Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 0 Anonimi, 241 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • bodincatalin
    • AndMapp
    • pronet
    • corad0
    • Andrius
    • Luciosu
    • florin84
    • jante
    • 26AMA
    • EEXCALADE
    • Bismark
    • emilian92
    • john_skoda
    • enimem
    • zeed222
    • kopetdag1
    • AtTy 89
    • valentin.tartan
    • Radlog
    • razvancc
    • adrian001
    • Cojocariu1971
    • Bebeee
    • Cristi_V
  • Images

  • Posts

    • draganuta
      Link oficial VW AG pt Logo Radio https://www.phonostar.de/vw/de/download MQB3_Stationlogos_CustomerUpdate.pdf
    • Doomy
      @pronet drum bun !      Folia nu cred ca a fost expusa la cald , a inceput sa se desprinda din cel mai "rece" punct al farului , daca era ceva de la bec se desprindea de la celalalt colt...zic eu. 
    • tavitara
      Eu fac revizia la 15k aproximativ 7-8 luni Dar din 15k , 14.5k sunt in afara orasului la drumuri lungi , minim 140 km , altfel nu se justifica un 3.0 TDI O revizie cu absolut toate filtrele si 8L ulei Castrol este aprox 1500 lei la reprezentanta Schimbare distributie pe lant cu tot ce inseamna suruburi garnituri si tot OE ( eu am schimbat la 285k ) + revizie + schimbare ulei cutie a fost in 2022 cam 15.000 lei , acum sigur mai scump , oricum daca nu e nicio problema nu mai schimb pana la 500k , acum am parca 340k Toate discurile si placutele de frana si senzori , OE , in 2021 aproximativ 5000 lei , acum sigur mai mult Nu voi mai pune placute OE , deja am schimbat in 2024 cu Brembo fata si Textar in spate Parbriz Saint-Gobain schimbat cu 1100 lei in 2023 Consum mediu pe 10k intre 8 si 8.5 am avut in general , acum de ex am 8.1 Deci la 15k aproximativ 8500-9000 lei motorina intre doua revizii La mine pe 17 anvelopele schimbate la 40-50k intre 2000 si 2500 lei Cam astea sunt costurile Ok zic eu , nu beau , nu fumez , am bani de alte vicii , de ex de intretinut masina Impozitul ma enerveaza la inceputul anului dar apoi uit si trece - 3495 anul asta minus 10% = aprox 3150 lei ...mult ptr ca nu suport sa dau bani pe nimic , pe 3 apartamente am dat doar 1400 lei si pe o masina dau mai mult decat dublu iar daca le comparam ca valoare te apuca rasul Life is life Sarbatori Fericite tuturor si va multumesc pentru informatiile primite pe acest forum
    • pronet
      Nice odo, eu deja am trecut peste, mai ales ca acum de Paste am decis o plecare in Italia. Ciudat tare cum s-a desprins folia de pe far. A fost expusa cumva la caldura mare?...ma refer de la bec cumva? Cheers 👍.
