Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Cama

ce inseamna "perf de bine"?

nu cumva ti-a scazut lichidul sub nivel?

iar in momentul in care ai desfacut capacul s-a eliberat presiunea din circuit si a crescut inapoi la nivel lichidul

am patit si eu chestia asta, s-a rezolvat cu completare lichid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completeaza cu lichid dar vezi sa corespunda la culoare ... adica sa nu pui verde sau alte minuni . pui exact ce ai si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa aprins in timpul mersului johny... ci inainte de a porni.. iar dupa ce mergi 4 min nu se mai aprinde deloc..... "perf"(perfect).... am verificat si cand am pornit motorul si tot asa a ramas.... stiu ce trebuie .... G12 dinala roz.. doar se completeaza sau se schimba cu altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de unde sa stiu cat trebuie completat? ca am gasit havoline la 1l care sa inteleg ca este concentrat antigel, scria pe el ca e pt vw (G12) si alte marci... dar se pune 50% apa demineralizata si 50% antigel dinasta? pot sa golesc si sa pun asa? sau completez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti doar sa completezi fara sa il diluezi

pe vasul de expansiune cum te uiti din fata exista gradatie cu min si max

completeaza pana aproape de max

dar fa-o cu motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu treci de maxim asta e important si cum spine so joky nu se dilueaza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema legata de sistemul de racire am si eu, numai ca la mine nu-mi indica acul la bord tot timpul temperatura. Cand creste cand scade, intr-un timp ff scurt. Cand pornesc motorul se ridica incet pana ajunge la 90 de grade, iar dupa vreo 10 min scade la 0, cateodata dureaza mai mult dupa vreo 2 ore scade. Sau nu porneste decat dupa vreo ora si la fel scade cum vrea el de repede. Care sa fie problema

Motor 1.4, 16v golf4, 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ce s-a scris pe toate pginile de aici, adica G2/G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca la mine e aproape maxim... si tot se aprinde.... de 2 zile nu se mai aprinsesera... vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vasul de expansiune sunt cele 2 tije ale senzorului. Cu o surubelnita, cutit, tija de lemn acoperita ci smirghel curata cele 2 tije de ceea ce s-a depus pe ele. Nu e nevoie sa fie curatate foarte bine. O sa vezi ca nu se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa traiasca domn Bundy !

La mine a functionat curatarea acelui senzor (de fapt e un traductor dupa ce face pe-acolo). Intrigat ca si eu aveam aceleasi simptome ca si cama, innegrit de celelalte discutii care se invirteau in jurul lui G2/G62, am incercat aseara si solutia data de bundy si culmea :Driver: a mers. Azi a fost prima dimineata cind nu mi s-a mai aprins acel martor.

Am desfacut busonul si am ricait acele sirme cu un...bisturiu (deh, pacientul a fost de acord).

Ideea cu smirghelul mi s-a parut cam agresiva, din cauza piliturii care nu stiu ce-ar putea face pe urma prin circuit.

Acum judecind la rece este posibil ca depunerile din lichidul de racire sa modifice rezistenta introdusa de sirme in circuit astfel incit plaja in care lucreaza sa fie modificata. Stie cineva cam cit ar trebui sa fie rezistenta lor masurata la borne ?

Istoria acestei probleme la mine:

De cind am cumparat masina, din primavara, acest martor se aprindea cind si cind, cu motorul rece, la prima pornire dimineata. Dupa pornirea motorului, la citeva secunde se aprindea. Daca opream motorul si reporneam, nu se mai aprindea. Pe VAG COM nici o eroare.

Lichidul in vas era cam trei sferturi plin (la mine vasul nu are marcaj de maxim, ci doar de minim). Dintr-o poza din manual mi-am dat seama ca era mult peste maxim si am mai scos din lichid, lasindu-l la jumate intre minim si ipoteticul maxim. Un timp a fost ok. Din momentul in care s-a racit vremea a inceput sa se aprinda de fiecare data si nu mai ajungea o oprire/repornire a motorului, ci citeva. Dupa citeva zile am schimbat tactica si plecam cu el aprins si dupa citeva minute, intr-o pauza de semafor, opream si reporneam motorul. Martorul nu se mai aprindea.

Sper sa nu fie vreo problema ca-i vorba de un Toledo motor ARL. Cred ca-i aceeasi mincare VAG, plus ca la sectia Toledouri nu este o astfel de dicutie si n-am vrut sa mai deschid inca una. O idee ar fi mutarea acestei discutii la sectia TDI.

