Jump to content

Discutii tehnice generale


sonik
 Share

Postare recomandată

am facut un test drive cu noul polo insa nu am reusit sa gasesc indicatorul de temperatura a lichidului de racire motor. reprezentantul nici el nu stia sa imi zica daca are si unde este afisat. mentionez ca era un motor 1.4, echipare highline. daca posesorii noului model stiu/au descoperit intre timp unde anume este afisat (daca este) sper sa ma anunte si pe mine... am eu un fix cu asta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 419
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    41

  • Stef13

    28

  • polotsi

    28

  • CRISS/67

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Polo 6R (2010) nu are indicator temperatura lichid de racire la nici una dintre variantele de echipare. Exista insa o lampa de avertizare (vezi foto), de culoare rosie, care lumineaza intermitent atunci cand temperatura lichidului de racire este prea ridicata sau nivelul lichidului de racire prea scazut.

post-19896-1266937974_thumb.jpg

post-19896-1266937974_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri mi-a ajuns masina la Tulcea, dar ca sa fie chinul complet, nu stiu de ce a venit de la Cta fara numere, urmand sa vina si numerele azi cu urmatoarea platforma, care insa s-a stricat si au venit cun curier. Nu mai spun ca ieri cand am ajuns la magazin sa vad masina a inceput sa ploua, desi era abia spalata.

In fine, azi am luat masina acasa! Dupa 15 saptamani si 2 zile.

Cat priveste masina, e foarte frumoasa, o bijuterie pot sa zic.

Am si facut 30 de km (pt ca am luat-o tarziu), si merge EXCELENT, nici nu spui ca e din clasa mica.

Kilometrajul era la 7km cand am luat-o,(fusese si la spalat vreo 8 sute de metri). Pe spate are discuri de frana la 1.4 MPI.

Aerul conditionat nu-ti "bate in freza" cum a scris cineva, pt ca ai posibilitati nenumarate de reglare, suspensiile nu mi se par prea rigide cum a zis altcineva, totul e super. Unul din lucrurile care mi-a atras atentia pana la 30km, motorul f silentios, trebuie sa te concetrezi ca sa-l auzi cu geamurile deschise!

Singurele minusuri pot sa spun, plasticul de pe usi nu este moale, si nu are covorase de nici un fel desi masina e Comfortline. A trebuit sa cumpar tot de la ei covorase din cauciuc. Rezervorul era pe rezerva, si mi-au dat ei 3 litri de benzina sa ajung la Peco.

Am facut si poze chiar si pe dedesupt, o sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate are discuri de frana la 1.4 MPI.

foarte interesant! Eu stiam ca franele spate sunt pe tambure.

Sa o stapanesti cu placere si fara evenimente!

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru urari, si va doresc tuturor sa aveti cele mai bune masini din lume, fara incidente!

Am vazut una Trendline, cu motor de 1.2 pe motorina(75CP cred), si intr-adevar erau pe tambur, dar se pare ca de la un anumit nivel in sus sunt pe disc. Am gasit date chiar si intr-un catalog de piese.

Am o mica problema, poate stie cineva sa ma ajute: Nu reusesc sa aprind farul de ceata din spate(in fata nici nu am). Banuiesc ca din butonul acela rotativ din stanga volanului, de unde se comanda luminile, dar chestia e ca nu reusesc sa-l rotesc din "0" spre stanga, si mi-e frica sa fortez, sa nu rup ceva.

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa-l rotesti in stanga ;) Tot ce ai de facut ca sa aprinzi stopul de ceata este sa tragi usor de acea rotita pana eventual se aprinde martorul acela din stanga pana unde vroiai tu sa rotesti !

Sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si parca merge tras de el doar cand luminile sunt aprinse pe faza de drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina are in configuratie si proiectoare de ceata pe fata:tragi odata de selector se aprind proiectoarele ceata pe fata si daca mai tragi odata se aprinde si pe spate stopul de ceata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am polo asta nou,e belea masinuta,dar am o mica problema :nu gasesc schema de la tabloul de sigurante,ma poate ajuta cineva??

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca la Fabia schema tabloului de sigurante este pe interiorul capacului, ma gandesc ca si la Polo ar trebui sa fie la fel.

Am vesti noi, mai clare si mai bune. Masina va fi fabricata in ultima saptamana din Aprilie (saptamana 17 a anului) si-mi va fi livrata la sfarsitul lunii Mai (saptamana 21).

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pe nicaieri.(nici pe capac ,nici in cartea tehnica).O sa ma duc la o reprezentanta VW sa intreb acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu m-am speriat cand am vazut ca a scazut 2mm uleiul pe joja in primii 300km la 1,6tdi , dar dupa aceea am verificat si nu a mai scazut.

acum am 2200km si nivelul a ramas acelasi. :Driver:

nu te speria, vezi dupa 1000km daca a mai scazut, daca da atunci sa-ti faci griji.

