Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,9k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,2k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   0 Membri, 0 Anonimi, 97 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • În acest moment nu sunt online utilizatori înregistraţi
  • Images

  • Posts

    • corad0
      Intre Monaco si Nisa se afla "BIJUTERIA" Rivierei Franceze: Villefranche-sur-Mer! 🌞🌊   Un satuc pescaresc medieval care si-a pastrat portul, arhitectura si plaja neatinse, relieful si vegetatia ramanand "virgine", situat la Sud-Vest de Monaco (30 km) si Est de Cap Ferrat. (cea mai scumpa zona imobiliara de pe glob) 🌎   Soseaua virajata care "merge" paralel cu Mediterana este spectaculoasa oferind peisaje de vis, nu degeaba si Jason Statham "s-a plimbat" pe aici cu al sau BMW seria 7 E38 in "The Transporter".😎   Am petrecut o zi minunata incarcandu-ne bateriile dupa o saptamana de plaja + o zi agitata in Monaco! Stiu, sunt un nesuferit! 😄   O poza "di pi dial":    Portul pescaresc cu multe restaurante in "buza" Mediteranei:   Cand vine vorba de "haleu", nu poti sa nu alegi niste "oratanii" fresh din "balta" de peste drum, cam asa arata cina in fiecare seara timp de 2 saptamani🐟🦞:   S-au filmat multe filme p-aici, pe langa "The Transporter", imi aduc aminte de Ronin (Robert Deniro), The Bourne Identity, Mr Bean's Holliday, The Bucket List (Morgan Freeman, Jack Nicholson) si inca unul: "The Killers" cu Aston Kutcher (Two and a Half Men), Usher (cantaretul de culoare), Katherine Heigl, Catherine O'Hara (mama lui Kevin din "Singur acasa"), Tom Selleck si Rob Riggle.   Faleza pietonala care traverseaza toata "statiunea":    N-am "decat" 21 de ani de permis si peste 1.5 milioane de km la volan, prin toata Europa, cam jumatate facuti cu munca, jumatate in scop personal. 300 000 km am condus doar in ultimii 4 ani in UK, "ca idee"! 🙃   "COPILOTUL" de nevasta-mea, insa, care daca nu ma anunta ca urmeaza "curba la stanga, curba la dreapta, panta abrupta, franeaza, fii atent la motociclisti, vine un autocar in curba, POLITIA, de ce mergi asa de tare? de ce mergi asa de incet? Mai ai motorina? Mi-e cald! Mi-e frig! Schimba CD-ul! Ai bagat adresa? Esti pe drumul cel bun? Facem pipi? Ti-e foame? Facem o pauza? Opreste sa facem poze! Mai avem?" Noroc ca adormea la un moment dat!  Nu stiu ce ma faceam fara ea, insa mare noroc am avut, ii multumesc pe aceasta cale! 🙄   Prefa-te ca nu te dor picioarele dupa 12 km de plimbare:   Baloo 🐻 admirand yachturile cumintel, de pe mal:   Mai detaliat aici:    Mai multe detalii despre locatie si aici: https://allthingsfrench.com/villefranche-sur-mer/   Va urma! 🤗
    • AlikaRAN
      Cind sa pus testeru a spus ca lucrează, asta ma gândesc și eu cind face atingere cind nu ca vad ca de o săptămână nu sa mai aprins
    • marius1982.11
      Inseamna cu cate grade (unghi) inaintea punctului mort superior (Before Top Dead Center) incepe injectia motorinei in cilindru. Specified e ce ar trebui sa fie, ce comanda ECU si Actual e ce se intampla in realitate.
    • EEXCALADE
      Adv.Meas.Values - aici gasesti 
    • cristy2me
      Am incercat sa intru pe VCDS (vers. 22.10) la Turbo Charger Boost Control Solenoid (G581/N75) Adaptation, dar nu am reusit. Imi apare fereastra din imagine, in care nu gasesc aceasta optiune. Intru pe Select module / Engine/. Aici nu pot selecta 04 - Basic Settings, ci doar 08 Meas. Block si imi apare fereastra atasata. Exista o alta "scurtatura" care ma poate duce la functia de aflare a parametriilor de la Turbo Charger Boost Control Solenoid? MS!
