Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 21.07.2025 în toate secţiunile
-
8 points
-
1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges. Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata. Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.6 points
-
Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅5 points
-
Am auzit porcaria asta de multe ori sub diferite impachetari iar tot timpul vine de la oameni care se dau grozavi. Ultima oara imi povestea unu cum s-a dus el cu un M in Germania la reprezentanta si n-au vrut aia sa-i schimbe uleiul ca se schimba la 30k si e totul sigilat etc Bai baiatule...4 points
-
Imi aduc aminte cand am fost intr-un concediu in Grecia cu Cayenne-ul, fix in prima zi, fericit ca am ajuns cu bine dupa niste mii de km de condus, cu feribotul traversare pana pe insula, radeam ca am scapat de stresul cotidian si munca aferenta, am baut un pic "mai mult" si am intrat in mare cu cheia masinii in buzunar. Bineinteles ca nici macar n-am mai reusit sa deschid masina, dar mai sa plec! Cheia de rezerva si cheia de service erau acasa. Gasisem un dealer Porsche pe la Atena, care putea sa faca o copie cheii, i-am sunat, dar mi-au spus ca au nevoie de cartea masinii in original pe care bineinteles ca nu o aveam cu mine, ma rog, proceduri de 2 lei, vez' Doamne sa nu cumva sa fie masina furata, desi aveam documentele pe mail, factura de achizite etc...si astia ca si ai nostri! "DOSAR CU SINA AVETI?" 🙄 Nu stiam ce sa fac, imi cautam bilete de avion sa ma intorc in Romania ca sa iau cheia de rezerva si sa ma reintorc in Grecia. Nevastamea avea o colega de serviciu la care fusesem o data in vizita, barba-su' era pilot si i-a povestit ce am patit, asa, "la misto"! 🤪 Care erau sansele ca a 2-a zi omu asta sa aiba cursa in Grecia? Am vorbit cu socrumiu sa mearga la noi acasa, sa ia cheia a2-a, sa i-o dea lu' nenea pilot in seara aia, sa o aduca in Grecia. M-am intalnit cu pilotu' la aeroport a2-a zi dimineata si am avut cheie la masina! Riscam sa pierd cel putin 2 zile de concediu, stres, alti bani etc... De atunci plec de fiecare data cu ambele chei de la masina in concediu, nu se stie ce poti sa patesti, pierzi una, se deterioreaza etc! ❤️ Luati-va ambele chei cu voi! Pana la urma mi-a "reparat" cheia un baietas d-asta electronist, se deteriorase acea placa de baza de la apa sarata, ruginise, a facut ceva "lipituri" pe contacte, a schimbat bateria, nu mai stiu ce a facut p-acolo si a mers ulterior. Asta e de povestit nepotilor, am scapat "eftin" dar cu o sperietura pe care nu o s-o uit prea curand!3 points
-
Am finalizat și anul acesta concediul la greci, cu un parcurs de aproape 2.300km. În primul rând am schimbat suportul de telefon cu unul care se introduce in suportul de carduri si pe care l-am montat astfel încât să am vizibilitate cât mai bună la RNS510. Am plecat in aceeași formulă ca anul trecut, doar că ne-am oprit o noapte în Bulgaria, la Veliko Tarnovo (ne-am plimbat prin oraș, am fost la cetate, catedrală si după ce am mâncat la restaurantul Shtasliveca (pe care vi-l recomand) am coborât la monumentul dinastiei Assen, aflat lângă Muzeul de artă si parcul Sveta Gora. A doua zi am plecat spre Nikiti, în Halkidiki unde am ajuns după aproximativ 7 ore si jumătate. Ne-am cazat la Olive tree vila, o cazare super ok, dotată cu absolut tot, la aproximativ 80-100m de plajă, unde am și mers in acea zi. De a doua zi a urmat