Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Pierde aderenta datorita dimensiunilor 235/45R17, iar de tarie e normal sa fie asa pentru asa au fost gandite. Trebuia stiut acest lucru inainte de cumparare. Si despre ce Toyo tot vorbesti fusco? Cumpara Michelin, ca nu e bun doar pentru ca are un nume si pentru ca il zice lumea de bine. Sunt cele mai bune anvelope pentru tot ce inseamna condus: economie de combustibil, durabilitate, performanta, etc.. Pretul e mai mare, dar merita. Am avut Energy pe 16, Primacy pe 17 si Pilot Sport pe 17 si 18. MERITA. Si ca sa nu fiu off-topic, super suspensia, super bine explicata "treaba". Nota 10. Astept sa ne vedem, sa testam. :)

Link către comentariu

Ce vrei sa spui Vlad cu dimensiunea anvelopei ? E balonul prea mare ?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Vlad are foarte mare dreptate in tot ceeace zice dar a omis un lucru,

se pare ca pierd aderenta f usor si sunt prea tari pana se incalzesc.
Orice cauciuc trebuie incalzit! inainte de a face orice alta miscare mai agresiva!
Ce vrei sa spui Vlad cu dimensiunea anvelopei ? E balonul prea mare ?
Nu este cauciucul prea lat pt o janta pe 17 tractiune fata
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Acum 2 zile am schimat rotile stock pe 17" cu BBS RS-GT pe 8.5x19" si ET 46. Gumele sunt tot Eagle f1 235/35/ZR19". Dupa cum ma asteptam comportamentul s-a imbunatatit si mai mult. Raspunsul directiei este acum instantaneu doar ca freaca putin in aripile spate in viraje luate la extrem. Voi mai ridica putin masina din suspenise si voi mari duritatea cu un pas pe spate ! Pentru cei curiosi, am si cantarit rotile :

- Stock BBS 7.5x17" cu 235/45/17 > 23kg

- BBS RS-GT 8.5x19" cu 235/35/19 > 21kg

Diferenta de greutate se simte foarte bine in directie si se datoreaza faptului ca RS-GT-urile sunt forjate, fiind astfel foarte usoare !

95089098ja8.th.jpg

56314415ij7.th.jpg

69030838cv9.th.jpg

92865678gz9.th.jpg

Link către comentariu

Superbe ! Sa le porti sanatos :icon_thumright: Nu cred ca exista combinatie mai buna.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

le-am vazut aseara ... sunt dementiale .... par atat de mari :D (nu ca nu ar fi)

dar sunt .....

ce pot sa mai zic decat sa conduci sanatos si cu mare placere .... atentie la gropi nu iti zic ... esti constient ca cu un asa balon (gen pana) tre sa fi si tu atent

Link către comentariu
  • 2 months later...

Fortat de imprejurari am ajuns sa schimb si ambreiajul. Astfel am recurs la placa de presiune si disc de la Sachs performance. Din pacate se pare ca nici volant nu e intr-o stare prea buna avand joc in ax asa ca si ea va trebui schimbata cat de curand numai ca e o avere asa ca am lasat-o pe mai tarziu. Astazi cand am demontat ambreiajul am aflat ca toate componentele sunt produse de LUK si nu SACHS cum credeam iar mecanicul a spus ca sunt destul de proaste comparativ cu Sachs. VW le foloseste pe amandoua ca OEM numai ca din pacate la mine s-au nimerit cele mai slabe calitativ. Problema volantei se pare ca nu are legatura cu faptul ca discul a patinat si nici nu va influenta noul disc numai ca atunci cand va ceda, se va intampla brusc fara prea multe semne de oboaseala ca la disc. Dupa inlocuirea placii de presiune si a discului pedala de ambreiaj opune mai multa rezistenta, schimbarile de viteze sunt mai robuste si culmea, mi se pare ca masina trage mai bine (poate fi psihologica chestia). Ceva poze >

discby1.th.jpg

clutch2vn0.th.jpg

clutch3sz3.th.jpg

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Bun asa... sa vina si volant... mai light asa ca zaharul nu face bine la inima...

Link către comentariu

Intrebare: cum te descurci cu jantele de 19" prin Bucuresti? Ma tenteaza si pe mine si nu stiu ce sa fac....as pune..n-as pune.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

un sut in fund un pas inainte!

felicitari pentru alegere :))

este foarte posibil sa isi fi bagat coada domnul PLACEBO la faptul ca masina trage mult mai bine :icon_thumright:

Link către comentariu

@fusco: cati km ai cu masina? Destul de curios ca a picat asa repede ambreiajul, avand in vedere ca stiu ca nu pleci aiurea cu masina ...

Link către comentariu

45K ! Problema nu o reprezinta nr de km ci calitatea componentelor Luk. omu de a lucrat la masina mea a fost mecanic la politie si a spus ca la toate pasaturile de politie si nu stiu ce van-uri picau volantele la 30K si erau tot Luk. Sachs sunt mai bune dar si mai scumpe !

Link către comentariu

Mi-am comandat si eu acelasi kit de ambreiaj ca al tau. Am si eu o intrebare: Cum se simte discul fara arcuri? Apar ceva zgomote, socuri, pocnete etc..

Link către comentariu

La mine nu e absolut nici un zgomot in plus fata de inainte. N-am facut inca nici o schimbare brutala sa vad care-i treaba !

Link către comentariu

Daca tot ai schimbat jantele, cu unele extraordinare apropo, nu le vinzi pe cele vechi pe 17 ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!