Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • mirceateodor
      Pentru utilizare obisnuita , tavita e perfecta. Dupa 5 ani arata foarte bine si ma ajutat mult sa tin portbagajul curat.  Marginea e suficient de inalta/mare. Cred ca depinde cum folosesti portbagajul si ce anume cari cu masina.
    • Al Bundy
      Aici gresesti, trebuie sa fie invers, cea albastra langa mufa de alimentare, in prelungirea ei. DA, cele de la rezervor trebuie inversate
    • Irrelevant White Man
      Te salut, marginea nu este prea mica?
    • dkmg33
      Eu merg tare in general, dar acolo unde nu conteaza dimensiunea jantei. Pe curbe ( adica unde faci un pic diferenta de stabilitate si aderenta, desi la 255 pe 18 vs 265 pe 19 nu e mare fas) daca mergi tare cu Touaregul vomita si soferul, nu doar copiii si sotia. Daca mergi singur hai mai treaca mearga, dar cu familia, poti sa ai si 21", nu e masina de aruncat pe curbe, cum nu e nici un suv.    Si nu avem in tara drumurile pt asa ceva. Am condus un GLE coupe 55 AMG cateva zeci de km pe DN-u la noi cu jante pe 22, cu tot airmaticul simteai fiecare petec si pietricica de pe drum. 
    • davidut5
      Ca sa fie bine, pe furtunul de sus de la pompa tandem trebuie sa iasă motorina când pui contactul/ când merge pompa din rezervor.
    • entu
      Pot verifica cumva ? sau ma pun sa le inversez la rezervor si vad apoi daca e vreo schimbare.
    • davidut5
      Conducta neagra trebuie sa fie turul, deci la rezervor nu e bine, numai sa fie bine la motor. 
    • entu
      Poze de la pompa si filtru. Multumesc pt interes.
    • corad0
      "In plus, pe dimensiuni mai mari sunt disponibile anvelope mai performante, indisponibile pe marimi mici"   Gasesti si pe 17" toate brandurile de top si oricum, la mers normal, la fel ca si restul traficului nu prea conteaza brandul cand vine vorba de performante, poate doar de fiabilitate, unele "se consuma" mai repede decat altele. 
    • tavitara
      Apoi 7P nu e masina de curse  Daca esti sofer normal este foarte ok si cu 17" cum am eu , nu am simtit niciodata probleme de stabilitate , franare si aderenta indiferent de situatie si vreme  Daca vrei sa ataci ace de par cu 100 la ora sigur sunt mai bune alea de care spui , dar cine face asa ceva ?
    • dercos
      Anvelope mai late/jante mai mari determina stabilitate mai buna, franare mai buna, aderenta mai buna. In plus, pe dimensiuni mai mari sunt disponibile anvelope mai performante, indisponibile pe marimi mici
    • lupo_bv
      Despre logul în mers am spus data trecută. Se observă că face presiune cu întîrziere plus că spike-ul este lung şi urmat de o scădere bruscă de presiune. Se mai observă că MAF citeşte o valoare cam mică chiar cînd ai suprapresiune (am tras o linie punctată pentru exemplificare)   În BS003  se observă că în motor intră o cantitate cam mică de aer (am desenat cam pe unde ar trebui să fie valoarea)   În BS011 se observă următoarele: diferenţa On/Off este cam mică, 140 mbari, ar trebui să fie cam 180 mbari cu motorul cald. Presiunea minimă este cam mult sub cea atmosferică, vreo 20 mbari. Aici suspectez un reglaj defectuos al geometriei, dar dacă a avut momente cînd a funcţionat bine o excludem pe asta. Ar putea să fie şi o problemă de vacuum, trebuie măsurat cu un manometru de vacuum   Referitor la valoarea cam mică citită de MAF cauze pot fi următoarele: - MAF obosit - aer fals între MAF şi turbină - recirculare parazită de gaze arse Avînd în vedere că EGR este blindat excludem ultima cauză. Verifică în primul rînd tubulatura dintre MAF şi turbină . Dacă nu este nimic suspect ar trebui încercat cu un MAF de probă. Şi verificat vacuum-ul cu manometru înainte de N75 şi după. Ideea este că dacă MAF citeşte mai puţin decît ar trebui atunci cantitatea injectată va fi mai mică şi motorul va dezvolta o putere mai mică.    
    • ovix1986
      Salutări. Revin cu logurile necesare după ce am înlocuit intercooler-ul și senzorul MAP, ambele noi. Masina merge la fel. Atașez logurile pe care le-am făcut, poate identificam vreo problema. Multumesc anticipatLOG-01-003-010-011 (1).CSVLOG-01-003-xxx-xxx basic setings.csvLOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • andrei_221
      in cazul DQ200 chiar nu are ce se strica de la ulei....
    • EEXCALADE
      Eu zic sa va informati bine ,Lifetime este aproximativ echivalent cu perioada garantiei ,NU inseamna cat traiaste omul  . Intretinerea e mult mai ieftina ca reparatia .
    • dragos32
      Vă mulțumesc de răspunsuri. Am abia 20500 km și aproximativ un an și jumătate de când o am dar la anul dacă fac tot atâți km voi schimba uleiul la cutie dacă nu când termin leasing.
    • andrei_221
    • corad0
      Ma bucur cand vad oameni pasionati care stiu ce inseamna masina asta si care fac research si nu arunca cu bani aiurea, o problema majora poate fi reparata foarte usor, daca iti dai interesul si te informezi:     
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!