plimbarea obișnuită și descoperirea altor plaje pe brațul Sithonia. Dupa ce te obișnuiești cu apele limpezi din Grecia, îți vine greu să mai mergi in altă parte. In una din zile, cu o rezervare prealabila, am închiriat o barcă și am plecat intr-o mini croazieră in jurul insulei Diaporos, de lângă Vourvourou și a fost o experiență deosebit de interesantă și pe care v-o recomandand. Am mâncat in diverse locuri prin Nikiti, Sarti sau Psakoudia dar am fost si in portul Ormos Panagia, la Pavlos Fresh Fish și ne-am cumpărat caracatiță și calamari proaspeți pe care ni i-am făcut când am ajuns la vilă (este un avantaj să știi să gătești și să ai și cu ce ). Ce nu v-am spus este că in a doua zi, când ne-am întors la vilă, lamela cheii a căzut din carcasă. Uitându-mă la ea am constatat că s-a rupt o bucată din partea in care stă. Cu puțin superglue am fixat lamela si am lăsat-o la "uscat" până a doua zi. Apoi nu am mai închis "briceagul" până in 5 zi, când s-a desprins din nou. De data asta nu am mai găsit partea aia rotundă așa că după ce am lipit-o, in partea opusă am pus niște scobitori pe post de contră ca să pot roti cheia fără emoții. Și a funcționat așa până in ziua de plecare când nu a mai stat nici lipită... Cumpărasem un spiț de la un magazin chinezesc, cu care mă gândeam să rotesc lamela iar carcasa să o lipesc cu scotch lângă, dar nu prea a mers idea din cauza locului strâmt. Așa că am improvizat puțin și după ce am învârtit cheia si a pornit motorul, am lipit carcasa cu scotch de hârtie de coloana și nu am mai închis motorul decât la Kulata la benzinărie! 😁 După 12 ore și 40 de minute de condus cu 4 pauze, am ajuns acasă, consumul 6.7l/100km (m-am uitat la el dar nu i-am mai făcut poză) ceea ce pentru 5 adulți și bagajele aferente zic eu că este foarte ok,mai ales in condițiile in care fiind 37-40°C AC-ul a funcționat non-stop, iar motorul a fost oprit doar o dată! Înainte de a pleca din Grecia am comandat încă o cheie, cu care am fost la un atelier de copiat chei si apoi la @andrei.toledo care mi-a copiat noua cheie, astfel astfel să nu mai am emoții! 😁 Concluzia: niciodată nu lăsați a doua cheie acasă!3 points
-
In Bucuresti n-o sa interzica nimic. O sa taxeze non-Euro, Euro 1, 2. Ei nu sunt in stare nici sa interzica carutele in populismul lor.2 points
-
Ambreajul e ok, nu mai sunt probleme. Intre timp am mai facut un schimb de ulei, filtre ... am ajuns la 130.000 km, fara nici o problema Am prins o oferta buna la Altex si i-am cumparat 2 pneuri noi, Hankook Ventus Prime 4, dot 2025, luam 4 dar 3 mai erau pe stoc I-am facut si o verificare la sistemul de climatizare, la freon, se pare ca nu sunt probleme. La iarna o sa ajung la 140.000 km si sa vad si cu banii cum voi sta, pentru ca as vrea sa ii fac distributia, sa schimb un tampon la motor, cel aflat la distributie, joaca cam tare ... Folia Global Irx este minunata la 38 de grade ... Tine caldura afara din masina excelent2 points
-
Raspuns final : GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 Vara 225/40 R18 92 Y XL, cu omologare AO si DOT 2025 (cele standard aveau DOT 2024, sensibil mai ieftine). Diferente intre ele vad la clasa de consum ( B cu omologare, C fara omologare ). Cum a spus si colegul @CristiALF, pret imbatabil cu promotia cashback ( ~400 lei bucata ). Revin cu impresii .2 points
-
Cu banii luati de dauna totala, se poate repara ce ai acolo foarte bine2 points
-
