Jump to content

Directie - probleme


lautrec
 Share

Postare recomandată

am vazut ca a aparut ulei pe furtunul ce face legatura intre pompa si caseta de directie. cauciucul e presat pe spirala metalica, mecanicii de la reprezentanta spun ca se schimba doar cu totul si costa.... 6.600.000 ROL. mi se pare enorm pt un furtun chiar si cu o reducere de 10% ce o pot obtine. nici un magazin nu aduce decat tot prin ei.

are cineva o IDEE mai ieftina?

apropo de asta am inceput si eu dupa ceva vreme sa citesc manualul golfului. citez:

"Volanul nu trebuie sa ramana in pozitia maxima stanga sau dreapta mai mult de 15 secunde, cand motorul este in functiune. Daca se actioneaza pe o durata mai mare, uleiul hidraulic prin servopompa se incalzeste puternic."

deci poate explicatia faptului ca s-a dus furtunul (de fapt ambele furtune), pt ca eu credeam ca rotile se indreapta doar pt aspectul estetic si de multe ori lasam rotile virate maxim si motorul mergea. :) poate nu va mai curge pe viitor si nu trebuie sa-l schimb. posibil sa se fi incalzit puternic doar o data si sa fiajuns prea fluid. dar in caz ca nu, revin la intrebarea initiala. are cineva o IDEE mai ieftina?

Modificat de lautrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aBora

    10

  • vw-raz-van

    9

  • LUCI86

    8

  • mihai01

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideea cu rotile bracate maxim este sa nu le tii fortat la capat de cursa (unde, de altfel, daca le tii, se aude si un bazait). Daca le lasi libere la capatul cursei vei vedea ca volanul revine singur cu o fractiune inainte de capatul cursei si bazaitul inceteaza.

Cu alte cuvinte, in afara de cazul in care nu ai tinut intentionat cu mana volanul fortat pe bracaj maxim (cu motorul pornit) nu ar trebui sa existe nici o problema si nici nu este o explicatie pentru ce ti se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este. atunci ce sa fac? sa dau 6 milioane + manopera pe un furtun?

:icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad ce alternativa ai (daca intr-adevar furtunele sunt sparte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm. am hotarat sa-l ignor deocamdata, pana incepe sa mearga mai greu directia sau sa bata :lol: sau pana gasesc un portmoneu pe strada.

lichid a pierdut doar 3-4 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema.. si am luat de la porsche si tocmai o sa il schimb in cateva zile.. mi s-a spus ca nu am alternative ( nu de la porsche )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema la fosta masina (Audi 80 B4). Pretul de magazin era aproximativ 100EU, iar in dezmembrari 50EU. N'am indraznit sa cumpar din dezmembrari dar nici nu l-am schimbat cu unul nou. Pierdea foarte foarte putin, chiar de cand am luat-o. Daca nu ma insel, am vazut pe forum o discutie asemanatoare; Cel care a avut problema spunea ca a inlocuit acel furtun cu unul rezistent la presiune, probabil de apa; Personal, sunt impotriva improvizarilor..la Dacia mai merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o promisiune la 3 mil adus de la unguri, original. nu cred sa fie asa ieftine acolo, chiar asa, la jumate pretul.... o fi furat.

nu ma bucur ca aveti si altii problema asta dar ma consoleaza un pic, eram suparat rau pe golfutz. imi ziceam ca daca si asta se strica de nou imi... iau logan. dar mi-a trecut cand am vazut unul in service cu rotula sarita in mers.... fara sa dea in nimic. :D pana la urma si daca vw se strica la fel de des ca daciile, si daca piesele costa de 10 ori mai mult, dar macar te simti si de 10 ori mai in siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare! Vreau sa-mi cumpar un golf 4 1.9 - 131 stock, modificat la 180cp (turbina v6+chip) si are si roti mari ( jante 18" OZ cauciucuri dunlop sp9000). Foarte incantat de cum arata si cum se prezinta,l-am luat la un test drive. Mare mi-a fost mirarea ca atunci cand a intrat turbina la treptele 1 si 2 de la 2000 de ture in sus,abia am mai putut tine volanul cu doua maini.Imi fugea si-n stanga si-n dreapta. Proprietarul mi-a spus ca e de la puterea foarte mare+rotzi mari.Nu stiu daca e asa,dar mi se pare foarte bizar ceea ce se intampla,d-abia pot sa tin masina pe sosea,e foarte incomod.Este normal sa se intample asa?si acum ii intreb pe cei care au cai multi pe golfuri. Sa fie probleme la directie,ceva?Ahh,tin sa precizez ca servo directia merge foarte ushor,sigur a fost inlocuita...nu cred ca suporta servo cea veche,rotzi asa de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce n-ar suporta ? jantele mai mari in diametru compenseaza cu o inaltime a cauciucurilor mai mica. Raza exterioara ramanand aproximativ aceeasi nu vad de ce-ar fi inlocuit servodirectia, si daca ar fi inlocuit-o cu ce anume s-o fi inlocuit. Ma indoiesc sa existe o pompa de servo care sa se potriveasca fara adaptari.

