Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

se pare ca sunt cel mai activ user pe acest thread :icon_thumright:

imi poate spune cineva ce campuri trebuie sa urmaresc cu vag-comul pentru a identifica buna/proasta functionare a sondei lambda si intre ce valori ar trebui sa se situeze?

am scanat 031 si 032 la care am avut urmatoarele valori:

031 |0.996| |1.000| | |

032 | 0.0%| |0.0%| | |

in campul 031 prima coloana nu scadea sub 0.830.

asta cu motorul pornit,rece (imi arata ~200grade temperatura sondei) la relanti

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...motorul pornit,rece (imi arata ~200grade temperatura sondei) la relanti

Multumesc!

Te rog frumos spune-mi si mie in ce grup ai masurat tu temperatura sondei? In alta ordine de idei, eu stiu ca masuratorile la sonde se fac cu motorul cald(80 gr.C). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu exact in ce grup, la cate am masurat este o varza in cap :)) am sa repet masuratorile si revin, oricum intr-un grup aveam o temperatora de 200grade, si am banuit ca este temp sondei (sau a gazelor de iesire). a motorului nu avea cum sa fie. Este posibil sa mai spun si prostii, dar asa am sa invat :Driver:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc ca este vorba de temperatura katalizatorului dar asa cum ai spus mai bine verifici si ne spui si noua :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

am cautat de am innebunit sa regasesc valoarea aia a temperaturii dar nu am mai gasit-o :vaidecapulmeu:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

x

x

Salutari,

Am si eu un golf 4 1.8 T si de vreo 2 luni imi scoate un fum negru si la relanti si cand o accelerezi de zici ca e tren pe carbuni :rolleyes:

Turometru oscileaza la relanti, uneori chiar da sa moara motorul ...

De atunci am schimbat la ea asa :

Buji bosh, distributie, pompa benzina, sonda de presiune de pe rampa de injectoare + cateva furtune etc ...

Si sambata acum am schimbat iar bujiile cu altele NGK pt ca cele bosh mi le-a stricat un "mecanic" de dacie care mi le-a batut in cap si mi le-a curatat cu peria de sarma ....

Intrebarea mea e daca ar putea fi sonda lambda, mie pe tester imi da sonda lambda arsa dar sa scoate asa fum negru, sa consume 25 % si sa mearga inecata si sa nu traga cum trebuie ???

Stiu ca sonda da un consum ridicat, a mea consuma 15 in oras si 10% ii scuipa pe teava de esapament, am tot timpu portbagaju plin de funingina si de stropi de benzina nearsa ...

Sincer nici nu stiu unde sa ma mai duc si ce sa mai fac cu ea .... de 2 luni umblu din service in service fara sa rezolv ceva, as cumpara sonda lambda dar daca dau bani aiurea si nu rezolv problema ?

Cum as putea verifica daca sonda lambda e arsa 100% ?

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Salut

Modificat de S_X_VIP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor...

De curand am scos sonda lambda si am dat cu spray de contacte pe mufe si am dat si pe sonda si in santurile alea de la sonda.

Azi am facut o scanare ca imi parea suspect mersul motorului si am descoperit:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-00 - Upper Limit

In campul cu voltajul de la sonda lambda, cand pun contactul apare valoarea 1.5 V si dupa pornirea motorului scade treptat timp de 10 secunde pana ajunge la valoarea 0.0V si apare eroarea. Daca turez motorul din cand in cand mai creste un 0.2V si atat.

Este posibil sa o fi stricat cu spray-ul respectiv? Sa o mai dau jos ca mai incerc un WD-40 pe sonda? Sau e timpul de alta sonda?

Sau e posibil sa scape aer pe langa ea...eu am strans-o bine dar nu am observat nici o garnitura...

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am scos sonda lambda si am dat cu spray de contacte pe mufe si am dat si pe sonda si in santurile alea de la sonda.

Este posibil sa o fi stricat cu spray-ul respectiv? Sa o mai dau jos ca mai incerc un WD-40 pe sonda?