    • Doomy
      Vad ca au trecut deja 3 luni de la ultima postare ..... 2025 a inceput in forta pentru mine dpdv profesional asa ca timpul nu este de partea mea . Exploratorul isi atinge scopul de masina de "weekend si concedii" cu anumite exceptii in care il mai scot si in timpul saptamanii la cateva exporari extraurbane.    In perioada asta exploratorul s-a plimbat mai mult pe la noi prin tara , am fost de doua ori pe la Brasov..        Am prins drumurile pustii in timpul saptamanii    Drum in urma caruia am gasit o surpriza :    Nu inteleg nici pana azi cum s-a putut intampla asta pentru ca inca avea adezivul pe far foarte puternic , bucata ramasa am scos-o cu mare chin , asa ca nu vad cum curentul de rulare sa fi facut asa ceva..... a fost o munca titanica cu alcool IPA sa sterg tot adezivul de pe far dar intr-un final a iesit ca nou.   Eu am observat in mers acest lucru , am crezut ca am luat o punga pe capota ca am vazut ceva care flutura  pe partea stanga cand eram pe autostrada.    Apoi in doua weekenduri separate am vizitat parcul/zoo  din Bucov Ploiesti.  Merita ca destinatie de weekend mai ales pentru cel mic.    La inceput de Aprilie am mai avut o situatie neobisnuita, nu unica pentru ca am mai patit ceva similar, dar neobisnuita ...  Intr-o zi de miercuri in jur de ora 16:00 am primit un telefon si am fost informat ca a doua zi joi incepand cu ora 11:00 ar trebui sa fiu in ...Budapesta......pentru lansarea prematura a unui proiect.    Asa ca m-am organizat , am dormit 2 ore in acea seara si la ora 12:00 noaptea am plecat spre Budapesta .... cu exploratorul .  GPS-ul imi arata 8 ore si 21   minute pana la destinatia mea de la periferie.   Cu doua cafele la bord , un set nou de podcasturi si documentare  am plecat la drum....  entuziasmul pentru un astfel de drum , singur in masina  , just me and the road m-a tinut treaz fara probleme , oboseala nu s-a resimtit deloc .  Dimineata la 06:45 AM am trecut deja de vama Nadlac .....incredibil de liber peste tot ...  iubesc condusul noaptea ...mai ales daca ai farurile corecte sa te ajute cu vizibilitatea.      Am ajuns la destinatie in jur de ora 10:00 AM , asta dupa ce am avut o oprire scurta de 10 minute la un Rompetrol de pe A1 de langa Timisoara apoi inca 30 minute aproape de destinatie pentru micul dejun si alimentare iar.    Apoi a urmat o zi plina de munca in care mi-am atins toate obiectivele cu success .  A venit timpul sa plec spre casa.... nu aveam cazare rezervata , asa ca am zis ca vad cum sa tin ficatii  si vedem pe drum daca trebuie sa ma cazez .    Primii 100 km au fost blana , eu in mintea mea ziceam ca ajung acasa clar  ca ma simt mai odihnit ca niciodata ...dar cum s-a lasat seara    Incepea asa sa ma ia oboseala aia inselatoare asa ca am decis sa opresc in Timisoara pentru noapte de somn. Oricum statea sa o puna de mare vijelie.    A doua zi dimineata am plecat spre casa , drum fara incidente.    Imediat dupa ce am plecat de la cazare Exploratorul a terminat si el rodajul : am atins si noi cifra psihologica de 200.000km .    Am deja peste 10.000km de la schimbatul cutiei de viteze /diferential , zero scurgeri si probleme asa ca in sfasit am trecut si eu peste aceasta "trauma" .    Urmeaza sa schimb si eu anvelopele de vara pentru ca in sfarsit primavara vine in forta. 
    • cipica_i
