Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • passat19tdi
      Multumesc pt raspunsuri. Unde este localizat buzzerul la polo 6R?
    • sandumbogdan
      Dar daca dpf-ul ajunge sa se incarce de la rulaj? Adica masina veche avea 250 mii km si 85 grame de cenusa din maxim 80. Regenerare la 200 km in oras si 400 km la drum lung. Nu avea nici o eroare, totul mergea perfect, doar ca pe diagnoza arata ca are multa cenusa. In cazul acesta ar fi ajutat o curatare?
    • EEXCALADE
      de asemenea o spalare cu solutii agresive poate insemna sfarsitul dpf-ului.
    • EEXCALADE
      Musai test de compresie. Daca nu are compresia necesara arunci banii pe bobine,bujii si alte piese/reparatii
    • SwatKat
      @EEXCALADEmultumesc, insa reprezentanta nu a mentionat niciodata ca ar fi nevoie de asta. Ca intai sa schimb bujiile (oricum le schimbam) si eventual bobinele insa ei au spus ca daca de cativa ani mai da aleatoriu misfire si CEL (si nu am patit mai mult de 1 data pe an) nu trebuie sa investighez suplimentar.    poate ei nu fac test compresie sau o fi complicat si n-u chef? Din ce am vazut pe net, se scoate o siguranta si se pune ceasul pe fiecare cilindru in loc de bujie?   Intreb ca nu stiu daca sa insist cu testul, daca sa ma duc in alta parte unde sa-l faca odata cu schimbul de bujii, ca sa nu alerg din service in service.    Ps. Probleme la compresie nu ar trebui sa duca la aprindere de CEL in mers sau in forja, de exemplu? Eu n-am asa ceva (asta m-au intrebat si ei)    multumesc
    • vlahdacoroman
      Spălarea e frectie la picior de lemn,daca nu gasesti cauză colmatării,se va infunda la loc in cateva saptamani! In majoritatea cazurilor dpf urile ajung la curățat cand sunt fisurate/topite sau colmatate ireversibil! Înlătură cauza ,nu doar efectul...
    • EEXCALADE
      Fa un test de compresie
    • vali zak
      A curatat cineva dpf de euro 6 d,cu adblue ?as vrea cateva detalii.Banuiesc ca se curata cu tot cu catalizator .In plus nu stiu care metoda e mai ok,spalare sau ardere.Prin ardere curata doar la Odorhei,altii nu stiu,imi e cam peste mana,ar fi super daca ar fi ceva similar pe langa Bucuresti.
    • SwatKat
      Pentru ca am luat in sfarsit un obd scanner l-am pus pe masina azi, deci cam la 1 luna si ceva de cand am facut ultima scanare si au fost sterse erorile.  On- board mon test zice asa la misfire (ewma): 19/11/10/9. (In ordinea cilindrilor) Ca idee, de la precedentul test cand stiu ca parca a sters eroarea, am facut cam 1000 km.    Am pe tester si misfire count (last) si aici am vazut ca accelerand motorul la relanti astea 10 min mi-au aparut 1-2 misfire in plus pe cilindri.   La service am programare peste 1 sapt, ca am de schimbat bujii si bobinele si o sa vad ce zic si ei dar, ca idee, ar trebui sa NU fie niciun misfire, nu?
    • andrei_221
      DADA merge cu oricare, eu recomand 0w30 norma 504/507
    • Nenciu Victor
      Salut dupa seria de sasiu, la orice magazin ce vinde uleiuri, mergeti si va zic acolo. Dar cred ca merge cu 5w30. Golful meu tot pe benzina e doar ca 1.0 dar din acelasi an si ii pun 5w30. 0w20 am impresia ca cam cele dupa 2020 cer ... Dar intai incercati la magazin sau pe net pe situri cum e epiesa si cele de profil. 
    • marius1982.11
      De pe vremea măscoaelor. Cred ca era drumul inchi, altfel nush cum se risca cu asa masina...de ex bolovanu' de Norris si l-a dat de gard.😝. Mai e si pilot ds F1, cica si cu sanse la titlu. Azi iar il face ala tinerelu' la șpania.
    • bogdan_vw_11
      Salut. Sunt de curand posesorul unei Skoda Octavia 1.5 tsi DADA, 12.2017, masina de Danemarca. Nu stiu ce ulei au folosit,nu am gasit nimic pe la motor cu tipul uleiului folosit.  Unde vad daca ar GPF? In actele de Danemarca nu specifica.Sunt la primul benzinar. Ce ulei sa folosesc? 5w30 sau 0w20?  
    • F l o r i n
      Inlocuieste buzzer ul
    • Dan Adrian 1975
      La debitmetru,am convertit valoarea data in u/m la valoarea ceruta si citeste mai mult decat cere ecu cam cu 40-50 unitati
    • Dan Adrian 1975
      Atunci cand merge bine,face presiune ok,este o problema foarte ciudata ,cred ca tot la admisie este problema
    • lupo_bv
      @eroler Nu-mi dau seama ce ar putea duce la comportamentul ăla. Hai să vedem o probă şi cu EGR blindat. Întotdeauna cînd faci loguri să le faci şi pe cele în BS (şi  003 chiar dacă este blindat EGR)   @Dan Adrian 1975 Din loguri singurul lucru de care îmi pot da seama este că nu prea face presiune sau o face tîrziu. De cantitatea de aer nu mă pot lega pt. că nu este măsurată în mg/str
    • corad0
      @marius1982.11Nu, ce test? E perfect normal sa vezi masini din astea la "bloc" in parcarile subterane din Monaco, in parcarea publica de la Metropole Shopping Monte Carlo de langa Casino am numarat 7 Rolls Phantom cu numere de Rusia/Andorra/Swiss cat am coborat la -3. Am avut emotii sa nu "frec" oglinzile la Phaeton de pereti pe spiralele parcarii, sunt super inguste, nu stiu cum drq au intrat aia cu Rollsurile...la limita...😲 Trebuie sa fii foarte atent, nu exista alte variante de parcare!  Oricum, e mai ieftina parcarea decat la Londra! Am platit 150 de lire parcarea subterana la hotel pentru 3 zile in Mayfair...  Citeam online ca locurile de parcare, daca vrei sa ai rezervat locul tau "in strada", sa ne intelegem, langa bordura, in fata "blocului", in Mayfair variaza de la 100 000 GBP la 250 000 GBP...mda..🙄   Ah, vezi ca Tiriac are o colectie privata si la Monaco, separat de cea expusa la Otopeni, nu e accesibila publicului, sunt masinile lui "de suflet", le conduce personal pe Coasta de Azur, omu' are blocul lui de apartamente in Monaco, nu ca ar fi singurul, sunt destui romani care fac parte din "Grupul Monaco", are proprietati prin toata lumea, iti spun dintr-o sursa sigura, mai are inca un F40 si niste Ferrari de epoca pe care le tine acolo etc, toate cu prelata pe ele, oricum nu e singurul, sunt multi miliardari stabiliti "la bloc" la Monaco, majoritatea rusi, am vazut 2 X F40, Enzo, F50, LaFerrari, Daytona SP3, Bugatti, Pagani etc, toate pe sub blocurile alea, oricum acolo nu prea conteaza ce masina ai, mai important e cat de "lung" e iahtul "din fata" blocului, eh..."probleme", noi sa fim sanatosi, sa muncim si sa ne platim taxele pentru "inarmarea" Europei! 🙄 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!