Pe contacte poti da cu spray, in schimb, pe sonda :) . Probabil, ai nevoie de alta sonda.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

Possible Causes

Leakage in Intake and/or Exhaust System

Catalyst faulty

Oxygen Sensor(s) faulty

Oxygen Sensor(s) Control faulty

Possible Solutions

Check Intake and Exhaust System for Leaks

Check Catalyst

Check Oxygen Sensor(s)

Check Oxygen Sensor(s) Control

Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

asta inseamna ca prima sonda dinainte de catalizator e dusa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se manifesta?am avut si eu o eroare asemanatoare si masina pur si simplu se comporta foarte ciudata..aveam momente cand pur si simplu nu mai tragea si scadea turatia pana murea motorul..dar acum vad ca si-a revenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 90% din momentele cand ii dau WOT are niste intreruperi. in special pe treptele superioare. si imi tine relantiul la 1000rpm in mers (cand ma apropii de un semafor de exemplu si o scot pe liber) si coboara la normal doar cand masina sta pe loc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. de asta intrebasem..ca problema e cam..generala...

dar..bank1 nu inseamna sonda 1, inainte de catalizator? si bank 2, cea de dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bank 1 si bank 2 sunt la motoare in v (stanga dreapta) . la motoare in linie e doar bank1 (ca e o singura evacuare) . s1 e sonda dinaintea catalizatorului si s2 e sonda de dupa catalizator.

mai poti incerca asta

"These faults are due to a pinched vacuum line on your Secondary Air Injection (AIR) Solenoid valve -N112- this fools the ecu into thinking your cats are bad"

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. oricum, in curand voi da jos catalizatorul si voi anula a doua sonda din soft. desi prima data voi incerca mecanic,pt ca nu am cum sa fac softul in aceeasi zi. si voi verifica si traseul evacuarii daca are probleme. daca tot mai apare eroarea asta vad ce fac cu n112.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor...

Am schimbat sonda lambda cu una noua originala, identica cu cea veche (Bosch, mufa cu 4 fire).

Am facut ceva investigatii cu vag-com si valorile variaza destul de mult in jos (sub 1.00V).

Valori de la 0,2V pana la 0,9V, o medie cred ca pe undeva la 0,6-0,7V...asta la relanty.

Nu ar trebui sa ma apropii de valoare 1V? Sonda banuiesc ca e buna fiind noua. La valori de astea inseamna ca am amestec prea bogat? E bine sau ce belea mai poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru ajutor, am schimbat ieri sonda lambda si totul a revenit la normal :lol:

Consum de oras 13 % mers sportiv :lol: totul e ok acum si toate simtomele au disparut dupa 3 luni de umblat prin service :)

Salut si bafta tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca am gasit si eroarea asta

17863 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Implausible Signal

care sonda m-a lasat? prima sau a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de Exhaust Gas Temp Sensor

sau fire intrerupte ca in cazul asta...

"The EGT probe control box is under the inlet mani, the probe itself and a type K thermocouple and is screwed into the turbo's hotside just below the actuator arm."

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am o fabia (1.4 16v, 2001) de vreo 2 luni si de la inceput avea martorul de motor aprins

am fost cu ea la diagnosticare si mi-a spus ca are benzina proasta; am fost la RAR cu ea si ... acelasi raspuns, solutia: sa-i schimb benzina

intre timp i-am facut cateva plinuri de la OMV, i-am schimbat uleiul, filtre, etc dar martorul a ramas aprins

m-am dus azi la o diagnosticare si mi-a spus tipul ca am probleme la amestecul aer/combustibil si mi-a spus sa ma gandesc la prima sonda lambda

dar nu are simtome, de tras, trage normal, la relanti e constanta ...

o fi defecta, are vre-un contact imperfect? a mai avut cineva problema asta? trebuie neaparat schimbata?

mi-a stins martorul dar dupa cateva ore ... mi-a ingalbenit din nou vitezometru :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine daca ai posta codul de eroare sa vedem exact despre ce este vorba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avea un aparat mobil si nu mi-a listat eruarea :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!