    • Klau19
      Salut! Puteți să îmi spuneți, vă rog, ce înseamnă gradele BTDC din poză a 2-a  
    • Xman_ghio
      Oil ash la 80g inseamna DPF colmatat. Tu ai 59.8g dei inca ar trebui sa fie ok.   Ce valori avea presiunea diferentiala dupa regenerare?
    • vlady_zch
      Asa stiam si eu, am schimbat can-ul, am pus RNS 310 si am stat linistit, dupa un an si ceva bateria noua a inceput sa faca figuri, apoi am verificat si am vazut ca am consumatori, am scos RNS 310-le si am bagat RCD-ul 300 de fabrica si au disparut consumatorii, de atunci a mai trecut 1 an si jumatate si nu sunt probleme cu noua baterie schimbata atunci in garantie. Mentionez ca RNS-ul 310 provine de pe un Golf 6 tot al meu la care i-am facut upgrade la RNS 315 si la care nu am avut probleme, am verificat atat eu cat si electricianul consumatorii la Golf-ul 6 cu RNS-ul 310 montat...de aia zic ca ceva e tare ciudat...
    • cristian@72
      Multumesc mult
    • vp44
      Te citez doar ca sa fac un comentariu alaturi de afirmatia ta,nu este o critica. Majoritatea pompangiilor,schimba ,,bobina" dar nu si duza,iar rezultatul este cel care spui tu,merg,dar nu prea bine.Pe de alta parte,termenul de ,reconditionat" implica anumite detalii.Exista injectoare reconditionate in care se schimba duza si bobina,sau duza,bobina si orice alt component,daca este necesar,si exista injectoare in care se schimba strict doar bobina. In toate cazurile,se presupune ca injectorul va functiona conform parametrilor stabiliti de fabricant,numai ca exista si un parametru pe care pompangii datorita preturilor,sau datorita avaritiei,nu schimba duza,elementul cel mai important al injectorului,si cu toate ca injectorul va scoate cantitatile recomendate in protocolul bancului de probe,forma conului rezultat la iesirea din duza,si a modului de pulverizare-atomizare,nu este cea corecta. Un injector care in loc de combustibil in forma gazoasa scoate combustibil in forma lichida,cel putin partial,nu va da randamentul necesar unei bune functionari. Revenind la pompangii.....ca sa nu ma certe prea tare,mai ales ca stiu ca activeaza pe acest forum citiva,de fapt doar isi fac publicitate....au si ei dreptate,cind unii isi cumparau case,masini,sau mergeau in vacante,ei cheltuiau zeci de mii de euro ca sa isi cumpare bancuri de probe,si sculele necesare pentru asi putea practica meseria. Partea in care nu le dau dreptate este acolo unde renunta la calitate si in felul asta isi atrag astfel de comentarii mai putin pozitive.Poate cu timpul vor intelege ca trebuie sa lucreze mai mult pentru cei care isi doresc calitate,pe preturi corespunzatoare acesteia,si mai putin ca sa multumeasca clientul mai putin educat in ale mecanicii. Si la mine vin destui romani sa le repar injectoare,si mereu cu vesnica milogeala, ,,hai mosule,fa si mie ceva mai ieftin ca dau si eu o bere"...dar prefer sa-l trimit la cimitirul de masini sa isi cumpere decit sa-i dau o solutie pe bani putini,pentru ca la final te critica pe la colturi de strada zicind ca esti un cirpaci,si in felul asta pierd potentiali clienti care isi doresc rezultate foarte bune fara sa comenteze asupra preturilor.
    • FeriM
      A mai intalnit cineva situatia ca martorul de DPF sa se aprinda scurt, in timpul mersului, doar pentru 3 secunde? In acea zi masina incerca sa faca regenerare pentru a 3-a zi la rand (in primele doua am avut drumuri mai scurte, iar a treia zi situatia cu martorul aprins scurt s-a intamplat cam dupa 20 de minute de mers). Se mai intampla sa incerce repetat o regenerare cand merg putin, nu a fost nimic special. Ziua urmatoare a mers normal. Regenerarile le face singura, nu am avut acest martor aprins niciodata. Singura piesa schimbata a fost senzorul de presiune diferentiala (piesa cu doua furtune si mufa de sub capota), acum 7 ani.  Am pus un VCDS, erori nu sunt, numarul de km de la regenerare si statusul au confirmat o regenerare incheiata recent. Ce am mai vazut ar fi   IDE00433-ENG103279   Particle filter: oil ash volume-MASS_ASH_PF 59.8816326 g   IDE00434-ENG102050   Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 11.28 g   IDE00435-ENG101197   Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 0.06 g Exista o valoare maxima pentru cenusa la care ar trebui schimbat/curatat DPF? sau se schimba/curata cand nu se mai poate regenera? Octavia 2 2010 FL DSG 1.6 TDI 105CP CAYC, 197 000 km    
    • spido
      Verifica cablajul cu aparat de masura. Posibil oxidari...pe undeva.
