Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,2k
      postări
      • oldtimercraiova
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • eugen.filca
      Buna.Detin un golf 7 gtd 2014 masina are 207000 km consuma 1l ulei la 5000km aproximativ regeneraza la 70-80 km indiferent de modul de condus (oras-afara)presiunea diferentiala este la relanti dupa regenerare 19hpa.Am trimis filtrul la curatat la Odorheiu Secuiesc am pus senzori presiune diferentiala noi originali dupa montaj presiunea era de 5hpa.Dupa prima regenerare presiunea find la fel 19hpa.Am refăcut motorul eliminat consumul de ulei dupa primi 1000km nu a consumat nimic ulei dar regenerare este la fel 70-80 km.Am fost la reprezentanta au zis ca masina nu are erori nu au ce sa facă.Rog pe cineva cu experienta sa ma ajute ma deplasez pt verificări.Credeti ca un filtru nou aftermarket e ok sa pun pe masina.Nu doresc sa anulez DPF-UL.Multumesc.
    • adicorbos
    • adicorbos
      Salutare tuturor! Am scăpat de problema cu turbocompresorul, s-a calibrat singur, in mers. Acum am o nouă problemă, de vreo 2 săptămâni nu mai trage bine, imediat după schimbarea treptelor de viteza in intervalul 1,8-2,4krpm zici că agață motorul, o secundă zici că se întrerupe apoi pleacă iar, am eroarea P0238 Turbocharger boost sensor a Circuit high imput . Am identificat senzorul, l-am schimbat cu unul Bosch, nimic, am găsit pe un forum din UK că motorul 1.4 tsi cavd are 3 senzori, i-am identificat pe rând, înlocuit pe toți 3 , dar nu am scăpat de problemă. Ce îmi recomandați să mai fac/verific ? Problema a apărut în același timp in care am rămas fără baterie. Am schimbat -o cu una identică 
    • EmilianPop
      @corad0 dada, stiu! Nu ma las  Multumesc !  @Emy D e o operatiune urata.. cel mai naspa a fost cautatul de piese, sa gasesti piese in stare buna.. bordul cred ca se da jos mai usor la tine decat la superb, dar tot e de lucru enorm. Si daca tot il dai jos, ar fi indicat sa schimbi tot ce se poate inlocui prin spatele lui, sa stii ca nu mai ai treaba acolo. Ce sa zic.. multa bafta ! Si rabdare  
    • razvan.ac
      Jucarie noua, dupa update 90EE  
    • catalin004
      Am inteles, probabil ca se modifica fisierele din soft, cele care se ocupa de limba, si in locul unei alte limbi se face transcrierea in romana. Ideea este ca eu am facut deja update la 5238 (ultima versiune aceeptata la cele cu terminatia C). Daca incerc sa ii dau update o sa mai instaleze inca o data aceeasi versiune?adica ma mai lasa sa fac asta chiar daca este identica?   La harti are doar WEST, am descarcat de pe anumite site-uri versiunea V17 la europa de est. Instalarea se poate face doar cu card de memorie? sau este necesar si CD?
    • razvancc
      Eleronul nu te scoate din nisip. Daca totusi dai de belea si all trackul nu mai face fata, sunt si eu prin zona. Da un semn, vin cu prafosul si te rezolv Concediu minunat iti urez!
    • cascadoru
      scuzati ma daca sunt offtopiuc:  am nevoie de o recomandare pentru resoftare TCU la dsg DQ500. Am soft de la DOP dar parca nu e ce trebuie - pe mod S nu s a umblat deloc si masina smuceste la accelerari mai fortate,  parca nu are presiune suficienta pe ambreiaje si in D de la tr5 in sus abia trage. Multumesc
    • F l o r i n
      Concediu plăcut! 
    • F l o r i n
      Sau magazine piese auto, service, etc
    • andrei_221
      merge la selectorul negru. DE la reprezentanta il iei cel mai usor. 
    • halamadrid
      Cat am fost in concediu, am monitorizat  de curiozitate temperatura uleiului la viteza  +120 km/h, temperatura aer 40 grade Celsius,. Sarea bine de 100 grade Celsius, cred ca 107 grade C a fost cel mai mult. Un  0w20 e ceva mai scump decat 0w30, dar la 15.000 de km nu e o avere sa-l schimbi. Daca nu motorul, macar turbina iti va multumi.
    • cristi511
      Inainte tot de pe plaja din Grecia, nu?   Concediu placut!
    • Cristi_V
      Pot sa inventeze ăștia orice motor, senzor, ulei, nu conteaza... știm noi ca se schimba la 10000 și aia e.
    • CristiALF
      Stiu man, stiu ..😞 Inainte era mai bine ! 😤
    • acidone77
      @CristiALF parca eleroanele dadeau mai multi cai pe vremuri  
    • Nenciu Victor
      poti sa il pui la cati km vrei. Eu am doua masini una diesel una benzina, una 2021 una 2017, cea din 2021 a venit cu interval la 30.000km, cand am facut schimbul ziceai ca e apa uleiul  am rugat la service sa ii schimbe intervalul la 10.000km. Fara nici o problema ... E din soft. Tipul de motor nu conteaza. Poate fi si 0.5l Benzina poate fi 8.0l  Depinde cat mergi, daca nu faci nici macar 15.000 pe an si folosesti masina doar pentru concediu, il poti lasa la 30.000km. Dar daca faci 20.000 km pe an schimba-l la 10.000 km ... Plus un ulei calitativ ... Eu la golf am pus Long Life dar il schimb la 10.000  
    • Emy D
      No amu sa vezi downforce de F1 car pe serpentinele de la Makaza (sau Montana)   
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!