superba, o pun in top orase de vizitat dupa Roma, Paris, Londra, Barcelona! ❤️ Am avut ocazia sa surprind 2 bucati, cel rosu fiind condus de Ben Collins dar "lumea" il stie "drept" The Stig! Il puteti vedea in prima poza langa masina rosie, cel din stanga in picioare in tricou gri si la volan in celelalte poze. Da frate, l-am fotografiat pe THE STIG! ❤️ Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu sunt vreun fotograf! 😋 Praga Bohema is track-focused Czech-built, road-legal hypercar with a 3.8-liter twin-turbo V6 engine producing 700 horsepower and 725 NM of torque. It features a six-speed sequential gearbox and weighs under 1,000 kg. The car boasts a top speed of over 186 mph (317 km/h) and accelerates from 0-62 mph in under 3 seconds. *Engine: 3.8-liter twin-turbo V6 *Power: 700 BHP *Torque: 725 NM *Transmission: Six-speed sequential *Top Speed: 317 km/h *0-62 mph: Under 3 seconds *Weight: Under 997 KG Other Notable Features: Aero: Designed for significant downforce, capable of creating up to 900kg at 155mph Handling: Adjustable suspension and ride height, communicative handling Interior: Alcantara seats, dedicated luggage compartments Production: Limited to 20 cars Price: $1.5 Million+taxes Enjoy: Mai multe detalii despre masina ne spune THE STIG aici:2 points
-
Mi s-a parut interesanta semnatura ta dar daca e asa mare secret atunci asta e, raman nelamurit.2 points
-
2 points
-
Mici mizerii care ne tin in priza. Totul era bine si la mine, ieri insa rupt cheia pentru prezoanele antifurt. Bine ca am aflat asta cand voiam sa dau jos rotile pentru niste mentenanta la frane, nu la vreo pana la 11 noaptea Am avut o masina cu trapa, si de atunci mi-am zis never ever. Iar un bun prieten al carei masina are electronica data peste cap din cauza unor infiltratii de la trapa nu face decat sa imi confirme asta Concediu placut - si fara peripetii cu pivoti2 points
-
Salutare tuturor, Ieri am adus și eu noua jucărie acasă. Așa cum spunea @florin.23mai ... "Încă un om fericit! !! " Și da ... așa este ... Nu voi spune decât să aveți puțină rabdare cei care încă sunteți în așteptare ... Și să pun ceva foto, chiar de reclamă le-aș considera ... Poate voi primi retroactiv șampania (poate fi și mai rău, dar merge și un prosecco) pe care nu am primit-o la livrarea mașinii așa cum se obișnuiește. Poate că au fost prea însetați angajații dealerului precum cei de la conducerea țării 😬😬😬😬 Drumuri lungi cu bucurii 🙃 PS: foto nu prea merg deoarece sunt peste 1 MB agreat.2 points
-
Scuze Gabriel dar nu ție îți ziceam sa schimbi marca, noi deocamdată nu avem un consum care ar putea fi influențat de o alta marca, norma este aceeași pt castrol, mobil și vw O simpla recomadare / de incercat era pt ili2k2 Seara buna.2 points
-
Parbrizul incalzit e in jur de 1000 e + nou oe ... pietre si ce mai e in timp il vor ciobi si il vei inlocui, pe asigurator il va costa sa ti-l schimbe pe asigurare, fiind o piesa mai scumpa, implicit anul viitor vei plati mai mult la asigurare ... un parbriz oe fara incalzire e 500 e ... faceti calcule. Nu zic ca nu e util, doar ca nu isi merita banii, mai ales cum va fi clima de acum incolo in Romania ... Modul Sport la cutia manuala, imbunatateste un pic raspunsul pedalei la accelaratie atat ... La DSG e diferenta, dar pe sport face si retrogradari cand franezi pe care le simti ca face frana de motor din cutie, daca franezi mai brusc ... Manuala e mai usor de intretinut si mai rezistenta in timp, dar daca circulati mult in oras, DSG e mai usor de condus. Depinde si de pe ce masina veniti si cat de repede va acomodati cu doua pedale Ea are foarte multe dotari in standard destul de utile pentru oricine circula cu masina zi de zi. Daca tu ai condus 3 masini pana acum, nu comenta in nestiinta de cauza. Din 2017 tot fac