Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Cristi_V
      Dar cum explici ca eu am masina din mai 2020 si nu am avut nicio problema cu cutia? Eu am o singura explicatie: cutia nu are nicio problema sau poate doar câteva făcute lunea sau cine știe ce alte cauze.
    • marius1982.11
      Wd3-ul de care spun cred ca e chiar mai ieftin. Dar repet, e un aspirator simplu...nu de ala de 300€ de injectie.
    • davidut5
      La mine la g7 la fel face, scartaie si merge cam greu. Daca o dau de cateva ori fata/spate apoi merge usor. A ramas fara vaselina selectorul/maneta, din pacate pentru ungere trebuie demontat bucati. M-am uitat pe masina dar nu se vede unde este problema. Un selector nou am vazut pe la 4-5000lei.
    • Dolfin
      @V.Florim, mergi la drive test cu ambele, 1,5TSI gasesti sigur. Cutia manuala pe 1,5 a fost cu probleme si "omoara" motorul cu treptele lungi. Cutia DSG cu ambreiaje uscate pe 1,5 este cunoscuta pentru lipsa de fiabilitatea la mersul in oras.   Consum de 7% in orase mari...doar daca este vara si concedii sau chiar esti cel mai calm personaj din trafic. Cine are treaba prin oras si este contra timp trece usor cu 2-3L peste media de mai sus.
    • andrei_221
      aha... si crezi ca fonta rezista sudata la carcasa turbinei?  din motivul asta nu se reconditioneaza turbinele de benzinare, fac fisuri in carcasa.    eu iti recomand sa pui direct o turbina noua, scutesti munca de 2 ori
    • lupo_bv
      Noua baterie s-a comportat ok, dar electromotorului tot i-au trebuit  vreo 2 secunde sa ajungă la turaţia necesară. În momentul în care a depăşit 250 rpm ECU a dat drumul la injecţie şi a pornit. Dacă era de la oringuri electromotorul atingea repede 250 rpm, aveam cantitate injectată, dar întîrzia pornirea. Pentru a verifica pompa tandem şi oringurile trebuie urmată procedura de mai jos Posibil să fie şi un cumul de factori printre care oringurile de la injectoare, dar trebuie verificat.
    • cristi511
      Bun. Personal as lua un 1.5 manual cat se poate de echipat, cu cat mai putini km decat un 2.0 automat dar fara dotari si cu km.   Daca punem 1.6 mpi in ecuatie, atat 1.5 cat si 2.0 ies mai bine din cam toate punctele de vedere.    Acum decizia e la cine da banii pe fier.
    • V.Florim
      Multumesc frumos! Ca si asteptari, sub 10, iar un 8 ar fi ideal. Motorul 1.6MPi pe care il conduc nu scade sub 12% Caroseria: de preferat un sedan. Nu asteptam un anume raspuns, doar ca nu am detinut un VW si eram strict curios. Confortul si consumul ar fi mana in mana sa zic asa, pe primele 2 pozitii. Partea de fiabilitate doar mi-o imaginez si sper ca nu este atat de dureroasa (material si timp pierdut la perioade repetitive). Buget, un 20 - 22.000 EUR.  Ms mult! Foarte bun consumul pt capitala. Era interesant un versus 2.0  
    • _R_A_D_U
      Pentru drumurile în urcare, caii nu sunt așa de importanți... cel mai mult contează piesa dintre scaun și volan. Cred că știi că mașina are mai multe trepte iar când simți că nu mai poate, dacă retrogradezi, vei avea o mare surpriză. Dar hai să-ți răspund la întrebare:  Ieri am făcut un drum d-ăla de zici tu, 5 persoane adulte (3 mai corpolenți), adevărat, fără bagaje dar cu biciușca de 115 cai. Totul a fost ok. De ieri și de azi cu completarea că azi s-a traversat Craiova dus și întors, în timpul amiezii, de acolo media de viteză scăzută:
    • tavitara
      Citeste pe forum , sunt zeci de postari ale diversilor colegi legate de consum pe diverse masini 
    • V.Florim
      @ _R_A_D_U Uite masina din semnatura mea si o sa intelegi de ce. Treci tu peste discutie daca n-ai nimic benefic de spus, nu toti detinem cunostintele necesare in domeniul auto, nu toata lumea are abilitatile tale..sau poate am ramas singurul, inca in clasele sistemului educational la care ai facut referire. Revenind: poti raspunde la ceva din intrebarile de mai sus?