In ce priveste directia s-ar putea sa aiba dreptate proprietarul. Vezi daca la viteza constanta ~100-140 km/h are probleme, adica trage stanga sau dreapta sau daca tinand volanul drept isi modifica traiectoria, daca nu inseamna ca e ok.

Mai poti incerca pe la 40-50 km/h sa tragi brusc stanga dreapta sa vezi daca raspunde bine la comenzi. Ia si cateva viraje stranse, nu la viteza mare sa vezi daca bate ceva, daca nu e totul ok.

Multa bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,merci mult pt sfaturi,am sa incerc ce-mi zici tu, cu toate ca mie nu mi se pare normal,nu stiu cat pot sa ma exprim de bine aici in cuvinte,deci crede-ma, d-abia sa pot sa tin volanul cu 2 maini...mi se pare prea de tot,pai daca d-abia il tineam cu 2 maini,eu cu ce mai schimbam vitezele?:-s sincer,fuge in toate partzile,am mers cu masini mai puternice stock, bmw 330,etc si nu face asha in niciun caz. La servo eu stiam ca pompitza nu poate face fatza, dar ma rog,poate ai dreptate,oricum mi se pare ca servo merge foarte rpd,cu un deget misc volanul,iar la golf in general servo e putin mai tare! Mai astept si alte pareri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teka , confirm vibratiile usoare in volan dar numai la acceleratii foarte puternice pornind de la aprox 1800 rpm. Vibratiile sunt asemanatoare cu cele create de cauciucuri neechilibrate . Chiar daca se pastreaza apasarea la " blana " ( trebia folosit WOT ;) ) dupa 2300-2500 nu se mai simt aproape deloc vibratiile ( probabil pe masura ce curba de cuplu scade ) . Cel mai mult se simt in treptele 3 si 4 , in a 2-a creste turatia f. repede si nu sesizezi fenomenul , iar in tr. 1 nu am dat talpa never .

Daca se revine din WOT la aprox 1/2 din cursa pedalei vibratiile dispar .

Poti sa-ti dai seama daca sunt rotile echilibrate facand o mica plimbare pe autostrada ;) .

De curand am cipat-o ( crestere de la 110 la 145 CP ) , si vibratiile au crescut un pic , dar repet , numai la WOT dat din zona 2000 RPM .

La 180 km/h ( mai mult nu i-am dat ) nu se simte nimic in volan .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce inseamna WOT,te rog sa-mi explici.Nu ma refeream la ce zici tu...eu zic la accelerare puternica in treptele 1 si 2,adik talpa la blana ca sa zic asha in treptele 1 si 2 dupa 2000 de ture,simt ca nu pot sa o tin pe sosea,de fapt chiar nu pot sa o tin pe sosea,d-abia o stapanesc cu ambele maini,eu la asta ma refer.E normal sa faca asa? mie nu-mi trepideaza volanul,mie imi fuge volanul,e o diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu mi se pare normal sa "fuga" stanga dreapta in halul ala de trebuie sa ti volanul cu doua maini. Ce draq doar nu e vreo raketa. Inseamna ca cele de peste 300Cp se preteaza numai pentru muschiulosi iar cele de 600CP pentru cei gen Schwarzenegger.

LE: WOT inseamna "blana"

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu,ca nu e normal,dar astept pareri de la cei ce au peste 150 de cai pe golf.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Intr-adevar, nu mi se pare nici mie normal sa fuga asa stanga dreapta.

