Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • LUFY
      Revenim in forta cu noutati 😀   Pai in primul rand, in cursul verii am recurs la un schimb de volan. Gasisem unul nou si pe deasupra cu aceeasi configuratie de butoane ca pe masina, deci totul a fost plug & play. Vechiul volan nu pot zice ca prezenta ceva uzura. In afara de acel luciu tampit ce persista (chiar daca il curatam in mod obsesiv si mai reuseam sa obtin acel efect de mat) nu avea nicio problema. Insa, gasindu-l pe acesta, si la un pret mai mult decat decent, am zis ca merita. E nou, original, feeling de masina noua pana la urma 🤣       Apoi a venit recent timpul sa ma inham la inlocuirea celor 2 gemulete custode de pe stalpii A ai masinii. De ce ? Pai o sa las poza de mai jos sa vorbeasca.      Cam asa ajunsese chederul (chederele mai bine zis, pentru ca pe ambele parti situatia se prezenta cam la fel) dupa 9 ani ai masinii. Calitate de top, nu am ce sa zic ! 🤪   Bine, problema este cam cunoscuta cu chederele la aceste gemulete pe Golf-ul 7. Adica am tot citit si pe forumurile straineze si e cam des intalnit acest defect, mai ales la modelele pana in 2017 (adica pana la facelift). Dar culmea e, ca nu e neaparat o regula generala. Sunt Golf-uri din 2013-2014, care au aceste chedere tzipla si sunt Golf-uri 2016 de exemplu (ca al meu) la care sunt praf.  Si cand spun praf, pai crapaturi, deja bucati desprinse, o lipiceala aiurea cand le atingi, deci pur si simplu oribil.  Tind sa cred ca tine de lotul din care au facut parte aceste gemulete in momentul in care s-au montat pe masina (deci cum ti-o fi norocul) si in acelasi timp unii mai aminteau de calitatea spumei de pe la spalatorii, felul cum dai cu jetul cand clatesti masina, cat de mult sta la Soare, etc etc. In cazul meu sincer, masina de cand o am, a vazut si parcare subternara si parcare doar la umbra la domiciliu. De spalat, mereu am avut grija unde o spal si cum o spal. Pana la urma consider ca o fi fost doar calitatea slaba a chederelor.    Ca idee, aceste gemulete se gasesc doar pe original, costul fiind de aproximativ 150 euro/bucata.    Eu am optat la a le cumpara din dezmembrari. Am gasit o pereche de asemenea gemulete in stare extrem de buna, demontate perfect. Am dat 300 de lei pt cele 2 gemulete. Si pe langa asta, mi-am cumparat un kit de demontat/montat parbrize + o scula cu lame subtiri pentru a putea curata resturile de mastic. Pus pe treaba, taiat vechile gemulete, curatat frumos, pregatite suprafetele, lipit tot la loc. Cost total undeva la 450 de lei si cam 3 ore de mestereala intr-un ritm relaxat si linistit, sa iasa treaba buna.      Nu am mai dorit sa iau cele 2 gemulete la pret de noi, deoarece in primul rand costul mi s-a parut cam maricel si in al doilea rand, cam pe anul viitor planuiesc sa dau masina. Si atunci daca am putut sa rezolv problema asta cam cu 100 de euro, am zis ca e mai sanatos pentru buzunar.    Si nu in ultimul rand, o alta mestereala: am inlocuit si garnitura de la stergatorul spate. Cost 27 de lei pe original. Probabil tot o calitate mai slaba a cauciului, deoarece era deja intarit, plin de fisuri si in ultima perioada cam zamuia deja.  Cel putin dupa ce spalam masina si ridicam hayonul sa sterg, un firisor de apa se tot prelingea pe interior la luneta. Deci pe undeva, garnitura nu mai etansa bine, aduna apa, pe care o scapa in interior. Si cum vine toamna/iarna, mai multe ploi, parca nu vroiam surprize de si mai multa apa sau umezeala prin portbagaj.    Deci cam astea ar fi sa zic asa micile sau marile modificari din ultima perioada. Si daca nu vor mai fi surprize neplacute, ma astept doar la revizia anuala de filtre si ulei in curand. 😁
    • andrei_221
      se codeaza modulul de faruri cu codarea deja existenta si automat se vor coda si modulele din faruri.    Ideea e sa rezolvi intai cu apa, ca altfel vor avea aceeasi soarta si calc actuale.
    • corad0
      Inca un curajos in UK:     
    • marius1982.11
    • valyman
      Saluatere, ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi va rog, vreau sa schimb ceasurile la un leat leon 1m sa pun de golf 4 cu minidot am gasit unele de diesel immo3 , se poate monta? 1j5920 826c asta e codul dupa cele de golf, multumesc
    • Popi77
      Salut. Dețin un gol 6 ,2012 ,2l  variant.Din nefericire după o ploaia am observat ca in farul (bi-xenon)din dreapta era apa. Apoi in bord mi a apărut martorul de bec ars și mesajul afs nefuncțional. Am dat jos farul și am observat ca pe partea de jos a lui sunt două module . Erau pline cu apă. Le am dat jos,uscate ,suflate și puse la loc . Tot aceeași eroare. Le am achiziționat pe amândouă sh cu aceleași valori și coduri . Le am pus pe mașină , se aprind,își face reglajul doar sus și jos, stanga dreapta NU și apare tot aceeași eroare.Intreb oare cele sh puse ar trebui codate , ptr a mi le ar recunoaște calculatorul???Mentionez ca am fost la 2 service-uri și nu mi au putut șterge eroarea din bord.Pun și o poza cu diagnoza. Mulțumesc 
    • F l o r i n
      Mib ul nu o sa comunice cu ceasurile
    • andrei_221
      ai mai postat si aici... nu continuam intr-un singur loc?    PS : ai contract de reparatie deschis ? ai o copie a devizului  ? cere in scris motivatia pentru care nue  gata reparatia , apoi faci sesizare la RAR si la ANPC. mai ales ca ai platit deja 8000 lei.. sper ca ai bon / chitanta pe acei bani.   Stiu cum se intampla.. Service-urile care stiu ce greu se repara motoarele astea, dau preturi mari de la inceput. Alte service-uri dau preturi mici ca sa prinda lucrarea apoi incep sa ceara mai mult... si tu ai ales un service mai ieftin ...     
