Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 2 Anonimi, 261 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • gabi12you
    • vizitator
    • Cristi_V
    • mocasini
    • acidone77
    • AndreyPH
    • dragospa
    • gigihaios
    • cosminiulian99
    • Radu Marius Florentin
    • cableguy77
    • istanila
    • halamadrid
    • cristi511
    • dydu_kuf
    • ppp3
    • alinbum
    • Emi99
    • DB86CLP
    • gabrieladrian.miron
    • aditzu'
    • avalidnerd
    • DANYS80
    • Doomy
    • alex_karmann
    • EEXCALADE
    • pronet
    • CS.IFYOUPLAY.TOP
    • flav09
    • mirceateodor
  • Images

  • Posts

    • luksibiu
      la fel am si eu motorizarea si se schimba la 180.000 sau la 5 ani,ce intervine prima data,sunt cuios daca era in termenele astea sau depasite    
    • vizitator
      Nu am mai circulat cu masina de 6 zile, azi de dimineata am fost sa dau o cheie si, spre surprinderea mea martorul de filtru  DPF infundat a disparut din bord. Insa masina este tot in Limp mode . Sa inteleg ca si-a facut regenerarea si nu mai e nevoie de curatare filtru? 
    • NITULESCU 4
      salut. din ce an ai tiguanul ? cutia dq500 oare sa montat si pe tiguan fabricatie 2013 4x4 ?  
    • andrei0241
      OT Yanq are la jurnal detalii despre calatoria la Nordkapp, insa pentru cine vrea sa si stea sa vada locurile, nu doar sa le tranziteze, calatoria se poate dubla ca durata. EOT
    • Xman_ghio
      OBD11 (obdeleven) spune mai multe, nu doar cei 3 parametrii de mai sus...
    • andrei0241
      Last visited September 27, 2024 ...
    • andrei0241
      Evident ca in baza uzurii, dar ochiometric nu merge intr'un document oficial de service, deci ar trebui sa fie ceva repere in baza carora se recomanda inlocuirea sau mentinerea in folosire   La 1.4tsi CZEA (pe Ateca 2018) am platit ~2600 ron ptr inlocuire pompa apa Daca si la 1.5tsi e aceeasi arhitectura, manopera ptr pompa de apa e compet separata de cea ptr distributie, deci un 6000 ron nu ar fi deloc surprinzator
    • cuibusel
      Am scos eu acum câteva săptămâni intervalele service de pe site-ul oficial VW (erWin), actualizate 2025. Din păcate nu pot atașa întreg documentul că este peste 4 MB (dar daca mă ajuta un Admin îl atașez). În continuare doar pt. câteva coduri motor există indicație de schimb curea+role, iar pentru restul o sugestie de verificare la 300 000 km    Cât de mult să ne luăm după recomandările VW cred că ne lămurește intervalul pentru filtru de aer    Link manuale: https://we.tl/t-zXEfs9vOSY
    • albinaru
      Am si eu obd eleven, spune cand face regenerare, grad de incarcare si  masa totala de particule. Cam putin...
    • Irrelevant White Man
      Am schimbat saptamana trecuta uleiul transmisie VW OE G055529A2 + filtru VW OE 0GC325183D.  Pentru 129.000 km primul schimb, uleiul din DQ381 arata extraordinar de bine, nu negru, nu gros...putin mai galben decat cel nou. Cutia nu avea erori !
    • Irrelevant White Man
      Va salut! Masina in cauza este Passat B8 (2020) cu 130.000km , 2.0 TSI de 190 CP, codul motor - DKZA. Inteleg ca distributia este pe lant, vreau sa va intreb daca pompa de apa necesita schimbata (daca nu cauzeaza probleme) sau se shimba o data cu lantul? Nu inteleg partea tehnica asa ca nu imi sariti in cap  Ce alte verificari as putea face? As aprecia si un plan de service strict pentru motorul asta, as vrea sa schimb cele necesare conform producatorului, sau macar sa le verific...dar nu am informatia!   Am schimbat saptamana trecuta uleiul transmisie VW OE G055529A2 + filtru VW OE 0GC325183D, miercuri am programare pentru ulei motor VW OE 0W20 (sper ca am ales bine) + filtre + bujii VW OE 06K905601L.   PS: am aflat acum la editarea mesajului ca motorul nu are filtru de benzina, ci o simpla sita in pompa de carburant. Ca si periodicitate, se schimba la un interval anume acea sita sau nu e cazul?  