Ne-am întors din concediu si am fost să ridic Broscuța. I-am făcut o revizie la compresorul de aer condiționat, i-a fost schimbată supapa, verificat și completat freon. Am plecat la drum cu ea, totul ok, după fiecare pornire s-a făcut rece in mașină. Mai rămâne să rezolv cu oglinzile...2 points
-
2 points
-
Am pățit-o și eu prin 2018, Skodița avea 1 an și am zis să fac schimbul mai devreme. Cei de la reprezentanță mi-au zis că, daca vreau sa fac mai devreme schimbul, trebuie sa dau declarație pe proprie răspundere... M-am lăsat păgubaș.2 points
-
@pronetFabrica de la Luton este doar de VAN-uri (dube), Vauxhall (brandul Opel in Europa) care s-a mutat de fapt la Ellesmere Port (in subordinea companiei unde muncesc) si face exclusiv dube electrice, cea de la Luton facea si benzina/diesel: "Luton's Limited EV Potential: The Luton plant was not designed for EV production and would have required significant investment to retool, making it less attractive compared to the established EV capabilities at Ellesmere Port." Pentru a face "upgrade" la Luton ar fi fost necesari mult mai multi bani. Au investit "doar" 100 000 000 GBP la Ellesmere Port pentru a face exclusiv VAN-uri electrice, plus ca la Londra trebuia sa plateasca angajatii cu salarii mai mari. Sudul Angliei a fost mereu mai "posh"! Chirii mai mari dar si salarii mai mari. Ce companie doreste sa aiba costuri de productie mai mari? Nici una! De fapt au scazut costurile de productie, de asta au mutat productia in Nord. Fix ce tot spuneam, masinile au devenit "plastice ieftine" care au pret de vanzare mult mai mare decat alea "de pe vremuri" din cauza inflatiei, calitatea a scazut, consumatorismul e la putere, profitul marilor companii este in crestere! Intre timp, vanzarea masinilor electrice in UK a crescut cu 25% in prima jumatate a 2025! Sunt socat cate masini electrice vad pe sosele/autostrazi cel putin in ultimii 2 ani, indiferent de brand! Vand astia DE TOATE! Vezi ce zice THE GUARDIAN: https://www.theguardian.com/business/2025/jul/06/uk-carmakers-on-track-to-meet-ev-sales-target-despite-the-intense-lobbying-push-to-lower-quota Nu ma intelege gresit, nu sunt fan EV, n-as cumpara niciodata un EV, merg des la Ellesmere Port, am multi clienti acolo, la fabrica nu ma duc, acolo se merge doar cu TIRul. Intre timp au inceput sa cedeze masinile EV, vad in stoc tot mai multe baterii schimbate pe garantie. Probabil ca in curand o sa ne bagam toti masinile in priza. Alfa Romeo cica va fi exclusiv ELECTRICA din 2027. CSF? NCSF! Apropo, vecinul meu cu Cayenne-ul Hibrid a renuntat la Cayenne si a trecut la Macan TURBO (electric.) Au mai aparut 2 Tesla SUV si 2 Tesla Model 3 in garaj care chiar arata bine...CE? Cine a spus asta? 👿 Vorbesc tastele fara mine...🙄1 point
-
Nu esti carcotas. Si eu eram fan giulia, si sunt in continuare pt cum arata. Cand eram in cautare de masina, giulia era in buget. Am fost, am vazut, am zis pas. E mica in interior, si la pasageri, si la portbagaj, calitatea materialelor nu se apropie de audi, bmw, servisarea e cu semnul intrebari, infotaiment clar nu la nivel de mmi, idrive. In final, cum ai zis si tu, se vede in semnatura ce am ales.1 point
-
colegul @laurstef avand un Passat B8.5 inteleg, deci o masina destul de noua, nu prea vad cum sa aibe foarta multa uzura deja... eu as zice sa faci un schimb de ulei, sa pui cantitatea corecta si dupaia sa urmaresti dupa 1000-2000km cum sta treaba.1 point
-