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva unde e trecuta pe motor seria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul pentru temperatura motorului apare, cu rosu, cand pui contactul, pe ecranul vitezometrului, putin spre dreapta jos, numai ca sa arate ca functia exista. Apoi se stinge si reapare numai daca temperatura motorului creste peste cota de atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am primit polo 1.6 tdi 90 comfortline pret achizitie 14672 euro tva inclus.Plus optionale rcd 510 ,volan piele ,cotiera ,proiectoare ceata , culoare negru .super frumoasa masinuta ,mai detin si un golf 6 1.6 benzinar da nici nu il pot compara la putere si consum cu polo. prefer polo golful il plimba tatal meu adept benzina eu adept diesel. in medie pe an parcurg undeva intre 20000 de km si 30000 km acceptabili pt un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate dotari, si, mai ales lampi are masina asta, ma mir ca nu are o lampa in torpedou! Sau poate au uitat sa mi-o puna mie? Aveti informatii in plus? A mea e Comfortline. Oare la Highline sa aibe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in vorba :D

Am achizitionat un Polo 1,2 , 70CP, varianta confortline, culoare rosie! Ma bucur ca am gasit aici pe forum discutia cu lichidul de racire. Chiar ma intrebam cum de nu are ceas, dar acum cred ca nu mai este asa o mare problema.

Ce sa va spun despre masinuta? Eu inainte am condus timp de 5 ani un Tico si ma gandeam ca ma voi acomoda greu! Cand am vazut intr-o reclama spunandu-se ca in Polo te obisnuiesti de cum urci la volan, am inceput sa rad! Dar asa este!!! Dupa 2km ma simteam in el de parca-l conduceam de o viata! Este extraordinar, ruleaza fff bine, am ajuns deocamdata abia la viteza de 110km/h in treapta a 5-a...adica pe la 2500 turatii.

Mi s-a spus ca in rodaj sa nu depasesc 3000RPM. Are ceva daca uneori cand necesita demaraj rapid...mai sar putin de acest prag?

Motorul este foarte silentios, trage bine si la deal abrupt...

Ma enerveaza nespus cotiera centrana...

In rest...e foarte ok! Voi posta si poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pentru poze si prezentari de masinute Polo 6R va rog sa va orientati catre Aria masina mea: http://vwforum.ro/index.php?showforum=65

2. Pentru diferite probleme care necesita discutii aprofundate, sau pentru diverse discutii tehnice mai delicate/complexe pot fi deschise topcuri noi pe aria de Polo 6R. De asemeni puteti deschide topic-uri noi si pentru discutii legate de consum sau de anumite motorizari, cum ar fi 1.2 TSI.

3. Pentru maruntisuri sau mici neclaritati postati tot aici. Daca voi considera necesar voi muta anumite dicutii de aici in alt topic, sau chiar va fi creat un topic dedicat.

LE : Pentru oricare din cazuri respectati regulamentul atunci cand deschideti un topic sau cand postati.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sorintulcea

Se pare ca masinile astea au un rezervor de rezerva de 7 litri din care consuma daca se goleste cel principal. Pentru a-l alimenta trebuie actionat un tzumburuc care se afla langa dopul rezervorului, si atunci benzina intra si in tancul de rezerva. Stie cineva ce indica "nivelul de benzina" in momentul in care s-a golit rezervorul principal, si, in cazul asta cata benzina incape in rezervoare? 45+7 sau 38+7?

Inca o intrebare: Masina cica ar avea claxon bitonal! Adica pe doua tonuri,nu? Dar, mie nu mi se pare ca ar fi doua. Stiti detalii, si, eventual cum se obtine al doilea ton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul este unul singur, de 45 litri din care 7 sunt rezerva. deci 38+7.

ceea ce este peste 45 litrii este volumul de aer necesar atunci cand alimentezi cu benzina si lasi masina in soare la 40 grade celsius.

acel volum de aer este pe post de vas de expansiune, vaporii de benzina crescand presiunea din interiorul rezervorului.

cand apesi acea supapa, aerul iese si mai poti pune 5-6 litrii peste acei 45, dar nu e recomandat mai ales vara.

ai vazut ca nici sticlele de suc acidulat nu sunt umplute pina in dop? aceeasi treaba, dilatare...presiune...poc!

in legatura cu claxonul, ar trebui sa ai 2 claxoane care sa mearga deodata, de acolo sunetul "bitonal", sunt 2 tonuri diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorintulcea

Intr-adevar, azi m-am bagat sub masina, si, am doua claxoane, sunt postate in stanga , fata, tocmai jos. Mai ramane sa verific daca merg amandoua odata, sau separat, in anumite conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
motanul lenes

La Polo al meu, se aude un zgomot - un fel de click - clack, doar la prima plecare de pe loc, dupa ce am pornit motorul. Nu pare a fi o defectiune, ci o... chestie care-si face treaba pe acolo, pe sub bord. Intr-o discutie pe mess, cu colegul nostru Menes, care detine exact acelasi model, mi-a confirmat ca si la masina lui se aude la fel. Nici el , nici eu nu am mai detinut pana acum VW, asa ca nu suntem obisnuiti cu particularitatile marcii. Ce ar putea fi acel zgomot care se aude de fiecare data, doar in conditiile descrise mai sus?

Modificat de AC DC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este absolut normal, este probabil intrarea in parametrii a ESP'ului dupa viteza de vreo 15 km pe ora..la prima pornire de pe loc. se aude si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ati auzit cumva si releul care temporizeaza stergatoarele atunci cand ploua? La mine abia dupa 1 an l-am remarcat. La fel am auzit si releul ce comanda bujiile incandescente de la pornire timp de cateva secunde-minute.

Mai mult ca sigur e un releu care isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

E posibil sa se auda/aud si clapeta/clapetele de la Clima/Climatronic. Se face un test automat imediat dupa ce se porneste motorul sau dupa ce se pleaca de pe loc.

Posibil insa ca zgomotul sa provina si de la cele insiruite de voi mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!