    • voinea
      Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus)
    • qwk
      Daca tot e service-ul langa, "arunca" si o turbina pe la motor. Face bine la "corazon". Eventual o mai "gadili" si prin spate, pana-i creste si "4x4". 😀
    • mad_kat
      Verifica inainte de toate starea pragului structural al masinii - ce rugineste de obicei (la mine asa a fost pe ambele parti) e "coaja" curbata coplanara cu usile. Aceea se inlocuieste mult mai usor, sau se poate (daca nu e pe toata lungimea afectata) inlcoui local zona afectata   Eu nu am foarte multe poze din timpul operatiunii - insa dupa ce am constatat ca este ok interior - am decupat pana la metal sanatos partea exterioara, curatat si grunduit si vopsit cat am putut ajunge la pragul interior o data ce coaja era desfacuta, apoi manufacturat din tabla aprox de acceasi grosime zincata si vopsita electostatic in prealabil (sursa este extrem de la indemana oricui si este testat rezistenta in timp) si dupa niste prelucrari (doar cu rabdare fara scule iesite din comun) montata pe pragul "sanatos cu rasina epoxidica bicomponent speciala pentru metal. Apoi revopsit tot pragul cu vopsea serioasa (oricum are textura din fabrica) si un ultim strat de vopsea in culoarea masinii. Cel mai dificil a fost sa iasa dubla curbura (cea principala si cea de dedesubt -daca te uiti de jos intelegi ce vreau sa zic) si "intoarcerile" in care intra suruburile carenajului rotii.   Stanga am facut-o acum aproape un an si jumatate, dreapta in iunie anul asta. Stanga am inspectat-o dupa un an si arata impecabil. Si "la mana" se aude uniform tot pragul.    Iti spun toata povestea ca si incurajare - si de aplicat NUMAI DACA pragul interior este intact   Aripile... Ideal e sa iei din dezmembrari bune. Eu nu am gasit, am luat aftermarket. Este ok-ish, insa se vede daca stii unde sa te uiti. 
    • EmilianPop
      Sa inceapa balaceala  Masina va beneficia de un detailing exterior (decontaminare, polish, ceramica) + detailing interior + tratament piele + inlocuit folie faruri   
    • acidone77
      @ct_act mai ai Audi-ul? un update ceva?  
    • halamadrid
      Cat au cerut, 9.000 lei?
    • Emy D
      Aici e problem. Mi-i ciuda ca nu am facut un pic de preventie la praguri. Am lasat cred ca 2-3 ani si nu am umblat acolo jos in aripa si sigur s-au strans chestii care mai apoi au afectat pragurile. Mno... Amu' trag ponoasele si trebuie schimbate pragurile cu totul.    Deocamdata, costurile date de 1 tinichigiu sunt de 3500 lei, fara praguri in sine (si alea mai sunt vreo 300 lei).  Si mai am o oferta cu vreo 4000 lei.  Tot pe acolo. + ca probabil va trebui sa iau si alte 2 aripi fata si sa le rezolv frumos si pe alea. Cea de la sofer sigur trebuie inlocuita. cea din dreapta poate mai scapa.  Spanac...  In weekend am inlocuit radiatorul de pe cutia DSG cu unul nou, de la Nissens ca cel vechi OE era cam infundat si nu trecea suficient antigel prin el - Posibila cauza si pt racirea defectuoasa a uleiului pt ca cele 2 termofloturi sunt inseriate. . Acum urmaresc sa vad daca am scurgeri si observ ca am o scurgere pe partea de sus a termoflotului de ulei. Ori nu e strans bine, ori nu mai tine cum trebuie garnitura cu care a venit termoflotul. 😐       Edit: si cu ocazia datului de bord jos, am gaurit torpedoul si am pus suportul de telefon oem, pe care o sa pun un alt suport cu USB C integrat pt noile modele de telefoane + magneti pe spate sa tina telefonul pe pozitie. Work in progress, deocamdata doar atat avem. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!