    • Cristi_V
      1. În București duminica în jur de 7. Consumul are mare legatura și cu stilul de mers si cu lungimea drumului și cu temperatura de afara și cu multe altele. 1.5 e un motor economic. Seara în București am scos sub 6 pe 15 km. 2. Sub 6 în doi cilindri, teren plat fără panta 3. Nu știu 4. Face 5. La mine nu  6. Nu am avut probleme la motor 7. Nu știu nimic despre 2.0 dar 1.5 este un motor reusit
    • _R_A_D_U
      Această întrebare n-ar putea fi pusă nici de elevii din ciclul primar, dar na... Dacă un motor de 150 cai nu poate face față, eu zic să încheiem discuția, e clar, ție îți trebuie elicopter pentru drumuri în urcare.
    • cristi511
      Salut. Sa o luam punctual: 1. Care sunt așteptările tale? 2. Idem 1 3. Idem 1 4. Despre ce caroserie vorbim? 5. Probleme daca au fost, sistemul fiind initial implementat pe 1.4, ar trebui sa fie vizibile pe forumuri 6. Concret, astepti un anume raspuns? 7a. Eu unul nu știu deci nu pot ajuta 7b. Care sunt asteptarile vis a vis de confort/dotari/motoare?   Si, inainte de orice, despre ce buget vorbim?  
    • Dolfin
      Pornirea grea la cald are legatura cu electromotorul si bateria, pornirea grea la rece are legatura cu dezamorsarea circuitului de alimentare, ma refer la PD-uri.   La ce interval de timp porneste greu la rece? Mecanicul tau s-ar putea sa aiba dreptate.
    • adicorbos
      Actuatorul și ceva probleme la turbină, încă nu am montat înapoi, mi-a găsit și ceva fisuri la carcasa turbinei, a fost sudată de câteva ori că nu a ieșit din prima . Zilele astea o să mi-o monteze și revin cu feedback 
    • V.Florim
      Va salut, Sunt intre cele 2 alegeri: 1.5 TSI 150cp (manual) și 2.0 TSI 190cp (DQ381). Trebuie sa recunosc, este o alegere foarte grea si as avea nevoie de ajutorul vostru pentru ca deja detineti ambele motoare. Eu personal vreau un motor mai econimic (evident 1.5) si mai fiabil (aici nu stiu care din cele doua) si inteleg foarte bine ce inseamna comoditatea unei cutii automate insa nu sunt hotarat daca 2.0 ar fi alegerea corecta (ma gandesc ca acea dif. de consum este prea mare, nu stiu).   1. Ce consum este are fiecare intr-un oras nu foarte aglomerat? Pentru Bucuresti am vazut valori... 2. La 130 kmph? 3. Dar la 160 kmph? 4. Face fata cu brio acel 1.5 pe drumuri in urcare, cu 2 adulti si 2 copii + ceva bagaje? 5. Acea dezactivare de cilindrii de la 1.5, va fi problematica in timp?  6. Alte probleme specifice fiecarui motor si eventuale recomandari? 7. La 2.0 TSI, in afara de multiportul de injectie, sunt diferente majore intre Evo 3B si Evo 4? Ce se recomanda? 7. In contextul actual + fiabilitatea VW despre care lumea vb (nu am detinut), merita noile VW/Skoda cu aceste motoare sau e de orientat spre alt brand? Daca da, ce ar fi de incercat (fiabilitate/consum)?   Ms anticipat tuturor!      
    • Crs.Vag
      Asta este. 800 wați. 2 trepte de putere, folosit doar pe treapta 2.  Solutie de la Mafra, pulimoquettes oxygen. Combinație foarte bună,  Karcher mi se pare scump pt ce am eu nevoie. Și nu știu dacă e, neapărat,  mai bun.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!