Jump to content

Discuri de frana BREMBO MAX


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

a auzit cineva ceva de discurile de frana BREMBO MAX? avand in vedere culoarea,..nu prea stiu cum sunt. adcia sunt ceva diferit. dar diferit in bine, sau mediu...

si un alt link cu ele.

astept ceva pareri.

multumesc.

brembomaxdisc1zq8.th.gif brembomaxdiscyg0.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva am eu, in fata. Sunt ceva mai bune decat discurile standard, nu au efect de fading, nu fac zgomot, arata bine :D.

La jantele de iarna (15") etrierii sunt cam aproape de ele (1-2 mm distanta). Eu cred ca merita investitia.

PS: ruginesc la fel de repede (vezi poza, la 10 min dupa ce s-a oprit ploaia :D)

PPS: au aceeasi culoare ca si discurile obisnuite.

p5100274aa7.th.jpg

Modificat de unknown_web
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci unknown_web.

mai caut niste reviews sa vad. la pret ar fi super bine, avand in vedere ca mi s-a promis un 200 Ron pt disc fata si cam 100 pt cel pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pentru ce. O sa ma interesez si eu, poate reusesc sa pun si pe spate, desi am inteles ca sunt greu de schimbat.

Tu de unde le achizitionezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la un magazin din Ploiesti. este unul dintre "official supplier" pt golful meu ;).

daca e cineva interesat, pot furniza contact.

oricum, la finele lunii Sept le voi lua si le voi monta in primavara. deci e timp de luat in calcul si alte lucruri. ;)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt interesat de cele din spate. Poate ca o sa pun si eu ;). Dar mai am niste intrebari legate de montaj, asa ca o sa mai studiez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am montat un astfel de set de discuri pe fatza. Pe spate mi-au spus ca nu se fabrica cele cu striatii, ci doar simple.

Avand in vedere ca inca sunt in faza de "rodaj" cu ele, o sa revin cu pareri dupa cateva zile.

Pretul la VolksParts a fos de 250 roni bucata (si 200 cele simple, fara striatii).

Totusi, din cate am observat, ar fi mai bune cele perforate. Striatiile nu sunt foarte adanci si , in timp, se vor micsora, la fel si efectul lor. Ma gandesc ca la cele cu perforatii, gaurile sunt acolo chiar daca se mai subtiaza putin discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fel de placute ai pus? tot alea standard? ca se pare ca nu e mare diferenta asa.

astept reactii.

stie cineva intre Zimmermannn si Brembo Max ce sa aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-am pus si eu de cateva zile un astfel de set de discuri, pe care le-am cumparat din Ploiesti cu 200 RON bucata. Mai am de asteptat ceva timp pana sa vin cu ceva pareri, pt. ca acum franarea este mai slaba ca inainte, lucru foarte normal in primele cateva sute de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu ai pus plaucute mai sport. dar oricum, se vad frumos si sunt sigur ca imbunatatesc franarea. sa le stapanesti sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot monta si pe spate discuri ventilate daca din fabrica ai din celelalte(cu tambur) ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: dany..pe spate..daca ai tambure..nu ai discuri. logic, nu? deci poti monta daca schimbi tot sistemul. dar oricum pe spate conteaza mai putin.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare :hainoroc:...cam cat a fost (este) manopera pentru schimbul de placute +discuri (ca sa stiu cam ce buget imi trebuie).

Pentru Brembo Max ..se recomanda un anumit tip de placute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera depinde de service-ul folosit. Boby- HRZ ne poate lamuri.

pt placute, in general la discurile sport, se recomanda placutze sport.

dupa multe cautari am ajuns la concluzia ca cele mai bune placute sunt Ferodo DS 2500. atat pe discurile astea cat si pt Zimmermann au dat rezultate excelente. altele foarte bune in rezultate am gasit si Mintex...dar nu prea am vazut in RO. deci, sfatul meu: DS2500. au mers foarte bine si pe masini de aprx 200 cai putere. la pret..sunt in jur de 120 E setul. eu zic ca merita. daca rvei sfaturi despre achizitie, cauta Racing Nick, sau diferite firme de tuning. eu le-am gasit si la magazine de piese auto din Ploiesti.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti altfel de placute/discuri decat cele stock, va rog povestiti-ne si noua impresiile.