Inca o data traiasca domn bundy si mult succes cama.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de aprecieri. :Driver:

Pana la urma orice senzor e un traductor, transforma ceva in altceva util pentru ECU sau alt device. Orice lichid, chiar si apa distilata in timp afecteaza metalul (fierul) si la suprafata apar depuneri care modifica rezistenta (conductivitatea mai bine spus). Intre acele tije prin apa circula un mic curent electric, (atentie, firul de masa nu e legat la masa masinii ci la cea a IC, la fel si cel de la centura si cea de la senzorul de spalat parbriz) care este masurat de IC si daca este mai mic decat un prag stabilit de producator acesta afiseaza acel mesaj. Deci IC nu masoara rezistenta ci curentul care circula pe acolo.

Legat de smirghel, nu cred ca se ajungea sa se faca pilitura acolo, ca doar nu smirgheluiai pana acele tije ajungeau subtiri ca un ac.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu golfuletul. In momentul in care pornesc dimineata motorul fiind rece acul indicatorului de temperatura se ridica la 90 de grade si motorul se tureaza la 1200 rotatii/min. Problema este ca nu stiu care este senzorul care masoara temperatura lichidului de racire. E posibil sa mai fi avut cineva aceeasi problema? Daca da l-as ruga sa-mi dea cateva detalii si in privinta pretului.

Am uitat sa precizez: Motor 1.9TDI Tip ATD 101 Cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura sigur e defect, pentru ca nu are cum sa se ridice instant temperatura la 90 grade. Cresterea (deplasarea acului) trebuie sa fie lineara.

Despre turatia la 1200 ture e ceva normal, e socul automat. Asa face si la mine dimineata la prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu golfuletul. In momentul in care pornesc dimineata motorul fiind rece acul indicatorului de temperatura se ridica la 90 de grade si motorul se tureaza la 1200 rotatii/min. Problema este ca nu stiu care este senzorul care masoara temperatura lichidului de racire. E posibil sa mai fi avut cineva aceeasi problema? Daca da l-as ruga sa-mi dea cateva detalii si in privinta pretului.

Am uitat sa precizez: Motor 1.9TDI Tip ATD 101 Cp.

Ai citi toate paginile si nu ai gasit raspunsul la intrebarea ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema semenatoare in sensul ca si mie mi-se aprinde becul de temperatura ala lichidului de racire dar la mine nivelul lichidului este exact cum trebuie, adica intremin si max la rece si la nivel maxim la cald.Problema mea este ca dimineata cand pornesc masina dupa 30 de sec porneste alarma respectiva.Daca merg cateva minute sui dupa aceea opresc si pornesc masina eroarea nu se mai manifesta decat dupa o perioada mai indelungata de stationare.Am fost la Skoda au pus testerul si prima oara am avut o eroare care tinea de bulbul de pe radiator pe care au sters-o si mi-au spus sa revin in caz ca se manifeste iar. Bineninteles ca a doua zi sa repetat problema,Am fost la Skoda iar iar dupa scanare nu au gasit nici o eroare stocata.

Masina se comporta absolut norma consumul a ramas acelasi.

Astept eventuale sugestii.Cei de la Skoda mi-au spus sa stau linistit dar mie nu pre imi place sa pornesc masina si sa vad beculetul palpaind.Am vrut sa schimb bulbul de pe radiator cum spun ei dar nu sunt foarte siguri cei de la reprezenranta ca aceasta ar fi solutionarea problemei si nici eu nu as vrea sa dau banii si sa inlocuiesc o piesa functionala.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citi toate paginile si nu ai gasit raspunsul la intrebarea ta?

Da am citit cam tot topicul dar din cate am vazut la toti ceilalti le creste temperatura si pe urma scade. La mine problema este urmatoarea: Pornesc masina, motorul rece si acul urca direct la 90 de grade si nu se mai misca de-acolo. Oricum azi fac o scanare cu vag-comul si vom vedea care este problema.

Merci oricum de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea aia cu lambda sau cum ii zice, s-a vazut si la mine pe calculator, iar tipul ala de la service a zis ca erorile care apar daca se pot sterge nu sunt grave, ca mai apar ele asa.

Ce vreau sa stiu ce reprez sonda ai lambda si cat de grava este eroarea. Am ceva probleme cu indicatorul temperaturii de la bord, cand urca cand scade f repede. Astept un raspuns, multumesc

Masina este un golf4, 1,4 din 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele cu indicatorul temperaturii din bord se datoraza senzorului despre care se discuta in acest topic. Dar sonda lambda nu are nicio legatura cu aceste fluctuatii ale indicatorului temperaturii lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am citit cam tot topicul dar din cate am vazut la toti ceilalti le creste temperatura si pe urma scade. La mine problema este urmatoarea: Pornesc masina, motorul rece si acul urca direct la 90 de grade si nu se mai misca de-acolo. Oricum azi fac o scanare cu vag-comul si vom vedea care este problema.

Merci oricum de sfaturi

G2/G62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!