1 point
-
Salutare! La pagina 18 am postat niste fotografii de la muzeul Ferrari. Am uitat totusi de THE "pièce de résistance": Am reusit sa pasesc in biroul lui Enzo si sa traiesc o emotie pe care nu pot sa o descriu in cuvinte, am avut lacrimi instant in ochi, la fel ca si atunci cand am condus un F430 si un 458 pe circuit si uite ca azi, reusesc sa contribui la mentenanta unor exemplare create de el prin munca pe care o prestez. Gastiti cateva poze din garajele pe care le frecventez ale unor clienti, pe paginile precedente, merg destul de des in garaje private, centre de reconditionari, dealeri de masini si reprezentante de tot felul unde intalnesc oameni cu care impartasesc aceeasi pasiune. Ma consideram antisocial, mi-am dovedit contrariul! Nu cred ca as putea sa fac asta dintr-un birou, tocmai de asta ador ceea ce fac! ❤️ Ma bucur ca am reusit sa vad unde sunt produse aceste nestemate! Pentru un impatimit auto cred ca reprezinta MECCA in domeniul auto. Un fel de "Mormantul lui Iisus" pentru crestini....cred...sau as vrea sa cred asta. 🙂 M-am nascut pe 18 Februarie, la fel ca si Enzo, nu stiu daca exista vreo legatura, fie ea si "intergalactica"🤪, insa mie imi va ramane in minte permanent citatul lui, care pe mine m-a motivat in viata: "Se puoi sognarlo, puoi farlo!" (If you can dream it, you can do it!) -ENZO FERRARI La munca masini, in timpul liber, masini, imi place sa si conduc, da, stiu sunt "not in one's right mind" , asa mi-a zis managerul, un fel de "n-am toate tiglele pe casa"! Mi-au fost oferite niste posturi in companie in birou, in fata unui laptop, dar am refuzat. Mi-a fost oferit si 30% discount la orice model Alfa, cred ca un brand care se apropie cat de cat de brandul Ferrari, macar asa...."de departe"... (si restul brandurilor din gama, vreo 16 marci) insa i-am spus managerului ca vreau sa ajung la destinatie, am vrut sa fac o gluma, ma rog, am ras doar eu, el a zambit! 🙄 Doamne-ajuta ca se strica multe si pot sa pun o paine pe masa! Cat mai complicate si cat mai hibride si cat mai pline de electronica sa le faca, sa pot sa dorm linistit ca vine leafa! Cica din 2027, toate Alfele vor fi electrice! Interesant! 😴 Jeremy Clarkson plange in pumn...😭 La Maserati au discount doar cei din top management si oricum n-as putea sa apar cu asa ceva la munca, mi-ar fi mie rusine, desi facusem calcul la un leasing de Levante/Ghibli si n-ar fi imposibil! Managerul cel mare conduce o Giulia si cei din subordine Peugeot 5008 si 3008. Chiar azi am fost la un dealer Alfa Romeo/Fiat/Abarth din Nordul UK cu 2 cutii in care erau ceva ECU si senzori, o factura de vreo 18 000 GBP...mda.. Va mai plictisesc cu niste italience de la Maranello cu care am intrat in contact in UK de curand, fiind prezente la meet cateva sute, unele plecau altele veneau, am selectat niste poze random. Biroul lui Enzo Ferrari: Am plecat de la muzeu si cu niste suveniruri: Alaturi de supercarul meu preferat: Am condus si una d-asta, ultimul V8 aspirat de la Ferrari: Bad Boys, Bad Boys, uaciugonnaduuu? 😄 Am condus una coupe in Las Vegas Motor Speedway:1 point
-
Si eu am diesel, intr-adevar este imbatabila pe autostrada, dar nu mi-as mai lua din cauza restrictiilor pentru motorizari diesel din marile orase, restrictii care se anunta si in Bucuresti. Sa o stapaneasca sanatos!1 point
-
1 point
-
1 point
-