Franati mai ferm, mai violent sau cum?

Adica sunt bune doar pe autostrada sau si in oras?

Tot in oras, daca voi franati mai repede (nu neg avantajele unei franari de urgenta) nu vine nici un cascat din spate peste voi?

Vreau doar sa imi fac un calcul daca merita sau nu, eu sunt multumit de cele stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti multumit de cele stock atunci este foarte bine. Cand va trebui sa schimbi atunci trebuie facut calculul, poate se renteaza sa cumperi aftermarket in loc de OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am si intrebat. In curand va trebui sa le schimb.

De ce sa cumpar unele la pret dublu fata de OEM? Ce aduc in plus?

Sa iau doar discuri de "tuning" si placute OEM sau ambele sa le iau mai "destepte"?

Astept raspunsuri detaliate: "Da domnule ia de la firma XXX pentru ca iti scade distanta de franare cu y%"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu cred ca sta cineva sa masoare diferentele exacte..desi si eu as fi curios..

sfatul tuturor cu care am mai vb..este ca pt o reactie corecta..trebuie atat discuri cat si placute sport. oricum, Boby-HRZ ne va prezenta si reactii sale.. dar de unde le luam eu.. si de unde le-a luat si el, diferenta de pret intre cele OEM si Brembo Max nu e asa mare. ceva gen 1 milion la discuri..daca nu ma insel. si la Volksman..cam aceeasi diferenta este . diferenta mai mare este la placute...unde cele sport Ferodo ds2500 de exemplu sunt cam 120 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu iti va spune cu cat iti scade distanta de franare daca pui discul x sau y pt ca nimeni nu face teste cu toate masinile posibile si toate motorizarile posibile iar pe linga asta sunt f multe aspecte care pot influenta momentul franarii : suprafata pe care se ruleaza, anvelopele , eficacitatea sistemului de franare, viteza de reactie, etc.

Oricum pentru strada ultimul up-grade de placute sunt Ferodo DS2500 sau corespondentul lor de la Pagid iar ceea ce este peste ele cum ar fi de ex DS3000, Carbon Lorraine, etc opresc excelent odata ajunse la temperatura de lucru dar pina atunci esti ca tramvaiul ceea ce le face inadecvate pt strada. Ideea e ca odata ce pui placute tapene sa ai si discurile aferente altfel o sa se manince ceva mai rpd discurile, e valabila si reciproca. Desemenea trebuie avut grija pt ca de multe ori unele discuri au preturi exorbitante nejustificate de performante.Oricum upgrade-ul care da rezultate semnificative e disc mai mare cu etrier mai capabil dar asta e deja discutie de peste 2000 euro si nejustificata daca nu se mareste considerabil puterea motorului.

Si pt estetica discului de frana vizitati http://www.blueflameperformance.com/car/rotordiscs.asp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ce fel de placute ai pus? tot alea standard? ca se pare ca nu e mare diferenta asa.

astept reactii.

stie cineva intre Zimmermannn si Brembo Max ce sa aleg?

Revin cu pareri dupa aproape 1000 km facuti. Franele tin bine (nu pot sa zic cum fatza de cele originale noi, pt ca eu am luat masina cu discuri cam uzate, deci nu e valabila comparatia).

Franarea nu este violenta (cum am mai citit pe undeva pt discurile sport) - depinde de masina. Urcati-va intr-un Peugett 307 si o sa vedeti franare violenta cu cele stoc -- nici asa nu e sanatos.

Cele OEM costau la fel ca acestea (Brembo MAX) si am zis ca nu strica sa le iau, mai ales ca sunt cu striatii.

Am fost intrebat de placute... am pus ATE Standard si se comporta excelent.

Intre Zimmermann si Brembo le-as alege pe cele perforate in locul celor cu striatii, pentru motivul spus si prima data : striatiile se "rodeaza" in timp, perforatiile raman tot acolo. Diferenta nu e mare intre ele (50-100 roni la set).

