Jump to content

Probleme Semnalizare


ZuZik
 Share

Postare recomandată

Multam fain. Maine cumpar spray si incerc. Iti spun dupa aia ce si cum am reusit. E ff buna chestia asta cu forum-ul. Cu toate ca ma ocup de mult de masinile proprii (hobby) si culmea sunt destul de bine infipt in domeniul IT nu am facut uz de "forum-uri". Si citind pe la tot felul de rubrici imi dau seama cat am pierdut, mai ales timp. Cred ca o sa intru un pic si pe la Polo, ca acolo am avut niste experiente interesante si vreau sa le spun si altora. O zi buna iti doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, am schimbat 2 relee de semanl pana acum, ultimul pe care l-am pus pe masina, respectiv cel care cloncane iarasi este original.. o sa incerc si eu cu niste spray, insa unde naiba dau cu spray-ul? la care contacte? ca eu asta n'am inteles :rolleyes: o explicatie putin mai explicita ar fi bine venita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles eu (sper ca si priceput) in locasul (gaura) pe unde intra maneta de la semnalizari (dai jos capacul superior de la blocul de lumini (are 2 suruburi de jos in sus, surubelnita lunga in stea)) in corpul propriu-zis al blocului de lumini.Nu inteleg, spui ca ai schimbat 2 relee. Atunci cand ai schimbat, s-a rezolvat problema si a aparut din nou sau doar le-ai schimbat dar nu a avut efect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat in felul urmator, m-am exprimat eu gresit, veneam de la mare pe autostrada, am depasit, am semnalizad dreapta sa intru inapoi pe banda pe care mergeam si a inceput sa caraie intr-un hal de nedescris, releul original al masinii, am fost a 2-a zi la cipos, mi-a zis ca releul e de vina, apoi am mers la volksman, am cumparat un releu cu 80 de ron, era de producator, nu am dat foarte multa importanta acestui fapt, iar acesta la o zi jumatate a inceput sa "scartaie" si mai rau decat fostul releu original al masinii, am vbit cu volksman si l-am rugat sa-mi comande unul original, mi-a sosit si cel original la pretul de 100 ron, l-am montat, primele 3 ore a fost okay, dupa care acesta a inceput sa "cloncane" singurel fara sau dau semnal, de obicei incepe si face galagie dupa ce dau un flash.. de aceea m-am gandit ca trebuie curatata maneta de semnalizare.. asa dar si prin urmare, trebuie sa demontez masina.. cam nasol nu prea sunt bine pregatit in domeniul asta :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pricepi, e vorba de doua surubele de sub volan, care o sa-ti permita sa scoti capacul superior (ornamentul) de la blocul de lumini pentru ca mai apoi sa poti da cu spray-ul in blocul de lumini in interior. Asta nu se cheama demontat masina. Pai daca ti-as spune eu ce inseamna sa desfaci complet un motor de 2.5 td mitsubishi galloper, sa schimbi toate cele sa pui distributia si toate cele din interior si exterior la loc si sa mai si mearga masina f.bine (la poluare la RAR au zis ca e mor nou, se incadra perfect). Si toate astea datorita unui mecanic priceput, care s-a gandit ca p[oate sa sudeze un lagar la axul cu came din chiulasa. Daca nu iti place sa surubaresti, atunci lasa-te pe mana mecanicilor. Probabilitatea sa gasesti unul corect si priceput e destul de mica. Si oridecare vei gasi, plata va fi tot grasa. Ca sa iasa acel capac usor, regleaza volanul la maxim spre scaun si maxim in jos. Vezi ca suruburile sunt destul de mult infiletate asa ca vei invarti mult de surubelnita. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, mersi mult de explicatii, acum cobor la masina sa ma apuc de treaba :rolleyes: daca nu reusesc sa le mai pun la loc.. ma duc cu ea la mecanicii mei :) sa-mi tineti pumnii, revin cu detalii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta.