      Salutare. Am gasit antigelul murdar in vas ( culoare maronie) si mecanicul mi-a zis ca trebuie sa schimb racitorul de gaze + caloriferul din interior ( nici caldura nu baga chiar daca termostatul statea in 90 grade). Dupa schimbare, cand accelerez, se aude un fasait sub volan ca si cum ar scapa aer pe undeva. Am fost din nou la mecanic si sus pe elevator, cu motorul pornit, nu am gasit nici un furtun decone tat sau fisurat. Oare de la ce o fi ? Golf V 1.9 BXE DSG 2008     * Inainte de a schimba caloriferul si racitorul , nu aveam caldura deloc la picioare... Multumesc anticipat  
    • corad0
      @BebeeeAsa e, corect legat de 911, insa aproape toate sunt TURBO, de la cel mai ieftin model pana la TURBO S exceptand GT3 care costa triplu. Totusi sa pui motor de Golf 2.0 pe un Porsche, fie el si Macan? Oricum nu mai conteaza, in curand probabil o sa fie toata gama electrica si nu mai putem dezbate subiectul motoare termice.    "Apreciez faptul cat esti de pasionat de masina ta. Ai avut noroc de un exemplar cu relativ putini km si fara probleme. Per total a fost masina putin fiabila cu costuri de reparatii foarte mari. Sa ai parte de ea in continuare fara probleme 🍻"   Multumesc mult! Asemenea iti doresc si eu tie, ai o "mini RACHETA"! 🚀 🙂    Asa e, nici una din masinile mele cumparate SH nu au avut KM semnificativi si le-am luat din surse sigure, in general de la persoane apropiate, prieteni de familie si care le-au avut cumparate de noi, intretinandu-le corespunzator. Phaetonul l-am luat la 86 000 km, cu istoric complet, cu garantie de la un dealer care imi este client si cu care inca colaborez. Cand am deschis usa si in masina inca mirosea a nou, m-a luat febra, n-am mai putut sa dorm in noaptea aia!😄 ❤️    Legat de "putin fiabila" e subiectiv! Daca nu ai grija de o masina in general, se strica. Clipul alora de pe pagina precedenta arata un Phaeton cu 300 000 km care a avut parte de mentenanta doar in Germania, cand a ajuns in Romania si-au batut joc de el. dauna totala! 💀   Concluzia fiind: "Nu va luati baieti, ca sunt proaste!"    Toti viseaza SUVuri si  masini de lux cu motoare mari, cumparate la buget "de seminte" care sa tina o viata. Nu prea se poate! Iar cand se strica, cica nu sunt fiabile domne! 🙄    Daca dupa 15 ani si 300 000 km rulati, un Phaeton se strica pentru ca nu i-ai facut mentenanta necesara asta nu inseamna ca masina nu este fiabila! Si e valabil la orice masina pana la urma! Ca unele modele sunt mai putine fiabile decat altele este adevarat!    Pe grupul de Phaeton exista proprietari care au modele cu motor V6 TDI din 2004 (vorbim de o masina de 20 de ani) cu peste 450 000 km si inca merg cu ele. "Legat de "costuri de reparatii foarte mari" ai dreptate, mai ales la motorizarile V8, V10, W12 care sunt oricum FOARTE RARE! Insa la V6 TDI costurile de mentenanta/reparatie nu cred ca depasesc orice alt model VAG dotat cu aceasta motorizare. Un Audi A6 3.0 TDI QUATTRO este mai ieftin de intretinut?   Cred ca 80% din cei de pe grupurile de Phaeton au peste 250 000 km rulati pana in prezent, vorbim de un model care are 23 de ani de cand a aparut si inca ruleaza pe strazi, BINE MERSI, asta cu "nu este fiabila" cade.  Mai jos e un "coleg" de breasla care se apropie de juma de milion de km, masina inca merge perfect, a rectificat turbina si schimbat injectoarele la 330 000 km. Motor, distributie, cutie de viteze originale! Nu e fiabila? In fotografie motorul este pornit, nu vad nici un martor aprins! ❤️    Am detinut Cayenne cu acelasi motor V6 TDI 240cp, luat de nou si costurile de mentenanta au fost similare. E adevarat ca nici nu s-a stricat nimic major pentru ca mentenanta a fost facuta corespunzator, anual.  