Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • lupo_bv
      Despre logul în mers am spus data trecută. Se observă că face presiune cu întîrziere plus că spike-ul este lung şi urmat de o scădere bruscă de presiune. Se mai observă că MAF citeşte o valoare cam mică chiar cînd ai suprapresiune (am tras o linie punctată pentru exemplificare)   În BS003  se observă că în motor intră o cantitate cam mică de aer (am desenat cam pe unde ar trebui să fie valoarea)   În BS011 se observă următoarele: diferenţa On/Off este cam mică, 140 mbari, ar trebui să fie cam 180 mbari cu motorul cald. Presiunea minimă este cam mult sub cea atmosferică, vreo 20 mbari. Aici suspectez un reglaj defectuos al geometriei, dar dacă a avut momente cînd a funcţionat bine o excludem pe asta. Ar putea să fie şi o problemă de vacuum, trebuie măsurat cu un manometru de vacuum   Referitor la valoarea cam mică citită de MAF cauze pot fi următoarele: - MAF obosit - aer fals între MAF şi turbină - recirculare parazită de gaze arse Avînd în vedere că EGR este blindat excludem ultima cauză. Verifică în primul rînd tubulatura dintre MAF şi turbină . Dacă nu este nimic suspect ar trebui încercat cu un MAF de probă. Şi verificat vacuum-ul cu manometru înainte de N75 şi după. Ideea este că dacă MAF citeşte mai puţin decît ar trebui atunci cantitatea injectată va fi mai mică şi motorul va dezvolta o putere mai mică.    
    • ovix1986
      Salutări. Revin cu logurile necesare după ce am înlocuit intercooler-ul și senzorul MAP, ambele noi. Masina merge la fel. Atașez logurile pe care le-am făcut, poate identificam vreo problema. Multumesc anticipatLOG-01-003-010-011 (1).CSVLOG-01-003-xxx-xxx basic setings.csvLOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • andrei_221
      in cazul DQ200 chiar nu are ce se strica de la ulei....
    • EEXCALADE
      Eu zic sa va informati bine ,Lifetime este aproximativ echivalent cu perioada garantiei ,NU inseamna cat traiaste omul  . Intretinerea e mult mai ieftina ca reparatia .
    • dragos32
      Vă mulțumesc de răspunsuri. Am abia 20500 km și aproximativ un an și jumătate de când o am dar la anul dacă fac tot atâți km voi schimba uleiul la cutie dacă nu când termin leasing.
    • andrei_221
    • corad0
      Ma bucur cand vad oameni pasionati care stiu ce inseamna masina asta si care fac research si nu arunca cu bani aiurea, o problema majora poate fi reparata foarte usor, daca iti dai interesul si te informezi:     
    • adicorbos
      A fost un fir întrerupt, la început făcea contact când și când, după ce am schimbat pompa de apă a rămas eroarea permanentă, așa a identificat firul. Acum merge perfect 
    • mad_kat
      Este ok pe 18 pentru dimensiunea asta de masina. Si confortul il stiu prea bine - am la fel pe tanc
    • mario75
      Mulțumesc pentru răspunsuri!  Înseamnă că am de demontat. Așa doar la o observație sumară, am verificat cu multimetrul valorile pe senzorul de temperatură. Sper să îl fi nimerit. E pe un furtun de combustibil care intră (sau iese) din pompa tandem în dreapta motorului, cum te uiți la el, și spre fața mașinii. Are două fire. Pe mufa cu fire am măsurat 5 V, iar pe senzor am măsurat 6 KΩ. Firele sunt protejate de un tub de plastic subțire până intră în unul mai gros. Nu par întrerupte, din ce am putut verifica la mână până la tubul mai gros, fără să demontez EGR și ce mai era nevoie, și mufa nu este oxidată în interior. Sunt în regulă valorile?  Preventiv, am luat și bateria în casă pentru a o pune la încărcat. Avea 12,46 V Să îmi fac griji? E un Varta Silver Dynamic de 77 Ah și are un an. Mulțumesc!
    • corad0
      "Anvelope mai ieftine , masina mai comoda"   +1 👍
    • haro
      Si eu sunt unul din aia care fac invers si mi-am pus roti mai mici (pe 17) la un w221…minunata alegere! N-as sacrifica niciodata confortul pe aspect, cel putin nu aici pe drumurile astea. Mergi linistit pe 18, faci o alegere buna. Imi place masina, mereu mi-a placut modelul acesta.
    • AndreyPH
      Da, am luat legatura cu @draganuta. Trebuie sa vedem daca gasim versiunile de firmware anterioare, 0178 si 0278. 😕
    • Al Bundy
      Pune o poza cu furtunele ce intra in pompa  
    • entu
      Cum imi pot da seama daca sunt inversate, exista vreo modalitate de verificare?
    • EEXCALADE
      Oare de ce nu au facut distributiile fixe ?  De la ALH 1999 pana in prezent toate motoarele au fuliile reglabile  .
    • andrei_221
      tocmai ca vorbesti prostii.  Doar o piesa metalica poate sa fie facuta cu precizie, o piesa de plastic sau cauciuc nu se incadreaza in aceleasi clase de precizie. De ce oare toate distributiile se regleaza intr-un fel sau altul, indiferente ca sunt curea / lant , diesel/ benzina.   
    • tavitara
      Ce probleme sa ai cu roti mai mici ? In afara de aspect , nu vad alte dezavantaje  Anvelope mai ieftine , masina mai comoda , consum mai mic 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!