E cam pe inserate si nu recomand lucru la lumina naturala slaba iar de cea artificiala nu mai vorbesc, nu imi prea place. Oricum fii foarte atent ce desfaci, nu folosii principiul "daca nu merge ia un ciocan mai mare" si mai ales daca ai putina experienta in ale surubaritului, pune suruburile si piesele demontate de asa natura incat sa iti ajute memoria atunci cand montezi totul la loc. Apropo de cele 2 suruburi, sunt sub volan, nu se vad dar bagi surubelnita in cele doua gauri si le vei simti. Sper ca ai citi ce a scris cosmin, trebuie sa misti de maneta dupa ce dai cu spray, ca se se curete oxizii si mizeria de pe contacte. Scrie-mi dupa aceea ce ai reusit. Eu numai maine dupa amiaza ma voi ocupa de masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi explicati si mie cum se scoate "capacul" de sub volan (cel care "tine" tija care permite relgarea volanului pe andacine/inaltime)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact, caci pe ala nu l-am scos. inca! Dat trebuie sa dai maneta reglaj in jos, asta e sigur. Am vazut (cu capacul de deasupra dat jos) suruburi dedesupt (inspre podul pedalier, caci despre cele doua din gauri am scris mai inainte). Deaemenea am vazut suruburi de prindere deasupra, cu cap imbus stelat. Precis sunt alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun, hai sa va zic ce-am rezolvat, eu am facut asa, avand la indemana numai o surubelnita in cruce si spray wd40, am desfacut cele 2 suruburi de sub caseta volanului.. unul pe stanga si celalalt pe dreapta, in acel moment partea de sus a ansanblului care imbraca blocul de lumini a devenit flexibil, se misca in sus si in jos, mi-am lasat volanul cat mai cu putinta in jos, dupa care am aruncat un ochi pe acolo, totul fiind foarte compact si nici urma sa pot sa scot partea superioara definitiv de acolo, m-am lasat pagubas, am dat cu spray pe langa maneta.. "fas fas" si iar "fas fas", am miscat maneta stanga dreapta flash-uri faza lunga, am mai dat putin cu spray si apoi am prins la loc capacul de sus cu cele 2 suruburi. asta a fost tot, de ieri de cand am facut operatiunea asta nu a mai scos nici un zgomot in plus a mea masinuta si sunt tare multumit :P Pe aceasta cale multumesc mslo pt indicatii si va doresc succces in rezolvarea problemelor voastre :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca ai rezolvat Eu am dat cu spray contact(nu wd40, altceva, cica mai bun), tot fara sa desfac. Aproape ca nu mai face. Rar o mai apuca "ticaitul". O sa mai dau cateva "fas-uri", dar s-ar putea sa fie nevoie sa desfac blocul de lumini sa-l curat de eventuale impuritati care cu timpul se aseaza iarasi pe unde nu trebuie daca nu le inlaturi

Daca mai ai necazuri si nu ma gasesti pe forum, trimite mail. Din putinele mele cunostinte si experiente practice nu imi pare rau sa le dau si altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, mersi de sfaturi. A mers. E aproape bine, dar deseara dau capacele la volan jos si dupa ce spray-iez sunt convins ca va fi bine de tot, ca la alt coleg de suferinta ia mers din prima.

Numai bine

Liviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea identificandu se cu tema topicului, am incercat toate metodele expuse, de la demontat releul si curatat, demontat capac volan si curatat, tensionat arc releu, etc., nu am ajuns la nici un rezultat notabil, decat dupa schimbarea releului, cu unul original. cost> 85 ron. probleme colaterale in urma muncii depuse> scurcircuitat releu.

ideea e ca, in cazul problemelor electrice, ar trebui sa mergeti la un electrician sau electronist, care, in urma unei simple masuratori va poate da un diagnostic corect, ceea ce va poate scuti de eventuale probleme aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tragem o concluzie astfel:

1. daca semnalizarea si avaria functioneaza OK, dar "ticaie" uneori cand sunt activate sau nu aceste doua functii, problema e in blocul de lumini si ajunge o curatare cu spray. E drept, in timp poate reaparea, poate si unei uzuri a blocului de lumini (arcuri, lamele, barete conductoare etc) Si probabil in timp trebuie cumparat un bloc de lumini nou.