Nu e ieftin, ce-i drept, daca adaugi taxe, asigurari, 2-3 plinuri de motorina pe luna (rezervorul are 90-100 de litri) dupa caz, la Cayenne era de 100 de litri, Phaetonul 90 de litri. Oricum ai nevoie de un buget semnificativ doar sa detii masina, rescunosc, asta fara sa se strice nimic, devalorizarea nici nu mai trebuie mentionata!   Stau si ma intreb, cati proprietari a avut Phaetonul asta V8 si cate tone de benzina a ars in 600 000 km? Cica ultima intrare in service a avuto in 2022 la 537 000 km.  Bah frate si inca merge! 😄 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=418930081&dam=false&isSearchRequest=true&ms=25200%3B26%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=1cbc2e69-1699-366c-9c16-8aa4a13db825&s=Car&sb=p&searchId=1cbc2e69-1699-366c-9c16-8aa4a13db825&vc=Car   Am citit in manualul masinii ca revizia recomandata de producator este la 2 ani sau 30 000 km. E adevarat ca "afara" oamenii merg mult in regim de autostrada, dar totusi...Inteleg ca producatorii trebuie "sa manance" si din servisare, revizii rare, costuri de reparatii mari!    Nemtii fac reviza din 2 in 2 ani si cel putin 30 000 km, exemplarul de mai jos a avut ultima revize facuta la interval de 2 ani si 63 000 km, daca se strica acum, la 600 000 km, "nu e fiabila":    Eu am facut revizia la toate masinile anual sau MAXIM 15 000 km, am inlocuit preventiv piese care pareau mai uzate si am tinut mereu sub observatie toate fluidele. Culmea e ca au tinut TOATE multi ani, fara probleme!   Costuri mari de reparatii/mentenanta sunt si la Touareg! Probabil @tavitarane poate oferi mai multe informatii, "impartim" acelasi motor si stiu ca si el isi ingrijeste masina exemplar! ❤️   Toti ne bucuram la "fierul" din propria ograda pana la urma, nu? 🙂  
    • Bebeee
      Acum sa nu exageram, totusi Porsche au motor boxer. In afara de cilindree, nu au mare lucru in comun. Eu nu il vad ca un downgrade, eu sunt fan supraalimentare all the way.    Apreciez faptul cat esti de pasionat de masina ta. Ai avut noroc de un exemplar cu relativ putini km si fara probleme. Per total a fost masina putin fiabila cu costuri de reparatii foarte mari.  Sa ai parte de ea in continuare fara probleme 🍻
    • dnysterian
      Mie mi.a spus de la reprezentanta ca motorul este echipat cu ACT+, dar datorita faptului ca nu am posibilitatea de selectie a modurilor de condus (sport/comfort/eco), aceasta functie nu va fi activa niciodata. Imi pare o prostie, dar daca nu am argumente, nu.i pot contazice. Pe Skoda stiu sigur ca functioneaza si fara a avea selectorul de condus(spot/comf/eco)
    • Jeffy86able
      Salut! Alte noutati? In calitate de "Golfar", a ta e masina care ma intereseaza cel mai mult din aceasta categorie.
    • corad0