@acidone77 Salut! Da, foarte mulțumit! Montajul este practic “invizibil” si nu afectează deloc vizibilitatea sau micșorează spațiul vizual al parbrizului, iar calitatea/claritatea video este foarte bună. Singurul minus pe care l-am identificat este ca nu are si functie de locatie GPS… In rest, funcțiile adiționale, precum Auto-Save al clipului in caz de frâna bruscă si/sau șoc si ele funcționează bine si fără probleme. Per total, da, sunt foarte multumit de alegere 👍🏼.1 point
-
Nice trip...mai putin evenimentul nefericit cu cheia. Eu mereu iau cu mine ambele chei, just in case. Restaurantul Shtasliveca e unul dintre cele mai bune din BG. Mai exista inca 2 locatii, in Sofia, respectiv Stara Zagora. Au preturi super, iar preparatele sunt f.delicioase. Zona Nikiti e super, trebuia sa ajung si eu la plaja Portokali, dar din comoditate, am ales sa ramanem strict in Pereia. Cand dai de mancare buna, plaja blue flag...nu mai iti vine sa pleci prin imprejurimi. Nice pics, deja mi-e dor de Grecia, dar ma consolez ca urmeaza inca un concediu, in Italia, asa ca astept cuminte 🍺.1 point
-
De ce a vrut diesel? O folosește extraurban? La 1.5 tsi mHEV am autonomie, mers legal și extraurban, 1200 km. E foarte bună configurația, iar navigația își merită banii. Am folosit-o în afară timp de 3 săptămâni și este EXCELENTĂ! M-a anunțat de radare și în Austria de porțiunile unde se măsoară distanța parcursă, nu viteza. Să o stăpânească sănătos!1 point
-
Chiar si fara cashback, au un raport pret/calitate mai bun decat alti producatori de top.1 point
-
Conditii grele inseamna zone neasfaltate, combustibil prost samd. Nu e cazul la noi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ravenol 5w30 nu gasesc la nici o benzinarie. Bine, oricum nu am avut nevoie deloc pana acum, dar il arunc si iau un bidon de 1l sigilat ca aia e…1 point
-
Sa mai actualizam putin topicu, trecu ceva timp. Masina afiseaza in bord undeva la 217.xxx km 😁. Intre timp a mai trecut prin niste revizii + 2 sacosi mari de diverse : - amortizoare fata+spate (cu flanse, rulmenti si protectii), am ales Sachs (cele OE tot asa erau). - bucse bascula fata OE, recomandare de la "chirurg" + geometria obligatorie 🙂 - suport cutie viteze DSG, aici am ales Lemforder ( este o diferenta sesizabila de comportament, intre schimburi se simtea o oarecare smucitura, acum s-a diminuat destul de mult ). - ulei cutie de viteze OE ( cam 57 mii de la schimb anterior, uleiul f curat, chiar surprinzator de curat ) - placute spate TRW Uleiul si filtrele tot pe Liqui Molly + Mann am mers. Urmeaza niste anvelope. Si niste poze (cam putine, aia e).1 point
-
@acidone77eu am fost finuț, am trimis cam o data pe luna mail, începând cu luna aprilie. @SCHUMIRO69am primit termen de livrare 28-30 de sapt. Estimarea mea era august-septembrie de livrare. Dar dealer ul mi a spus, în momentul încheierii contractului, ca au fost cazuri de livrare și în 3-4 luni1 point
-
S-a mai discutat si in alta parte: uleiul se schimba la maxim 2 ani sau la maxim 30000 de km. Cuvantul maxim este foarte important. Sistemul iti arata separat de intervalul de service cand trebuie sa schimbi uleiul in functie de conditiile de functionare.1 point
-
Aia e vrajala cu "au ras de el la reprezentanta ca a vrut sa faca schimbul la 10k km"! O sa ii spuna ca nu e necesar; ca nu asa e recomandarea producatorului, dar daca clientul insista ii fac schimbul de ulei chiar si zilnic daca plateste. Nu exista asa ceva. Eu la Golf 7.5 am facut schimbul intre 8-10k km si nu au avut aia nimic. Imi tot ziceau ca nu e nevoie, eu le spuneam ca asa vreau eu si ei executau, pe bani. Deci nu e nici o mare filozofie.1 point