    • spido
      Nu are voie sa descarce,decat daca aparatul are o problema interna. Sau altul e consumatorul...
    • vp44
      In primul rind trebuie stabilit daca masurarea rezistentei injectorului sa facut cu un aparat de masura corespunzator,adica unul care in timp ce masoara,sa administreze si impulsuri de 130v injectorului,altfel nu putem sti daca intradevar injectorul avea 170k sau 50k,ori daca injectorul avea capacitatea corespunzatoare,adica intre 2,5 si 6 microfarazi. In alta ordine de idei,bateria masinii nu are nicio legatura cu defectarea injectoarelor ,cel putin nu directa,impulsurile primite de injectoare vin de la ECU si sint de 80v...130v si 5...20A. Injectoarele piezoelectrice Siemens-Continental 03L130277B montate pe motoarele 1,6 TDI din grupul VAG ca de altfel TOATE INJECTOARELE existente in comert,de acelasi tip,dar referinte diferite,sint reparabile 100% Elementele piezoelectrice nu se pot repara,ma refer la ,,bobine" ci se inlocuiesc cu altele de acelasi tip,SH pentru ca nu se fabrica noi. Un injector de acest tip care are rezistenta de 170k poate functiona corect,deasemnea chiar si cu rezistenta mai mica,eu personal am vazut functionind corect injectoare cu rezistenta de 140k DAR....tinind cont de faptul ca rezistenta normala este de aprox 200k,se recomanda schimbare acestuia deoarece se presupune ca ceva se intimpla cu el,din moment ce nu mai are valorile cu care a iesit din fabrica. Am vazut destul de des comentarii pe marginea acestor injectoare,si stiu ca prezinta un interes deosebit datorita pretului foarte mare,aici la mine unul nou,costa 340 eur plus 21% impozite,iar cele cu litera S 520 eur cu 21% .Repararea acestui injector,depinde de zona,si pompangiu bineinteles,si oscileza intre 180 eur si 250 eur. Cum stiu ca faptele bune,nu ramin niciodata nepedepsite......in realitate,o duza noua costa 30 eur ...40eur iar ,,bobina" in functie de cum se descurca fiecare.      
    • lupo_bv
      @cristian@72 Răspuns nu am, dar îţi dau nişte date. În primul rînd pe AJM este turbină Garret, deci va trebui să te uiţi la cod motor BXE sau BKC pe care o să găseşti Garret (vezi că şi pe astea s-a pus şi Garret şi KKK), excludem BLS pe care s-a pus numai KKK. Codurile pentru BXE, BKC ar fi 038253016 K sau 03G253014 F Codurile pentru AJM ar fi 028145702 MX, 038145702 L, 038145702 LX Turbinele de pe BXE, BKC vin cu tot cu galeria de evacuare. Mai jos ai două extrase de manual de pe cele două motorizări ca să vezi cam cum vin montate, eu zic că trebuie să faci ceva modificări pe acolo şi atenţie mare verifică dacă galeria de evacuare de la BKC-BXE  se  potriveşte la AJM bkc-bxe.pdfajm.pdf Referitor la putere nu cred să fie probleme pentru că diferenţa este mică.
    • lupo_bv
      @Minel82 Altă viaţă
    • lupo_bv
      Problema este că face presiune foarte tîrziu, după 2500 rpm. După aia presiunea rămâne în limite normale.  Cauze posibile pot fi: probleme de vacuum, probleme turbină, scăpare de presiune între turbină şi motor. Având în vedere diferenţa mare între cantitatea de aer prescrisă (curbele notate cu Exhaust Gas Recirculat) şi cea măsurată este posibilă situaţia cu scăparea de presiune. Încearcă să faci şi logurile în Basic settings. Referitor la verificarea vacuum-ului mai citeşte postările din urmă, am explicat de mai multe ori cum se face şi poţi vedea şi cum au verificat colegii.
    • vlady_zch
      Multumesc pentru raspunsuri! Can-ul este 1K0 907 530 AD.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!