      @marius1982.11Daca e sa analizezi financiar, s-a pierdut de mult notiunea de masina poporului, au ajuns anumite modele SKODA sa coste peste 50 000 euro, dar mai VW! Macar pe vremea cand s-a facut Phaeton, pretul cerut era pentru ceva special. Piech a vrut perfectiunea! I-a iesit? Nici nu conteaza,  lumea nu l-a vrut pentru ca pe volan era sigla VW. Salut! Mission failed in materie de vanzari! Masina e rea? Nici pe departe! Pentru mine si multi multi altii este la un alt nivel, desi istoricul meu auto este stufos si am cu ce sa compar! Ai nevoie sa conduci unul ca sa iti faci o parere!   Nu i-a deranjat in schimb pe consumatori nici macar pana in prezent sa plateasca de 3 ori mai mult pe o masina similara care are pe volan sigla Bentley.  E de inteles, istoria si prestigiul brandului, ok! Am inteles ca si bogatii trebuie sa se simta speciali si trebuie cumva sa le iei banii si alora!  Recunosc, si eu daca mi-as permite, mi-ar placea sa fiu "mintit" frumos de VW si sa invart un volan de Bentley, de ce sa mint? Mai toti ne dorim sa avem "cat mai mult" si "za best there is"! Nu e nimic rau in asta! Atata timp cat iti permiti, GO 4 it! 🙄   Daca e sa analizezi gama de SUV-uri VAG (Touareg/Q7/Cayenne/Bentayga/Urus) practic aceeasi masina, un Touareg "fancy" la de 3/4/5 x pretul, ce sa mai zici? E adevarat ca nu sunt LA FEL in materie de design, interior, OK! Stiu, dar la baza, sunt cam aceeasi masina. Toate sunt construite pe aceeasi platforma VW, impart motoare, cutii de viteze, suspensii, butoane etc etc, oricum fara banii VW ar fi murit toti astia "DE PRESTIGIU"!  😄 Si desi impart atat de multe pe plan tehnic, uite ca se vand toate foarte bine chiar! 😉   Ferdinand Porsche ar trebui sa se intoarca in mormant ca au pus 2.0 TSI, motorul de GOLF GTI pe Macanul precedent, desi suna bine, dar totusi costa 100 000 euro, un VW Tiguan/Audi Q5 cu motor de GTI e 40-60k? Aceeasi masina practic la jumatate din bani? In fine, asta ar fi cea mai mica problema, in prezent toate Macanele sunt electrice, chiar si cel Turbo. Taycanul, de asemenea electric se devalorizeaza mai rau decat Phaetonul. Noua costa 150 de mii de euro iar dupa 2 ani e 50 mii. Eh, alt rau sa nu fie! Pacat totusi ca toate 911 excluzand GT3 au acum motoare 3.0 turbo, la fel ca un Audi. Unde mai e exclusivismul aici? Dar ce sa mai zici ca acum au pus motor VW 3.0 V6 si pe Bentley?    S-a cam terminat cu masinile ADEVARATE din pacate, totul este legat de reglementari cica, emisii de carbon, vrajeli politice de 2 bani si PROFIT MAXIM, oricum, au ajuns sa faca si 911le hibrid, pentru toate astea ar trebui sa se intoarca in mormant Ferdinand, dar e doar parerea mea umila:     
    • marius1982.11
      S-a pierdut notiunea de masina poporului. Asta vreau sa spun. Nici nu stiu cat costa un phaeton nou pt ca pur si simplu nu isi are sensul in filozofia vw. E o masina de lux si nu asta ar trebui sa fie vw ci o dacie a nemților.  Ps: ma refeream la alalalt Ferdinand, Porsche care a facut proiectul beetle la cerea lui Hitler.
    • _R_A_D_U
      Mda, modeste rău, mulțumesc pentru clarificare!
    • Bebeee
      https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2025-Motor-Low-Rolling-Resistance-AA-Tyre-Test.htm Aici le-am gasit testate. 
    • _R_A_D_U
      @akonBlue HD asimetric este una, NBS este alta. Din ce observ, cam nimeni nu a testat N blue S... Ca o paranteză, nu am prea mari așteptări de la ele, singurul ”plus” ar fi ”MADE IN KOREA” + echiparea de primă mână (mulți susțin că diferă de cele vândute-n comerț). Am văzut în showroom Cupra cu anvelope LingLong... Oricum, după ce am citit una-alta și, având în vedere că urmează 2 săptămâni de liniște, nu are rost să mă grăbesc cu achiziția anvelopelor. Mă folosesc de Golf cu anvelopele de iarnă și aștept noua tinichea să-mi ajungă în bătătură (nu o ridic fără programul rabla) dar, mai mult ca sigur, îi voi achiziționa un set Primacy 5. 