In concluzie, sunt multumit de alegerea facuta. Franarea e controlabila (lenta sau de urgenta, dupa caz). Deocamdata n-am probleme si sper sa nu apara vreuna.

Schimbul m-a costat 70 roni la Torb Motors (parerea mea e ca se poate si mai ieftin la Crystal Service sau altele). Am ales Torb pt ca am vrut si niste verificari la senzorul ABS si trebuia cineva cu experienta VAG-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce discuri cu striatii ?

pentru ca in special cei care au jante de aluminiu la masina au observat un praf negricios de la placutele de frina, praf care vine dintre frecarea placuta / disc ; ca sa iasa mai repede praful dintre disc si placuta, au fost facute discurile cu striatii;

de ce discuri perforate?

ajuta la racire - cu siguranta se raceste mai repede un disc care are si acele gauri fata de unul care nu le are;

asa ca, inainte sa cumperi discuri mai performante, trebuie vazut si care este pretul - posibil la o reprezentanta sa coste mai mult un disc de origine decit unul aftermarket dar si detalii importante gen ce vreau sa fac cu ele !! pt senzatii tari cind sta masina pe loc si discurile pot fi admirate........ma intelegeti dar daca vrei sa ai frina ok, pui niste bani la bataie si cumperi BREMBO sau TAR OX si nu te gindesti ca acele striatii nu se vor mai vedea dupa o vreme....apropos, cind nu se mai vad acele striatii, inseamna ca discul este de mult bun de aruncat la gunoi si de schimbat !!

placute de frina racing 100% nu va luati ca la prima pedala nu o sa aveti frina neam si nu cred ca vreti la masina de strada sa auziti o scirtiitura puternica la fiecare ciupit de pedala;

sistem de frina mai eficient 100% - varianta asta costa ceva banuti dar merita cind adaugi si putere pe masura pe masina, abordare de genul bag banii in motor si o opresc cu piciorul ca in familia flinston nu merge;

cind se cumpara discul aftermarket, atentie nu numai la diametrul discului (care corespunde de exemplu cupra r cu audi A8) dar si la grosimea discului - cele de A8 sint mai groase si o eventuala achizitie facuta dupa sfatul unui vinzator nepriceput (ca vezi doamne au acelasi diametru) este o investitie proasta;

daca ai avut pe masina discuri neventilate - in general pe spate la modele 1.8 t de 150, 180 de cai - nu poti pune discuri ventilate decit daca schimbi si butucul rotii (poate si altele);

bafta la cumparaturi

Modificat de bbm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect adevarat tot ce ai spus. dar si cele cu striatii au o racire superioara fata de cele stock. m-am hotarat: brembo max & ferodo Racing DS 2500 (2000 sunt prea apropiate de cele stock, iar cele de 3000 sunt deja racing, nu sunt utilizabile pe strada). dar le cumpar acum, si le montez in primavara, ca oricum consider ca nu merita sa merg iarna cu frane sport. mai am frane bune stock, si le montez in primavara, ca sa am rezultatele optime pe asfalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placute de frina racing 100% nu va luati ca la prima pedala nu o sa aveti frina neam si nu cred ca vreti la masina de strada sa auziti o scirtiitura puternica la fiecare ciupit de pedala;

Poti detalia? Daca sunt sport, de ce nu franeaza la prima pedala? Franeaza la a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele sport trebuie sa ajunga la o anumita temperatura pentru a tine bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva !! si ginditi va ce inseamna iarna in ro, sa ai acel gen de placute, mergi pe autostrada, la un 120 km/h, la -10 grade, bate un crivat pe la roti de sint placutele reci tot timpul asa ca frina in caz de nevoie.....ai dupa ce ai defrisat balustrada sau ai intrat cu bara fata peste perna din spate a celui care rula in fata ta !! mare atentie la placutele racing !! plus ca o sa manince discurile pe piine si cum spuneam mai sus, scirtiie de ti crapa urechile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!