-
La orice masina moderna turația este controlata de ECU în funcție de diverși parametri.1 point
-
Cutia de viteze DSG nu va niciodata mai buna ca un ZF. Are si DSG atuurile ei, dar overall ZF in 8trepte e peste orice Dsg/Stronic1 point
-
1 point
-
Eu am rezolvat problema la inceput de aprilie in Ungaria la reprezentanta VW din Debrecen ...de atunci nu am mai avut probleme...totul functioneaza normal! Cand am mers la D&C Oradea la inceput de aprilie..cei de la noi au zis ca dupa VIN nu am nici un update de soft...nu vedeau nici ca trebuie modificat cablajul din bara spate! A doua zi am mers in Ungaria si vedeau ca este update de soft ca trebuie modificat si cablajul ca sa nu mai franeze masina cand dadeam cu spatele fara a detecta nici un obsatacol. Update-ul era aparut pe final de Martie...au spus cei din Ungaria de la VW. Mă întreb justificat: cum este posibil ca o altă reprezentanță VW (Debrecen) să identifice clar problema,existenta update-ului de soft si faptul ca trebuia modificat traseul electric din bara din spate a masinii deoarce frana masina singura fara sa detecteze vreun obstacol cand dadeam cu spatele ( o alta eroare grava ), iar la D&C Oradea să nu se regăsească informații oficiale VW? Aceste discrepanțe imi ridică semne de întrebare serioase cu privire la competența, buna-credință sau implicarea echipei locale! Ai facut update de soft? Ai modificat cablajul din bara spate?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Totul sa rezolvat Am reușit sa rezolv problema și am dat o scanare la masina și am dat stergere totala la ce erori am avut dar din bord nu s au șters unde trebuie sa dau?1 point
-
Acum vreun an, am încercat să scap de becul halogen de cornering din far. Led-ul respectiv deși avea anulator de eroare, a dat eroare și l-am înlocuit cu Osram CBI halogen. Ieri după ce mi-am terminat treburile prin casă, mi-am adus aminte că îmi veniseră led-urile noi. Pentru că păsăricile continuasera ciripeala... Așa că, am luat cutia, am ridicat capota și am scos becurile Osram. La o primă vedere, ledurile aratau foarte bine, iar față de Osram, erau poziționate la aceeași distanță. După ce le-am montat, am pornit motorul și au dat eroare și nici nu se aprindeau, ceea ce m-a dus cu gândul că au sens de montare, așa că le-am inversat. După repornire totul a fost în regulă, fără erori în bord. comparativ cu halogenul Și cum se vede după schimbare Aici aveti un clip cu ledurile și cum se văd in funcțiune. Și cu această ocazie s-a mai liniștit o păsărica! Acum pot spune că mașina are toate becurile pe led. Weekend fain tuturor!1 point
-
@Adi_vw vezi in SSP 511. Blocarea cu cale ar trebui sa fie suficientă. Ce zic baietii in video se aplica la rebuild. Daca ai timp - vezi ca am postat vreo 4GB de manuale...1 point
-
A ajuns Golf-ul la sediu si imi zice colegul meu ca i-a dat eroare pe senzorii de parcare spate :)))) Il alta ordine de idei s-au aliniat planetele si pe 7 noiembrie o sa am masina noua, stoc, livrare "imediata". Civic eHEV Advanced, singura problema este ca masina din stoc este rosie (ca focul). Sper sa ma obisnuiesc cu CVT-ul. Numai de bine!1 point
-
Daca vrei AC functional cu ss, ai nevoie de un hibrid. Mild hibrid-ul e mai mult marketing.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00