    • corad0
      @marius1982.11 "Exact, 10k eur at trebui sa coste un VOLKSwagen...altfel ii spune bentley... Se intorc Ferdinand si ala mustacuosu' in mormant cand aud vw cu motor w12 si amortizoare la 2k bucata."   HA? cine? ce? cum? Ce a vrut sa spuna autorul? 😆 W12 este motor facut de VW! Bentleyul este un VW la baza la de 3 x pretul unui Phaeton! Pe langa suspensie impart si structura (platforma) de otel, ce sa vezi create tot de VW!    Poate cei 2 Ferdinand se intorc in mormant cand vad ca in fabrica transparenta de la Dresda, unde se facea Phaeton si Bentley, acum se fac ID3/ID4 si Golf electric iar jumatate din gama Porsche in prezent e electrica! 🤢 Ar putea sa se intoarca in mormant ca "normele de poluare" si "salvarea planetei" au restrictionat fabricarea W12 de catre VW si acum pe Bentley o sa gasesti V6 3.0 benzina hibrid si V8 4.0 ca pe Touareg si multe modele Audi: MOTOARE VW! ❤️  In prezent motorul V8 4.0 este disponibil pe toata gama VAG de la Touareg/Cayenne/Panamera/toata gama Bentley/Audi si Lamborghini Urus!     Pai Ferdinand Piech a creat Phaetonul si tractiunea integrala QUATTRO TORSEN, disponibila si pe Phaeton, varu' lu' Ferdinand Porsche! A fost ambitia lui! Mai mult decat atat, tot EL a tranzactionat cumpararea Bentley, Lamborghini, Porsche si Bugatti de catre VW! Daca nu era el, probabil multe branduri de lux de sub umbrela VW erau disparute la ora actuala! Nu o spun eu, vizioneaza si tu clipul Hagerty Media facut in memoriam PIECH!    Tin minte cand motorul V10 TDI era exclusiv si era disponibil doar pe Phaeton si pe Touareg! Nu se gasea pe alte modele, un monstru de motor, inginerie pura! ❤️ Tot PIECH a creat si BUGATTI VEYRON, ce sa vezi motor VW! W16 quad turbo, disponibil in prezent si pe ultimele modele de Bugatti! Cine sa se intoarca in mormant?       Crezi ca in gama Audi si Porsche sunt piesele mai ieftine? Vezi ca toate fac parte din grupul VAG! Un Touareg/Cayenne/Q7/A8 etc cu suspensie pneumatica ai impresia ca e mai ieftin de intretinut? Piesele de pe Lamborghini URUS au logoul VW/Audi stantate pe ele!  Pana la urma toate sunt VW la baza! Mai documenteaza-te si tu! Nu stau acum sa incerc sa te educ, exista internet pentru asta si e gratis sa cauti. Te poti informa si singur, asta daca vrei, ca de comentat aiurea e usor!      Daca Phaetonul era scump la 60 000 euro si nu s-a vandut, nu e problema, in 2025 un Golf poate sari de suma asta, Arteon/ID7 sar de 70 000 euro usor, un Touareg poate sa coste si 100 000 euro iar o duba VW a ajuns sa coste 150 000 euro si nu se mai plange nimeni:    https://www.autotrader.co.uk/car-details/202501298537952?sort=price-desc&searchId=3ab0c0a7-981d-4d2b-895d-f36527a79d94&advertising-location=at_cars&make=Volkswagen&page=2&postcode=m53de&fromsra   https://www.autotrader.co.uk/car-details/202503310773639?sort=price-desc&searchId=d021e5e4-2d20-4928-95c7-d9e214dcf2cd&advertising-location=at_cars&make=Volkswagen&model=Touareg&postcode=m53de&fromsra   https://www.autotrader.co.uk/car-details/202504010841359?sort=price-desc&searchId=e9d5347a-9425-40db-b55f-27f6bd7c8791&advertising-location=at_cars&make=Volkswagen&model=Golf&postcode=m53de&fromsra   A ajuns o Dacia sa coste 35 000 euro, ce VW visezi cu 10 000 euro?  Nici VW GOLF 4 al tau nu a fost 10 000 euro nou,  probabil pe vremea aia nu erau euro, erau marci, chiar si cu inflatie mai mica, in fine, ai prins ideea!     https://www.autotrader.co.uk/car-details/202504101191111?sort=price-desc&searchId=aec84a5e-464a-46d0-8d28-8f3d14bbb30c&advertising-location=at_cars&make=Dacia&postcode=m53de&fromsra   Toate bune!   
    • akon
      Pe Scala tot astea vin de obicei si speram sa nu vina si la a mea. Am avut noroc,a venit cu cealalta optiune Goodyear. Stiu ca ma uitasem prin review-uri si nu impresionau pe nimeni. Vad ca nici pe forum nu impresiona modelul precedent :
    • marius1982.11
      Exact, 10k eur at trebui sa coste un VOLKSwagen...altfel ii spune bentley... Se intorc Ferdinand si ala mustacuosu' in mormant cand aud vw cu motor w12 si amortizoare la 2k bucata.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!