    • tavitara
      Arata bine , nu ar mai banui nimeni ca ai facut afis o vulpe bulgareasca 
    • dkmg33
      69300 km Terminat tinichigeria, s-au schimbat plasticele, carenajele, fusta cu cele luate din dezmembrari. Am pus proiectoare de ceata noi Hella ( le-am schimbat pe ambele ca arata urat doar cu unul nou, celalalt fiind mai matuit de la pietre). Am pus si sticla noua la farul care aburea, avea vreo 3 fisuri sticla veche.
    • tavitara
      A mea a inceput sa fluture pe autostrada la Boita la intrare pe Valea Oltului in drum spre casa , am mers ca melcul numai cu ochii in oglinda  Acasa le-am aranjat pe ambele , nu am stiut ca se poate intampla asa ceva 
    • Xman_ghio
      Ai facut vreun act cu el? Daca totul a fost pe vorbe atunci e cam... pa-pa! 😞 
    • CristiALF
      🤣 Sa stii!  Norocul meu ca mi-a cazut in curte cand am miscat masina 30 cm, ca daca o pierdeam pe drum pe undeva..🫡
    • grp
      @davidut5 mulțumesc. Deci bănuiala ta ar fi tot caloriferul. O sa vorbesc cu mecanicul săptămâna viitoare și o să îi spun și cele spuse de tine.   In altă ordine de idei, am adăugat un filtru 12V înaintea alimentării camerei și se pare că s-a rezolvat problema imaginii cu dungi. Voiam să adaug că pe lângă opțiunea de Fish eye, utilă în anumite unghiuri, camera are o imagine bună și in condiții de iluminare scăzută.   Weekend fain tuturor!     
    • msky19
      As vrea sa confirm ca ar trebui schimbat vasul de expansiune cu silicat. Sa va spun de ce: Passat B8 2.0 tdi 150 din 2016,: - prin 2021 mi-au spus la service ca e murdar vasul de expansiune si l-au spalat - in 2023 am schimbat distributia si au inceput problemele, pierdere de putere fara cod de eroare - plimbat pe la 2 servicuri si reprezentanta, nu au cod de eroare nu au ce sa-mi faca (unu a vrut sa-mi schimbe turbo ca sigur e de acolo) - 2024 venit vara pierderi de putere frecvente - citit pe net, vazut de silicat, deschis vas de expansiune, antigelul murdar si cu chestii in suspensie ( fara ulei fara spuma) - masina in grecia, la 35 de grade afara nu mai putea sa urce un delusor - schimbat vasul, scos furtunele la water cooler( racitorul de aer inainte de motor sau cum io spune) si era aproape blocat, se scurgea un pic de apa - luat pompa de apa de iaz pus intr-o galeata sa recircule, pus furtunul la water cooler si iesea efective un nisip rosiatic, bagat solutie putin acida cu sare de lamaie, si pe o parte si pe alta, clatit de multe ori, iesea mizerie ca la nebuni - acum masina e ok, trage ca nebuna, eventual o sa-i schimb water cooleru si sa ma duc la cineva sa-mi clateasca tot sistemul de racire   Deci: Daca aveti vas de expansiune cu silicat, si pare ca e mizerie pe el, as recomanda sa-l schimbati. 2 gasiti mecanic care sa puna dracu testeru pe masina in mers si sa citeasca temperatura inainte si dupa water cooler la aer, ca de asta imi taia mie puterea.   Edit: Ca am uitat sa spun care este problema, saculetul ala cu silicat, dupa mult timp de variatii de caldura se poate rupe si brusc arunca in antigel tot silicatul ala, care se depune in watercooler pentru ca este o piesa in care intrarea si iesirea antigelului sunt pe partea superioara a piesei si gravitatia combinata cu tevile mici din interior produc colmatarea, asta impiedica racirea aerului si calculatorul taie din putere sa protejeze motorul, dar fara sa dea un cod de eroare in loguri.   Edit 2: Nu recomand sa faceti ce am facut eu, doar ca m-am enervat si am zis ca ori o fac ori ii dau foc. Un mecanic bun, nu o sa-si piarda jumate de zi sa spele piesa, o sa o schimbe si o sa va purjeze sistemul de racire. 
    • Bebeee
      Trebuia sa iti cada injectoarele, dar ti-a cazut oglinda. S-a incurcat masina. Nici nu am stiut ca sunt lipite, credeam ca sunt tot cu cleme.
    • cristi511
      Cauza este solutia folosita de fabrica. Eu am rezolvat cand am avut problema asta cu mastic de parbriz.    Identifici cand urmeaza sa se intample prin faptul ca vizibil sticla vibreaza mai mult decat e cazul cand esti în mișcare sau asculti muzica mai tare.
    • spido
      Pe partea din spate a motorului,sub turbina.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!