Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 280k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   22 Membri, 4 Anonimi, 315 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • EEXCALADE
    • mihaita27
    • cristy2009
    • Bebeee
    • co_co
    • iulian.radu91
    • adrian001
    • DiplomaT'
    • Jeffy86able
    • dorumarcatoru
    • Radu Marius Florentin
    • ssergiu14
    • Georgech
    • vp44
    • sdR+
    • yoyobecks
    • mariusd4
    • corad0
    • mirceateodor
    • razvan.ac
    • Crs.Vag
    • DaNNinho
  • Images

  • Posts

    • vp44
      Adica 556 euros??Asa imi iese mie cind bag pe internet ron to eur...daca asa este,inseamna ca va trag astia teapa prin toate orificiile sa ma scuzati de vocabular. Aici costa 363 eur plus TVA 21% si mi se pare foarte scump. Reparatia,in functie de ce se pune,duza sau bobina,ori ambele,150....180 eur iar la serviciul oficial 250 eur. Reparat 4 injectoare+schimbat garnituri pompa,filtru motorina,spalat rampa,+montaj 950 eur +TVA 21%
    • mirceateodor
      Clar. Axa "coruperii : tu, @marius1982.11, eu si urmeaza fratele meu...si tot asa. 😁
    • Emy D
      Deci, ai fost corupt si tu  
    • lupo_bv
      Ai nevoie de un vcds ca sa ne uitam pe niste parametri, altfel este greu de spus, poate fi o problema mecanica. Un test de compresie ar fi util. LE Acum am citit postările de mai sus şi deduc că ai vcds. Pune o poză cu grupurile  din Measuring Blocks 001, 004, 013 la rece. Înainte să porneşti motorul (prima pornire din zi), doar cu contactul pus conectează vcds, accesează grupul 007 şi pune o poză şi cu ăsta. Pune o poză şi cu grupul 000 din Basic settings.
    • mihaita27
      La 224329km s-au intamplat urmatoarele: - revizie Haldex - demontat pompa, curatat sita, inlocuit garnituri + suruburi. Cam asta a fost situatia la Haldex dupa 43000km rulati de la schimbul precedent. Nu la fel de murdara ca la schimbul precedent, dar tot degradat uleiul, se vede mazga formata pe sita. - sita curatata cu garnituri noi; - schimb ulei diferentiale fata + spate. - inlocuit busoanele de golire/umplere la toate grupurile.  
    • Klau19
      Salutare! am reglat avansul și am schimbat și senzorul de temperatură antigel… dar tot îmi scoate fum albastru la pornire și dimineața când e mai răcoare pornește mai greu (Skoda Octavia 1.9 ALH)
    • halamadrid
      Ei, in cazul asta ai indicii. E tot un fel de blefaroplastie, dar la pleoapele feminine.😄   Uitasem de o masina, rara, pentru ca nu a avut mare succes. Primul SUV Lamborghini. Daca erai seic al petrolului, iti permiteai consumul. Acum trebuie sa iti permiti cauciucurile, costa o avere, peste 10.000 de euro/bucata! Daca esti sultanul din Brunei, nu o problema, are si el cel putin una in colectia lui.    
    • Emy D
      Nu stiu cat o sa imi ia pe Autostrada. Ramane de vazut. Mai trebuie sa schimb carligul sa trec la cel OEM, detasabil.  Acum 2 ani parca mi-o luat de la SB la BV cam 9-10 % mers cu rulota pana in 110 kmph pe autostrada. Ramane de vazut cat o sa ia acum.    la @vladinsky   
    • Dolfin
      Mai invata in termen la moda, labioplastie.
    • mirceateodor
      6 airbaguri . Credeam initial ca cele cortina se considera 4 (pana la urma acopera 4 locuri - fata/spate ).    Nu poate tine nimic omul pentru el... :))) Si ceasurile :    
    • Doomy
      Felicitari pentru munca depusa !   Cu rulota pusa pe autostrada cat ai consumul acum ? 
    • Emy D
      Mistoo, si eu caut sa fac la fel la G4 meu. Am modulul, am airbag-urile laterale si mai trebuie sa iau cablajul sa il am intreg. dar imi trebuie de Variant, nu de Hatch.  Cred ca trebuie codat modulul.  8 airbag-uri?  1 la sofer, 1 la pasager 2 in scaunele fata 2 cortina.  unde mai poate avea G4 airbag-uri? 
    • marius1982.11
      No ni ma la el. Pune si poza cu ceasurile 😏
    • marius1982.11
      De pe vremea cand inca era sub 1M
    • halamadrid
      Merci. Avea si Jenson Button un Enzo de vanzare la un moment dat, cred ca nu mai incapea in hala industriala care ii servea drept garaj.😀   Pe DN1 poti vedea orice masina din lumea asta, iar cu ocazia asta m-am informat ce este blefaroplastia.🤣
    • mirceateodor
      M-a mancat undeva sa fac upgrade la airbaguri ( de la 4 la 8). Am luat tot kitul de la un Golf 4 1.6 : airbaguri, senzori impact, cablaj complet, suporti, modul airbag,plafon, stalpi etc. Aici problema devine un pic complicata: modulul momentan nu e recunoscut de masina.   
    • corad0
      @halamadrid Am vazut Countach-ul alb pe DN1 pe langa Otopeni pe sens invers, n-am avut timp sa fac poza, dar a fost surprins in media, romanii din St. Gallen Swiss, chiar o duc bine:    L-am adaugat si eu in "vitrina de bibelouri" 😄   Enzo si SLR sunt din alta generatie, eu am selectat "Sfanta Treime" de SUPERCARS din anii 80, masinile care au stat la baza supercarurilor din prezent, dar daca esti asa de fan Enzo, adaug niste poze cu niste modele surprinse de mine:    L-am adaugat si pe asta la colectia de "bibelouri":    Am reusit sa il aud pe pista, "chinuit" la maxim, ce sa zic...ORGASM:    Langa Enzo am surprins si noul Porsche P39,  de 900 CP, 1 din 10 in lume, mult mai rar decat ENZO, oricum daca ar fi sa aleg, tot rosu as vedea in fata ochilor:   Cateva poze si de la munca, m-am tinut tare sa nu lesin la clientul asta in showroom, imi tremurau mainile pe telefon, cum ziceam, I ❤️ my job:    Am mai fotografiat unul si la Muzeul Ferrari, l-am postat mai sus.   Va urma! 
    • spido
      Da,se incadreaza in limitele admise la intrarea in turbina. Probabil era in regenerare,preincalzire..etc. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!