test drive-uri la vw si pot spune ca au unele dotari de care nu te vei folosi nici o data. Legat de culoare, se vede ca aveti experienta 0 cu vopsitori si cum lucreaza ... O culoare mai "de atractie" va costa mai mult, ori din buzunarul propriu ori pe asigurare, o culoare banala, alb, gri, negru, va costa mai putin ca si pret per element vopsit ... si va fi gata si mai rapid ... Chestii simple pe care multi din ce citesc nici macar nu le iau in calcul. Daca mergeti la peste de ce nu T-Roc? E aceeasi masina doar putin inaltata Acum depinde de fiecare cum isi protejeaza bunul ... Eu am doua masini una cu parbriz incalzit, webasto ... si una mega cheala ... La ce ierni au fost, nu am folosit incalzirea in parbriz, nici o data si masina nu sta in garaj. E de ajuns sa dai clima pe HI si pe parbriz si pana dai zapada jos de pe masina, e calda ... Vezi la Front Assist sa il dezactivezi la drum lung, daca esti genul de sofer care merge aproape de cel din fata, mai ales la depasiri. Iti franeaza foarte brusc daca mergi aproape de masina din fata si vrei sa depasesti, chiar si cu semnalizare pusa, crede ca faci accident. Am patit de cateva ori, la Golf 8.5, Taigo, Tiguan, Passat B9 ... Aveam cam 3-4m distanta si cand sa fac depasire, hop bobi stai potol, mi-a pus o frana ... La fel si in curbe, daca iei curbe de 90 grade cu ceva viteza, 60km/h + la fel doar ca nu mai franeaza ... Nu stiu daca o fi bug ceva, nici nu am intrebat ...2 points
-
2 points
-
M-am jucat cu setarile de la Canton si nu este pe placul meu, astept sa apara parametrizare de sunet poate asa se va schimba sunetul in masina (la fosta masina, Octavia 3 fl, dupa parametrizarea de sunet s-a schimbat efectiv toata experienta cu sistemul standard al masinii). Ca sa spun si lucruri care mi se pare foarte bine facute, ar fi o data polita din portbagaj retractabila automat (geniala), sistemul de parcare automat mi se pare foarte smart, mai ales ca poti memora locuri de parcare (util pt sotie, pt ca am o parcare foarte dificila la bloc si surprinzator se descurca excelent sa parcheze singura masina), tetierele cu suport lateral pt cap (super utile pt ai mei copii) si multe altele. Deci avem si lucruri foarte faine la masina.2 points
-
@Alexandru Gabriel să o stăpânești sănătos și fără probleme! Pe cât posibil, încearcă să ții curată zona camerei din parbriz și grila din față, acolo unde e radarul. Dacă se murdăresc foarte tare senzorii de parcare sau parbrizul, mai ales iarna, o să apară un mesaj în bord care îți spune să cureți senzorii, fie cei de parcare, fie parbrizul. La spălătorie, eu pun cheia în suportul pentru pahare, acolo unde ai simbolul cheii. În felul ăsta, mașina nu se mai încuie/descuie și nu se activează aiurea asistenții sau alte funcții când o pornești. Referitor la pedala virtuală, trebuie să te poziționezi în spatele mașinii, fix pe centru. Apoi miști piciorul drept înainte și imediat îl retragi înapoi, NU stânga/dreapta, doar mișcare clară, înainte-înapoi. Când te apleci în portbagaj, ca să aranjezi bagaje sau cureți ceva, e posibil să se închidă haionul dacă picioarele îți intră puțin sub mașină. Nu prea ai ce face în situația asta, decât să fii atent să nu stai cu picioarele foarte aproape de bara spate. Legat de camere, din păcate, toate 4 sunt de calitate slabă și imaginea e destul de distorsionată. Nu prea ai ce să faci, așa vin din fabrică. Cât despre Canton, joacă-te cu setările, cu egalizatorul, da bassul la maxim, activează/dezactivează chestii pe acolo. Se simte un pic mai bine cu o aplicație de muzică gen Apple Music sau Spotify, față de radio sau Bluetooth simplu. Sunt mici neajunsuri, într-adevăr, dar per total rămâne o mașină faină. Să te bucuri de ea fără probleme😁2 points
-
2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00