2. daca semnalizarea functioneaza prost sau deloc ( doar cateva clipiri, sau lampi aprinse permanent) atunci probabil e defect releul de semnalizare si din cate stiu o componenta electronica nu se repara cu spray-ul E drept, in cutiuta de la butonul de avarie se afla un releu cu lamela elastica, si condesatori si rezistente (ultimele doua tipuri de componente se mai decalibreaza in timp) si un bun electronist le poate masura si inlocuii. In caz contrar, trebuie cumparat un releu de semnalizare nou.

Dar, acest forum este si pentru a ne ajuta intre noi cu sfaturi si experiente, caci putini si de putine ori au dat peste mecanicul ideal (priceput si corect). Si din pacate, veniturile noastre nu sunt pe masura recomandarilor(justificate sau nu) de genul "inlocuire completa a tot ce se poate inlocui"

Urmareste forum-ul, si vei vedea ca in diverse probleme, sfaturile sunt pertinente si profesioniste, in special ale moderatorilor. Urmareste de ex. topicurile pe unde a intrat Cosmin.

Deci, eu am incredere in forum si cred ca contine tot ceea ce nu este scris in manualele de service si reparatie. Adica daca ai oarece indemanare tehnica, un manual de service, o interfata de genul VAG si discutiile de pe forum inseamna ca ai gasit mecanicul ideal, adica TU. (mai ramane chestia cat iti iei pe ora de manopera!!!!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cate am citit pana acum nu am vazut ceva asemanator cu ce am patit eu.Mergand cu masina mi-au murit dintr-o data si semnalizarile si avariile.Nu se aude nici un zgomot nici la releu, nici la maneta.ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta. Daca e buna, incearca un alt releu de semnalizare de la un prieten, sa nu cumperi degeaba. Maneta se exclude, din moment ce nu merg nici avariile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am avut si eu placerea aseara sa ma lase releul de semnalizare. Porneam semnalizarea si, ba ticaia de 2-3 ori si se oprea (timp in care mergea total neregulat), ba nici nu pornea.

Stiam ca functionarea lui presupune contactul ferm al pastilelor ce inchid circuitul spre becuri, pentru ca daca nu ajunge sa inchida circuitul cu becurile, nu mai ticaie. Ramane pe pozitia deschis.

Drept urmare l-am desfacut. Am rupt o margine mica de plastic ce ma incomoda sa ajung la contacte, am curatat contactele si am indoit putin lamela aceea subtire de jos (in sensul indicat de sageata), sa inchida circuitul inainte de a fi atras tot bratul complet. Apoi am dat si cu putin spray de contacte, pentru siguranta reusitei.

Problema cea mare a lui presupun ca era nu mizeria, cat faptul ca in timp, acea lamela s-a indoit putin. Acum totul e prefect. Poate o sa va ajute in rezolvarea releului, inainte de a da banii pe unul nou :rolleyes:.

post-8441-1214133338_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au trecut 3 luni de la curatarea cu spray contact a manetei semnalizare, si totul e OK. Asa ca nu am mai desfacut maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care aveti nevoie de o maneta de semnalizare am eu una ramasa de la trecerea pe tempomat.

Cine este interesat, va rog PM.

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
VW passat tDI 4 motion
daca caraie cu sigurnata e releul de semnalizare care e inglobat in butonul de avarii !!

daca face tic-tac mai repede insemna ca ai un bec de la semnalizare ars !

bafta

neaparat bec de semnalizare ? mie imi ticaie de mult si ieri am oservat ca e ars un bec de ceata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW passat tDI 4 motion

salutare

am si eu o problema cu semnalizarea cred

cand semnalizez stanga sau dreapta se aude clik clakul acela dar uneori suna mai rapid decat normal

uneri si fara sa semnalizez incepe sa sune singur

:icon_thumright: :icon_cry: :icon_cry:

am uitat sa va zic ca am mai patit asa in urma cu 3 luni...a durat cam o saptamana si s-a linistit..acum a inceput din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta la mine s a rezolvat prin schimbarea butonului(releului) de avarie dar acum alta e problema si anume: cand folosesc avariile mi se aprind o data cu semnalizarile luminile albastre din bord si din ecranul climei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai lipsa masa undeva, verifica mufele de la stopuri sa fie bagate bine la loc, ai schimbat ceva becuri recent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!