Un posibil raspuns ar putea fi gasit in compararea greutatilor masinilor. Ai spus ca ai mai condus masini puternice, dar care (BMW) aveau si o greutate mai mare ce le asigura stabilitatea. Golful e mai usor, iar puterea...

Cred ca si ampatamentul masinii ar avea o influenta asupra stabilitatii. Golful e mai scurt, mai manevrabil decat masinile mai lungi, dar oare acest plus de manevrabilitate nu contribuie la instabilitatea de care ziceai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur contribuie.

@Teko, in Brasov exista Autotest International, am inteles ca e filiala a celui din Bucuresti. Nu le fac reclama, dar mie mi-au facut o testare completa in urma careia am descoperit cam tot ce stie si ce defecte are masina. Eu am avut noroc castigand testarea la un concurs radio, insa de fapt costa 250 de ron parca. Eu cred ca merita daca vrei sa fii sigur de ceea ce cumperi. Iti vor inmana si un dosar complet cu toate testele efectuate, punctaje la fiecare test (caroserie, frane, directie, etc). Vei vedea si cati cai putere scoate intr-adevar motorul. Vor testa caroseria cu un aparat cu ultrasunete care determina grosimea stratului de vopsea, afland astfel daca a fost lovita, zone cu chit, revopsite, etc. Se va trasa si diagrama de putere.... Multa bafta in continuare !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Inginerul Nu stiu despre filiala din Brasov,dar stiu despre cea din Bucuresti,din Vitan,numai aiurea arata...2 prieteni si-au dus masinile acolo,iar unul dintre ei in mod intentionat a dus o masina varza varza...si testul ala a aratat ca e super OK. Deci...nu pot sa am incredere in testul ala.Ok,deci dupa parerile voastre,sa zicem ca e ok sa fuga asha? Intr-adevar,bmw-ul are alta greutate,e altel construita masina...dar stiu ca sunt aici pe forum oameni care au peste 180 de cai pe g4.Sunt curios,oare lor la fel le face???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine daca ii dau blana ( te cam baga in scaun) directia sare stinga-dreapta dar se corecteaza dupa 1-2 secunde .....

Senzatia este ca iti scapa directia de sub control (dar simti puterea masinii ..... :-) )

Nu stiu daca e normal sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu stiu sigur dar am impresia ca merge cam greu servodirectia am mers si cu alte tipuri de vw si mi sa parut ca merg foarte usor apropo eu am o bora 1.6 din 2003 110000km astept si eu parerea voastra multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate servodirectiile se comporta la fel, unele sunt mai tari altele sunt mai moi pentru ca nu la toti le place sa invirta volanul cu degetul si oricum la viteze mari un volan mai "tare" e mai sigur, deci firmele scot pe piata diferite modele de servodirectii, citeodata acestea diferind chiar si pentru acelasi model de masina. Ceea ce am spus e valabil doar in cazul ca servodirectia este in parametrii normali de functionare, nu scirtiie la viraje si uleiul hidraulic este curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un huruit subtil de la 2/3 din cursa volanului (initial credeam ca e o planetara), pana spre capat, si e un pic mai greoie decat pe alte golf-uri identice. Lichidul e curat, as vrea sa rezolv problema asta, dar sper sa nu ma coste o pompa de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca sunt mai multe tipuri de pompe de servo , mai curand senzatia fiecaruia este mai mult sau mai putin obiectiva .Sa nu uitam ca foarte mult conteaza presiunea cauciucurilor ( presupunand ca facem comparatia intre aceleasi tipuri si dimensiuni de caucicuri ) si suprafata de contact . Ati incercat sa umflati mai mult rotile , sa vedeti ce usor merge ?

Si la mine este prezent zgomotul descris de Northman , se manifesta mai mult ca un zzz-it , cu f. usoare vibratii transmise in volan .Verdictul mecanicului ar fi caseta sau rulmentii din flanse .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si ce roti ai pe masina. Se simte diferenta la servodirectie intre 14,15" si 17,18".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De e o diferenta la presiuni diferite, dar la Golf-ul meu daca urc presiunea peste 2.2 deja simt ca "topai" pe asfalt, neplacuta senzatie cand am nevoie de aderenta. Si oricum, zgomotul nu dispare, tot "zzzzztt" :D

La mine la fel face si pe roti de 15" si pe 16"; am sa inspectez flansele, pe care nu le-am schimbat odata cu amortizoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!