Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.07.2025 în toate secţiunile

  1. La voi dupa fiecare ploaie masina nu arata ca si cand a fost stropita cu namol ? Aici in oras ploile curata cat pot si ele aerul de praf si il depun pe unde ajunge , adica peste tot , inclusiv masini In fiecare an orasul este din ce in ce mai poluat Nu exista ploaie sa nu lase urma pe masina deci nu mai exista absolut deloc aer curat Nu de masini , nu de industrii locale , etc - ci de miile de lucrari facute non stop si fara cap si fara protectii si fara nicio urma de grija + vantul care zboara tot pamantul si tot praful de acolo Acum 40-50 de ani nu exista vant in acest oras , niciodata , din martie pana in octombrie jucam tenis de masa afara la masa de ciment si daca adia vreodata vantul sa devieze mingea era jale Acum vantul te ia pe sus 24 din 24
    1 point
  2. @pronetFabrica de la Luton este doar de VAN-uri (dube), Vauxhall (brandul Opel in Europa) care s-a mutat de fapt la Ellesmere Port (in subordinea companiei unde muncesc) si face exclusiv dube electrice, cea de la Luton facea si benzina/diesel: "Luton's Limited EV Potential: The Luton plant was not designed for EV production and would have required significant investment to retool, making it less attractive compared to the established EV capabilities at Ellesmere Port." Pentru a face "upgrade" la Luton ar fi fost necesari mult mai multi bani. Au investit "doar" 100 000 000 GBP la Ellesmere Port pentru a face exclusiv VAN-uri electrice, plus ca la Londra trebuia sa plateasca angajatii cu salarii mai mari. Sudul Angliei a fost mereu mai "posh"! Chirii mai mari dar si salarii mai mari. Ce companie doreste sa aiba costuri de productie mai mari? Nici una! De fapt au scazut costurile de productie, de asta au mutat productia in Nord. Fix ce tot spuneam, masinile au devenit "plastice ieftine" care au pret de vanzare mult mai mare decat alea "de pe vremuri" din cauza inflatiei, calitatea a scazut, consumatorismul e la putere, profitul marilor companii este in crestere! Intre timp, vanzarea masinilor electrice in UK a crescut cu 25% in prima jumatate a 2025! Sunt socat cate masini electrice vad pe sosele/autostrazi cel putin in ultimii 2 ani, indiferent de brand! Vand astia DE TOATE! Vezi ce zice THE GUARDIAN: https://www.theguardian.com/business/2025/jul/06/uk-carmakers-on-track-to-meet-ev-sales-target-despite-the-intense-lobbying-push-to-lower-quota Nu ma intelege gresit, nu sunt fan EV, n-as cumpara niciodata un EV, merg des la Ellesmere Port, am multi clienti acolo, la fabrica nu ma duc, acolo se merge doar cu TIRul. Intre timp au inceput sa cedeze masinile EV, vad in stoc tot mai multe baterii schimbate pe garantie. Probabil ca in curand o sa ne bagam toti masinile in priza. Alfa Romeo cica va fi exclusiv ELECTRICA din 2027. CSF? NCSF! Apropo, vecinul meu cu Cayenne-ul Hibrid a renuntat la Cayenne si a trecut la Macan TURBO (electric.) Au mai aparut 2 Tesla SUV si 2 Tesla Model 3 in garaj care chiar arata bine...CE? Cine a spus asta? 👿 Vorbesc tastele fara mine...🙄
    1 point
  3. Rotile de iarna au intrat la vanzare aici : https://vwforum.ro/topic/142840-vand-roti-de-iarna-18-macan/
    1 point
  4. Și cu benzinara ai consum extraurban bun dacă mergi cu traficul, legal și nu mai ai grija problemelor de diesel în oraș. Am observat că benzina de afară (nu peste tot ci în Austria) cu CO 100 plus are concentrația de etanol (E10 sau E5) de la pompă mică, adică E5, ceea ce face benzina mai bună și crește auoinomia. La noi benzina de 100 este cu E10. Tocmai ce m-am întors dintr-o vacanță în Europa unde am făcut 9000 km în 19 zile (RO -Spania) și mașina a mers și s-a comportat perfect (navigația exemplar) și nu am avut cu ea nicio emoție nici plină, nici goală. M-a surprins și pe mine autonomia de 1200 km și consumul de 4.6 l/100 cu benzina E5. Acum cât de real este... nu știu că nu o lăsam mai jos de 1/4 din rezervor ca măsură de precauție. Nu vreau să se înțeleagă că este vorba de benzină versus diesel, ci spun că motorizările noi pe benzină au consum de diesel motiv pentru care diesel îți iei doar dacă ești fan. Am programat-o la începutul lunii viitoare pentru prima revizie și schimb de ulei cu filtrele aferente.
    1 point
  5. Nu stiu daca gasesti pe cineva cu 1,5 TSi 130 Cp care sa fi facut 200 000km cu ea pentru ca putini si-au luat aceasta motorizare. Daca ma intrebi pe mine, as merge pe 1,5 TSI 150 CP: motor mai puternic, cuplu mai mare, pana acum si-a dovedit fiabilitatea in timp. Motorul de 116 CP este bun daca il iei de nou, ptr ca au fost promotii la el, dar daca ar fi sa aleg ceva la mana a doua, as merge pe 1.5 TSI 150 CP (motor care in prezent este cel mai vandut motor din grupul VAG)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!